Skoči na vsebino

Splošna debata - GT3 prvenstvo [16/17]


Recommended Posts

  • Odgovori 202
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mene skrbi, kje je folk? Lani smo takle čas že razdirali debate, zakaj to in zakaj ono, letos pa kar vse tiho je bilo.... A je AC že izpeta? Se še vsi valjajo po dopustih? Se je dvignila rodnost v Slo

MarkoP, sem te zadnje dirke pogrešal    (kako narediš tole afno spredaj, da se v modro pobarvaš )  Jaz v celem prvenstvu nisem dobil ene PLP kazni, oziroma vožnje skozi bokse, tako da če se prej

PLP  Helicorsa  Pit Config  Obnovil pravilnik  Taktika določena  Rezerviral časnovni termin  Onemogočil vse dirkašno nepomembne porte na routerju med dirko  Domače o

40 minutes ago, skopusnik said:

Lepo, da se ubadate z mano, kar nadaljujte :D 

Mi se ubadamo z iskanjem novih rešitev, ti pa vedno prisloniš svoj lonček, na katerem piše: "Pa ti organiziraj.."

Tolk od mene na temo Assetto Corsa.

Mogoče malo vsiljivo za tole temo, se opravičujem navzočim in oškodovanim. Bo že šef prestavil v temo "Kritike/Pohvale/Predlogi organizatorjem" :lol:

Link to post
2 hours ago, 57X said:

On topic; ker je zadeva še sveža.. da nam poletne temperature ne zameglijo spomina. Dej za štos anketo nared. Vprašanje naj se glasi:

"Ali naj naslednje prvenstvo v AC poteka s PLP aplikacijo ali brez nje?"

Bo šlo? :D

Kaj te moti glede PLP?

Po tistem BMW Monza debaklu smo se dogovorili, da se upoštevajo samo še PLP sekanja.
Razen če se javiš in pregledaš vsak krog vsakega voznika, Matjaž bo zagotovo vesel. :D

Sicer sem že omenil v splošni debati, da bi se za daljše dirke moralo povečati število sekanj, vendar je imel Matjaž kar prav, ko je rekel, da ne bodo vsi posodabljali PLP aplikacije. To sklepam po številu neuspešnih postankov na zadnji tekmi.
Pri daljših dirkah bi mogoče lahko uvedli pravilo, da imajo tekmovalci s posodobljeno aplikacijo možnost, da izkoristijo večje število sekanj.

Sam sem sicer menja, da se PLP "sekanja" ne bi smela šteti, ko si z avtom side by side in te v borbi zanese mimo meje.
V takem primeru bi morali pustiti da se tekmovalec sam odloči, če bo ignoriral PLP kazen in svoje "sekanje" zagovarjal po dirki.

Ko voziš sam je pa zadeva super, saj so meje proge za vse dirkače enake.

Uredil - alkoro
Link to post

Alen, menda ne misliš, da bom še enkrat naredil cel review prvenstva, kje vse mi ga je PLP usral? Samo na hitro.. po spominu in lokacijah, kjer smo dirkali.. Brands Hatch: 2x non-sense cut warning; Paul Ricard: na treningu mi na ravnini, izven belih črt, dodeli warning (sledi odjava iz dirke); Silverstone: pit lane speeding, ker PLP izmeri hitrost pred dejansko črto; Red Bull ring: konkurenca po mili volji vozi izven omejitev dirkališča, PLP ostane nema priča, Imola: Božo mi je na video posnetku pokazal vso debilnost PLP-ja. Ničkolikokrat smo na trenigih doživeli situacijo, ko si zaradi trka s sotekmovalcem, letel prek ovinka in dobil opozorilo za sekanje. Ja, neodvisno od tega, da si se po travi dejansko vrtel in je bilo nemogoče, da bi tam kaj pridobil. Zato smo tudi predlagali, da se PLP na Nordschleife ne uporablja.

Človk se mora prvo naučit AC vozit, potem pa še za vsako dirko posebaj analizirat PLP, kje boš lahko mirno sekal in kje ne. Ubistvu igramo dve igrce :D

Sam sem predlagal rešitve za dirkanje brez PLP-ja, pa ni bilo odziva. Meni je sicer vseeno, res :) Imam dirkanja na drugih portalih čez glavo. Sem le predlagal (nič zahteval oz. postavljal pogojev) menjavo platforme - v izogib debilnim dogodkom (in slabemu FFB-ju) Priložnost ste mel kupt rF2 za jebenih €15 (AMS za €24), pa niste. Strojno opremo mate pa vsi za €1k+ ;)

Zanimivo, kako na Glavačevem porše cup-u vse laufa brez problema [ok]

Link to post

Mi smo kot ekipa vedno testirali limite steze in kje je potrebno najkasneje zavirati, da ne dobiš pitlane speeding.
Tisti čudni limiti na Red Bull ringu (predvsem prvi ovinek) so bili za vse enaki. Tisti ki so/smo testirali smo to vedeli. :) 

Ja v Silverstonu je bila čudna črta, samo s treningom se naučiš kje je potrebno zavirat in potem ni problema.
Paul Ricard -> Mod :DD

Za dotike z drugimi tekmovalci sem pa že predlagal ignoriranje drive through in potem zagovor po dirki.

