Skoči na vsebino

DGFX Clubsport Series 2019


edgeslo

Recommended Posts

Še dobrih 14 dni nas loči do prve dirke v DGFX Club sport prvenstvu. Pred začetkom sezone smo dobili še uradno potrditev štartne številke (175) in pa nabor nalepk, ki morajo biti na dirkalniku.
Torej, takole izgleda končni izdelek, za katerega upamo, da bo uspešno zastopal portal Sloracing . ;)

uc?export=download&id=1v2htpw3fanDfKS7ic

uc?export=download&id=1Fg00yPyzBc5gyxOl_

uc?export=download&id=1LtzCrnywHeB9B2D9U

Link to post
  • edgeslo changed the title to DGFX Clubsport Series 2019
  • Odgovori 57
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takole, tretja dirka je za nami. Z rezervne liste sta se tokrat povzpela tudi Sašo in Danjel. Žal se jima po nekaj nesreče ni izšlo in dobila sta black flag ter ponovno degradacijo na seznam rezervnih

Nimaš časa vsega brat ? Blo je dober, štartala sva 13., končala 4. Maš čas...   Veš tisto, ko se cel teden preganjaš po hosted serverjih in si kontanstno v top 3. Nekako dobiš feeling da si fu.

Druga runda je za ... nama. Prva ekipa tokrat ni uspela na dirko in se je bila primorana odjaviti. S Tomažem sva pred dirko kar nekaj potrenirala, vendar je ves trening šel v vodo, ko je prejšnji

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ta vikend se pričenja prvenstvo Clubsport series v katerem bova "barve" portala zastopala jaz in @Tomaž Eržen in sicer z dirkalnikom Porsche 911 GT3 cup.

Prizorišče prve dirke je Daytona international raceway ,ki bo teden kasneje gostilo tudi dirko 24h Daytona. Na štartno črto se bodo v Soboto postavili 3 različni dirkalniki, ki bodo razvrščeni v 3 kategorije. Mazda MX5 v kategoriji Club, Porsche 911 GT3 Cup v kategoriji Sport in pa Radical v kategoriji Proto.
Najboljša moštva v skupnem seštevku bodo na koncu sezone dobila povabilo v DGFX Endurance serijo (v katero smo se žal neuspešno poizkušali kvalificirati lani), kjer pa dobra končna uvrstitev odpira vrata v NEO Endurance prvenstvo, ki pa v svetu virtualnega dirkanja velja za eno boljših če ne celo najboljše prvenstvo.


Osnovni podatki o dirkaškem dnevu

WEATHER 19C, 40%, 12 KpH NE, Clear
IN-SIM TOD Race date: 12 January, 2019
Warm-up 11:30
Proto Qualifying 14:10
Sport Qualifying 14:25
Club Qualifying 14:40
Race Start 15:00
 
Dirka bo tudi prenašana v živo (link objavim ko ga dobim od organizatorja prvenstva)
 
P.S. : By the way,@Tomaž Eržen, a spakiral si že za Daytono ?  :P 


 
  • Upvote 2
  • Like 1
Link to post

Nimaš časa vsega brat ? Blo je dober, štartala sva 13., končala 4. [it]

Maš čas...  

Veš tisto, ko se cel teden preganjaš po hosted serverjih in si kontanstno v top 3. Nekako dobiš feeling da si fu...ing good in da bo tekmovanje v tej ligi tako mal .... da mal folku pokažeš kako se spredaj voz...

No potem pride race day. Na practice niti ne gledaš kaj dosti časov, ker Daytona je pač draft heaven in če te kdo dobro pošlepa se da pridobit kar nekaj časa. Začnejo se kvalifikacije. Odpelješ soliden krog in si prepričan da bo tam nekje za top 5 dovolj.
Reality check.... :D

Prepočasi greš kolega, je res, da se pelješ samo sekundo za vodilnim, sam kaj več kot za 13 štartno mesto tole žal ne bo.. Že mal panično razmišljam da zamenjam setup, samo mi kmalu postane jasno, da hitrejši z drugim setupom najbrž ne bom, kvečejem sotrpin Tomaž bo jezen name. Je kar je,bomo na dirki že sigurno kaj pridobil.....

Štart je mal panika, ker pač eni bumbarji ne morejo priti na server z pravo štartno številko in dobijo kazen da štartajo zadnji. Vse super, če niso potem za tabo dirkalniki hitrejše klase.. Skratka mal je bilo zmede, naš vodilni očitno ni vedel ali bi potegnil ali bi počakal da najprej Radical-i mim priletijo... :D 
Smo nekako zmutili štart,a do prvega ovinka sem že padel eno pozicijo. Pač prva dirka s tem folkom in ne veš kolk bliz se jim lahko dejansko pelješ. Po moje je boljše v drugi krog pripeljat cel avto, kot pa aerodinamično predelanega za voljo mogoče enega mesta. No, nekako počasi sem se prebijal navzgor po lestvici do prve napake. Imel sem feeling da bi znala z Tomažem ostati v grupi prvih 5. samo če nama ne pobegnejo iz drafta. Če nočeš, da pobegnejo je treba nekako prehitet tiste, ki te pri tej tvoji namiri ovirajo. No ja, kaj naj rečem, kdor išče ta najde, in sem našel, mal prepozno zaviranje in edina rešitev je bila trava in probat avto čim prej ustavit. Med umetnostnim drsanjem po travi sem sam pri sebi sam govoril.. ne zaden nobenega, ne zaden nobenega. No, je ratal, falil sem vse kar je bilo za falit,lej, če znaš, znaš 💪🤣

