Skoči na vsebino

4. Silverstone - 18.12.2016


Recommended Posts

  • Odgovori 71
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo mal akcije Pa ne poslušat te videje z zvočniki od telefoninčkov,k se zgubi vs čar

Q: Natreniran kot Švarci uletim v bokse, vržem nase čelado, skočim v Mkvarna, šaltam v prvo...šaltam v prvo....ajde, kje je zdaj ta prva?? Iščem pod havbo, iščem v boksih, iščem pri Fabijanu, ni je...

Sem jo že zbrisal. Sedaj se me šele pazite . Nekaj mojih cvetk:  

Posted Images

[opa]Danes hammer mode ni pravilno deloval. Po dobrem štartu prišel pred Eržena, ta ni šparal na enih delih proge, se že približal Rožiču, potem pa usoden S, preveč sekal me dvignilo in Ferrari odšel v pesek, prišel nazaj na zadnje mesto. Gume pregrete avto plesal, rabil 3 kroge da prišel sploh k sebi, ker sem vedel da bi bil možen kar dober rezultat.. še odtise mojega izleta sem mogo gledat vsak krog, the horrror..

Malo tipal za Tušem in Glavačem, enostavno je blo samomorislko v tistih hitrih S-ih za zadkom drugega vozit :\. Dohitel še Kodermana in potem načrtovan postanek (ja Ferrari je spet preveč žejen bil :P). 

Prišel ven iz boksov spet za Tušem, potem pa par krogov dobri boji z Kurentom, kar sem pričakoval :D Naredil je par napak, parkrat bila bok ob boku ampak se ni dal, dokler nisem šel na polno in je šlo mimo. Škoda, da so se sanje o stopničkah tak hitro razblinile, vsaj oviral bi lahko koga, seveda če bi zdržal ves pritisk :). Čestitke Erštetu za odličen Q krog in top 3, gg. Zahvale še teammatu za setup, naslednja upam da bo brez večjih napak.

Uredil - mare87
Link to post

Q: Natreniran kot Švarci uletim v bokse, vržem nase čelado, skočim v Mkvarna, šaltam v prvo...šaltam v prvo....ajde, kje je zdaj ta prva?? Iščem pod havbo, iščem v boksih, iščem pri Fabijanu, ni je... Spulim vse kable iz računala, resetiram gajbo, jovo na fato. Pridem v bokse, skočim v Mkvarna, brez čelade, šaltam v prvo, DELAAA! Krasno, pol jih je že tako šlo, se nekaj matram pa gledam kje pa kako, pa ne gre. Na koncu sem pristal tam okoli 19 stoletja.

R: Lep štart, na desni se kolegi nekaj zbirajo in debatirajo o vremenu, mene ne zanima, grem po levi mimo in na 8 mesto. Potem prehitim še dva in pripičim za Domna. Ok, čez ovinke ga je polna pista, bomo probali na ravnini, z boljšim izhodom :D  Sanjaj miško, lambo vleče kot Pamela. Ne gre, probam v zavojih, ma ima zadnji del širok, ko fuzbal igrišče. Nič, grem prej v bokse, to bo moralo delovati. Čakam penziče, da zamenjajo vse skupaj, potem nažgem gas, da bi ja čim prej prišel ven. Out lap na polno, pridem čez ciljno in vidim Domna kako lepo par sto metrov pred mano primašira iz boksov :D Si čestitam za noro taktiko in se začnem boriti z zadnjim delom, ki je nekako začel plesati kazačok! To sprva izkoristi Kraner, ki me s svojim Kavalinom Rampantejem naskakuje, kot bi bila najžlahtnejša kobila. Tik pred zdajci, se nato odloči, da gre svojega žrebca napojiti v bokse. Ok, mir zadaj, gremo za Domnom. Začnem ga loviti, samo kaj ko mene zadaj lovi Panger, ki je očitno v svojega BMW-ja zmontiral še eno turbino, saj je bil iz ovinka v ovinek večji. Potem sva imela zadnjih 10 krogov bitke na milimetre in video materiala je dovolj za en celovečerec. Na koncu sem zafrknil izhod iz zavoja na staro štartno ravnino, kar je perfektno izkoristil. Potem je šlo malo vštric, poskušal sem še na koncu, vendar me je pošteno premagal.

