Skoči na vsebino

7. Spa-Francorchamps - 5.2.2017


Recommended Posts

Super dirka res, ampak tud noro naporna. Avto štimal, setup tudi, po dobrem treningu bil čas, da gremo na stezo.

Q: čakal na boljši oprijem in nekje 2 min pred koncem naredil dober čas s soft, kasneje šel na Wc, pridem nazaj in fenomenalen čas Pavška, tud Eršte šel hitreje.

R: Začel previdno, mimo prišla mislim da oba, Glavač in Rožič, stopnjeval hitrost in že takoj čist brezveze fasal na enem zelenem delu warning,.. Po kar nekaj krogih začel dohajat Jankota, vedno proti konca dosti pridobil na bremzanju pred šikano, ampak premalo za uspešen napad. Sledil, sledil, gremo T1 nekam hitro bremza, že skoraj not zavije, hopla, še dobro da se umakno ker bi me stisnil proti zidu :). Sledil pitstop, vse ok, do 40 kroga, ko se spredaj nekaj dogajalo, jaz pa šel sekat in je Ferrari šel iskat dodatno obtežitev v pesek, Eržen pa na polno mimo, isto Gantar. Hitro zatem še naredil podoben manever ko Pavšek na istem mestu, gume totalno zakurlo, dobro da nisem še Fabijana nabasal proti ograji. Po zadnjem postanku bežal pred Mclarnom, fasal warning in zadn!! krog še penalty, ki pa je bil vsaj čez ciljo črto.

 

Zadovoln z vožnjo, cilj ekipe izpolnjen kljub dodatnemu postanku, res čisto ožet zdaj. Prvi trije pa nora vožnja, čistn a limitu, predvidevam da tudi čez 25 krogov z enim kompletom gum! 

Link to post
  • Odgovori 41
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Čestitke prvim trem in vsem, ki ste vztrajali. Uff, toliko vsega.Takole sem se zapomnil. Štart v redu, kmalu pa dotik z enim ferrarijem se mi zdi. Mene obrne (upam da ne tudi njega) in se zn

Pa je prehitro minla še ena odlična dirka . Q: 15 min testiranja race stupa , pol pa v boxe po 2 Carolina Reaperja da adrenalin malo nabije in z soft gumami na hlape po hitri krog . Na koncu izje

Če ne moreš vozit, si pa Team Manager   Rezultati. Neuradno točkovanje posameznikov.

No, pa smo zgarbal tud tole :) Ni blo slabo, dobr pa tud ne. Setup je bil bolj za na Celovško ob 17h. Do piruete so se kazali nastavki za 10. mesto, potem sem podlegel pritiskom nekega kamionarja. Svetla točka vsekakor borbe z Alešem in zadrževanje hitrega Grebenca :) Črna pika seveda PLP, ki je res grozn. Od 5 opozoril, sem mogoče pri enem pridobil malenkost oz tam ni bilo časovne izgube, ostalo vse fake z že tako ali tako izgubo cajta. Če bomo PLP uporabljali tud na šlajfi, se bojim, da bo to vzelo ves čar dirke.

Še opravičilo Rožiču za menever v zadnjin šikani predzadnjega kroga. Res nerodno sem se umaknil že vodilnima, Alena sem pa v zadnjem trenutku opazil na helicorsi. Ne vem, kako je blo videt iz tvoje pozicije Alen, sem samo upal, da nisi v lovu na zmago.

Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Pa je prehitro minla še ena odlična dirka .

Q: 15 min testiranja race stupa , pol pa v boxe po 2 Carolina Reaperja da adrenalin malo nabije in z soft gumami na hlape po hitri krog . Na koncu izjemno  6 mesto !

R: Po tihem sem upal da čili ne prebavim pred koncem dirke in da startam na zunaji strani kjer bom imel nekaj prostora da ohranim lambota nedotaknjenega , ker so cene karbona šle v luft odkar je Trump predsednik . Start soliden , T1 brez dotika , zalet do Eau Rouge fenomenalen , samo ko gume niso bile toliko ogrete kot moja usta. Eko prvi opomin v prvem krogu super začetek . Nadaljevalo se je po pričakovanjih in svet motošporta je dobil novega Jarna Trulija . Vsakič ko sem pogledal v ogledalo sta mi na riti plesala vsaj 2 Mclarna. V srednjem delu steze so bili toliko hitrejši , da me je bilo prav sram da jih toliko zadržujem .No so pa vsi počasi našli pot okoli mene . L15 prvi postanek , fantje so svoje delo opravili vrhunsko in na stezo sem se ponovno vrnil pred Mclarne in jim znova grenil življenje . Brez posebnosti do L30 drugi postanek .Tukaj bi prosil @baty Da si pogleda mislim da L30 ali 31 iz boxov predme pridrvi en Mclarn in se skupaj zapodima proti Eau Rouge jaz z ogretimi gumami on na hladnih in čez ovinke bump draftama kak 1 cm narazen če si to zasluži prostor v videu . Pa še moji sponzorji bi bili hvaležni za nekaj medijskega časa [dance] Bolj kot ne mirno do zadnjega postanka cruzam  med P8-10 in zmes po nepotrebnem fašem še eno popzorilo . L44 ponovno Mlarn za ritjo že računam ta krog v box in se zgodi malce preširoko in 3 opozorilo . V zadnjem postanku lambo  mehaniki blamirajo  Mclarnove in pridobim mesto v boxih  . Jejjjjj samo še 15 pa sem  8mi . Samo brez napak pa bo . Dokler so gume držale je še bila mala malica pol pa se je zgodilo še zadnje sekanje in Erik ter Marjan sta se lepo odpeljala v daljavo jaz pa na služenje kazni .

