Skoči na vsebino

5. Paul Ricard - 8.1.2017


Recommended Posts

Desno gumo dvomim da je imel kdo ogreto, na ravnici pa je logično da se bodo gume shladile.

Jaz sem naše dirkalnike nastavil tako, da se v dveh hitrih desnih ovinkih guma ni pregrela, desno spredaj sem dal pa +1 psi glede na ostale gume zato da so bili pritiski enaki na vseh 4 gumah.

Link to post
  • Odgovori 181
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kaj naj rečem, najprej dosti čustev :), hvala vsem, vidim da se vam je kar dogajalo. Zgleda, da mi je blo tokrat dano, vse se mi je pokloplo in tudi avto je bil odličen za to progo. Seveda brez 1a set

Eko pa sem našel 5 min da dodam svoje občutke . Na jutranjih testiranjih smo z ekipo inženirjev končno dorekli setup .  Nato je sledil en dolgi stint z race setupom da stestiram še gume in porabo

Ni to 72minutna dirka, ki se zmaga v prvih 5 krogih ane Marjan

Dober si Marko, da vse to spremljaš. Jaz edino na lestvico poškilim, če si ulovljiv. Zadnje čase nekaj ne štima :D.

Naj samo dodam, da sem prvo dirko v AC odpeljal brez Helicorse in je šlo bp. Sem pa imel nekega crewšefa, ki mi je dobri dve uri pribijal, da sej bo in "apex and push". Ok, ta modrovanja lahko izklopiš in ostane samo spotter.

Približno, kako ta reč, Crew Chief deluje:

 

Uredil - mancSLO
Link to post

Marjan, ko so slabi rezultati gre ponavadi team manager prvi. Kar nanj se obrni :D

Ah, dej kje pa. 2x se mi je posrečilo dirko sestavit. Če pogledaš kaj je bilo prej je bolj polomija. In tudi tokrat bi bila brez S gum.

Uredil - markop
Link to post

Eko pa sem našel 5 min da dodam svoje občutke .

Na jutranjih testiranjih smo z ekipo inženirjev končno dorekli setup .  Nato je sledil en dolgi stint z race setupom da stestiram še gume in porabo . Ko so bili vsi testi kočani smo se vrgli v kalkulacije in sklepali race plan .

Q: Prve minute sem žrtvoval ker sem sprejel klic narave [iz] Proga je iz minute v minuto postajala hitrejša . Odločil sem se za preverjen setup z manj goriva. Skoraj vsak odpeljan krog je bil PB . Na nobenem testu tudi po odpeljanih 100 krogih nisem prišel blizu 2min  Sedaj pa z lahkoto pod . Zgleda da se je obrnil veter . V zadnjem krogu bi lahko še malce izboljšal čas ampak sem zaredi napake prekinil poizkus in se zadovoljil z mestom v zadnjem delu startne vrste . Po koncu Q sem bil izredno srečen in zadovoljen z svojo predstavo in občutek da sem ogromno zmanjšal svoj zaostanek mi je vlival samozavest .  