 

Bravo Domen in Marko, res fer in hude bitke. Se vidimo v Franciji, na revanši! [fbi]

Ja, pa čestitike podiumu, ste klasa zase!

Link to post

Čestitke stopničkam, še posebej P1 za Alena.

Posnetek: link

Q: V redu. Okoli P6

R: nisem znal izkoristiti slab štart voznika pred mano. Same manjše napake in pristanem za Glavačem okoli P10. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Napaka na zaviranju. Uničil dirko Glavaču, meni pa je tudi Mclaren deloval 2 sec počasneje na krog. Še enkrat sori, Janko.

Kasneje še Kurenta taknem, ampak ranga, da je tablica cela ostala in se je izšlo. Upam Aleš, da te zaradi tega dotika nisem upočasnil.

Še neuradna lestvica:

lestvica-po-silverstonu.jpg

Uredil - mancSLO
Link to post

Q: Za dirko posojeni Ferrarijevi strategi so se ušteli pri crossover točki med soft in medium gumo.[opa]
Na koncu na srečo P2.

R: Race setup je že v drugem krogu prišel na svojo optimalo, tako da sem kar nekaj krogov vozil Mihi čisto za ritjo.
Nekajkrat mi je celo uspelo priti ob bok, ampak tam so me zafrknile kile saj je Audi bolje pospeševal.
Celoten stint 17 krogov vozila v 1,5 sekunde. Hitri krogi so se med nama menjavali kot po tekočem traku. [ok]

Ob koncu 17. kroga zavijem v bokse, kjer dotočim 10l goriva več kot Audi, kar me je stalo dodatne 2 sekunde.
Na sredini drugega stinta cca 4 sek za Miho se že sprijaznim z drugim mestom, saj sva vozila v desetinko enake kroge.
V 25 krogu Miha naredi napako in se odvrti v pesek, dirka je v trenutku dobila nov zagon.
Naslednjih 9 krogov sem samo še pazil da ne storim podobne napake. 

Tako da danes tole je +7 bonus pik.

 

Link to post

Q: Skoraj ni blo kaj praskat!:oops: Niti 300+ krogov na sloracing serverju in še nekaj na dveh od ekip ni bilo dovolj :P. Nikakor se nisem sporazumel z progo, katero sm seveda vozil prvič v začetku tega tedna. Skozi celi teden sta me mučila dva ovinka in zelene zaplate tik ob progi. Tudi v Q in R ni bilo nič drugače. 

