Skoči na vsebino

Sezona 2 [2008/09]


Recommended Posts

Standardna pravila lige in procedure

Uvod

To so standardna pravila in procedure za ligo, ki jo organizira SloRacing. So osnova okrog katere bo potekala liga Sloracing WTCC 2008.

Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil in bi si jih naj prebralli vsaj enkrat pred prijavo na ligo.

Opomba

1) Race direkcija je sestavljena iz števila ljudi kateri tudi vodijo potek SloRacing WTCC 2008 lige. Skupina se lahko spreminja iz tekme v tekmo in imena odgovornih bodo objavljena oz. znana pred samim pričetkom lige in/ali posameznih dirk.

1 Prijava

Za prijavo v ligo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati nasljednjih navodil:

1. Prijava je potrebna s pravim imenom in priimkom, avtomobilom ki ga bo vozil ter imenom moštva. S prijavo voznik avtomatsko potrjuje da se s navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v ligi.

1.01 Imena

V ligi SloRacing se mora voznik prijaviti s pravim imenom in priimkom. Če voznik vozi z vzdevkom, mora to navesti pri prijavi v ligo in se tega držati v dirkah. To pomeni tudi, da ga med samo ligo ne sme spreminjati brez predhodne seznanitve direkcije dirke in odobritve vzdevka s strani direkcije dirke.

2 Organizacija in potek lige

2.01 Urnik

Urnik bo pred vsako dirko podan in objavljen na forum-u SloRacing. Do sprememb lahko pride samo če direkcija dirke to oceni za potrebno iz kakršnihkoli razlogov.

2.02 Vsebina dirke v ligi

Tekmovalni dan / vikend bo sestavljen iz naslednjih delov:

Qualification

Race 1

Race 2

Results

O poteku in trajanju posameznega dela dirke boste predhodno seznanjeni nekaj dni pred dogodkom.

Vozniki se lahko pridružijo na dirko SAMO v času prostega kvalifikacij in ogrevanja!

Dodatno

Napoved za vreme bo vsakič objavljena sproti, in to vsaj en 2 dni pred začetkom dirke.

2.03 Točkovalni sistem

Točkovalni sistem prikazuje in določa število točko ki jih voznik dobi ob koncu vsake tekme na določeni poziciji. Samo točkovanje bo dodatno objavljeno in je odvisno tudi od samega števila udeležencev v ligi.

Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

2.04 Neuradne barve avtomobilov in dodatne proge

Če bodo neuradni oz. dodatni "skini" za avtomobile in dodatne neuradne proge dovoljene v sami ligi bo to predhodno objavljeno. Direkcija dirke bo zagotovila dostop do teh vsem prijavljenim v ligo, in vsi si morajo paket namestit na svoj računalnik pred samim pričetkom dirke. Vsak voznik, ki bo želel imeti po svoje pobarvan avto, ki ni skladen z uradno barvo v igri, mora do določenega datuma direkciji dirke to povedati in datoteke tudi posredovati. Po tem spremembe ne bodo več mogoče.

3 Pravila

Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati naslednja pravila. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali večih voznikov, se bo direkcija dirke odločila za kazni le-teh voznikov.

Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil, ampak v sigurnosti so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek.

3.01 Splošno obnašanje

Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili.

Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebaj v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na pisto po izletu iz nje oz po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bol pametno počakati in splanirati prehitevanje kot pa hiteti. V ligi ni prostora za agresivno maščevanje ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

3.02 Pravila igre

V ligi se bodo upoštevala tudi pravila igre Race 07.

3.03 Avto

Vsi vozniki si morajo izbrati avto s katerim bodo vozili celotno ligo. Ni jim dovoljeno menjati vozilo med samo ligo.

3.04 Prehitevanje

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bo Direkcija Dirke ocenjevala v primeru nesreče. Neprimerno prehitevanje iz katerega ne bo sledila nesreča (npr. nesreča ali zavrtenje vozila branilca pozicije) ne bo imelo kazenskih posledic, če pa pride pri prehitevanju do nesreče bodo sledile sankcije.

Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Vendar lahko branilec pozicije to naredi samo takrat, kadar napadalecu ne bo napad preprečen tako da bom moral uporabljanti zavore da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.

Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko voznik zamudi apex ovinka in je zato prehiten od ostalih voznikov

Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili težkemu kontaktu.

3.05 Rezanje ovinkov

Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Proga je definirana kot glavni asfalt omejena z belo ali rumeno črto in robniki. Ta bela/rumena črta in robniki SO del proge. Voznik ne sme uporabljati zelenice ali peskovnikov za vožnjo. Za povzetek: v najbolj ozki situaciji voznik lahko vozi z zunanjimi kolesi čez robnike proge, z notranjimi kolesi pa po asfaltu izven proge (ponavadi zelene barve), ampak mora VEDNO ostati izven zelenice in peskovnika. V nekaterih primerih obstajajo izjeme in bodo objavljene in razložene pred tekmo vsem voznikom.

3.06 Zastave

Vozniki se morajo držati obvestil zastav ki se jim jih pokaže. Pomen zastav:

Rumena zastava: Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč.Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano.

Modra zastava: Hitrejši voznik se ti bliža od zadaj. Pusti ga prehiteti brez upiranja. Počasnejšemu vozniku svetujemo da pusti hitrejšemu vozniku pravilno prehiteti z dovolj prostora in predvsem varno. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštovano ter športno. Oba vozita dirko in nihče ni bolj pomemben od drugega, tudi če gre za vodstvo. Povzetek: modra zastava > umakni se iz poti hitrejšega

Črna zastava: si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s STOP & GO, ker pomeni da se moraš takoj vrniti v boxe in prestati 10sekundno kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava STOP & GO po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko.

3.07 Izhod iz boxov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.08 Postanki v boksih

/

3.09 Pogovarjanje

Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijaih in sami dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu tekme ob pravilni uporabi.

Med kvalifikaciji je pogovor dovoljen.

- sporočila za dobrodošlico ("hi", "hey", ... karkoli v tem smislu dokler je kratko in diskretno, vendar brez spamanja)

- "peljem v bokse"

- "zapuščam bokse"

- "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo

- "prehiti me", je dovoljeno tudi z dodanim imenom voznika

- "POZOR!!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo zrinil

Voznikom predlagamo da si sporočila prednastavijo v quick-chat razdelku v igri.

Če bi voznik želel povedati KARKOLI drugega naj počaka dokler se del dirke (v keterem je pogovarjanje nezaželjeno/prepovedano) konča. Vse voznike naprošamo da se tega držijo neglede na to ali je velika ali majhna stvar. V končni fazi nihče ne želi biti zmoten med vožnjo kar bi imelo za posledico kakršnokoli nesrečo v majhni ali težji obliki.

3.10 Incidenti in kazni

Vozniki lahko prijavijo incident Direktorju Dirke naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!) NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. V poročilu navedi imena vpletenih voznikov in številko kroga ko se je incident zgodil ter kratek opis le-tega. Nepopolna poročila se ne bodo obravnavala.

Pred naslednjo dirko se bo Direkcija Dirke odločila o vseh kaznih za katere meni da so potrebne. Če kazni nebodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali iz lige.

Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil

1) Uradni opomin : naslednja kazen bo strožja

2) Odvzem točk : odvzem točk na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek

3) časovna kazen : dodan dodaten čas k končnem času

4) Diskvalifikacija na dirki : diskvalifikacija na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek

5) Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

6) Stop and Go kazen : voznik se mora zapeljati v bokse in prestati kazen 10 sekund, kjer kazen ne more biti opravljena skupaj s postankom v boksih (menjava gum, dolivanje goriva, popravilo vozila) - kazen je lahko izrečena v igri

