Skoči na vsebino

1. Rallye Monte Carlo (10.2. - 17.2.)


Recommended Posts

  • Odgovori 121
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Slo-Racing Dirt Rally prvenstvo se vrača v Monte Carlo na prvi reli sezone. Že lansko leto smo videli nekaj najbolj napetih bojev in odstopov, tokrat pa se bodo posadke pomerile na še višjih ni

Nič prekinjen, Fabijan je že prej umru, pa organizatorje ni baš brigal.

6. brzinc je prekinjen zaradi hude nesreče  Ovinek nazaj me je prineslo preveč pošrek v zid in ta me je odbil na drugo stran, kjer pa se je glih začel bet

Posted Images

Evo, pa sm tud jst konču...

Morm rečt, da je šlo precej bolš skoz od pričakovanj. Je pa blo par kritičnih momentov, kar glede na količino treninga ni nč čudnega...še posebej en moment, kjer je očitno neka višja sila hotela da ostanem s celim avtom na cesti, heheh... :D

Drgač pa lep rally...srečno vsem, ki mate še za peljat...
Video skorajšnje katastrofe in kšno sliko pa prlimam jutri... :)

Link to post

Tut jaz sem v cilju...[champ]

Sem kar zadovoljen z vožnjo. Trenutno sem 3. v gr.N ampak skoraj 6. min. zaostanek za prvim iz grupe, je čist preveč. Res je, da sem na HP 9 menjal gumo in zgubil skoraj 2 min... Čestitke vsem, ki ste pridrsali do cilja, ker tu je že to uspeh, pa hvala organizatorjem za zelo zanimiv rally!

Uredil - Ale
Link to post

Še video s 16. brzinca... https://youtu.be/Ns7GPCN8PW4

moment, kjer sm že mislu da letim s ceste je pri 2:35... damn i was lucky... :D

@FEHIM! Setupe večinoma nastavljam sam...velik mi jih posreduje tud Simmoniti, ampak tud tiste vseeno še predelam.

Drgač pa prva reč in tud najlažja je menjalnik...pač nastavš prvo in zadnjo tku da lepo prideš do končne na ravninah in da ti pr speljevanju ne padejo preveč obrati oz. da ni treba lih takoj šaltat v drugo... vmes pa nastavš po občutku - jst za kšne bl ovinkaste nastavm počasne mal bližje skup, za kšno finsko pa hitre... sicr pa za wrc to neki dost ne vpliva, pozna se bl pr avtih kjer maš sam 4 prestave recimo...
Zavore naštelaš tku, da je malenkost pod oz. na meji kjer ti blokirajo kolesa pr zaviranju na polno...
Suspension in damping...tle se da celo znanost vn nrdit, ampak uglavnem trše pomeni lepše vodljiv in bolj odzivn avto, slabš stik s podlago in posledično slabš oprijem...mehkejš pa vse kontra. Jst si na večini nastavljam bl na stran boljše vodljivosti, lahk pa enim paše bl kontra - odvisno od načina vožnje... se pa razn za finsko nism lih pretirano poglabljav v nastavljanje tega, k na večini ostalih je dost različnih nastavitev uporabnih... za finsko pa je treba hkrati nastavt da avto ne poskakuje preveč, da pr velikih skokih ne pokajo gume, zravn pa še to, da se ga da kokr tok lepo vozit, kar pomeni dost preizkušanja...
Diferenciale pa večinoma puščam kar na default, razn če vidm, da je preveč over al pa understeer...večinoma pa je default ok.

Drgač pa ko smo že pr nastavitvah...za zadnje tri brzince mi očitno ni shranilo setupa k sm ga uporabljal celo dirko prej in je blo treba peljat na default...očitno so tle še zmer neki hroščki prisotni...tku da je pametno po vsakm save&exit nadaljevanju prevert če je taprav nastavljen...

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...