Skoči na vsebino

9. Nürburgring Nordschleife - 5.3.2017


Recommended Posts

  • Odgovori 69
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zeleni 650s je zaradi tehničnih težav ostal v garaži, zato je voznik pograbil foto opremo in se podal v lov na spominke za preostale voznike   

Ognjeni krst za mano. Prepričljivo zadnji. A vseeno ponosen, da sem bil part of that. Sicer pa, Alen:

Huh noro Q: izbral soft gume, dober krog, 8:38.XXX, a mi ga AC ni štel oz. mi je štel čas outlap+hotlap  tam nekje P12. R: Po solidnem štartu počasi lezem gor po lestvici, predvsem zaradi na

Posted Images

Ole! Kar 2 uri in pol Šlajfe za mano :D  Če jo nikol več ne vidim!

Q: Časa za dva poskusa. Odpeljem prvega na ziher, da postavim nek čas. Je kar ok, glede na 0 treninga cel teden. Potem ob koncu upam na še kak % oprijema več, ki je bil verjetno samo v moji domišljiji, samo je vseeno pomagalo, da sem ga prižgal do P3!! Prva dva pa od vesoljcev požegnana :D 

 

R: Štart krasno, Alen in Domen v svoji ligi, niti nisem imel kaj praskat. Skoncentriram se na Murna za sabo. Sledi mi kot čebela marjetici in po moji bedariji čez čas pride mimo. Za menoj že Eršte, se mal dajeva, ga zavrti, si rečem, super, samo še ura in 45 minut :D  Potem se od nekje začne pojavljati rumena strela z Markom za volanom. Zdržim do postankov se mi zdi, gledam kaj naj nataknem, dam gor še enkrat medium, ki so bile v zadnjem krogu vredne tolk, kot 100 let stara Hubba Bubba. Začnem plesati po stezi, Marko gre mimo, kmalu še Zupan. Pride spet Eršte, gre mimo, ker sem praskal angleško travico. Očitno se je Erštetu to zdelo ful zabavno, ker je začel ponavljati za mano. Tako sva zamenjala mesti nekajkrat. Vmes spet postanki, do zadnjih. Sprednji so mi že ušli, Eršte se je tudi naveličal rožce brat in je ostal nekje zadaj. Zadnji postanek, mehaniki dolijejo samo par litrov špirita in gasa, hard gume so že fino ogrete. Gasa, spredaj vidim, da se nekaj dogaja z Markom in Murnom. Pičim ko kobra, levo desno, gor dol, BAM v ograjo. Pejt preč ograja, a ne vidiš, da lovim Ferrarija. No potem ga proti koncu kroga ujamem, ko lepo kruza ob progi in maha navijačem. Marko hvala, za lepo umikanje. Šibam naprej, vidim, da se za Murnom kadi. Samo zmanjka ovinkov. Na koncu se mi zdi da P5. Vredno kot zmaga [champ]

Čestitke prvim trem, norci, sploh prva dva sta imela jajca od titana, da sta držala tak tempo. Ko pa pridejo uradni rezultati pa še kaj napišemo :D 

 

Link to post

Noraaaa dirka, vsega malega na žaru za mene. [Jel2]

 

Q: ciljal na en hotlap, žal bil premalo zbran in je šlo v ograjo

R: Od zadaj se prebijal počasi naprej, sledil Mclarnom (Pavšek, Zupan), prišel naprej, potem v 4tem krogu pa sledil eco mode (šparanje bencina do pitstopa). Zmes počohal ograjo in plačal globo - gremo dalje. V sončnemu zahodu asfalt začel limat in tudi krogi se izboljševali. Spet šparal na bencinu ([opa]) in zadrževal za sabo Pavška, potem Murn naredi 360, hmm 4 mesto not bad. Bližajo se zadnje minute, Ferrari pa vedno bolj žejn. Na koncu ravnine bil nervozen in razbil sprednji del in skrivilo obojne obese. Ja nič gremo v bokse, 15l bo ziher dovolj za 3 min, ne vem po kaki logiki so inženirji narobe računali v ekipi. Čas se izteče smo že v 17. krogu tanka še za 0.5 kroga, čas za baterijski način. Bencinski motor na idle obratih, na delu sklopka in menjalnik, ter božanje pedal, mimo leti Murn. Čez reklamo Audi R8 na ravnini 0.0l, panika. Mayday! Mimo Eršte, klic sos Božotu, ki mi pomaga čez cilj.

Hvala ti, naslednjič ppridemo z drugimi inženirji :D. Podium pa čestitke, tud vsem ki smo sploh odpelali, si bo dirka za zapomnit.

