Skoči na vsebino

2. Monza - 20.11.2016


Recommended Posts

Q: Team Audi odneha sandbaggat in pokaže svojo pravo formo.
Ko sem videl kakšne čase postavljata v prvem sektorju sem vedel da bo težko. Nekako privlečem avto na P2.

R: Odličen štart, skoraj prevzel vodstvo, vendar na pospeševanju nisem imel šans.
Potem sva se s timskim kolegom zamenjala na drugem mestu [iz]
Do 10 kroga mi ni bilo nič jasno kaj je z Erženom pa tudi ostali so kar na enkrat čudežno dobili extra pace.
Labmoti so na ravnici itak šli mimo kot, da ne tekmujemo v isti klasi :D.
Po 10 krogu pridejo pridejo do izraza medium gume in na polno za Glavačem in Kranerjem.
Proti koncu stinta ujamem nazaj Glavača, ki se je vidno boril z avtomobilom.
Drugi stint sem prvih 10 krogov moral vozit v fuel save mode, hkrati pa sem stalno gledal koliko sekund je za menoj Murn.
No k sreči se je dirka končala v 39 krogu, drugače bi me naslednji krog prehitel, gorivo na ciljni črti pa je kazalo 0L. :D 

Ja očitno je to proga za Lambota, saj ga race fuel očitno ni toliko handikepiral kot Mclarna + skoraj 10KM/h večji top speed, kar vedno pride prav v Monzi :P . 

No sedaj prideta dve progi brez dolgih ravnic, kjer bomo prednost verjetno spet imeli mi. 

Paul Ricard bo pa 2,5h jebe :D 

Link to post
  • Odgovori 80
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo mene nazaj ..Hvala za pohvale....... Več al manj bom delal iste-podobne videe...ni dosti kompliciranja ZA NAGRADO ŠE VIDEO O MONZI    

Naj ti bo Nekaj na hitro o MUGELLU)  

Pred 1 uro , Matjaž Murn je napisal:

Ne vem kok vas kej zanima, ampak takole je zgledal moj heart rate skozi dirko.

apfiAgj.png

Je kar stresen tale simracing :)

Matjaž, da nimaš ti kaj rujnega na dosegu roke, ko dirkaš. Zadnja četrtina je sumljiva :D.

Link to post

@mancSLO Zadnja cetrtina je ze po koncu dirke ;)

P: Na treningu sem se še odločal, če bi peljal 2 postanka in soft in primerjal malo čase med soft in medium s polnim tankom oz. po domače sandbagal ;)

Q: Peljal na polno prvi krog in P1. Nato dolgo časa ostal tam, dokler me nista Alen in Tomaž prehitela. Nato mi je uspelo spet narediti malo hitrejši čas in se vrniti na P2 in hitro sem vedel, da je Tomaž na drugem nivoju v Monzi. Proti koncu me je prehitel še Alen, zato sem šel nazaj na progo, da izboljšam čas. Imel sem cca. 3 desetinke boljše vmesne čase, vendar sem v dveh krogih zapored naredil napako in časa nisem izboljšal. Kvalificiral sme se na P3

R: Tomaž mi je prišepnil, da bo peljal 3 soft stinte, jaz pa sem se odločil za 2x medium. Bencina je bilo ravno dovolj, saj je kazalo za 20.3 kroge in to je pomenilo, da bom lahko pritiskal na polno. Ker sem pričakoval, da se obeta rezultat sezone, sem bil malo živčen in seveda takoj v T1 prepozno zaviral. Po najboljših močeh sem se izogibal tistih spredaj, da jih ne nasadim, a sem zadel ravno zadnji konec Tomaža in poškodoval oba dirkalnika ekipe SRT. nato sem delal še popolnoma brezvezne piruete na travi in prvi krog začel kot zadnji s cca. 3 sekundami zaostanka. Celo dirko sem čutil kako me stena grdo gleda, ker sem parkrat s polno močjo udaril po njej, danes pa se pritožuje še roka.

Preklinjal in pritoževal sam nad sabo sem se še polovico prvega kroga. Potem pa sem sklonil glavo, zagrabil za volan in začel vozit po svojih najboljših močeh. Nizal sem boljše čase iz kroga v krog in neprestano dohiteval in prehiteval vse pred mano. Dohitel sem tudi Aleša in naredil spet eno večjo napako - zamudil na zaviranju. Mimo Aleša sem padel, spredaj pa je bil Tomaž P., kateremu sem se moral spet izogibat - in spet sem delal piruete po escape roadu. Izgubil sem cca. 4 sekunde, vendar sem se tokrat veliko hitreje pobral in šel naprej. 