R: Start - reakcijski čas odličen , takoj sem bil za mclarnom ampak sem v prepričanju da je to endurance in da se dirka ne bo dobila v T1 short shiftal v 2 brzino in posledično pristal na zadnjem mestu . Kamarada za menoj sta kr oddrvela mimo . No pol pa nož med zobe pa gasa . Mislim da sem dobil svoji 2 mesti nazaj še v istem krogu . Par krogov za tem sta v S1 dva mislim da Gašper in še nekdo risala dounate mimo njih Marjan z bliskovito reakcijo vendar izven cestišča . Najverjetneje se je bal kazni in se je na progo vrnil precej počasi , kar sem precej hinavsko izkoristil in smuknil mimo njega (dirka pač). Nato me je Marjan taktično zasledoval do postankov in držal na 1sec . Po radijski zvezi sem v 18 krogu sporočil v boxe , da so gume totalka in da mi roza žvečilka ne da dihat  . Uigrana ekipa ki je po dirki dobila za rundo mi je v prvem postanku priigrala 7 sec prednosti pred Marjanom in takoj se je lažje dihalo .  Krogi so minevali postanki konkurence mi niti enkrat niso prekrižali poti  in vse je šlo po planu . Zgodila sta se 2 manjša izvoza iz steze ki sta štela kot sekanje ampak vse še po planu .  Nato se je od nekot prikradel BMW Markop . Vedel sem da imama podoben pace ker sva se lovila že na treningu. Ponovno sem bil v nevarnosti ki mi je sledila na 1sec . Zaradi drugačne strategije so naju postanki ločili . Po zadnjem postanku sem priletel iz boxov pred Aleša se mi zdi ki pa je brez težav pospešli mimo mena na ravnici , ker nisem vedel na kakšni strategiji je se nisem hotel predati brez boja , ampak je razum prevladal in sem se predal na koncu ravnice tako da sva oba čisto odpeljala deni hiter ovinek . Še v istem krogu je odšel v boxe in ko sem že mislil da bom si malce spočil se mi odzadaj prikrade Murn . Pa odkot on sem si mislo  če pa je v eno tam okrog boxov krožo  . Le po me je priganjal  pol pa mislim da je v prdzadnjem ovinku storil napako in nekaj zaostal . V tem času sem nabral še eno sekanje tak da napaka ni prišla v poštev . Pa sej ni nikogar za menajo sem si mislo in v istem trenutku pogledal kdo je za mano . Ja valda Markop svež iz boxov nove gume moj že na polovici . Na krog mi je pobiral 1.3 sec pa še kakih 13 jih je do konca . Kriza ni počitka ni predaje , germo koncentracija in gas . Končno 6 mesto je dijamantov vredno ! Neizmerna sreča .

 

Za konec .  Čestitke vsem ki ste vztarjali do konca . Poseben poklon zmagovalcu. Moj team mate je žal dobil morsko bolezen med vožnjo in ni moral dirke. Res sem se veselil tega enduranca in vsaka minuta ki sem jo vložil v to je bila vredna . Uživam v takih eventih različni avti ,taktika ,postanki ... to je to .  Hvala organizatorju .

Vselim se tudi SPA  imam pa ful mešane občutke glede   Nürburgring Nordschleife . Te še nikoli v vsem svojem času nisem odpeljal brez vsaj enega sekanja in treska v zaščitno ograjo . Ne morem si predstavljat resno dirkat tam neki fun event ja kaj tak resnega kot pa je bilo včeraj pa ne . Vem da ni realnih možnosti vendar bi takoj menjal prizorišče za Le Mans . Tam bi lako imeli pošten endurance na šlajfi pa je po moje to nemogoče . Za par alijenov ja drugi pa nimamo za presto kaj šele za burek na taki progi . Imejmo en fun event na šlajfi za dirkanje sploh za endurance , pa uporabimo pravo dirkališče. 

Aja pa še to za take dolge dirke je DD jeba . Po 30 krogih so bile že bolečine v roki ful hude , pa sem vozo na 35% . Posebej trpi leva roka ker je desna na vsakem prestavljanju na sekvenci . Moran naredit en volan ki bo imel paddle shift da ga ne rabim spuščat ko menjam . Ma pa sekvenca svoj čar ... pa smo v začaranem krogu   . Jaz pa v fulll predolgem postu . haha 

Kdo bo vse to prebral

Link to post

Jaz sem vse prebral in se zraven prav fino zabaval. Ja roke kar trpijo.

Glede Šlajfe je pa tako, da je to pač the place to be, če si pravi dirkač :D  Sem že vozil na njej urne dirke in je tako, da je edino dobro mesto in varno za prehitevanje zadnja ravnina, ostalo so bolj poker variante. Če sta dva dovolj nora, sta v ograji oba, če ne pa vsaj en :D  Bomo vsaj tisto šajtrgo rezervnih delov pokurili, ki smo jih do sedaj šparali.