Link to post

Uff. Ker nočem bit banan bom svoj povzetek dirke raje zadržal . Je za nami gremo naprej . Edina stvar ki bi se lahko na endurance long v prihodnjih prvenstvih spremenila je  to : TOČKE ZA VSE KI KONČAJO .

Link to post

Q: Uspelo v prvem poizkusu in to še PB, se mi niti ni dal iti popravljat na koncu P1 za 1,3 sek.

R: Dober štart, Domen mi je 3 kroge sledil kakor, da sva na vrvici. Nekje v tretjem krogu ga izgubim in vidim +20 sek.
Si rečem OK, sedaj greš lahko na izi, vzamem hard gume in še vedno hitreje krožim kot Domen.
Grem na drugi postanek, Domen pa pade mimo pit boxa. Malo čudno gledam, ali je slučajno pozabil na postanek (easy win).
Cel krog gledam kje ob strani je parkiran Lambo. Na moje začudenje ga privleče do boxa :o.
Tu se tekma postavi na glavo, saj sem vedel, da rabim za en postanek prednosti.
Še vedno nabiram sekunde in v predzadnjem postanku ravno za las pridem pred Domna, kjer ga potem 2 kroga zadržujem za sabo. 
Domen me prehiti na dolgi ravnici, vendar mora v boxe.  Nato začnem hotlapat in tu so se začele pojavljati drobne napake.
V predzadnjem krogu v Veedol ovinku zajaham policaja kar me pošlje v 360 spin po travi, kjer izgubim še kako dragocenih 8 sek. Še vedno sem vedel, da imam prednost saj bo bil moj postanek samo splash and dash.
Mehaniki odlično odlično opravijo delo, pridem iz boxov, vidim zeleno piko, ptracker pa butne ven cajt 8:23.2 (WTF? :D).
Takoj sem vedel da bo treba zadnji krog na polno in da rabim kar dosti prednosti pred zadnjo ravnico da se lambo ne bi odpeljal mimo. Na srečo mi uspe in prva zmaga na Endurance tekmi je tu.
Na koncu zmaga za samo pol sekunde, kar je manjša razlika kot na kvalifikacijah. [it]  
Hvala Domnu za razburljivo tekmo, drugače bi ga zagotovo nekam zakantal. :D 

Za češnjo na torti mi je 2 dirki pred koncem uspelo osvojiti še prvenstvo. [champ]
Sedaj je potrebno samo še nekaj pik moram dodati ekipi, da odnesemo še ekipni naslov. :) 

Link to post

Huh noro :)

Q: izbral soft gume, dober krog, 8:38.XXX, a mi ga AC ni štel oz. mi je štel čas outlap+hotlap [Jel2] tam nekje P12.

R: Po solidnem štartu počasi lezem gor po lestvici, predvsem zaradi napak drugih. Sledijo boji s Kranerjem, ki je bil hitrejši, zato začnem študirat, če ga spustim naprej, da ujame Murna in Eršteta, pa naj se skoljejo. Koncentracija za trenutek v kalkulacijah in bum v ograjo, na srečo le bodycheck :) Marko smukne mimo, s težavo mu sledim, ko na Flugplatzu 2x blinkne rumena zastava. V naslednjem levem ovinku vidim Erštetovega Audija v levih zaščitnih ogradah, ki ga nese preko steze proti desni strani direkt na mojo linijo. Sledi Gardaland sred dojčlanda, nekako ujamem meklarna.. avto razbit, jebeni PLP mi kaže 1/3, js pa na obratih. Dobr da sm bi sam doma :D Pržgem čik in gasa dalje, bo že. Užgem na polno, kar bo, bo. Do konca pa še 2h :o V 4. krogu takoj poštekam, da ima Marko problem z gorivom in skočim mimo. Po penzionersko se zapeljem v bokse. Z Markom ujameva Pavška, ki ga hitro prehitiva in začneva lovit Murna. Marko prestavi v eco mode in z Matjažem pobegneva. Po ovinkih sem bil hitrejši, na ravnini pa sem iz zaveterja lahko prišel le vzporedno z njim, potem pa se je odpeljal naprej, kot bi eno dol šaltal. Parkrat sem mel priložnost priti mimo, a nisem želel preveč tvegat, ker sva se borila za P3. Bo treba čakat na napako, si mislim. Sem jo dočakal, a žal svojo :angry: Malce kasneje še njegovo in evo me na P3 in varnih 10s prednosti. Čakajo me še eni obiski boksov. Za vsak slučaj nalijem 55l, ker nisem bil prepričan, če gremo res v zadnji krog. Novih gum nam je zmanjkalo, zato jih nisem menjal. Ugotovim, da sem še vedno varno na P3, po dobrih dveh minutah vidim, da je vodilni v zadnjem krogu. Cruise mode do cilja, direkt na zadnjo prosto stopničko. Dobr filing :)

Čestitke seveda še Alenu in Domnu, pa seveda vsem, ki ste odpeljal tole do konca.

