Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Še enega s Pohorja! :D Samo men se tole mickeno zatika, sicer po vecini mam okol 90 fps, na momente pade na 60, pa Šr malo cukne!

Bojim se da bo tole preveč za nekatere s slabimi mlinčki, ki so že v Indiji jamrali!

Link to post

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka Glavača in dopolnila oder za zmagovalce.

Rezultati - Indija 2011

Mešani občutki glede steze.

Prvi vtisi dirkališča so bili pozitivni. Ob misli na stezo sta nam prišli na idejo besedi ''Roller Coaster'', saj je steza kot nekakšen hitrostni vzpon in spust. Sedaj po opravljeni dirki, ko imajo dirkači za sabo že lepo število testnih krogov na tej stezi pa težko rečemo, da je steza še vedno tista prava. Osnova je vsekakor dobra in tudi zanimiva, vsekakor pa znova najdemo številne odseke na stezi, ki bi jih bilo dobro nadgraditi. Denimo ena izjemno dolga ravnina ne izniči številnih zavojev, ki se vrstijo en za drugim, pa tudi izjemno zaprt vhod na ravnino dirkačem ravno ne koristi, zato bi bilo bolje, če bi se karakteristike zavojev tri in štiri enostavno zamenjale v zaporedju. Tudi dva 90 stopinjska zavoja nista ravno v pomoč pri prehitevanjih, saj je v takih primerih vedno velika možnost trčenja. Slaba stran steze je tudi znova banalen izhod iz boksov, ki je tik pred začetkom prvega zavoja, zato dirkači iz boksov pridejo točno na idealno linija kar pomeni v najboljšem primeru pokvarjen krog za dirkača na stezi, oziroma v slabšem primeru trčenje. Dobra stran karakteristike steze so predvsem številne hitre šikane, ki dirkačem ponudijo veliko mero adrenalina. Končno gledano pa lahko rečemo, da gre znova za tipično stezo Hermana Tilkeja, kjer prevladuje ena ''sto kilometerska'' ravnina, ter številni hitri in srednje hitri zavoji.

Gregor pokazal svojo moč že v kvalifikacijah.

5141 metrov, kolikor znaša dolžina steze, je najhitreje prevozil Gregor Vodičar. Za slabe pol sekunde so zaostali Vedran Kralj, Janko Glavač in Andrej Trošt, vsi trije pa so bili med seboj zelo blizu, saj jih je ločilo le nekaj tisočink sekunde. Podobno velja za petega Adrijana Rihterja, šestega Andreja Mesariča, sedmega Luko Bedenika in osmega Anžeta Noseta, razlika je le v tem, da so vsi zaostali za več kot sekundo, torej se niso pri času kroga spustili izpod minute sedemindvajset. Deveti Silvo Kunčič in deseti Grega Balažic tudi tokrat nista uspela postaviti dovolj dobrega času v drugem delu kvalifikacij. Red Bullov drugi dirkač Jan Vodičar je bil enajsti, šele nato pa sledita oba Tora Rossa - Janovljak pred Mrharjem. Bračič in Kunič sta z malo treninga več ali manj pričakovano dopolnila zadnji dve mesti.

številni boji na začetku dirke.

Red Bullov voznik s številko ena na dirkalniku je kot že nemalokrat v preteklosti tudi tokrat zanesljivo ubranil prvo mesto. Tako je boj za drugo mesto preostal Glavaču, Troštu in Kralju, ki so se po fantastičnem troboju le uspeli razvrstiti v vrstnem redu katerega sem vrstico višje tudi naštel. Že v prvem zavoju pa smo bili priča incidentu, ki ga je zakrivil Balažic, saj je trčil v Kuniča in Janovljaka. Vsi trije so dirko nadaljevali iz ozadja. Poleg že prej omenjenega boja za drugo mesto, smo videli tudi številne boje malce nižje na razpredelnici. Petega Mesariča je napadal Rihter, slednjega pa Kunčič in Nose. V nemilostni borbi je Andrej v dirkaškem incidentu trčil z Adrijanom in se zavrtel. Le krog pozneje se je zavrtel še enkrat na povsem istem mestu in kot drugi na dirki odstopil. še pred njim je že v drugem krogu odpovedal Bračič. Rihter in Kunčič sta se nato borila za peto mesto, ki je pripadlo prvemu, Nose pa je vse skupaj le opazoval na varni razdalji.

Stare težave Vedrana, Jan in Luka neločljiva.