R: Štart kot štart iz zadnje vrste, živčen ko sto mater, meni se je zdelo da zgledam ko ropotuljica na repu jeklene klopotače. Pazim da ne kušnem koga pred sabo a se  držim blizu. Potem pa zadnji ovinek pred ciljno ravnino v začetek drugega kroga, malo zapeljal na zeleno zaplato z levo stranjo, spustim gas in probavam lovit, seveda neuspešno in sledi spin. Rezultat pregrete gume in zadetek z zadkom v ograjo. Od vse živčnosti, čudnega alktiviranja avtomatske sklopke in pregretih gum sva s ferrarirjem izvedla še kakšen dodaten doughnut za publiko na tribunah pri poskusu pospeševanja na afsfalt. Okej pregrete gume, gremo po jajcih. vsaj nasledna dva ovinka potem pa zaradi pretiravanja spet piruete. Očitno sm pršu plesat na današnjo dirko. Isti krog v bokse in ekipa je nardila lepo po prednastavljenem postanku ki je bil računan okrog 12 kroga. Okej nove gume pa poun tank, gremo lepo počas svojo pot. Si rečem, umirjeno samo da dokončam dirko, ker karkoli ulovit ni šanse. Vozim čez krog avto čudno oddrsava, nenormalno tudi za neogrete gume. In mi kapne da zih ma kj veze z trkom zadnega konca v ograjo. Gremo v bokse rihtat bogsigavedikajehin, ker pri pregledu avta z kamero odvzadaj je zgledal kot da je glih od detajling firme prišo. Vmes vodilni že prileteli za ceu krog naprej mimo boksov. Vozim naprej, končno avto se pele kot mora. Nadaljujem z nekim ne prehitrim normalnim tempom, ker zadnje kar rabim je še kakšen drive trough. Iz kroga v krog malo hitreje ampak še zmeraj z rezervo bremzam pred ovinki. Ko porabim skoraj zadnje kapljice goriva se ustavim v boksih in rečem črpalkarju do čepa in še čez naj špricne če hoče, ker sem vedel da bo na tesno s samo tem postankom. Preobut in napolnjen krenem lepo naprej in števec na ptrackerju za potrebno količino goriva za doliti kaže 4 litre. Če sem biu prej že en čas lepo pomirjen sem bil zdaj spet celi jezen da sm mislo da mi bo ta plastikfantastik driving force gt ostau u rokah. No kar je sledilo je bilo samo še šparanje večji del, dokler se ni zgoraj izpisala potrebna količina 0L. V tem, v pravem pomenu delu nedeljske vožnje ni bilo nobenih bližnjih ogledov parcel izven dirkališča in pa oponašanja balerin, pa vendar sem med vso to turistično vožnjo in ogledom okolice na daleč ter občasnim šaltanjem med podatki na zaslonu nekako uspeu pridobit 3 warninge ampak sem tako tudi obdržal do kroga ko je vodilni zaključil. Konec istega kroga pa tudi meni vrže u meni in zaključi igro. Tako, odvozil sem vsaj 75% dirke :D. Čestitam vsem, na žalost nisem mogel izkusiti ali videti v bojih kako ste hitri ampak rezultati kažejo in tudi že od prej vem da ste zelo dobri. Js bom pa še naprej lepo pridno treniral da ne bom na naslednji dirki spet celo dirko popolnoma osamljen z izjemo parkrat ko je par hitrejših prišlo pozdravit mimo :lol:. Morem se pa rešiti te odvečne živčnosti, ampak sem nasplošno že v osnovi tak človek da sem živčen in na trnih tudi takrat ko to ni potrebno. Drugače pa te zelene zaplate ob progi, kaj to majo ti angleži tak ko tiste zelenice pred njihovimi bajtami. Tak lepo upenedane pa usepousod a spolzsko ko led. Ne bi mi šlo v nos če bile tako postavljene da bi prišel do nje samo če bi res zapeljal iz proge in dobil tudi warning, tako pa zapelješ na njo z dvema gumama še ne tako blizu bele črte dirkališča.

Uredil - Grebenc Gašper
Link to post

Pomanjkanje treninga... Prvi teden sem imel časa na pretek pa nekako ni bilo volje za ta Silverstone, ki ga že od nekdaj ne maram. Prejšnji teden pa sem hotel mal potrenirat pa časa ni blo. Tko da sem odpeljal vsega 10 krogov. Vse ostalo včeraj na Practice pred dirko.

Q: Presenetljivo mi je uspelo priti na P5. Imel sem malo rezerve za P3 ali P4, vendar mi na koncu ni uspelo sestavit kroga zaradi par napak.

R: V prvem krogu dobil styling paket od nekoga od zadaj. Avto je imel top speed 235 (normalno 250) in na ravnini so se vsi peljali mimo, kot da imam ročno zategnjeno. Pa je nisem mel. Sem preveru. Dvakrat. Zelo mi je všeč ta poškodbeni model Assetto Corse. Kaj bi bilo, če bi imeli na 100%

V drugem krogu sem bil tako jezen, da tut vozit več nisem mogu normalno in me je zavrtelo. Po tem sem pa samo še Audijev volan zavihtel globoko v tribune in šel gledat, če ima Slovenija še kaj talenta. Zdržal cca. 2 minute, potem pa zaspal. Vikend za pozabit.

 

  • Upvote 3
  • Downvote 1
Link to post

Tokrat ni bilo čisto nič časa za trening (oz. sem se ob večerih raje sproščal z manj intenzivnimi stvarmi). Poleg tega sem prejšnjič nabral nekaj kilogramov, zato sem vedel, da bo uvrstitev nižja.

Q: Nekje na sredi mi je uspel kar soliden krog, lufta je bilo za pokukat v 2:03, ampak sem v zadnjih dveh hitrih krogih naredil napako. Realno in pričakovano P3.