V glavnem super dirka !!! Konstantno akcija napetost , taktika in borbe .  Za zadnje 10 mesto smo se naganjali kot za prinaša zlato . Hvala vsem za super dirko .

Link to post

R: Po štartu prvo sekanje že v Eau rouge. Po nekaj krogih zaradi nepazljivosti in prezaupanju v spotterja dotik z Marjanom, kjer naju oba obrne. Jaz budalo pa potem še brezglavo v rikverc na progo in na pot Fabjanu :( oprosti, Še bolj butasto mi je ker vem da se to ne dela pa ne vem kaj mi je hodilo po glavi. Ok, treba se bo zresnit si recem in it na lov. Po nekem času spet prišel za Fabjana in začel iskati pot okoli. V enem od ovinkov ko sem mu dihal za ovratnik je storil napako in malce lovil avto, ker sem bil preblizu je bil en rahel bump v katerem je Fabjan na srečo odnesel brez posledic, jaz pa spin. Med nadaljnimi krogi od zacetke dirke že nabral za drive trough. Naslednji krog po drive through se ustavim še v boksih, da osvežim ferrarija. Na pit exitu zagledam v eau rouge avto zato začnem tišati na polno. Po nekaj krogih, ko je pedalka za gas že skoraj pogledala skozi podenj se dosti približam in vidim, da je Zupan z Mclarnom. Po analiziranju njegove vožnje sem videl da mimo brez njegove napake ne bo šlo in kmalu zatem sem jo dočakal v zadnji šikani, tako da sva šla čez ciljno vštric, imel pa je notranjo linijo, tako da mimo nisem prišel. Zatem dohitiva Kurenta in Zupan skoči hitro mimo, tako da sem imel širni pogled na Lambotovo široko rit. Zgleda me je le ta malo preveč zavedla in sem z zgrešeno linijo v eau ruž spet naredil odločilno sekanje za drive through. V istem krogu po moji napaki skoči mimo Fujs, ki se je že en čas počasi a vztrajno bližal. Pred zadnjo šikano mi ga uspe prehiteti. Krog zatem pride na vrsto drive through in dva kroga zatem še redni obisk boksov. Iz pitov pridem z krogom zamude med Eržena in Rožiča. Kar nekaj krogov držal njun pace, tako da mi Eržen ni pobegnil, Rožič pa ne dohitel. Sumil sem, da imata gume že proti koncu in po nekaj krogih sta šla bokse. Po tem opazim, da sem se dosti približal Kurentu. Nadaljujem s podobnim tempom in na obzorju se počasi prikaže Kurent, mimo katerega pridem ob njegovem spinu. Tu nekje vmes sem ob izletu iz proge in spinu spet nabral 3/3 opozorila za sekanje, tako da je bilo do konca dirke treba odvozit brez vsakršnih izpadov. Kmali je spet čas za dolivanje goriva v boksih in takrat peljeta mimo Kuren in pa Fujs. Potem je spet sledilo dohitevanje in krog pred koncem pridem za Kurenta in po opažanju, da imam na zaviranju neverjetno prednost, si pred šikano citiram še Senno in z bremzanjem v šikano pridobim mesto. V cilj pa sva pripeljala skoraj vzštric.

Dirke sem ze izredno veselil, po dirki pa imam mešane občutke. Storil sem ogromno napak, povzročil dve nevšečnosti, obenem pa sem se ob dohitevanju spredaj vozečih ter parih prehitevalnih manevrih tudi malo zabaval.

Aja pa ta PLP je ena taka fina zadeva za katero vem, da more bit, vem pa tudi kdaj je sekanje, ki ga zazna res sekanje v katerem pridobiš namerno ali nenamerno čas in pa kdaj je "sekanje" katero ti ga šteje in obenem izgubiš še dosti časa šteto tako, da so frustracije tako močne da imam v hipu celo familijo v sobi.

Uredil - Grebenc Gašper
Link to post

Q: Za to dirko sem se zelo slabo pripravil, posledično zelo slab čas v kvalifikacijah. Brez pravega občutka z avtom P12

R: Previden štart, zgubil 2 mesti, nato pa počasi začel napredovati po lestvici. Po dobri polovici dirke sem videl, da bomo imeli troboj za P4 z Domnom in Markotom. Prvi trije so bili enostavno prehitri. Enkrat vmes je sledil spin, padec koncentracije in še par napak, s katerimi sem izgubil ca. 20 sekund, poleg tega sem imel v zadnji tretjini tudi jaz 3 opozorila (za 2 sem konkretno bremzal, da bi se izognil pa ni pomagalo), tako da sem čisto zadovoljen s končnim P5.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...