V desetem krogu se je ponovila stara zgodba za voznika Sauberja, ki v Formula 1 prvenstvu nikakor ne uspe odvoziti dirko brez napak. Po odličnih kvalifikacijah in borbi za visoko pozicijo, je tudi tokrat storil napako in se v desetem krogu zavrtel. Tudi krog pozneje je minil v težavah, saj je storil kar nekaj manjših napak in izgubil nekaj mest. Tudi Bedenik je na dirki storil nekaj napak, probleme mu je povzročal predvsem tretji zavoj na stezi. Je pa potrebno omeniti, da sta bila praktično skozi celotno dirko v borbi z Janom Vodičarjem. Bila sta tako rekoč neločljiva.

Zanimive taktike in nekatere nastavitve dirkalnikov.

Tudi tokrat so bili taktike med vozniki zelo različne, presenetilo pa je predvsem to, da so nekateri izbrali tudi tršo različico pnevmatik, kljub nekoliko manjši obrabi gum kot je to običaj. Seveda pa je to pozitivna stvar, saj različne taktike pomenijo več akcije na stezi in tudi tokrat je bilo temu tako. Nastavitev dirkalnika oziroma tako imenovani setup je ob enaki fiziki dirkalnikov poleg voznikove sposobnosti in materiala s katerim razpolaga, ena najpomembnejših stvari v virtualnem dirkanju. Tokrat je bilo zanimivo videti kdo se bo odločil za nastavitev nizkih krilc in ciljal na pridobitev v višji končni hitrosti ter kdo se bo odločil za obratno smer, torej za nastavitev visokih krilc in dobro hitrost v zavojih. Zaradi layouta steze, ki je bil tokrat kar varljiv so se nekateri odločili za prvo zmes, prava pa je bila verjetno tista druga, saj ima steza enostavno številne hitre zavoje, ena izjemno dolga ravnina pa ne izniči celotne prednosti pridobljene v zavojih.

Balažic pokazal kaj pomeni biti pravi dirkač.

Grega je v Indiji prikazal podobno predstavo kot v Južni Koreji, saj je storil nekaj napak, ki so se končale z vrtenji, na trenutke pa je prikazal tudi zelo dobro hitrost. Vse to je začinil še s kakšnim prehitevanjem, vendar to kar je potrebno omeniti je njegova vztrajnost. Tudi tokrat je namreč imel tehnične težave s svojo opremo, natančneje s stopalkami in potem ko je moral z eno nogo kontrolirati ves čas zavoro, bi marsikdo že obupal. Grega ni in tako je vknjižil dve krvaveče pridobljeni točki v dobesednem pomenu besede.

Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima.

Bedenik in Vodičar mlajši sta bila v zaključku dirke preveč zaposlena med seboj in tako sta se jima pridružila v boj tudi Nose in Kunčič. Anže je le dva kroga pred koncem uspel ugnati oba, v hudem boju pa je Silvo ugnal Luko, ki je iz vsega skupaj izgubil še največ.

Težave za Glavača in Rihterja.

Janko je pri postanku v boksih vozil prehitro skozi bokse in dobil kazen stop and go. Potem, ko je bil suvereno na drugem mestu, mu ni uspelo odslužiti kazni na pravilen način in tako je vknjižil dokaj banalen odstop na dirki. Težave je imel tudi Adrijan, ki se je uštel pri količini bencina v rezervoarju in tako bil primoran zadnjih nekaj krogov varčevati s črnim zlatom. Tako je splavala priložnost, da ogrozi tretje mesto Kralja, kljub vsemu pa je imel kar nekaj sreče, da si je v drugem delu dirke uspel nabrati dovolj veliko prednost pred zasledovalci.

Konec sanj o naslovu za Janovljaka.

Potem, ko je v zadnji tretjini sezone popustil je v Indiji vknjižil še odstop, kar pomeni, da v boju za naslov prvaka ostajajta le še Gregor Vodičar in Andrej Trošt. Potem, ko se je Nejc vozil nekje okoli osmega mesta je v 34. krogu enostavno parkiral svoj avtomobil na stezi in opravil s preizkušnjo v Indiji. Gregor Vodičar je imel tokrat izjemen dirkaški dan, saj je osvojil oba dela kvalifikacij, postavil najhitrejši krog dirke, nenazadnje pa je vodil tudi od štarta do cilja kar pomeni, da je seveda tudi zmagal. Drugi Trošt je po nekaj bojih s Kraljem tudi v sklepnem delu dirke zanesljivo ubranil drugo mesto s katerim je bil zadovoljen, saj je bil Gregor tokrat nedotakljiv. Tudi tretji Kralj in četrti Rihter sta več kot navdušila, enako pa velja tudi za Noseta. Karavana Formule 1 se sedaj seli v Abu Dabi kjer bo potekala predzadnja dirka sezone.

Silvo Kunčič - Force India - #14 - Q&A

Q: V Indiji ste dosegli eno najboljših uvrstitev v letošnji sezoni Formule 1. Kako se je v vaših očeh odvijala ta dirka?