Ne vem sicer od katere verzije, ampak se lahko izogneš PLP kazni (rdeč->zelen kvadratek).
Kazni se je možno izognil tako, da se nazaj na stezo vrneš z manjšo hitrostjo kot si iz nje zapeljal.

V Imoli recimo sem treniral brez PLP penalty, ker je bila še izklopljena od Porscheja.
Pred dirko sem ga vklopil in ugotovil, da v dveh ovinkih presegam limite PLP-ja (Aqua Minerali :)).
Takoj sem popravil linijo in na celotni dirki dobil samo en cut.

Sedaj me pa res zanima kako imata rF2 in Automobilista rešen ta problem?
 

Uredil - alkoro
Link to post

Za rF2 ne upam trdit, ker iz nisem odvozil dovolj, da bi lahko z gotovostjo trdil. A glede na to, kakšne resne lige se odvijajo na njem, bi rekel, da ni prav pomankljiv penalty sistem. Pač, ob pridobitvi časa s sekanjem, dobiš opozorilo. Po treh (?) opozorilih fašeš, vožnjo skozi bokse. Enako je ob neuporabi limiterja/prehitri vožnji skozi bokse. Povsod (na obeh drugih portalih, ki ju obiskujem) pa prioritetno velja omejitev dirkališča na bele črte. Admini vožnjo izven belih črt seveda striktno kaznujejo, ker se to smatra za osnovo fair-playa. Na nekem portalu, s takim načinom vožnje sploh ne prideš do višje licence za vstop v višje lige. Pa pustimo to..

Za AMS pa lahko iz prve roke in noge zagotovim, da je penalty sistem predrzno dobr. Res se mi še ni zgodilo, da bi se čutil oškodovanega. Včasih, ko hočem mal pogoljufat, me celo prešine: "kako za hudiča je pa tole dojel?". Ne znam razložit, ker o programiranju nimam pojma, a očitno je v kodo implementiranih dovolj logičnih postavk, da igra odlično predvideva, kalkulira, primerja.. pojma nimam, kako jim je to ratalo spisat. Po treh opozorilih pade drive-trough. Enako ob neuporabi limiterja v boksih oz prehitri vožnji. Vsi avti namreč nimajo limiterja.

Pojavljali so se določeni bugi, kjer je bil sistem v AMS preveč/premalo strikten. Uporabniki so, brez strahu, da bodo fasali ban in bili javno križani v Vatikanu, podajali reporte na Reiza forum o tem, kje in na katerih progah so težave. Vse prijavljene pomanjkljivosti so bile odpravljene v naslednjem updatu/popravku. Zelo podobno se dogaja pri ostalih reportih/predlogih. Prav neverjetno je, kako so fantje iz Reiza studios ustrežljivi. Totalni kontrast Kunosu. Zdi se, da se edini zavedajo, da oni rabijo nas in ne mi njih. Automobilista je ravno iz tega razloga v mnogih pogledih verjetno najbolj kompletna simulacija, ker jo dejansko gradi publika. 

Link to post

Torej je enako kot s to PLP aplikacijo - edini problem je v tem, da PLP deluje po določenih algoritmih, ki v nekaterih situacijah narobe presodijo ali gre za pridobivanje prednosti ali ne.

Algoritem je sicer sila preprost. V grobem vzame hitrost ob izhodu iz steze (ki sicer ni nujno čisto enako označena kot so bele črte - odvisno od tistega, ki je delal progo - torej Kunos ali moder). Opozorilo dobiš, če se na stezo ne vrneš z vsaj 10% zmanjšano hitrostjo.

Citat

Penalties for speeding in pit lane
You can enable penalties for speeding in pits during a race session (see PLP.ini for configuration). You can set the speed limit for pit lane in PLP.ini. The higher you make this speed, the more leniency you give to finding the exact point in pit lane at which the speed limit applies, which is not clearly marked on many tracks. E.g. if you set this to 100kph, you won't have to be doing 80 as soon as you cross the pit lane entry - you can be doing up to 100. To help in finding the start of the pit lane speed limit, the PLP app shows a green square when the pit limiter is on and you're below the speed limit, or a red square if you're above the speed limit.

