Skoči na vsebino

BES serija - call for drivers


markop

Recommended Posts

  • Odgovori 83
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

A vozi kdo tole ? Je mogoče šel na dirko ob 11h ?  Jaz in Danijel sva se nekako zmenila in bova vozila BES do konca sezone in najbrž tudi naslednjo sezono.Danes greva ob 21h po dooolgem času spet

Upam,da mi @Matjaž Murn oprosti in pogleda skozi prste tale double post,ker drugače bo moj povzetek dirke zgledal preklemano dolg,če ga združim z zgornjim postom   Torej z @MarkoP sva uspešno pre

Evo sem probal tvoj setup na brzake. Zgleda da je tvoj hitrejši samo je potreben drugačen stil vožnje kot z mojim. Predvsem turn in je veliko boljši s tvojim (najbrž zaradi ride height) je pa tud

Posted Images

Probam danes pa ti javim... itaq morava z Danijelom ponoviti vajo ;)

 Včasih imam občutek da je top split isti shit kot bi vozil z novinci. [Jaoo] V prvem stintu sem fasal enkrat v bok, enkrat v rit in s tem je bilo nekako konec veselice. Danijel je moral čakat več kot minuto za repair pa tudi to ni dosti pomagalo ker je race pace padel za najmanj 1 sekundo.

Kolikor sem računal bi brez teh problemov končala okoli 20. mesta kar je bistveno bolje kot 31..

Sva pa tudi mal falila, oziroma jaz sem falil taktiko.. Prvih 30 krogov sem več ali manj visel v gužvi in ob tem seveda izgubljal dragocen čas.... če bi bil pameten, bi naredil pitstop, ven prišel na prazno stezo in tolkel malo boljše čase kot sem jih v gužvi :)

Ma dober, za prvi BES po dolgem času je cool :)

P.S: 100 litrov ? Midva sva šla 120,120 in na koncu 60, s tem da bi bilo tudi 50 dovolj..

 

Link to post

Hello! :)

Ja, včerajšnja dirka ni bila posrečena. Je pa bil dober trening za ponovno vajo ;) Me preseneča, da nekateri vozijo, kot da bi dirka trajala pet krogov in silijo tudi tam, kamor zdrava pamet nebi. No, je pa tudi dosti fer in strpnih voznikov, ki uporabljajo glavo. :)

Alen in Domen, upam, da se danes srečamo. Koliko sem uspel videt Alena, spada že med najhitrejše, tako da se top splitu nebosta izognila :)  Bi naredil kako screenshot, sam mi je shranilo dirko šele od 68 kroga naprej. V prvih krogih je bilo najbolj pestro, ko so bili vsi na kupu. :( Bom probal prilepit kakega kasneje sem.

 

Se vidimo na progi ;)

Link to post

Evo sem probal tvoj setup na brzake.

Zgleda da je tvoj hitrejši samo je potreben drugačen stil vožnje kot z mojim. Predvsem turn in je veliko boljši s tvojim (najbrž zaradi ride height) je pa tudi bolj nervozen v izhodih. 

So pa kar zanimive razlike med najinimi setupi :) Primerjava je sicer med mojim race in tvojim Q vendar jaz za Q ponavadi odlijem gorivo in spravim avto na isti ride height kot sem ga imel s polnim gorivom.

 

Untitled_zpsoxu2romj.png

Untitled1_zps4fjc4nb7.png

Link to post

Uff, vidim da voziš zelo trde damperje. Na tej progi, kjer moraš za hitri čas voziti po robnikih to ni najboljša nastavitev.
Zato je tudi avto tako nervozen v ovinku + A krilce. V bistvu je problem samo tretji ovinek tam ko čutiš, da zanaša malo popustiš gas in avto bo ostal v lininji.

Link to post

Ja kar trd avto imam , samo tako mi je na race stint nekako še najbolj ugajal .

Je pa res,da se že od vsega začetka z Audijem poizkušam izogniti robnikom na daleč. Se mi zdi da gre čez robnike tako kot je šel včasih McLaren. Ne gre,oziroma bolje da ne voziš po njih, razen če imaš tekmo s Prevcem :D

Bom popoldne  malo svojega popravil, čeprav kaj dosti pred dirko ne bom več spreminjal.. na to kar imamo sem navajen ;)

 

 

Link to post

Jep,veliko več si na robnikih kot jaz, oziroma, če bi jaz takole probal bi letel v spin :D

Očitno je tukaj ta sec, ki mi še manjka :oops:

 

Uredil - edgeslo
Link to post

Alen, sem probal tudi jaz tvoj setup. Vozil sem na progi s 37 stopinjami. Za moj okus, definitivno preveč nadkrmiljenja....mogoče bi se bilo treba igrati s pritiskom v gumah. Sicer dober turn in, zadek pa nestabilen za moj stil vožnje. Lahko pa, da sem že toliko našega navajen, da mi ta ne odgovoarja sam zaradi tega. Sašotov je stabilen od začetka do konca, zadnjih petnast krogov sam nekoliko zgubi v turn-in-u.

Kakorkoli, umam da nama bo šlo danes bolje in vama pa zelim čimboljšo uvrstitev ;)

Link to post

Vprasanje glede primerjave setupob. Zakaj pozitiven toe spredaj ?

Gume imate kar precej prazne. Od nekega updejta naprej je IR dal tabelo pri katerem avtu je potrebno vec pritiska.  Bom poiskal link ko pridem domov. 

Link to post

Povem po pravici ? :D

Ne j.... več kaj bi po logiki bilo prav in kaj ne.. nekaj nastavim in gulim, in če je ok, mi je vseeno kakšna je cifra na koncu :D

Edit : Aja, ne sprašuješ mene... no vseeno, zdaj veš mojo magično formulo :D:D:D

Uredil - edgeslo
Link to post

@edgeslo: praviš, da ima @alkoro boljši turn in. Ravno TOE zelo vpliva na turn in. Bolj ko je negative, boljši turn in ima avto. To še ne pomeni, da ne understeera. To pomeni, da se hitreje odzove na input med drugim.

@alkoro: Damperje omenjaš v zvezi z robniki. A misliš na hi speed damperje ? Low speed ne igrajo tu vloge. Vsaj ne bi smeli.

Link to post

Samo a nebi negativen toe-in moral imeti boljši turn in kot pa pozitiven ? Kolikor vidim imam jaz -0.5, med tem ko alkoro + 0.2 .

Uredil - edgeslo
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...