Link to post
39 minutes ago, ingange said:

Uff. Ker nočem bit banan bom svoj povzetek dirke raje zadržal . Je za nami gremo naprej . Edina stvar ki bi se lahko na endurance long v prihodnjih prvenstvih spremenila je  to : TOČKE ZA VSE KI KONČAJO .

Se strinjam, od 3jega mesta naprej bi morale manj padati točke.

Pohvale vsem, ki ste dirko končali. [ok]

Link to post

Aja, Božotu kapo dol za potezo v zadnjemo krogu, ko je pošlepal Markota do cilja. RRT in Erik sta s tem sicer prikrajšana za kakšno točko, pa nič hudega. To je tisti pravi olimpijski duh :D

btw, a ma kdo replay?

Link to post

Nekam preveč sem se veselil tega vikenda. Tako quali kot race naredil vse možne in ne možne napake in zaj**al vse kar se je dalo in še več. Upam da se bo našel kak nasvet od učiteljev v slo-racingovi novi šoli hitre in varne vožnje zame :P Ampak seveda ne za hitrost ampak kako ne vsakih par kilometrov narediti napako in kako biti konstanten. Vglavnem težavo imam najti svoj limit in po tem vozit malo z rezervo da ne bi delal napak. Verjetno pa tu ni glih neke možne pomoči ampak si bom mogel sam nagruntat v svoji betici :| Čestitam vsem ki so končali in pa seveda podiumu.

Link to post

Nič treninga, prejšnji teden je bil po zaposlenosti top3 ever.

V kvalifikacijah še predobro, mislim da P6.

Na dirki pa se je pomanjkanje treninga pokazalo v vsem sijaju, muke isusove za P9 in samo en krog od 17, ki je bil skoraj brez napak...

Link to post

Zasledil sem nekaj vprašanj v zvezi z obveznimi postanki in PLPjem.

Citat

2.6.1 Izvajanje obveznega postanka

Obvezen postanek je prepovedano izvajati v zadnjem krogu dirke. V primeru, da dirkač tega ne upošteva, se k njegovemu končnemu času prišteje 30 sekund

Obvezni postanek na tako dolgi dirki opraviš že v prvi četrtini dirke in se v zadnjem krogu to ne šteje več kot obvezni postanek.

Glede izključitve PLPja pa nismo imeli težav tudi pri vključenem PLPju. Kdor je na Šlajfi dobil 4x Cut je imel pri sebi precej drugih problemov za razčistiti in PLP kazen na njegov rezultat ni bistveno vplivala. Moram pa izrečt @Grebenc Gašper čestitek za vztrajnost. Jaz bi verjetno zabrisal volan skozi okno :)

V zadnjih dveh tednih odpeljal en ali dva treninga, vsakič po ene tri ali štiri kroge. Nisem bil 100%, če bom na dirko sploh prišel, tako da se nisem niti trudil.

P: Na dirko sem prišel že po izteku practice sessiona. Da je bilo v ekipi resnično videti pomanjkanje treninga priča že dejstvo, da je bila med čakanjem na Q glavna debata o tem kje je vhod v bokse. Vsak je imel svoje mnenje, ki se je na koncu izkazalo za napačno, ko je Tomažu uspelo odpeljati do konca kroga in poiskati vhod in nama razložiti kje je. Top!

Q: Odpeljal pol outlapa, ko me je Tomaž spustil naprej in se mi nalepil na rit. Ne vem kdo je ratal bolj živčen - jaz ali zadek - a rezultat je bil isti. Hiter obisk stene in restart kroga. Na pol poti po GP delu začne Janko težit, da nimam pravilno imena nastavljenega. Ragequit, ponovna nastavitev (očitno še vedno ne pravilna) in ponovno na progo. No tokrat mi je končno uspelo odpeljat nek soliden čas, ki je zadostoval za P4.

