Skoči na vsebino

Automobilista Motorsports Simulator


Recommended Posts

  • Odgovori 237
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Marko, bom probal na hitro. (sem probal, pa ni šlo). Tehnično gledano, bi kot opazno razliko lahko izpostavil le spotterja v AMS, katerega rF2 nima. Trenutno se kakih drugih bistvenih razlik ne spomne

Js načeloma ne rabim pomoči za organizacijo eventa. Najbolj pomagate z udeležbo na eventu in tako, da čim večkrat izražate svoje želje kombinacij, formatov in terminov, ki bi vas pritegnili. Do sedaj

@enjoyer83  @vajtos  @Mike0  @ErAndrej   @uh-oh Vi ste se do sedaj udeležili vsaj enega od AMS eventov, nimate pa še Brit Pack-a oz. Season Pass-a. Če imate namen dirkati z nami tudi v bodoče, po

Posted Images

 

Citat

Marjane moj, ti nisi niti blizu mid gridu ;)

MID: Kot sem rekel. Oba nisva. Problem je, ker si si ti iz ne vem katerega razloga nadel breme, da te stvari ocenjuješ. Menim, da teh kompetenc niti od daleč ne dosegaš. Morda si oglej rezultate preteklih slo-racing prvenstev, pa ti bo bolj jasno, kje si/sva...

AMS: @markop je kriv[iz], ko je vprašal, če se AMS splača kupit. Jaz sem mu podal svoje mnenje, ( Glede na to, da prihaja neka reiza 2018, bi jaz na tvojem mestu počakal. Sicer pa bi vam jaz AMS šenkal, če bi se dalo:oops:, ker no longer exsit in my HD (SD ups). kar pa je v sekciji AMS  jaku nevarno početje, kot je videti iz odziva moderatorja (razna žaljenja, ipd).

Seveda se bom sekcije AMS sedaj izogibal, ker ne rabim tega.

Uredil - mancSLO
Link to post
  • 9 months later...
  • 2 months later...

Hja, UE4 se je izkazal za izredno muhast grafični pogon. Ni rečeno, da bo tako superioren, kot je bilo videti v štartu. Že to, da nima native triple monitor supporta, je velik minus. Optimizacija bo ogromen zalogaj za Kunos.
Kateri pogon bo gnal naslednika AMS, javnost zaenkrat še ne ve. Se pa (glede na skope namige razvijalcev) verjetno obeta prehod na gmotor2, torej rFactor2 grafika. Kar je sicer zelo logično, glede na to, da so pri S397 in Reiza, eksperti za tovrstne pogone. Ena od špekulacij je tudi sodelovanje Reiza - Simbin UK, torej vseeno UE4 pogon. SimbinUK so sicer trdili, da ne bodo delali sim usmerjenega naslova.
Bo pa v rF2 bundle DLC-ju zanimivo videti, kako jim je uspel prehod na rF2 fiziko. Baje so vse delali sami, S397 je nudil le support.
Zna bit bomba :D

btw. v zadnjem času se na sceni pojavlja vse več odprtih vprašanj glede grafike v dirkalnih simulacijah. v smislu; "where did it all go so wrong?". Ne prav dolgo nazaj, se nihče ni obremenjeval s tem. Zakaj smo kot community pripravljeni sprejeti povsem zgrešeno fiziko in povprečen FFB, v zameno za neko olepšano grafično podobo in zelo povprečno dirkaško izkušnjo? Namesto, da bi S397 razvijali ambientalno fiziko, tire model, H gearbox, Hybridni F1 motor itd. se morajo (so prisiljeni s strani trga) sedaj ukvarjat z nekimi brezveznimi novimi materiali, da bo špil lepše videt. Nonsense!!
Zadnjič sem bral temo rFactor2 (od začetka), ker me je zanimalo kako se je začela zgodba z rF2 tu gor. Moram rečt, da sem bil kar presenečen, ko sem bral nekatere poste določenih uporabnikov. Še nekaj let nazaj je bila tudi tu gor fizika najbolj pomembna lastnost simulacij, zdaj je pa že vsak "project" primeren za obravnavo, ker fajn zgleda. Where did it all go so terribly wrong? :D

Uredil - 57X
Link to post

Pomojem s(m)o nekateri opustili misel na kakšno resno dirkanje in je to bolj za sprostitev in zabavo. Takrat pa paše tudi malo lepša grafika in ne samo v nulo fizika in je bolj važen fun factor kot pa študiranje vsakega klika v setup meniju.

Če bi se vsem šlo samo za fiziko, bi še vedno vozili v grafičnem pogonu GPL ali STUNTS. Vsi aspekti so pomembni. Enim so eni bolj, drugim pa drugi. Tako kot vsem ne paše vozit F1 ali pa samo GT3 dirkalnike. Pa zakaj za boga bi dirkal z oldtimerji, saj se to v resničnem življenju skorajda več ne počne... Sej veš, ni vse črno-belo.

Link to post

Proizvajalci ponavadi delajo tisto kar lahko prodajo.
Očitno je premalo hardcore sim racer-jev, da bi bila računica se vmešavat v tržne niše, kjer je konkurenca že dovolj huda, potencialni dobiček pa relativno majhen.

