Skoči na vsebino
Serverji :
edgeslo

Daytona 24h 2019

Recommended Posts

image.png

24 ur Daytona-e je 24 urna vzdržljivostna dirka,ki se dogaja na dirkališču Daytona International Speedway v Daytona Beach, Florida. 

Date: January 18th-20th 
Timeslot #1 - Saturday 01:00 GMT | Friday 8PM EST 
Timeslot #2 - Saturday 13:00 GMT | Saturday 8AM EST 

Track: Daytona International Speedway – Road Course 
License – D 4.0 Road 
Sim Date (Time of Day Setting): January 19, 2019 
Sim Start Time (Time of Day Setting): 2:00 PM 

Session 
Warmup: 30 Minutes 
Qualifying: Attached & Solo - 8 Minutes for 2 Laps 
Race: 24 Hours 
Weather: Dynamic 

Cars & Class: 
DP
: Chevrolet Corvette C7 Daytona Prototype 
GTE: Ferrari 488 GTE | Ford GT - 2017 | Porsche 911 RSR 
GT3: Audi R8 LMS | Mercedes AMG GT3

Kolikor sem uspel govoriti z "klasičnimi" endurance udeleženci smo za enkrat za 4 (jaz,Domc,Jan in Tomaž) in sicer z Porsche 911 RSR .

Še kakšen kandidat ? Nam bo letos uspelo na eni endurance dirki imeti 2 dirkalnika na štartu :P 

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Neklasični bi šli kar Ferrari  488 GTE furat, kot do sedaj. Grem v koledar počekirat, če je kak termin prost...

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Ajde, še trije se najdejo pa imamo 2 avta :) 

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Tak je plan kdaj naj bi kdo vozil..

image.png

Mogoče bomo celo livestream-al. Če bomo v top split-u nas bo live prenos na Racespot.... Skratka še javim ...

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Race day 👊 !

Neomejene količine kave so pripravljene, monster-ji se hladijo, yeah, definitivno smo ready to go :D

Če koga zanima bomo več ali manj ves čas imeli onboard live stream tukaj . Z prenosom bomo začeli ob 14h, ko se pričneje tudi kvalifikacije za dirko...

 

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Js vas bom ziher mal spremljal. Srečno!!

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Vi ste endurance [it]...

Čestitke...

desktop-screenshot-20190.png

Uredil - mancSLO

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

3 najboljši Porsche na vseh serverjih skupaj  s tem da ne rečem,da so bili na dirki bolj eksotika kot kaj drugega :D 

Kao ne grejo dober, a da res ? :D

 

 

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Super ste bli....sn včeraj večkrat prileto malo pogledat dogajanje. 😉

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Bravo fantje, lep dosežek!

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Hvala, hvala :)

Bom najbrž danes spisal mal "potopisa" po 24h Daytone :D

 

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

PRE RACE :

V začetku Januarja sem prilimal prvi post za ta special event,čeprav sem z nekaterimi govoril o sami dirki že pred tem. Ekipa,ki je dejansko nastopila je bila tako praktično že formirana, post je bil bolj neke vrste provokacija, da bi mogoče uspeli postaviti na štarno črto še en dirkalnik. Pa ste me zaj.... in se ni izšlo,pa next time, upanje umre zadnje :D

Na koncu je žal še Jan zaradi obveznosti moral odpovedati udeležbo tako , da smo par dni pred dirko bili postavljeni pred dejstvo ali gremo samo trije ali pa odpovemo vse skupaj. Kako smo se odločili ste videli.

Kakšnega pretiranega treninga čez teden nismo imeli, vsak je naredil po nekaj krogov. Tomaž in jaz sva imela dirko na tem dirkališču teden nazaj in sva potrebovala samo nekaj privajanja na avto,ki je bistveno bolj aerodinamično odvisen kot pa najina cup verzija, Domen je pa tako in tako hiter pa karkoli mu daš v roke :)

Na hitro smo se dogovorili da Q in prvi stint pripade Domnu in sicer z razlogom, da naprej pokažeš nasprotniku ves arsenal, ki ga premoreš :D

Da se nismo vsakič spraševali kdo je kdaj na vrsti smo uporabili en zelo priročen excel,ki je poln makrojev. V njega se vpišejo osnovni podatki (čas kroga brez varčevanja, čas kroga z varčevanjem, dolžina boksa brez menjave gum, dolžina boksa če se menjajo še gume, voznike, njihove čase razpoložljivosti, itd… ) Iz tega to čudno izračuna stinte, na katere potem samo povežeš voznike in voila, vsi, ki imajo dostop do dokumenta vidijo razpored. Ko se dirka prične in če marljivo vpisujete vse dogodke se avtomatično premikajo tudi začetni in končni časi stintov… res super zadeva, če pomislim da smo še lani vse računal na roke :D

Če ga bi kdo imel naj mi napiše ZS pa mu pošljem kopijo.

Mimogrede smo se dogovorili da še moj PC pokasira med dirko "stress test" v obliki live stream-a. Ni ga boljšega kot Daytona polna avtomobilov (povrh vsega še multiclass), tranzicija dneva in noči in zraven imeti še n plugin-nov za stream. Da pa nisem imel koristi samo jaz je lahko na račun tega še kdo pogledal kaj se kaj na dirki dogaja. Pha ne moreš vrjet da je ta moja škatla dejansko z skoraj vsemi nastavitvami na full stream-ala bp tudi med tem ko sem vozil..
Številka prenosa so sicer nizke ampak zame še vedno presenečenje. Gledali ste nekaj čez 3000 minut prenosa, max gledalcev na enkrat je bilo 8 , vse skupaj si je prenos ogledalo 129 gledalcev. Če mene kdo vpraša, kar impresivne številke. Očitno ima smisel stream-at in za vse special event-e katere bomo vozili letos bo najbrž na voljo tudi live stream .

