Skoči na vsebino
Serverji :

57X

Uporabnik
  • Števec vsebine

    1 181
  • Donacije

    30,00 € 
  • Pridružen

  • Zadnjič prisoten

  • Zmagovalnih dni

    66

57X last won the day on October 7

57X had the most liked content!

Ocena v skupnosti

818 Odlično

O uporabniku 57X

  • Naziv
    Donator

Osebne informacije

  • Spol
    Ni pomembno
  • Kraj
    Trebija
  • Volan
    Logitech G27
  • Stopalke
    G27

Zadnji obiskovalci profila

1 857 ogledov profila
  1. 57X

    Assetto Corsa Competizione Early Access

    No ja, Project Cars 2 se kr dobr kosa z ACC.
  2. 57X

    Virtual Endurance Championship

    Tako, pa se počasi začenja zares tudi pri nas. Čaka nas prva dirka sezone. Verjetno slabih 9h dirkanja, če bo dež, pa še več. 1000 milj Indianapolisa je tretja najdaljša dirka sezone. Izredno zahtevna konfiguracija za multiclass dirkanje terja maksimalno koncentracijo skozi celoten krog, saj je tudi na delu ovala, ki sicer velja za ravninskega, potrebno izredno paziti, saj so ograde zelo blizu. Z Božotom sva tokrat sama, vseeno pa bova imela nekaj slovenske družbe tudi v drugi divizijah. Divizija 1 LMP2: Alen Terzić in Jernej Simončič LMP3: Luka Berk Divizija 1 ima livestream TV prenos s komentatorji, intervjuji itd. Divizija 2 GTE: Troyan Donut Automotive Divizija 2 ima livestream le skozi oči ekipe SimRacing Poland Team. Za ta stream ne vem kakšen bo. Verjetno brez komentatorja. Vsekakor pa se naju ne njem verjetno ne bo videlo prav veliko. https://www.youtube.com/watch?v=HK_KQbl4itk&feature=player_embedded&app=desktop Divizija 4 GTE: DriveGameSeat Racing Team (Tilen Horvat le v vlogi Team managerja) Štart dirke ob 17h.
  3. 57X

    Fanatec produkti

    Ja, problem rF2 je edino v tem, ker je vsebina, gledano iz vidika fizikalnega modela zelo zelo različna in posledično ffb ponekod deluje/daje povsem drugačne občutke. Npr. Apex GT3 mod in Enduracers mod sta neprimerno slabša od plačljivega URD Px/EGT/Detroit EGT oz zadnjega S397 endurance pack DLC. GT3 pack DLC je bl tko.. ne tč, ne mš. AMS pa daje tisti pravi občutek na celi paleti vozil, kot da je končno v enem špilu fizika iz istega planeta. Zato potem tudi za odtenek slabši ffb od tistega v rf2, pride tako lepo/lepše do izraza. Vsi nestrpno pričakujemo, kako bo Reiza svojo tehnologijo prenesla na novejši pogon v prihajajočem DLC-ju. Grafika je tu v drugem planu. Ti občutki na volanu bodo morali bit Reiza style, ker uporabniki ne bomo zadovoljni zgolj z dx11 grafiko in dežjem.
  4. 57X

    Fanatec produkti

    bravo, super, take rabmo maš tud zastonjski demo, ki je updatan na zadnji rf2 built. mislim, da je notri še vedno tud McLaren MP 4/8, ki ima preverjeno ok FFB. Mogoče probaj prej tam najti nastavitve volana, pa potem kupiš cel špil, če ti bo ok. je pa to anomalija volana, ne igre, ker ima volan probleme na vseh ISI -based naslovih. https://store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12&term=rfactor+2+demo za AC ti lahko povem, da FFB ni na nivoju rF2. sem jo pred dnevi naložil in malo vozil. Mercedes AMG GT3 ima v rF2 povsem zanič FFB (v primerjavi z ostalimi avti iz zadnjih dveh DLC-jev), pa je še vedno par nivojev nad FFB v istem avtu v AC. iRacing pa na področju FFB naj ne bi dosegal niti nivoja AC, tako, da ti ostane le še mario karts
  5. 57X

