Skoči na vsebino

6. Nürburgring Sprint - 22.1.2017


Recommended Posts

  • Odgovori 35
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo filmčk na hitro    

V nedeljo peljal prve kroge pred dirko, saj mi prej nikakor ni uspelo. Hvala @MihAE za setup, brez tega bi bil mrzel. Tale sprint varianta je kar zahtevna za vozit. Pravo nasprotje od Paul Ricarda, kj

P: Odvozil čim več krogov . Zadnji popravki v setupu in že pripravljeni na Q. Q: Ker je prišlo do znatnega padca temparature se je crew cheff odločil da progo napademo z  soft gumami . Ki so pres

Q: Dobr krog, za pole zmanjkalo 2 desetinki :D Pol se je pa začel....

R1: Štartamo ok, potem sta se pa od 3 zavoja naprej pred mano Alen in Miha ruvala za prvo mesto, ob tem je na izhodu iz 4 zavoja Miha odneslo malo v levo, tako da sem prišel vštric, začel zavirati, videl da Alen ne da prostora, zapeljal na travo in zaključil s sanjami o dobri uvrstitvi. Potem sem kasiral iz vseh koncev, ko sem lovil avto levo in desno, na koncu ko sem bil že skoraj nazaj na pisti, je še ena Skira usekala po blatniku, da me skoraj božjast vrgla. Avto za v maloro, peljem do konca, samo se matram 22 krogov.

R2: Tuhtam kaj spremenit, kake gume, ker setup, kak motor, a sploh al kar pedala not dam... Grem po soft, štart, gremo u izi, tko al tko so me že v prvem krogu v bokse klical. No še pred tem srečam quattro, pa ne Audija, ampak četvorček, ki se je vrtel po stezi. Ustavim, enemu napumpam gumo, drugemu dolijem olje, tretji rabi samo tolažbo, nimam je, zato grem naprej. V bokse in si rečem, zdaj pa na polno. Jok brate odpade, moj Mkvarn se je odločil, da me bo po 3001230532 odpeljanih testnih krogih sedaj začel zajebavati z zanimivo igro, ki se ji reče: Nikoli ne veš, kdaj bš izgubil rit! Zato je bilo zabavno vsak krog, le hitro ne, posledično sem končal nekje na robu osončja, 44 krogov matranja, ki so se vlekli bolj kot zadnjič 2 uri in pol.

Čestitke podiumu v obeh dirkah. Jaz grem zdaj našga Mkvarna dat na avto.net, dokler še kaj dobim zanjga...

 

Link to post

Čestitke Alen in ostali na podiumu.

Q: okoli P10 se je sukalo

R1: začetne mokre želje šoferjev za mano, da bi v dveh ovinkih pridobili 10 mest, so prinesle nekaj prerivanja, ampak nič tragičnega. Huje bi lahko bilo na koncu prvega kroga, ko me je na zaviranju v šikano nekaj rumenega oplazilo. Šlo je za mm. Pred mano Matjaž, šlo bi hitreje in hop v bokse. No, ko je iz boksov po nekaj krogih zopet prišel Matjaž, se je izkazalo, da ne vem kako hitreje nebi šlo. Sledi borba za P4. Ga bo že kaj pokidal, da bo šansa. Ni je bilo. Darilo pride s strani drugega Audija in na koncu P4 :D.

R2: Vrum vrum.  Vse narobe. Izberem M namesto S. V tretjem ovinku me katy perry, ki se ji obline na nepravem mestu preveč nabirajo, takne in dirka je več ali manj zaključena. Ma nič, če je bil Eržen v R1 peti na koncu z penaltyjem, bom pa še jaz razbitino popravil. Grem takoj v bokse, izgubim 15 sec na popravilu in gremo. Ampak kaj, ko je pit speed limit neusmiljen. Skratka vse narobe.

Ps.: no, danes pa nismo nič pisali in govorili po TS. A ni blo mega...

Uredil - mancSLO
Link to post

Q: Bil na vrhu cel session, zadnji krog sem ob delti -0.25 sek, zafrknil vhod v  S šikano.
Nato sem se tresel do zadnjega kroga Mihe, saj je bil nevarno blizu :D 

R1: Dober štart, hladne gume so poskrbele za ogromen understeer. V  5.ovinku se moj team mate Tomaž preriva z Miho. Ta ovinek smo testirali pred dirko, kjer je bila 2x podobna situacija. Si rečem v tretje bo zagotovo bremzal prej.
Nope, že vidim puščico kako se je narisala na ekranu, hitro odvijem tako da je bil na srečo le rahel dotik. :roll:
Nato mi je z mehkimi gumami uspelo nabrati prednost, ki je na koncu zadostovala za prvo mesto.

