Skoči na vsebino
Serverji :
Sign in to follow this  
daks

Popravilo vetrobranskega stekla

Recommended Posts

Me zanima, če ima kdo izkušnje s popravilom vetrobranskega stekla?

Mi je kamen naredil poškodbo cca 2-3 cm v vidnem polju, oz. malo nižje, pa berem na netu vse sorte komentarjev glede popravila.

Popravilo na carglassu pride 100€, menjava za original 570€, nekje drugje pa menjava za konkurenco 200€.

Res ne vem kaj nardit, zavarovanja nimam, avto je Megane 06' letnik, tko da je avto vreden ene 5 originalnih šip :)

Torej ostane popravilo ali zamenjava za neoriginal. Kaj nardit?

Deli ta prispevek


Link to post

Sodelavec je imel izredno slabe izkusnje z menjavo na Carglassu (5x menjava) je pa moznost, da je imel pac samo smolo in so kar se samega popravila tice boljsi.

Vsekakor jaz, ce je le mozno steklo ustrezno popravit nebi menjal, ker se rado zgodi potem kaksno skripanje, zatekanje, tezave s potencialnimi senzorji, gretjem... tudi ce je s samim steklom vse OK in je originalno.

  • Upvote 1

Deli ta prispevek


Link to post

Kdaj imaš zavarovanje avta? Maš opcijo da tudi dodatno zavaruješ do poteka registracije samo za stekla. Greš vprašat če je možno, ker se odpravljaš na pot recimo v tujino. Avta ti v 90% primerih sploh ne bodo pogledali ali je kaj narobe ali ne. Če se poškodba ne širi, potem lahko 2 tedna počakaš in nato uveljavljaš. Zavarovanje za stekla ni drago sploh če upoštevaš ceno nove šipe.

 

Carglass iz lastne izkušnje povem da popravilo samo začasno zaustavi širjenje poškodbe. Po 1 letu se je pri meni začelo širiti. Menjava stekla pri carglasu je pa izjemno slaba. Recimo zavarovalnica Triglav je nehala poslovati z njimi, zaradi nestrokovnih vgradenj. Menjava stekla mora biti narejena ustrezno. Tudi če se bi odločil za menjavo se pozanimaj, na katerem uradnem servisu so res dobri.

  • Upvote 1

Deli ta prispevek


Link to post

Ni taka umetnost zamenjati vetrobransko steklo. Pušča pri tistih ki šparajo in so šalabajzerji. Staro šipo se odreže, odstrani ostanek lepila, očisti (nitro razredčilo ali kaj namenskega), namaže s primer-jem, nanese lepilo (kot rečeno, ne šparat s količino in pri nakupu) ter namesti steklo.

Deli ta prispevek


Link to post

Tako kot je @skopusnik napisal je menjava vetrobranskega stekla dokaj enostavna,seveda,če imaš tudi potrebno orodje ;)  Odsvetujem pa popravilo stekla,ker to je navadno na*ukavanje naroda,sploh,če imaš porihtano zavarovanje steklenih površin. Če pa nimaš zavarovanja pa si ga omisli,ker je to najcenejša varianta. Sploh,če si dosti na cesti. Meni se je že zgodilo,da so mi 3x na leto menjavali steklo,pa si zračunaj,koliko bi me prišlo,če ne bi imel zavarovanja. 

Deli ta prispevek


Link to post

Če ne bi imel zavarovanega, ga tut nebi 3x na leto menjal. :P

  • Upvote 1

Deli ta prispevek


Link to post

Jaz sem zaradi vec pik na steklu menjal na original pooblascenem servisu pod kaskom steklo (tukaj v hribih pozimi je na asfaltu vec peska kot asfalta) in mi je zal da sem ga. Ne vem zakaj so morali notranjo oblogo na A stebricku dol jemat a od takrat imam lepega domacega jebenega cricka, ko vozim po luknah. Kako vem da so dol dajal.. ker je bila plastika pocena (naceta od sravfcigra) in odtisi crnih prstov na tapicirani oblogi. Imam tudi svetlobni senzor, ki regulira hitrost brisalcev in od takrat dela tudi ta zelo cudno. Kakor kdo..jaz ne zaupam vec nobenemu servisu, kaj sele nekim susmarjem. Brezveze in zarad estetike jaz nikol vec ne menjam stekla, pa ce mi se tako govorijo kako je to zgolj rutinski postopek.

Zjebal so mi tudi lakiranje biserne barve (na soncu pod svetlobo je lahko modra ali zelena odvisno kako so kristalcki v barvi postavljeni in kako sonce posije) in so mi sfalili celo stranico, tako da avta sploh perem vec ne, ker je grsi ce je cist :)

Zdej sem imel lucko za motor. Ne je*** vec servisev. Sem sam na OBDII in Torque android app priklopil pregledal, zbrisal napake, ki so bile brezvezne in na diagnostiki videl da imam prebogato mesanico. Za zimo zamenjal BMC bombazni filer z papirnatim, presprical MAF senzor in za 20min odklopil akumulator da se je ECU poresetiral in naucil novih parametrov. Do sedaj se ni bilo lucke pa sem ga naganjal na polno.

 

Avto je star 8 let, ima 260Kkm (200 mojih), cipan turbobencinar 2.0 (210KM) predelan na plin in res mi je zal, ker nasa tecnar, da moramo menjat (imva samo en avto) :S

Ta trenutek ni nobenega avta, ki bi mi ustrezal...ok, sem malo off topic, sam sem res tako ponosen, da sem sam avto popedenal, da ga res ne menjam za nic drugega ...sploh pa ne za novega. Poraba relacijske voznje in to ne nezne in v hrib po ovinkih je 10l LPG za 1700kg karavana .

  • Upvote 1

Deli ta prispevek


Link to post

Malo zice ewo Opelice...Vectra karavan 2008 2.0T SaaB motor :)

Deli ta prispevek


Link to post

ne tolk dobr ko ni boosta nad 3.5k obrati, ko bi mogl sam zasmelcat in gume obracat, pa se nic ni zgodilo..kot bi fural atmosferca od Fabjana ;)

Nima veze..zgleda ga je sral eden izmed dveh bypass turbo ventilov, ki so bili tudi pol obdelani (cevke podtlaka , ciscenje). Zdej je vse kul, strah pa se vseeno obstaja :S

 

Uredil - AliBuggy

Deli ta prispevek


Link to post

Ker če ne odstraniš oblog po A stebričku jih lahko zjebeš z mašino za odrezat ali zajlo za odrezat šipo. Pri senzorju moraš pa nov gel dat, ki je nalepljen na steklo, drugače jebe ja. 

Deli ta prispevek


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Registriraj nov račun v naši skupnosti. Zelo je preprosto!

Register a new account

Prijavite se

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Prijavite se takoj
Sign in to follow this  
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×