    Fanatec produkti

    a to si ti demo testiral?
  6. 57X

    Fanatec produkti

    Ja, kar nekaj stvari je lahko vzrok. Predvsem se izogibaj modov - torej uradna vsebina. Najbolje povsem zadnji material - Endurance pack in Sebring. Lahko tudi USF 2000, če so ti ljubši openwheelerji. Poročaj, da vidimo kaj se da naredit
  7. 57X

    Fanatec produkti

    @freextr lahko prilepiš ingame controler settings sreenshot? Kateri avto si vozil in kaj je moteče pri občutku na volanu?
  8. 57X

    Splošna debata

    Roadmap Update September 2018 To say September was a busy month for us would probably be the understatement of the year. Last time we already hinted at some big news, and the release of no less than three free, iconic McLaren race cars has certainly been well received and confirms our commitment to adding high-quality free and paid content to the simulation. We’ve met many of you at SimRacing Expo at the Nurburgring mid September. The event was highly successful, and I am confident that we will be back next year. Directly after the Expo, we started our qualification rounds for the McLaren Shadow competition, which will continue well into next month. In the mean time we, almost silently, also released a big update for Zandvoort, featuring all possible layouts, a significant performance improvement as well as proper support for night and wet racing. Material and Lighting System Our final announcement at the expo was a new material and lighting system, which is currently in progress, and is based on physically based rendering (PBR). We’ve been working on it for the last couple of months, and its release is still a few months away, but the results so far have been very good. We showed some examples of our new car paint material that simulates a multi-layer paint job, featuring a body or primer, a base coat that is possibly metallic or two-tone, and finally a clear coat – each with parameters that allow you to specify in great detail the specifics of each layer. We did not stop there though, as our cars in general come with templates that allow users to create their own liveries. We now support up to six different materials that can be used on different, configurable regions of the car. This allows people to create liveries with vinyl wraps, shiny metallic bits, carbon parts and many other things all on the same car body. We are already looking forward to the unique designs our community can create with all these new possibilities. What we’re working on in the months ahead is other materials. Arguably the car bodies are very important, but we would also like to improve our cockpit interiors, the way rubber tyres look, and also our road surfaces. Obviously we will make sure that what we do stays compatible with all current content, but what’s more important, we aim to make it very easy to upgrade to these new materials. We’re committed to updating all our own content, and we expect the community to do the same. Nürburgring As we told you in the announcement, the scan is done, and both the Nordschleife and GP track are up to 2018 standards. We’re finalizing the important processing of the data now, which – as you might imagine for such a large track – takes some time. In the meantime, our track team already started the huge task of modelling all the details that are visible when you drive around the track: trees, houses, audiences, camping grounds and many other things. We are aiming for a release at the end of Q1 of 2019. In the meantime, we are also looking at our options for the Südschleife. Quite a few people have responded and pointed out available information about this classic track. We have not yet made the decision to build it, and if it happens this layout will certainly be done as a separate project. We’ll keep you posted. Botniaring We’ve included some screenshots of a new-final version of Botniaring. As the track was officially licensed, we got extensive opportunities to survey the asphalt and its surroundings, which allowed us to accurately reproduce every little detail of the track. Like many of our other tracks, we will provide the different layouts and we are sure this relatively unknown track will offer some good racing. The release is planned for October, and as mentioned before, this will be a free track. UI and Competition The UI and Competition are two areas with a constant buzz of diverse development activity. We’re now at that point where the two teams merge and start to work on getting the competition functionality into the UI itself. So in short, we’re currently integrating UI and competition and preparing for a launch of both systems ‘together’. You’ve probably seen and even participated in the multiple competitions we’ve put on over the last year, where joining and viewing stats was through our web page. We still want to offer join via our webpage, but our ultimate goal is for you to find and join a competition straight from the UI, making it that much easier and that much more tempting to take part! Of course, we do have some new UI functionality to share with you as well. First, we now have that spiffy animated trackmap you always wished for This trackmap highlights the leader as well as the current driver you have selected (in white). You can click on any number on the track map itself and the list auto-scrolls to and expands that driver. Next, we have a brand new expanded standings pop-up function with color-coded best sectors. Finally, we’ve added a simple minimal graph to the standings, this gives a quick overview of your progress lap by lap as compared to the other drivers around you. We’re hiring! Some of you might have seen this post on our forum. We’re hiring! Specifically, we are looking to strengthen our track building team at Studio 397. We’re expecting you to bring your experience and knowledge of modeling tools, and of course you should be an expert in building good and accurate tracks. We will provide you with the necessary hardware and software, a good working environment and an education in tools you are not yet familiar with. If you’re up for a new challenge, check out the post and get in touch: https://forum.studio-397.com/index.php?threads/were-hiring-looking-for-environment-artists.61194/ That’s all for now, enjoy the remaining rounds of the McLaren Shadow competition and remember to keep it on the black stuff! vir: Studio 397 Roadmap Update September 2018
  9. 57X