Ob koncu 19. kroga sem šel v bokse - en krog prej kot večina ostalih. Natočil poln tank in v naslednjem krogu tako prehitel tako Aleša kot tudi Tomaža P. Taktika zgodnjega postanka se je obrestovala. Nato pa ponovno s 100% koncentracijo nizal super čase iz kroga v krog. Napak skoraj ni bilo več in 3 kroge pred koncem sem skoraj dohitel Alena. V zadnjem krogu sem bil popolnoma pod njegovim zadnjim krilcem in pripravil svoj napad. Opazil sem, da vedno pridobim nekaj časa na zaviranju v Parabolico, zato sem želel biti čimbližje že na izhodu iz Ascarija. Tukaj pa se je opazilo pri obeh, da so bili živčki res na koncu in oba sva naredila napako - jaz na vhodu on pa na izhodu in tako se prednost ni nič zmanjšala, na koncu pa je za slabo sekundo pred mano zaključil na P2.

Tretjega mesta na koncu nisem pričakoval, sploh po katastrofalnem začetku v L1 T1. Dirka je minila kot bi trenil, imel sem nekaj dobrih bojev in prehitevanj, tako da lahko rečem, da sem kar zadovoljen z dirko - čeprav bi lahko bilo boljše.

Škoda za smolo teammatea, saj je Monza verjetno ena redkih prog, kjer sva bila konkurenčna. Pa še to sva potrebovala 80kg lažji dirkalnik. Sedaj bo McLaren pokazal svojo pravo moč.

 

Link to post

Pri meni eno oko joče, dugo je pa veselo.

Pred dirko sem mislil, da sem popolnoma off pace. Na treningu in Q sem pa videl, da sem lahko hiter. Mojega Z4 sem na koncu le prepričal, da ne oversteera, ko spustim bremzo v ovinek, da izjemno malo pije (cca 5.3l na krog) in da je hiter na ravnici.

Štart tadicionalno ne predober pa tudi hudo slab ne. Nekdo mi taktično odbije zadnje krilce v T1. Tudi naslednje ovinke se skozi ruvamo, kot bi dirka imel 5 krogov. Nikakor ne uspem dobit ritma. Erik na zavirnaju ekstremno nevaren in sem skozi v ogledalo gledal. V eni točki je šel kot metek mimo mene v T1. K sreči tam med tiste table. MAlo se oddahnem in priključim Miha, ki pa je bil zelo konzervativen. Celo do te mere, da sem ga parkrat skoraj čisto povozil. Tako mi je sesul ritem, da nisem mogel mimo, čeprav krepko hitrejši. Enostavno je bremzal veliko prej, izhod iz ovinka pa hiter tako, da ni in ni šlo. Odzadaj pa sta se Erik in Koderman zopet priključila. Med vsem tem Murn mirno beži naprej jaz pa vse bolj nervozen. Miha v nekm trenutku v Lesmo 1 bremza precej precej  prej kot ponavadi, kar me tako presenti, da se zavrtim.

Kasneje zamujeni vlakec ulovim, vendar me Erik torpedira v T1. Metek, ki je še par krogov nazaj letel mimo mene me sedaj zadane. Nič zato. Avto malo počasnjši vendar se da. Lovim Miha, Erika in Marjana. Za spodbudo zadaj dobim Aleša. Trojica se vsake tolko spredaj premeša in počasi pridobivam. Na koncu ostane Marjan in ko Hubbo že kar lep ovidim na koncu ravnic se iz Lesmo 2 zavrtim. Miha se me izogne, Aleš pa me ne vidi in zadeva poči kar konkretno. 

Eh. Škoda dirka zaključena. Ostane še nekaj krogov za mano pa spet Erik, ki se približuje. Na srečo ga spet pobiksa nekje in v ogledalu vidim samo še oblak prahu.

Morem seštet koliko sem izgubil zaradi vseh napak, da vidim kje bi pristal če čebula ne bi imela "če". Če ne drugo za motivacijo. Sej pravim. Eno oko je vselo, ker sem videl da se da, sploh protu Alešu. Drugo oko pa kar joče zaradi napak, ki so izključno moje. Malo se mi že svita kaj delam narobe.

Še to. Kot Tomažu S. se je tudi meni med practice AC sesul. Na sreči je šla dirka tekoče mimo.