R2: OK štart vendar je bil od Mihe boljši in se na zaviranju pripelje že čisto ob bok. Na srečo sem imel notranjo linijo tako, da sem obdržal vodstvo. Nato so sledili hotlaps vendar pa so se sedaj zadnje gume malce pregrevale, tako da mi ni uspelo napraviti večjo prednost kot 4 sek. Na koncu so bile gume že čisto zlizane tako da me je Miha ujel in skušal prehiteti.
Hitro skočim v box saj so iztrošene mehke gume hitrejše če so hladne (KUNOS [opa]).
V zadnjem krogu Miha pripelje iz boxov in sva bila na zaviranju side by side, vendar je imel tokrat on notranjo linijo, nato še en majhen dotik v tretjem ovinku in to je bilo to, P2.

Ključni trenutek dirke:
pass.jpg

PS: Videl sem, da jih nekaj ne upošteva pit out črte. Bomo uvedli kakšno pravilo ali je vseeno? 
 

Uredil - alkoro
Link to post

Dirka za pozabit, ni bilo nekih upov in motivacije v ekipi ;), čeprav je bil setup kar dober, osnova pa slaba. 

V R1 šel varno z medium, zgubljal preveč, na enem izmed zadnjih krogov gledal Murna v bokse in prepozno bremzal, čez pesek komaj speljal, zakopalo, hopala smo že na drugi strani. R2 tvegal precej s soft, že na začetku oplazil Ocvirka, ki je bil vertikalno pokukal pred mano, potem varno naprej, ful čuval gume v desne zavoje, v 13 krogu avto začel driftat skozi ovinke :D, se varno vozil za Božotom, vsaj nekih kazni ni blo, to pa tud vse.

Čestitke prvim trem, nore čase ste postavljali, Tuš tud lep qualify, le tak naprej.

Link to post

P: Odvozil čim več krogov . Zadnji popravki v setupu in že pripravljeni na Q.

Q: Ker je prišlo do znatnega padca temparature se je crew cheff odločil da progo napademo z  soft gumami . Ki so presenetljivo zdržale celih 10 krogov . Z krogi je tudi steza  dobil nekaj oprijema in v zadnjem poizkusu z svežimi gumami sem se zavihtel na presenetljivo visoko 6 mesto z samo 0,7 sec zaostanka za nezemljani . 

Ker je ekipa videla da v hladnem vremenu soft gume delujejo je po kratkem kriznem sestanku padla odločitev da spremenimo taktiko.

R1: Vreme hladno nič sonca na obzorju v posodi za gorivo samo 50l dovolj za polovico drike , toliko bodo zdržale tudi gume . Zelena luč in bliskovit start . L1 brez pretresov vse po načrtih in brez drgnjenja barve  .V četrtem krogu sem se že prebil na 4 mesto za vrattom pa mi je dihal Janko kise je prebil iz 12 mesta ! Po prvi polovici dirke planirano v boxe dotočit gorivo in menjat gume . Do sedaj je vse kazalo na vrhunsko dirko . Ampak iz boxov priletim za Aleša ki najverjetnej ni menjal gum in je drsel vsepovsod . Jaz pa na svežih ki zdržijo top cca 3 kroge in nato začnejo lepo propadat . No Aleš me je lepo zadrževal 2 kroga , nakar sem ga morada tudi malo na silo prehitel ampak moje gume so v tisti fazi dirke nudilo tolko več oprijema da sem moral izkoristit . Ko sem se odlepil sem šel v lov za Erikom in čakal da ostali opravijo svoje postanke in da pridobim izgubljena mesta nazaj . Tu pa se je nova taktika začela lomit, ostali so se odločili za postanke brez menjave gum in tako so bili vsi pred menoj jaz pa z dolgim nosom na 10 mestu . Do konca sem lahko priključil in z bol svežimi gumami pridobil 2 mesti tak da na koncu soliden rezultat in odlična dirka .