7) Drive-Through kazen : voznik se mora peljati čez bokse z hitrostjo omejeno v boksih ter se ne sme ustaviti na njegovem rednem/izrednem postanku

8.) Dodatna utežitev dirkalnika

4 Direkcija Dirke

Direkcija Dirke ima vedno zadnjo besedo

Link to post
  • Odgovori 2,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se ne bomo sam kregal kdo je kej kriv pa kdo ne... ena "fotozgodba" 3 wide T1 - Mejak cist zmesan po 3h kolesih : Ljubljanske Mlekarne skozi Lesmo 1: Sendvič - Šoster = salama :

Posted Images

... Äe sluÄajno prideĹĄ prehitro v ovinek in ga nemoreĹĄ pravilno odpeljati(trava, itd...) se isto ĹĄteje kakor, sekanje?

prehitro?

sj veĹĄ kulk se lahk prpeleĹĄ prbliĹžn v ovinek, =)

Äe se ti to zgodi ni problem, ne? Äe se pa dogaja je pa problem :D

sicer pa.. natrenirat progo, oz jo spoznat, pa ne bo nÄ po travi drajsanja

je pa tud od primera do primera odvisno... je pol treba replay pogledat in se direkcija dirke odloÄi kako in kaj bo ali ne bo posredovala

zadovoljen? al ti nism odgovoru?

...kaj pa cÂe res koga cÂist ponesrec nabijes v zadni konc, pa res ne zanalasÂĄcÂ, kako bi to toleriral?

nesrece se dogajajo, to je dejstvo. kakor koli gledas 2 enako hitra voznika nikoli nimata identicne tocke bremzanja, se huj, en voznik nima vedno iste tocke bremzanja in ce se zgodi da vidis da ne bos mogu mimo, cakas in se drajsas za njim tulk casa da nardi napako... kolikokrat so ze rekli, dohitet nekoga je eno, prehitet tega pa cisto nekaj drugega,

no k bistvu

ce ga dohitevas nimas 20km hitrejsega avta ampak kvecjemu 5, max10, in tud tak potisk ni fataln (no, kul je ce ni)...

ce se se pa totalno precenu, pol pa bos mogu konkretno zlest onmu v rit da te ne bo "prijavu" :D

sj ne bom reku da bomo pa zdj vsak bump gledali... je pa tko, ce ga bos fajn prtisnal, in se bo zadeva koncala neprijetno pol bo pac tist oddal naslednji dan pritozbo in se bo pogledalo kako in kaj...

tko je fantje, ce se bo vozlo fer, pol teh pravil sploh ne bomo rabli... so pa zato tukj da se priblizno orientirate in razmislite kaj in kako vas lahko doleti "kazen"

niso pa zato tu, da vas bo liga zamorila :)

GL & HF

Link to post

v raply-u se ne vidi od posameznika brzina, kmh? mislim da ne ne, sej men ku mirkam kako vozm :lol: mi je vseen,sm recimo na dirki, da pride do zapleta, greĹĄ v box, greĹĄ ven in te prec fino trÄ, ku piÄi po bohi 100kmh, bo znalo biti pa mal zamire,sm to so res skrajne situacije, a ni v igri, Äe greĹĄ veÄ kot 60 al 70kmh , da dobiĹĄ pit in 10s ali nekja podobnega, enako mislim da ne!?

Link to post
....a ni v igri, Äe greĹĄ veÄ kot 60 al 70kmh , da dobiĹĄ pit in 10s ali nekja podobnega, enako mislim da ne!?

toÄno tako

igra sama poskrbi za omejitev v boksih, in Äe se je ne upoĹĄteva se dobi kazen stop&go 10sec... tako da.. ta zadeva ni sploh sporna :)

Link to post
Moram prov probat....mislim, da kadar sm ĹĄov u boxe,je zmeri priletelo na polno notr :)

ja v pro in dikre sm jaz probal,pa ni, ne vem mogoÄe se kej posebej ĹĄe pravila naĹĄtima...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...