 

Link to post

@B_U_R_I mislim, da maš napačno predstavo o rF2. Seveda drži, da tam v setupu vsak klik dejansko nekaj pomeni in vpliva na vozne lastnosti. Ne pomeni pa to, da moraš obvezno 2h delat setup za eno dirko. Js za RD club evente nikol ne treniram oz delam nekih setupov. Poklikam osnove.. benz, tlak, brake bias, steering range (osebna preferenca - nima veze s setupom), radiator size, brake duct itd. Tud sicer si pri vsakem avtu vedno naredim nek base setup, ki ga potem sproti prirejam. Enako smo počeli tud v AC. Prav nobene razlike ni. Je pa seveda razlika v vožnji, če že govoriva o fun factorju. Z besedami se ne da opisat razočaranja, ki sem ga nedavno doživel, ko sem kupil progo LA Canyons. Verjetno se spomnete, da sem bil #1 Lake Luise fan. To je bla takrat edinstvena izkušnja zame. A ko sem se z AMG-jem zapeljal po LA Canyons je bilo razočaranje brezmejno. Nobenega občutka hitrosti, vse je linearno, togo, mrtvo.. Nobene dinamike ni. FFB sploh ne daje informacij o vzmetenju. Grbine še čutiš malo, ko zabremzaš, pa sploh ni informacije, da se je avto "prekucnil" na sprednji del. Pri pospeševanju je isto, nič od nič. Je pa res, da tega ne bi vedel, če ne bi vozil AMS in rF2. Enostavno, če nimaš reference, nimaš s čim primerjat. Po domače rečeno.. če ne veš, ne boli. :)

Če bi bila omenjena naslova tako zelo komplicirana, ju na RD zagotovo ne bi uporabljali za club evente, ki so v osnovi namenjeni za zabavo. Tudi migracija v veliki večini poteka po enosmerni cesti. Zelo malo ljudi se iz rf2 vrača nazaj na AC in iRacing.

Sašo (sori, tag ne prime :D ), se strinjam, proizvajalci se morajo odzivat na trg? Ampak kaj se je zgodil s trgom? Where did it all go so wrong? Zakaj smo budale pripravljeni plačat za povsem nedokončane naslove? Lep primer je ACC. Prefekten PR, nekaj lepih fotk in folku se sfuzla, še preden je špil v EA fazi. In potem, ko pride totalno podrt EA, še vedno aleluja Kunos. Brez najmanjše kritične presoje! KartKraft in Dakar 18 enako. Pofl od pofla. To bi moral z zakonom prepovedat!! :)

Link to post

Po moje ima @B_U_R_I prav, pač eni naslovi so bolj medium sim in so meka za tisti folk, ki ni pripravljen vložiti full svojega časa. Glede na to da voziš rF2 in ne NFS najbrž veš o čem govorim. Enim je dirkanje samo zabava, drugim pa nam je to z leti postal hobi ? :D

To kako folk migrira je sploh brez veze omenjat, ker nihče od nas nima nobenega podatka. Dejstvo je da se folk seli in se bo, pa ni vedno kvaliteta ali realizem ... recimo iR dost tepe cena. Naj ga dajo za ceno rFactor ali ACC pa da vidimo :D Po drugi strani pa ne vem če si želim da bi bil pretirano cenejši, ker potem bi ratal destruction derby najbrž. Dvomim da se najde kakšen bedak, ki bi plačal preko 100€ na leto samo zato da se bo v kontra vozil na dirki :D

Vidim pa jaz celotno sliko zelo drugače kot ti. Hvala bogu da so taki simi na trgu.To je za ta nove pravzaprav odlična vstopna točka. Dobijo mal feeling-a  kako se vozi linije, kakšne so tehnike vožnje , tud kako je treba setup naredit, vsaj osnove. Taki, ki so za naše pojme pravi "mandeljci", jih potem slej ko prej itaq dobimo v rF2 ali iRacing :D 

 

Link to post

Ne vem od kje ideja, da za rF2 ali AMS, rabiš več časa, kot npr. za AC? Tega res ne razumem. Mi smo za Makoma cup predrgnil tiste bavarce, da se mi še danes gravžajo.

Še enkrat, dobra fizika ne pomeni manj užitka in več treninga. Prej obratno. Tud totalne arkade, kot je npr. franšiza Forza, je treba fajn naštudirat, če želiš zmagat online race ;)

iRacing bi bil pa res lahko mal cenejši oz bi morala bit cena glede na bdp države, kjer bivaš :D

Link to post

Matjaž, če prebereš še enkrat prvi Sašov stavek nad mojim postom? :)Na to sem se navezal, ker je izpostavil medium sim časovni vložek. Js sm to avtomatsko povezal z AC, ki je aktualen tu gor in nekako sodi v to kategorijo. Lahko bi s katerimkoli drugim naslovom, npr. Forza (ki sem jo tud izpostavil), ki je povsem arkadna. Ker ni direktne povezave med sim/simcade/arcade naslovom in vloženim časom, ki mu ga posameznik nameni.

Link to post

Kar sem napisal je iz izkušenj.Kar nekaj "normalnih" ljudi je pri meni probalo volan. Sam niti eden ni hotel vztrajat na iR ampak so hotel kaj bolj na easy in AC jim je bila takoj cool. Po moje zato ker v AC praktično noben avto ni pretirano tail happy in je treba velik manj privajanje da lahko normalno odpelješ.... 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...