R: Nekaj časa zasledoval Pavška. Na določenih delih sem bil približno isto hiter, po tistem glavnem klancu navzgor sem se mu pa čisto nalepil na rit. Kmalu je naredil napako in prišel sem na P3. Tam sem ostal tudi do prvih postankov. Ker nisem dobil kazni za prehitro vožnjo skozi bokse, to štejem kot uspešno odpeljano dirko :D Od zadaj so se potem vseeno hitro približevali Zupan, Kraner in Pavšek. Iz kroga v krog je koncentracija padala. V boksih sem dvakrat falil ekipo in se odpeljal predaleč naprej, tako da sem moral rikvercat. Nato me je najprej prehitel Kraner, ki je nekaj ovinkov kasneje upočasnil. Nato mi je tri kroge za rit dihal Zupan. Nekajkrat sem storil napako in sem že mislil, da bo švignil mimo, vendar sem ga nekako uspel zadržat, malo pa je tudi on popustil, ker se najbrž ni želel spuščat v kakšne nepotrebne kontakte. Na glavni ravnini je vedno prišel vzporedno, vendar je bil Audi na limiterju par km hitrejši in mi je uspelo ostati spredaj. Nato se je najprej on odvrtel in sem si že rekel, da sedaj pa bo in da bom lahko zadihal. Takoj za tem sem jaz delal piruete in Zupan je prišel naprej. Nato je bilo vse le še downhill. napake so se vrstile ena za drugo - robnik tukaj, prepozno zaviranje tam. V predzadnjem krogu sem tisti hitri desni ovinek, ki je pred "tadrugim Karrusellom" pozabil zavirat sploh in priletel na polno v ograjo. Volan je bil postrani, top speed slab, v ovinek ni šlo ne levi, ne desni. 

Ugotovil sem, da je treba še enkrat na postanek - tako da sem na hitro natočil še 25L za en krog in odkruzal zadnji krog na P5. Na sredini kroga opazim en rumen flek naprej, ki se je vztrajno večal. Kraner je zelo upočasnil in se lepo umaknil, da sem šel naprej. Na glavni ravnini pa kar naenkrat opazim Pavška v vzvratnem ogledalu. Malo me je zagrabila panika, a mi je uspelo speljat zadnjo kombinacijo ovinkov brez crasha in obdržati P4. 

Rezultat veliko boljši od pričakovanj, sploh pa po vseh napakah v drugi polovici dirke. 

Na koncu sem bil tako izmučen, da sem računalnik samo še ugasnil, šel pod tuš in spat.

Rezultati

Replay

Link to post

Nordsa se očitno ne da normalno odpeljat brez treninga. 

Q Težil enmu MatjažMurnu, zaradi kršenja 4.1 točke splošnega pravilnika :D. Odplejal en krog z zbitim avtom na P7.

R Očitno premalo treninga, malce povozil robnik na prihodu na stari Nords in že v ograjo. Potem še par podobnih izletov, vrtenje na najdaljšo ravnino itd... Na koncu šel v regrat še v Schumacher S na GP progi in šel raje še pojest malo regrata, namesto da bi ga samo kosil po travnikih pogorja Eifel. 

Čestitke vsem za odpeljanih 17 (ali 16) krogov, še posebej podiumu. Čestitke Rožiču za pokal, že dolgo časa ni mel noben šanse, da bi mu ga odvzel. 

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to post
10 hours ago, alkoro said:

Nekje v tretjem krogu ga izgubim in vidim +20 sek. Si rečem OK, sedaj greš lahko na izi, vzamem hard gume in še vedno hitreje krožim kot Domen.

V zadnjem ovinku pred dolgo ravinino, me je posrkala ograja + spin. Upi na zmago zbledeli, plan B initiated. Lift&Coast po celi Šlajfi. Dvakrat uspelo 5 krogov odpeljat, vmes sem te celo ujel, spet dva divja kroga :D 
Mogu nardit še en pit stop, klinc grem na lap record. Čist pozabil, da je bil takrat že tvoj tretji krog v stintu. Na koncu spet dirka, do ciljne črte. Marjan se je tudi lepo umaknil modrim zastavam :D 

Najboljša dirka sezone [champ]

Link to post

@Matjaž Murn Prva stvar so bli boksi, ko sem šel v bokse dokler ni drive trough pokazal zaradi speedinga sploh nisem pomislil "šment pa ja nism niti enkrat potreniral poskus v bokse" drugi drive truough je bil pa zaradi vseh izletov v armco in odboja nazaj na pisto. Po toliko crashih ko sem jih imel sem si želel da bi bil damage tako kot v avtomobilisti in bi končal dirko že z prvim crashom. Ker pa zadeva ob vseh naslednjih ni in ni hotla počakat pa sem z zlamanim avtom vstrajal pomoje zgolj zaradi neverjetne trme. Malo mi je že delovalo vse skupaj kot NFS. 2 kroga pred koncem še razsul podvozje na tadolgi ravnici in sicer zaradi verjetno AMD graphics buga ko se miškin kazalec spremeni skoraj v nevidnega in sem si hotel nastavit pitconfig za dolivanje goriva za samo dva kroga. Imel sem mentalne borbe sam s sabo, pomanjkanje treninga, sprememba taktike goriva in miškin kazalec ter verjetno zelo slaba koncentracija pa so še dodatno zaslužne da je zelenica okoli celotne šlajfe lepo pokošena, armco pa povečini za zamenjat :D

Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...