    Modi: Dirkališča

    Pa to ne morš verjet Spet sm mogu ssd spucat hehe
  10. 57X

    DiRT Rally 2.0

    Naj jim vsaj približno rata, tole zna bit pa zabavno
  11. 57X

    Virtual Endurance Championship

    Letos bomo zaradi časovnih omejitev nastopali le v prvenstvu VEC. Čakajo nas naslednje preizkušnje: Jimmi nas je na podlagi podatkov telemetrije in poročil o incidentih iz prejšne sezone, letos uvrstil v divizijo 2. To umestitev smo potem morali potrditi na 4h dolgi predsezonski testni dirki, kjer sva z Gašperjem rutinirano obdržala ekipo v diviziji 2. Bomo pa letos težko osvajali točke, konkurenca je res huda. Lahko se nam zgodi tudi degradacija v Divizijo 3, če bomo preslabi. Vendar se to dogaja redko. Pa še letošnje orožje: #161 Porsche 911 RSR
  12. Virtual Endurance Championship (VEC) je uradno rFactor2 virtualno prvenstvo v endurance dirkanju. Tekmovanje organizira portal simracing.club (SRC). Poleg omenjenega VEC, portal organizira tudi Virtual Le Mans Series (VLMS), kjer potekajo krajše, 4h dolge dirke. Z letošnjo sezono pa imata tekmovanji povsem ločen koledar dirk. Enkrat letno se izvede tudi special event, kot npr. 24h Bathurst, Indy 500, 24h Nordschleife ipd. kultne dirke iz resničnega življenja. Vstop v tekmovalni del je možen izključno s potrjeno licenco. Licenco tekmovalec pridobi z udeležbo na Sim Racing Club Academy (SRCA) tekmovanju, kjer mora vodstvu tekmovanja (live race director - Matej Lakota, naše gore list, sicer pa starosta slovenske simracing scene) v dveh dirkah dokazati, da pozna osnove dirkanja, da je na stezi konstanen, korekten, nekonflikten, da se primerno odzove na incidente na stezi. Hitrost, če ne gre res za očitno odstopanje, nima večjega pomena za uspešno opravljen test. Predpogoj pa je seveda poznavanje in raba internega pravilnika. Po uspešno opravljeni akademiji, uporabnik pridobi "SRC licence 4", ki mu omogoča nastop v obeh tekmovanjih, vendar mora biti del nekega moštva. Drivers market poteka tudi na Discord kanalu. Z novim moštvom se je potrebno prijaviti pred začetkom sezone, včasih pa organizator naredi izjemo in kakšno moštvo spusti v tekmovanje tudi med sezono. Že obstoječemu moštvu pa se posameznik lahko priključi kadarkoli med sezono. Moštvo ima na voljo 6 "potez" menjave/dodajanja članov. Ko si tekmovalec zagotovi sedež v moštvu, mora plačati še prijavnino. Sezona v VEC stane €20, v VLMS €10, v obeh skupaj pa €25. SRC Academy je brezplačen. Pogled v zgodovino tekmovanja, pove, da gre za tradicijo pod vodstvom izkušenih mačkov. Lastnik in alfa&omega portala, Jimmi Allison, je verjetno največji garač med vsemi admini v simracingu. Po novem tudi competition Manager pri Studio 397. Naval na portal je res nepričakovano velik. Prijave za letošnje VLMS prvenstvo, ki ima samo eno divizijo (cca. 40 teamov), so bile polne v pičlih 45 minutah. V VEC prvenstvo je bilo na dan odprtja prijav, v 3,5h prijavljeno cca 130 ekip - preko 500 (resnih) voznikov. Upada udeležbe je zelo malo. Celo obratno, pred zadnjimi tremi klasikami se pojavi še dodatno število ekip. Nekaj uporabnikov dirka tudi v resničnem svetu. Najbolj "znan" med njimi je verjetno Dennis Lind, ki letos skupaj s hrvatom Kodrićem vozi v prvenstvu Blancpain Asia, za moštvo FFF Racing Team by ACM. Fanta sta v igri za krono. Dennis je sicer tudi bratranec Kevina Magnussena in šef ekipe HYDR esport, za katero v VEC prvenstvu vozi tudi