R: Soliden štart, a sem šel preveč rezervirano in na široko v T1, tako da je Kranerjev Ferrari šel mimo. Po krogu dveh se je odločil za umetnostni vložek ob progi, s čimer sem še bolj utrdil osamljenost na P3, kjer sem tudi končal dirko. Glede na količino treninga se ne smem pritoževat, super rezultat. Je pa to bila za mene ena najbolj dolgočasnih dirk v zadnjem obdobju...

Link to post

Q tm nek okol 8 mesta. Tko al tko naredu le en hiter krog ostalo je bil R trening.

R še kar uredu štart, potem pa v guzvi T1, T2. Vrjetno smo bili v T2 3wide, da je Pavšek tako lezel vame in me skoraj poslal na travo, moral izvajat neke čudne manevre da sem ostal na stezi in zgubil ene par mest. Dirko potem nadeljeval na 12 mestu. Dokaj tvegano v maggots/becketts kompleks ovinkov prehitel Marjana, ta pa se je potem uštel v bremzanju v predzadnji ovinek. Vrtenje in padec na predzanje mesto..

Marjan bolj slab avtoklepar si, avto preuredil v mclarna na ravnini, v ovinkih pa je bil še vedno Lambo na žalost! Potem dokaj boring vožnja, večkrat pomislil, da bi probal it volan zalučat še malo dlje od Murna, ampak vseeno odpeljal do konca do P8. 

Čestitke prvi trije. 

Uredil - PEK
Link to post

Jaz sem pa že popoldne začutil, da bo ta večer moj dan :)

Q: Sem šel kar z M ven, ker se imel občutek, da S prehitro obrabim. Pa se ni obneslo. 3 minute pred iztekom grem probat še s S gumami in v podaljšku napraskam 6. mesto tik pred Marjanom.

R: Štart soliden. Ne izgubim pozicij, kot ponavadi. Vozim za Erženom, ki mi sprva ne beži in jaz tudi ne pridobivam. Odzadi udobno kotroliram Domna. Nekaj elastike med nama, vendar se da. Pol nasopi nekaj težkih minut zame. Koncentacija pade, nekja napak, kratek izlet v travo. Mimo se odpeljejo Tomaž P., Domen in nato še neugodni Erik, ki ga hitro ujamem. V dveh krogih se nekajkrat pogledava skozi bočna stekla pol se najine poti ločijo. Jaz sem vztrajal na asfaltu, Erik si pa je zgleda zaželel mehkejše podlage :P Nisem preveč razglabljal.

V svojem ritmu vozim proti 20. krogu, ko sem imel planiran postanek v boksih. Zadnje kroge že precej izgubljam zaradi iztrošenih gum. Zadaj iz boksov privozita Miha in Alen. Nočem se zapletati in v bokse previdno odidem krog pred predvidenim. Ok, tankam skrivnostno malo, nove gume in naprej. Nekaj sekund pred mano Domen, Tomaž P. in Marko K. Ok, vse požrem, vendar iz kje se je sedaj ta Ferrari pobral ? Še enkrat preverim vse osnove matematike in nekaj se mi ne izide. Trojico lepo dohitevam in se že pripravim za grupiča, kar mi sploh ni bilo všeč. Ko jih dohitim se matematika spet izkaže za ekzaktna veda in Marko zavije v bokse. Vse klapa. Dohitevam Tomaža, oba skupaj pa Domna. Obeta se M+M+M, kar mi spet ni dišalo najbolj. Ocenim, da je Domen malenkost preveč oddaljen in se lotim Tomaža. Hitrejši sem od njega, vendar ne tam, kjer bi potreboval. Heh. Priznam. Nisem znal mimo. Miks straha pred dotikom in neznanja kako napasti. Tipal sem ga po malem povsod pa mu ni prijalo. Probal še s psihičnimi prijemi pa zopet ni šlo. Govoril sem si, da imam dovolj časa, vendar je bil natančen in nepopustljiv 10 krogov. Krog pred koncem se odpre možnost. Now or never (or maybe later) in grem. Malo vštric, malo počez, vendar se izide. Končam 0.4s pred njim po 1 uri dirke. Huh. To je to. Tomaž vesel, jaz malo več :D

 

Uredil - markop
Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...