Link to post

"Plejs tu bi bi" tudi jaz takoj za Le Mans zamenjal, ker za mene to ni proga za dirkanje ampak za preživetje. Po drugi strani je bilo pa preživetje včasih faktor št.1 in moramo tudi to podoživeti. Zopet mega izbor, čeprav imam jaz pač takšno mnenje.

Link to post

Jaz sem se letos naučil šlajfo. Je šlo kar nekaj živcev in polkrogov. Se povsem strinjam z @Rokovnjac glede prehitevanja. Ko se enkrat naučiš te glavne pasti tudi vožnja ni več eno samo preživetje (pa RUF-a sem gonil). Da se, vendar izjemno potrpežljivo. Je pa res, da to ni ležerni Paul Ricard. Bo bistveno težje. Paul ma asfaltirane izletne cone, šlajfa pa vemo. Pa še ravnica ni ravna na šlajfi :) 

Ob izidu LeMans za IR sem bil skeptičen, vendar se je izkazalo za super dirkališče za dirkanje. Široka proga. Omogoča marsikaj. Samo spet je tu bistvo laser scan. Ob robovih cest se praktično ne da bremzat, ker so grbine in avto skače. Dvomim, da ima "home made mod" vse te detalje noter. In sigurno nima možnosti, da bi se ustavil na hitrem prigrizku :)

 

Link to post

Točke in kazni so objavljene. Sedaj verjetno že veste kje jih najdete.

Pojasnilo za @Rokovnjac  : tole smo malo debatirali in prišli do zaključka, da dirke nisi končal. Kljub temu, da si imel enako število krogov kot Koderman, Kurent in Grebenc, so oni dirko zaključili (prevozili ciljno črto ob koncu dirke). Zato si se v končnih rezultatih uvrstil za njimi, posledično nisi med dobitniki točk.

Situacija je precej kočljiva. Zaenkrat smo jo interpretirali na ta način. Sem se pa obrnil še na nekaj strokovnjakov, ki mi bodo (upam) pojasnili kako bi to rešili v RL dirkanju. Če bo kaj sprememb, bom še sporočil - do takrat pa ta odločitev drži.

EDIT: Mogoče samo še za primer dirka za 24H Le Mans 2016, ko je Toyoti v zadnjem krogu odpovedal dirkalnik. V rezultatih pa so zaključili na 45 mestu  - kljub večjemu številu prevoženih krogov od veliko drugih ekip.

https://en.wikipedia.org/wiki/2016_24_Hours_of_Le_Mans#Race_result

Link to post

Moramo pa Rokovnjaču povedat da zgodba sigurno še ni končana. Mnenja so namreč zelo deljena. 

Smo pa v pogovoru z direktorjem SRO organizacije (Stéphane Ratel) in predsednikom FIA (Jean Todt). Slednji je celo odpovedal smučarski dopust v francoskih Alpah, da se bo bolj poglobil v nastalo situacijo.

Odgovore pričakujemo kmalu. 

PEK pa prav, da si pred Kodermanom, Kurentom in Grebencem, saj si svoj in njihov zadnji prevoženi krog končal pred njimi. [fbi]

Link to post

Meni je bilo še nekaj čudnega ob koncu dirke. Niti nisem hotel začet, ker nisem bil siguren. Zdaj, ko smo že....

Ko sem jaz vozil zadnji krog in prehitel Rokovnjača, je mancSlo v chat že pisal "dirka of the year". Kako je to mogoče ? On bi moral odvozit še cel krog. @mancSLO: Kaj si to pisal še med vožnjo v tvojem zadnjem krogu ? To bi razložilo.

 

Link to post
  • B_U_R_I unfeatured in unpinned this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...