Terzić. Troyan Donut Automotive V tem sklopu bom skušal strniti naša spoznanja, doživetja in spremembe, ki smo jih doživeli ob migraciji iz Assetto Corsa na rFactor 2, pa tudi ob vstopu v moštveno multiclass endurance tekomvanje. Za vse tri člane je bilo torej vseskupaj povsem nova izkušnja. Tekmovanje smo začeli v VLMS seriji, kjer smo po odličnem (5. mesto) debiju v Inidianapolisu, že na drugi dirki v japonskem Fujiju, doživeli prvo bridko izkušnjo, kjer smo odstopili - blown engine To je bila tudi prva dirka, kjer smo vozil v temi, z močnimi nalivi dežja - takrat še v DX9 načinu. Priceless!! V Istanbulu smo nato odpeljali malce bolj rezervirano in dosegli cilj top 10 - osvojili smo točke. Sledil je nov debakl v Suzuki, kjer smo po moji nerodnosti in napačni uporabi prog. opreme za telemetrijo, morali odstopiti, ker sem vozil s 20fps-ji 👊 Interlagos je prinesel prve napake na stezi, saj smo povzročili prvo nesrečo in iz igre vrgli prvega LMP-ja Na srečo nam stari znanci iz Speedymite racing niso prav nič zamerili, tako, da smo se takrat izognili kazni. Nekje v tem obodbju smo se tudi začeli zavedati v kaj smo se spustili. Namreč, boljša moštva so lani, zaradi identičnega koledarja, izrabljala krajše 4h VLMS dirke, za trening tekme VEC prvenstva. Zamik med obema dirkama je bil samo en teden, torej idealno. Takrat smo tudi že vedeli, da smo trije preveč za tako kratke dirke. Hard gume namreč brez problema zdržijo dve uri dirkanja in posledično nam je bil en driver swap več - bolj v nadlogo, kot korist. Hitro smo se strinjali, da nima smisla vlagati časa v trening in potem odpeljati 1h oz v najboljšem primeru 2h stint. Ker je Jimmi med sezono zaradi kršenja pravil, odpihnil dve ekipi iz VEC, sem zavohal priložnost in vprašal po možnosti, da poleg VLMS odvozimo tud zadnje tri dirke v VEC prvenstvu. Očitnomo smo se izkazali za zaupanja vredno moštvo, saj nam je Jimmi brez kompliciranja odprl vrata v VEC Division 3. V moštvu je zavladala evforija, saj smo vedeli, da nas čakajo 3 nore dirke, 3 klasike: 8h Silverstona, 12h Sebringa in 24h Le Mansa. Vstop v VEC je bil namreč načrtovan šele za naslednjo - letošnjo sezono. Ker smo bili "s setupi pokriti", smo se lahko v večini fokusirali na endurance treninge, v vseh mogočih pogojih. Pred nami je bil namreč Silverstone, kjer se je že na treningih videlo, da bo vsake toliko časa "kaj priletelo" z neba. Tudi tedenska napoved pred dirko je jasno nakazovala spremenljive vremenske razmere. Po videnem, prebranem in doživetem, lahko ocenim, da simracerji nismo ravno ljubitelji dežja na dirki, čeprav si ga po večini vsi želimo, kot del igre. Tudi sam spadam med tiste, ki bolj uživamo na suhi podlagi. Vendar, če se na treningih vsake pol ure pojavi rahel dež za 15min in je vremenska napoved za cel teden enaka, potem ni druge opcije, kot ugriznit v to kislo jabolko, ker na dirki ne bo nič drugače, kvečjemu težje. Imel sem nekaj informacij o obnašanju hard gum na dežni podlagi, saj je Terzić eno dirko nazaj, v Interlagosu osmešil cel GT grid v VEC Division 1, ko je edini vztrajal na dežju, 5-6 krogov z gumami za suho podlago, potem pa je dež prenehal. Js sm mu poslal buldoge iz štepanca na dom, da so ga zvezali in je moral vse povedat, kako in kaj, kolk časa ja, kdaj ne več itd. Na treningu so se informacije potrdile za avtentične in spet sem poslal bule, da so ga odvezal.. Ne tej dirki sem bil na vrsti