R2: Slabši start preveč vrtenja gum na startu in takoj izgubil 2 mesti .HAHA ampak tokrat pa sem imel pravo taktiko .Nič menjave gum samo en špric goriva in gasa do stopničk . Lepo bi bilo če bi bilo tako . V T3 nekdo zadene hubo-bubo ki gre poševno jaz bremzam ni placa na levi , ni na desni , zašvicam ful , ko pokne pokne ni blo druge . V istem trenutku pa dobim še odzadi z tako silo da mi je volan iztrgalo iz roke . Avto rasut spredaj in odzadaj jaz na predzadnjem mestu . NIč kaj naj gremo naprej  pa bo kaj bo . Tam nekje v 2 krogu se znajdem skupaj Gašperjem . Na zaviranju  v T1 sem poznejši in tudi daljši v T2 grema drug ob drugem ,rdeča strela rohni ob mojih vratih crew cheff se dere po slušaklah car on the right !!! pribremzama v T3 pospešim proti T4 crew cheff reče all clear jaz mu zaupam vzamem T4 kot da je moj in pustim premalo prostora Gašperju ki se ni vdal in je kljub temu da je nosil čelado  imel nož med zobmi . Oba naredima lušte američanom narišema po 2 dounata in gasa naprej . V tem trenutku sem se odločil da rabim spit eno cocacolo in sem zavil v boxe dokler so mehaniki sestavljali mojo rabitino sem si ohladil glavo , in nato v lov da se reši če se sploh še kaj da . Glede na to ta sem končal 12 se ni dalo rešit nič več .

Super dirki ! Hvala za organizacijo in že komaj čakam na naslednje .

 

Link to post

Tokrat spet zelo malo treninga, zato občutek po dveh solidnih rezultatih le bitter sweet.

Q: Odločil sem se, da porabim 40 litrov, da se malo vpeljem v kvalifikacije in pripravim na dirko. Vedno, ko mi je uspel soliden čas, sem videl, da ste vsi spet hitrejši, zato sem na koncu dvakrat poskusil še s soft. Drugi poskus je uspel zelo dobro, potencial je bil celo za pole. Na koncu vseeno odličen P4.

R1: Slabši štart, a se zadeve po nekaj prerivanja spredaj hitro umirijo in začnem slediti timskemu kompanjonu na P3. Sčasoma izvedeva multi 32 in vozim varno na P2. Vstop v bokse sem stestiral, zato sem imel končni P2 že narisan v glavi. Potem pa dotik gasa pred črto za bokse (ker je pač zgledalo predaleč, da bi se že moral ustavit) in P2 je splaval po vodi. Po prestani kazni sem uletel direkt za Marjana, ki pa je Mclarna izjemno dobro nastavljal iz ovinkov, tako da mi je na ravninah odpeketal v daljavo. V zadnjem krogu sem se moral otepat še Domna, tako da sem moral pošteno švicat, da ohranim končni P5.

R2: Boljši štart, katapult mimo Marjana, a se je vseeno Domen odpeljal naprej kot da vozi LMP1 na Le Mansu (spoiler alert soon). Kar naenkrat napade tudi Janko, a mi ga uspe umirit, ustalim se na repu Audijevega trojčka, čez čas pridem mimo Matjaža na P3 in naberem nekaj prednosti, a Miha in Alen sta bila spredaj prehitra oziroma sem izgubil preveč časa, da sem prišel na P3.

Prvi vikend, na katerem nisem stestiral race stinta in se vseeno ni bilo treba ubadat z gumami. Proga mi ni najbolj všeč, odvozit jo je pa kar fajn :P

Link to post

V Q tam nek čist zadaj. :)

R1 sem probal soft/soft in 2x45L. Je bilo kar zanimivo prvih par krogov, ker sem imel lazji avto in soft gume. Tam pred šikano prehitel celo 2 (Murna in še enga mclarna) naenkrat. Seveda me je en od njih zadel in sem MORAL sekat šikano. Pa saj do šikane sm bil ze pred njima, tko da zame regularno. :P Potem box in proti koncu borba za top8 ampak se ni izšlo, bi rabil še kak krog ali 2. 

R2 sm rekel da se tankanje na polovici dirke ne izplača in sem nalil 90L. Pozabil pa gume sprmenit iz Soft na Med. Začetek super (štart sem vrjetno mal pogoljufal, pa ni nič štelo false start :D ). Potem mal borbe z Audiji, ampak po 12 krogu so bile gume ze rdeče, tko da samo še merkanje da me Fujs neprehiti. To mu na srečo ni uspel, tko da R2 result kar uredu.

Čestitke Alen in ostali podium. 

Pred 10 urami , alkoro je napisal:

PS: Videl sem, da jih nekaj ne upošteva pit out črte. Bomo uvedli kakšno pravilo ali je vseeno? 

Bi blo treba sankcionirat. Vhod v boxe se lahko poseka (ane Tomaž), črte za izhod nikoli! :P 

Uredil - PEK
Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...