Pa še to: Kaj ni da je PLP izbrisal prekrške, če si šel tankat gorivo v boks ?

 

 

Uredil - markop
Link to post

Aha. OK. Sem zadnjič slabo razumel nekoga na TS, ki je to omenjal. Sej ni da bi prestajal kazen, vendar, če se ne motim je nekdo omenil, da ti warninge zbriše, če greš v boks točit gorivo. Sem slabo razumel. No meni ni in sem pol veliko večino dirke vozil z 3/3 warninge. Na izhodu iz Ascarija sem moral presneto pazit.

Link to post

Včasih je plp imel ta glitch, da si lahko opravil kazen in postanek v enem. So popravili že pred časom.

Časa zadnje mesece ni dosti, a v dveh tednih mi uspe najt energijo 2-3 večere. Ves čas sem treniral razmere za dirko, torej poln tank in medium gume. Potem sem pa pred kvalifikacijami poskusil z bencinom za 13 krogov in soft gumami (Janko, svaka čast za 20 krogov, jaz sem naredil en stint 14 pa mi ni bilo vseeno). Računica je rekla vsaj 1.5s na krog hitreje in sem si rekel da poskusim.

Quali P1, delno presenečen, delno vesel

R: 75% je bilo super, zmaga je bila več kot na vidiku, potem pa en kritičen trenutek, stolčen avto in skurjene soft gume. S tem so bile stopničke oddane, motivacije za šepanje na P4 ali slabše pa tisti trenutek ni bilo.

Link to post

P: probal nizka krilca kako se pelje, naredil par krogov da sem zračunal porabo in kdaj v bokse, šel še dva kroga na mehkih gumah in nazaj parkiral.

Q: sem se spomnil da moram še nekaj nujno naredit, tako da sem pršu nazaj do PC par minut pred koncem in odpeljal en krog :D kaj več tudi ne bi pomagalo, pa ob vseh teh norcih v prvem zavoju se niti ne splača rinit kam višje, glede na to, da v dirki nisem ravno najbolj hiter.

R: Planiral dva postanka, zadnji stint na soft gumah. Med dirko sem videl, da bi bilo precej bolje z enim postankom, bi pa moral malo varčevat z gorivom čez dirko. Enkrat sem se zavrtel in pregrel gume, nato sem se v istem krogu skorajda zavrtel še enkrat (gume se še niso ohladile), po drugem postanku sem pa pred Jankotom bežal :D Modra zastava je gorela ene 10 krogov, ampak Janko ni prišel toliko blizu da bi pokazal da res hoče mimo, tako da je do konca dirke ostal za mano. Spet sem se zakalkuliral, na zadnji ravnini zmanjkalo bencina tako da je mislim da Erik šel v zadnjem zavoju mimo :) Točk itak ne bi blo, tko da se ne sekiram preveč :D

Sem pa ugotovu isto kot po Mugellu, s pol ure treninga bi bil z lahkoto v točkah :D Pa drugič.

BTW, glede gum. Prvo se mi zdi čudno, ko se zavrtiš, pa temperatura gum še kar narašča naslednjih 10sec (na ravnini)... Drugo pa to, da s soft gumami odpelješ 20 krogov na 200% obrabi - ni glih neki soft tole :)

Link to post
pred 3 minutami, skopusnik je napisal:

BTW, glede gum. Prvo se mi zdi čudno, ko se zavrtiš, pa temperatura gum še kar narašča naslednjih 10sec (na ravnini)..

Narašča core temperatura. Površinska naraste takoj na 150°, potem pa se ta toplota prenaša na core gume in zato se core dviguje še nekaj časa, dokler je površinska temperatura še zelo visoka...

Link to post

Saj soft so idealne le tam do 6.-7. kroga v Monzi, kar vrjetno pomeni 4. na ostalih stezah.

Je pa res da tem italjanom glede gum ni lih nekaj za vrjet... se spomnim ze nekaj časa nazaj dirke na R2P, ko je model odpeljal s SUPERSOFT gumami (458 GT2) brez postanka 24 krogov Zandvoorta in zmagal. :D (upam da so od takrat ze kaj popravili)

Link to post
22 minutes ago, PEK said:

Je pa res da tem italjanom glede gum ni lih nekaj za vrjet...

Moje soft gume so bile na koncu stinta: 6% sprednja leva, 0% sprednja desna ... in Monza ima samo dva high speed leva ovinka v Ascariju [Jel2]

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...