za kvalifikacije jaz, kar je pomenilo, da bom tudi začel dirko. Kalifikacije so se začele v rahlem dežju, ki je po nekaj minutah ponehal in videlo se je, da bo proti koncu Q že nekaj suhe linije. Po nekaj postavljenih časih na gumah za dež, sem se odlčil za soft. Previdno prva dva kroga, da se divgneta tlak in temperatura v pnevmatikah, potem pa na polno v zadnji hotlap. Po odličnem prvem sektorju, so se mi zatresla kolena in krog je šel po zlu. Na LMP kvalifikacijah je potem zopet deževalo in steza je bila na 5min ogrevanju pred dirko, povsem mokra, na nebu pa se je jasnilo. Takoj mi je bilo jasno, da če želimo dobro dirko, bom moral tvegat. Steza je bila na za nekaj % premokra za hard gume. Vedel sem, da bo večina na wet, nisem si pa mislil, da bomo edini na hard gumah. Malenkost nam je zmanjkalo, da bi pripravili senzacijo sezone. Več pa v race reportu iz SRC: 12h Sebringa sva z Grebencem odpeljala sama. Meni najljubša dirka koledarja. Enkratna izkušnja, začinjena s sicer kratkim, a močnim nalivom ob pol štirih zjutraj, po 10,5h dirkanja v polmraku/temi. Kakšne tri ure po dirki, še nisem bil zmožen zaspat. Še report: Le Mans je seveda pomenil zopet nekaj čisto novega. Že same priprave so bile precej bolj obsežne in naporne, kot za preostale dirke. Imeli smo kar nekaj težav s postavitvijo urnika voženj, saj nismo bili vsi trije na voljo vseh 24h. Nekako smo skombinirali vse skupaj tako, da je vsak imel vsaj 1x 6h počitka skupaj - za spanje. Že po nekaj stintih, mi je postalo jasno, da smo se malenkost zakalkulirali. Stint je trajal cca 5 min manj od načrtovanega, kar je nakazovalo, da se nam bo razpored podrl sredi noči. Z Gašperjem sva še malo eksperimentirala in odpeljala vsak po 3h stint, a sva ugotovila, da smo kondicijsko premalo natrenirani. Predvsem naš možgani. Malo smo improvizirali levo desno z urnikom in uspeli najti optimalno rešitev, glede na dane okoliščine. Začel smo perfektno, potem sem ga js po treh urah mal zaštrikal z nekimi stop/go kaznimi in smo mal padli na lestvici, a imeli smo zalogo enega postanka do konca dirke. Sledil je juriš proti podiumu. Z Božotom sva uspela znižati porabo goriva toliko, da smo delali po en krog, ali celo dva več, v primerjavi z večino konkurence. S konstantno vožnjo sva zagotavljala relativno nizke razlike v časih krogov, obenem pa nabirala bonus kroge, stint za stintom. Po dvanjastih urah dirkanja je bil vrstni red takle: Nato pa smo doživeli Le Mans v vsej njegovi veličini in mogočni krvoločnosti, čemur se ognejo le redki. Noč je naredila svojo selekcijo in neizkušenost je z veseljem sprejela ponujeno priložnost za napake. Dirko smo končali na 6. mestu, resnično veseli, da smo našo Corvetto pripeljali do cilja. Race report: Takole je izgledala naša Corvette "Sugababe" C7R V prvenstvu VLMS smo v GT klasi zasedli končno 11. mesto od 17. V VEC pa zaradi kasnejšega vstopa niti nismo preveč seštevali točk, sem pa na koncu sezone izračunal, da smo bili v zadnjih treh dirkah, po številu osvojenih točk, na 4. mestu. Skozi celotno sezono smo se naučili marsikaj o endurance dirkanju, pa tudi splošno o rFactor2. Slednji sicer ponuja edinstveno endurance izkušnjo, ki je trenutno ne more ponuditi nobena druga platforma, ima pa kar nekaj težav in pomankljivosti. Zaenkrat so najbolj moteči problemi pri driver swap-ih, ko namesto dirkača, ki bi moral biti na vrsti za dirkanje, kontrolo dirkalnika