KVALIFIKACIJE :

Ni kaj dosti za izgubljat besed. Domen je naredil odlično svoj posel in nas postavil kot P2 na štartno črto.

RACE:

Kot da 24h ni dovolj časa da nekje ubaciš dramo, se je začela že na štartu. Pravilo pri multicalss štartih je enostavno, različne kategorije dirkalnikov si med sabo pustijo čim več prostora . No, to našemu leader-ju očitno ni jasno.  Štart je zmutil tako, da so bili zadnji DP dirkalniki skoraj v napoto GTE klasi na štartu . Pač premalo razmaka… Prvi krog kakšnih večjih težav nismo imeli.Potem je Domen začel s svojimi čarovnijami (tako je dogajanje slikovito opisal Tomaž) in nas prebil in zadržal na vodilnih pozicijah. Cel Domnov stint je potekal brez kakšnih večjih pripetljajev, nekaj manjših dotikov ,ampak nič kaj posebej omembe vrednega. Avto je sicer vizualno utrpel nekaj sprememb ampak performance je bil nespremenjen. Dogovor je bil da vsak odvozi po 3 stinte, a nove gume vzame samo ko prevzame dirkalnik od prejšnjega dirkača. S tem smo vsak 2. in 3. postanek  prihranili dobrih 20 sekund. Kot drugi je krmilo prevzel Tomaž, ki je razen enga testiranja višine robnika preživel relativno miren stint. Testiranje višine robnika pa nam je žal prineslo pri naslednjem boksu nekaj več časa v boksih. Načeloma optional popravil ne čakamo, a v tem primeru smo imeli manjši top speed od konkurence in je bilo to edino upanje da smo spet back in the game in tako je tudi bilo.5km/h manj končne hitrosti na ravninah je bilo še vedno dovolj konkurenčno za top 5. Vem da sem na treningih najmanj 10x tako skočil čez robnik in nisem nikoli zaradi tega poškodoval dirkalnika… Se je pa pri Tomažovem stintu že začelo temniti.Kar na enkrat mi je bilo jasno da bom ½ svojih stintov naredil v temi. Super, sam bi bilo fajn če bi naredil kakšen krog treninga v temi pred dirko. Ponavadi kaj takega ni bilo problem, greš dol iz serverja, zaženeš test drive in probaš. Hmm sam potem bo stream šel adijo… nič , bomo probal v “živo” kako bo. Ker se ponoči vse shladi bo gripa kvečjemu več vsaj tako so trdili na iR forumu...

Končno sem na vrsti , prvih par krogov peljem ekstra počasi da ne naredim kakšne neumnosti. No,ne vem,men se ni zdel ravno extra gripy in ko sem potem gledal čase čez celo dirko, ja se je poznalo nekaj, samo daleč od par sekund tako kot so nekateri strašili pred dirko. Skratka ker sem bil parkrat preveč pogumen in namišljeno opremljen z supergrip sem imel občasno tako, mal posebno linijo v T1. Umetniško gledano lepo, geometrično bi jo označil kot zanimiv pristop k problemu, dirkaško gledano pa … adijo pol sekunde, pa še niti dober nisem kroga začel :)

Skratka prvi del dirke je že dal nekako sliko razmerja moči. Prvi je bil absolutno prehiter. Porsche je bil na tej dirki že tako in tako underdog z manjšo končno hitrostjo pa se proti celemu Ferrariju ni dalo konkurirati. Glede da smo večino prvih 12h skakali med 2. In 3. mestom je bil to tudi nekako realno dosegljiv cilj. Zadnjih par ur smo malo več časa posvetili druženju z excel-om in njegovim napovedim da nam manjka goriva za cca 8 krogov. Vmes še ugotovimo da je vsaj bližja konkurenca malo bolj pametno delala stinte in bodo 1x manj v boksih kot mi. Mal je ratal panike, sam ni trajala dolgo. Tretje uvrščeni so imeli za več kot minuto zaostanka, 4 pa že 6 minut . Ker so najbrž vedeli, da bomo rabili še en postanek so nekajkrat poizkusili z hitrimi krogi, a jim je Domen takoj naslednji krog zaostanek vrnil. Par krogov pred koncem je Domen še enkrat zapeljal v bokse, dotočil slabih 30 litrov in nas čez cilj pripeljal na 2 mestu. V vseh višjih splitih sta samo še v dveh bila Porsche-ja na stopničkah.

Lahko bi še in še napisal pa bi sigurno še vedno kaj pozabil.... pač v 24h se zgodi res veliko stvari. Skratka nonstop solidni krogi in bolj ali manj cel dirkalnik so enostavno morali dati soliden rezultat...

Skratka, kot vedno je bilo “nezaboravno”. Lanska dirka je bila odličen fun event, letošnja je prinesla odličen uspeh, drugo leto bo oboje skupaj pa še 2 avtomobila bomo imel na štartu :)

Deli ta prispevek


Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...