You will get either a drive through penalty or a post-race time penalty, depending on the configuration.


Cutting rules
Track cutting is defined as 3 or more wheels out of the track, using the AC cut detection. You don't have to have penalties enabled for this to work.

Only cuts over 50 kph are registered.
If you are off-track for more than 1.3 seconds, or slow down to less than 90% of your track exit speed at any time while off-track before re-entering, a cut won't be registered. This is to stop accidents from registering as cuts. The app does detect high speed cuts that last longer than 1.3 seconds, where you don't slow down, as well.

If you go off-track, it only counts as 1 cut, no matter how long you're off-track for.

There is a 10 second gap (configurable in PLP.ini) between cut penalties, so if you spin badly out of control across the track a couple of times, you'll only get one penalty.

You have 3 laps to take your drive through penalty in.

You can configure the app to not detect cuts for a certain number of laps in a race session, with the AMNESTY_LAPS setting in PLP.ini. By default this is 0, meaning that cuts are detected immediately on lap 1. You my wish to set AMNESTY_LAPS to 1 to allow some leeway for lap 1 shunts, or where you might have to go off track to avoid an accident.

You can also set SHOW_CUTS_IN_SESSIONS to control which sessions cuts are shown in, e.g. Practice, Qualifying, Race. You may wish to use AC's built-in cut detection during qualifying, to invalidate laps, and then use PLP cut warnings in the race, for example. To achieve this, you would set SHOW_CUTS_IN_SESSIONS=0,2,3 (see the PLP.ini file).


Jump Starts
In a race session, the app displays its own set of start lights in the top right corner of the screen just after the AC start lights go out. You ignore the AC lights and go once the 5 PLP red lights go out, but it will be possible to do a jump start if you go to soon. The start lights go yellow to signify a jump start. You will get a penalty for a jump start (drive through, or post-race time penalty).

Zakaj včasih to ne deluje, si preberite tale prispevek.

V vsakem primeru se kazni lahko izogneš tako, da upočasniš, ko zagledaš rdeč kvadratek. Ali še bolje - da sploh ne sekaš.

Link to post

Nebi rekel, da je enako. V AC do zadnjega nismo bili sigurni, kaj velja (PLP ali črte je bila stalna dilema), v nekaterih drugih simulacijah pa o tem sploh ni treba razpravljati, saj zadeve delujejo. Če pogledamo samo Imolo, hitro lahko ugotovimo, da je na račun sekanj v igri kar nekaj sekund na krog. V AC je kar privzet pit limiter, druge simulacije imajo hitrost omejeno z pravilnikom serije, ipd. Pa še in še...

Ko bo Kunos zadevo inplementiral v igro ( kot je 7 dni nazaj strategijo postankov v boksih), bo zadeva "PLP težave" verjetno šla v pozabo...

Uredil - mancSLO
Link to post

Jaz žal ne morem vsako nedeljo garantirat prisotnosti vse do zadnjega. Večkrat je služba prišla vmes. Naslednjič bom premislil, če se bom sploh prijavil, ker mi enostavno ne znese in pol nekako ni fer do organizatorjev. Kavcija se mi tukaj zdi kar primerna.

Vseeno, je bilo prvenstvo super. Meni najboljše do sedaj. "Dolgočasno" ne spada v kontekst tega prvenstva, ker so bile dirke skozi napete, dobre borbe, priprave pa vedno zanimive. Poročanje ob koncu dirk s strani @Rokovnjac je bilo svetovno. @baty je tudi vsake toliko kej pripravil.

Skartka bravo slo-racing ekipa, ki je to organizirala !

Uredil - markop
Link to post

MarkoP, sem te zadnje dirke pogrešal :D   (kako narediš tole afno spredaj, da se v modro pobarvaš :D

Jaz v celem prvenstvu nisem dobil ene PLP kazni, oziroma vožnje skozi bokse, tako da če se prej odpelje par krogov se točno ve, kaj se lahko in kaj ne. Pa tako kot je že Alen napisal, če letiš s proge in zmanjšaš hitrost, da kvadratek rata zelen, je vse ok, kar se mi zdi še boljše, kot pa avtomatsko štetje sekanja, ker včasih pač narediš neumnost in letiš ven. Tako, da izgovarjanje, da je pa sedaj PLP kriv za vse ne pije vode.

 

Link to post

Tega nihče ne trdi, da je PLP bolje, kot da bi bilo to že v igri poštimano. Je pa bolje PLP kot nič.

Tako kot pravi stari slovenski pregovor: "Bolje dirkat na slo-racingu kot nikjer."

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...