SK: Na treningih mi je kazalo zelo dobro, tako s praznim kakor tudi s polnim tankom bolida. Kvalifikacijski časi so bili takrat, ko ni šlo zares, zelo dobri, saj so bili blizu časom Gregorja Vodičarja. Na kvalifikacijah pa se je znova ponovila stara zgodba, saj mi ni uspelo odvoziti hitrega kroga tako kot znam. To se mi dejansko dogaja že skozi celotno sezono. Strategijo dirke sem nekako obdelal že na samih treningih, tako da sem začel dirko z mehkejšo različico pnevmatik, sledila je srednje trda zmes, za zadnji stint pa sem znova uporabil mehke pnevmatike. Na samem začetku dirke se mi je zataknilo pri prometu, saj zaradi slabše končne hitrosti (krilca so bila nastavljena visoko - prilagojena za vožnjo skozi zavoje) nisem imel lahkega dela pri prehitevanju, posledično pa nisem uspel izkoristiti tudi vso potencialno hitrost. Pred prvimi postanki sem napredoval do 5 mesta, tu pa moram omeniti, da sva imela z Adrijanom Rihterjem nekaj odličnih dvobojev. V srednjem delu dirke s srednje trdimi pnevmatikami nikakor nisem mogel mimo Noseta. Anže je vozil s tršo različico pnevmatik vrhunsko. Na zadnjem postanku, potem ko je bilo do konca še trinajst krogov pa sem tvegal z mehkejšimi pnevmatikami. Anže je odšel na svoj postanek krog pozneje in tako sem znova pristal za njim. Do konca dirke sem nekako zmogel priti do sedmega mesta, kar je sodeč po letošnjih rezultatih nekako maksimum. Sama dirka je bila zelo naporna in polna adrenalina. Če se ozrem na celotni vikend, mi bo sama dirka v Indiji ostala v lepem spominu, kjub potencialno višji končni uvrstitvi, kot je bilo to sedmo mesto.

Q: Mnogokrat ste bili bistveno bolj konkurenčni kot to kažejo trenutni rezultati. Kje tiči vzrok za slabše končne uvrstitve na dirkah?

SK: To sem omenil že pri prvem vprašanju. Nikakor ne razumem, da ne zmorem niti na kvalifikacijah kot tudi ne na dirki prikazati tisto kar znam. Celo sezono se že ubadam z vprašanjem, kaj bi lahko bilo narobe? Do konca sezone sta še dve dirki, potem pa bo veliko časa za razmislek, saj je to težavo do naslednje sezone potrebno odpraviti, saj v naslednji sezoni pričakuje bistveno boljšo končno uvrstitev.

Q: Kako poteka vaša običajna priprava na dirkaški vikend?

SK: Veliko časa seveda nimam. Družina terja svoje (trije mali otroci) in seveda soproga, da koga ne izpustim (smeh). Priprave in trening je na sporedu predvsem zvečer. Sprva odvozim čim več krogov s polnim rezervoarjem dirkalnika, ko pa progo dodobra osvojim pa dam poudarek na izdelavi čim boljših nastavitev avta, tako za kvalifikacijske razmere, kot tudi za razmere na dirki. Je pa vse skupaj zelo težko uskladiti, saj resnično nimam veliko časa.

Q: Vam najbolj priljubljena dirka letošnje sezone v prvenstvu Formule 1 je bila?

SK: V zelo dobrem spominu mi je ostala Valencija, kjer sem bil zelo konkurenčen. Obetala se mi je zelo dobra uvrstitev, saj so bile v igri celo stopničke. Žal se je zalomilo pred določenim zavojem, kjer me je na zaviranju od zadaj zadel moj moštveni kolega Marko Geiser, ki je imel probleme z zavorami in dobra uvrstitev je splavala po vodi.

Q: Kdaj ste se pričeli ukvarjati z virtualnim dirkanjem?

SK: Lansko leto, nekje v aprilu ali maju, potem ko sem se v ligi SloRacing pridružil prvenstvu Formule 1. Pred tem se z virtualnim dirkanjem nisem ukvarjal.

sloracing-3.jpg

sloracing-2.jpg

sloracing-4.jpg

sloracing-5.jpg

sloracing-6.jpg

sloracing.jpg

sloracing-9.jpg

Spisal in uredil: Adrijan Rihter

Fotografije: Adrijan Rihter

sponzor.jpg

  • Upvote 9
Link to post

No mal probal stezo odlicna vendar spet se pocutim kot na ledu tako,da bo treba narediti optimalne nastavitve.1 41 8x to zaenkrat,sem pa ze videl boljsi cajt se ve od koga hehe. :D

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...