prevzame AI, ki potem običajno razbije avto na pitlanu, kar pomeni najmanj popravilo, ko ekipi uspe povrnit kontrolo nad avtom. Sila komična zadeva, če se ne zgodi ravno tvojemu teamu haha Ta bug je sicer redek, ampak se še pojavi od časa do časa pri kakšni posamezni ekipi. Nam se v 11 dirkah, kjer smo opravili preko 50 swapov, ni prikradel nikoli. Na zadnji predsezonski testni dirki, se je pokazalo še nekaj novih težav, ki jih pri Studio 397 budno spremljajo, saj v ligi nastopa tudi njihov šef Marcel Offermans, tako, da mu sodelavci težko kaj prikrijejo Prve stvari, ki so bile za nas nove, so bile real road podlaga, postanki v boksih, nadzor temperature motorja in zavor, glede na zunanjo temperaturo. Pa potem kmalu tudi dirkanje v temi in dežju. To prinese s seboj povsem nove dimenzije, taktičnega pristopa do vzdržljivostnega dirkanja. Kmalu smo tudi ugotovili, da ni treba biti najhitrjši na posamezni krog, pa se vseeno lahko boriš za vidna mesta oz točke, celo za zmago. Novo je bilo tudi stalno spremljanje resnične vremeske napovedi, saj server pridobiva dejanske vremenske podatke iz lokalne meteorološke postaje (količina dežja in temperatura ozračja). Včasih smo molili, da se ne bi vlilo, spet drugič sem komaj čakal naliv.. in dočakal - Sebring Za nadzor nad stanjem avta in aktualnim voznikom smo začeli uporabljati remote telemetrijo, tako, da smo na "pit-wallu" v vsakem trenutku vedeli in videli vse podatke, ki smo jih potrebovali za nadzor nad potekom dirke. S tem smo razbremenili dikača v avtu, kot posrednika pri prenosu teh podatkov, kar izdatno vpliva na fokus, konstanto in varnost. Božo zadevo stalno nadgrajuje, Tole je neka stara verzija iz Interlagosa. V browserju izgleda nekako takole: Po analizah sem ugotovil, da smo kar nekaj napak storili v prvih šestih krogih po postanku (tlak gum izredno vpliva na stabilnost dirkalnika), daleč največji odstotek napak pa smo storili v krogu pred postankom v boksih, ko pade koncentracija ter stečejo priprave na postanek in blebetanje v team radio Takoimenovani traffic managment je seveda še ena zanimiva dodatna veščina, ki jo je potrebno osvojiti in ovladati za uspešen zaključek dirke. Na srečo imamo live race directorje, ki skrbijo za red, če si lmp-ji jemljejo preveč pravice pri prehitevanju GT dirkalnikov. V Indianapolisu je naš direktor grozil z rdečimi zastavami in izključitvio iz prvenstva, če se ne bodo umirili. Dirko smo odvozili, a sankcije za agresivneže so bile neizbežne. Že na naslednji dirki je bila seveda slika povsem drugačna. Nasploh je portal voden zelo striktno. Forum je pregleden, brez odvečnih vsebin. Folk zelo skuliran, vsi vedo, da Jimmi obvlada svoj posel in ni nekih dolgih debat/polemik. Težko je temu človeku karkoli pametovat, ker je že vse 10x pretuhtal, preden si ti šele idejo dobil v bučo. Na tem mestu vabim vse, ki vas zadeva mogoče zanima, pa ne veste, če je to sploh prava stvar za vas, da opravite licenco na SRC Academy in se nam kot rezervni dirkač mogoče pridružite na kakšni dirki. Z veseljem bomo odstopili kakšen stint. Še bolj bi bili veseli, če se malo zmigate in naberete ekipo treh dirkačev in se nam v obliki konkurence pridružite z lastnim moštvom.
  13. 57X

    NEO Endurance Series Season 5

    Vsi trije vozite?
  14. 57X

    NEO Endurance Series Season 5

    ob keri uri je dirka?
  15. 57X

    Assetto Corsa Competizione Early Access

    Ni edini
×