No od tle naprej je bilo sam še dolgočasno nabijanje krogov z nekim normalnim tempom, tako da sva z Tomažom začela mal računat kolk stintov bo, koliko goriva rabiva  za zadnji stint, pač resne inžinirske stvari. Skratka uporabila sva vse tiste znakce na digitrončku, ki niso številke in izračunala, da bo zadnji stint mal daljši splash and go. Celo moj stint sva hrabro skrajšala za en krog...

Prve bokse zasedava 3 ali 4 mesto, kar je kar cool... sem napisal na začetku da sem fuc.... good, se spomniš ? Ne ? Začni brati od začetka [krniki]

Skratka krmilo prevzame zanesljivi Tomaž, niza točno take kroge kot rabimo , ker po novem je cilj top 5. Sej veš zakaj, a ne ? Nikar, da te pošiljam brat spet od začetka ....
Ampak bolj kot gre njegov stint proti koncu bolj nekam čudno kaže z gorivom za zadnji stint . Zdaj če ne obstaja tipka za prekolop na e-pogon, nekaj ne bo štimal. Stint traja cca 47 minut, ko pride Tomaž nazaj v  bokse bo do konca glih ene tolk, če ne celo mal več...
Kar je bilo prej ima da se baca, zdaj nekako manjka ?!?!?  Jaz za svaki slučaj natankam polno, če drugega ne se bova lahko na konc polivala z bencinom, da ne bodo vsi govoril, da Alešić sam budalaštine govori. Krenem v prve kroge in nekako se mi zdi, da bomo kratki z gorivom.
Ker ni videti, da bi lahko v zadnjem stintu kaj dosti pridobili ali izgubili začnem raje malo varčevati z gorivom... sej veš, short shift, mal prej spustis gas pa coast-aš ... ne rata glih dizel, se pa da nekaj prišparat... Nekje na 2. polovici stinta še enkrat preverim pri Tomažu kako smo z gorivom... Lej, k ti en reče z tako mirnim tonom kot je to naredil on , vrjameš... in se skor zajebeš :D

Pritisnem ene dva kroga mal bolj in tiste cifre na števcu,ki kažejo litre čist popizdijo..mislim, letijo tako dol, kot da odštevajo metre do cilja. Nič , jebiga, najbrž bo treba šparat. No po enih 5 minutah slišiš v slušalkah Tomaža.. "Ej, težka bo, čist na tesno bo šlo" prav. No shit , že cel stint bolj kot ne špraram, kot da sem bil pri @PEK-u na kakšnem tečaju. Tako sem bil varčen, da sem zadnji krog lahko odpeljal tako kot je bil plan, do daske, nema špraranja... in sva priletel čez cilj z celimi 2dcl goriva na kar se mene tiče odličnem 4. mestu...

Skratka blo je cool, nažgala sva jih kar nekaj, naju pa sam trije, bova pa probala na naslednji dirki to številko popravit ..

  • Upvote 4
  • Like 2
Link to post

Sej imam crew chief, sam kaj ko se bedak nisem spomnil da bi preveril kaj pravi. Tud nisem sure če sploh dela v team eventih oziroma če ne voziš... moram probat..

Drugače, pa definitivno naslednjič za double check uporabim tvoj link [ok]

Link to post

Sašo je sicer večino napisal, z moje strani je bilo malo drugače. Sicer sem nekaj treniral (ampak dvomim da sem prišel na 10% Sašotovih krogov :D) in ko sem začel svoj stint, sem pogruntal da sem nazadnje fural na Daytoni 2007 (mi smo vozili novo).

Sašo mi je predal cel avto in prvotni cilj je bil, da mu vrnem uslugo. Prvih par krogov sem se sicer lovil, ampak sem takoj pridobil eno mesto, nato pa sem skušal držati svoj tempo in izgubljati čim manj časa s prehitevanji Mazd in s spuščanjem Radicalov dalje. Stint je minil dokaj mirno, avto sem nedotaknjen predal lastniku :D 

Ta avto mi res paše, ker ne smeš tiščat na polno, saj lahko takoj uničiš gume. Iskanje linij brez drsenja skozi celo dirko je pa poezija. Problem na Daytoni je bremzanje v T1, tisto zna včasih bit loterija, ampak smo preživeli :D 

Link to post

Če me spomin ne vara je lani tudi tista šikana na ovalu terjala kar nekaj davka.

Crew Chief: jaz imam za "car status" pa "session status" kar tipko bindano na volanu. Je pa pri obeh  (crew chief in kuttu app) potrebno paziti, saj zavetrja ne upoštevata (predvidevata). V Nascarju in indy je bilo to dobro vedeti, na road morda v manjši meri tudi.

Uredil - mancSLO
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...