Skoči na vsebino

Sezona 5 [2011/12]


Recommended Posts

Jaz samo želim da so quali ene 20min ne 30min, pa je dirka ene 3 ali 5 krogov daljša [dance][champ]

Ali pa super pole tako kot je bilo v STCC skoraj vedno je bil nekdo drug na polu, ker tukaj v wtcc se že prej napiflaš proge še prej je trening pol pa še 30min q.

Link to post
  • Odgovori 916
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uf, zanimiv vikend & popolnoma presenečen nad svojo kvaliteto odpeljanih dirk... Q: prišel malo pred 9, pozdravi vse in videl da ste že začeli s Qualy. Hm, malo prehitro je Eržen verjetno prest

Dodal bi še par besed. Kot sem že omenil, je goljufanje izjemno resna obtožba in ni hec. V rfactorju smo naprimer testirali v tyki (anti-cheat klient) in smo bili tisti, ki smo tam testirali enako

Slo-Racing WTCC 2011/12 Champion

Posted Images

Še sam bi dodal svoje mnenje, če smem, sicer sem lani odpelajl samo par dirk, pa vendar.

Mene je najbolj motilo lani da so imeli privatniki dosti slabše avtomobile, povrh tega pa še +50 kg. Ne vem sicer kako je v resnici, vendar meni se zdi boljša ideja, da imajo vsi približno enake možnosti za zmago in da nisi že zaradi avtomobila hendikepiran da se cijaziš na 20. mestu, kar totalno ubija vsakršno motivacijo.

Če pogledamo druga prvenstva v sloracing, ki so (bila) zelo uspešna, ko so vsi imeli enak material: F1, masters, formula armaroli, nenazadnje tudi stcc (so imeli vsaj vsi isto klaso).

Kaj hočem povedat? Da bi vsi imeli isto ligo avtomobilov (recimo wtcc 2010), ker je že tukaj po moje dosti razlik, ne pa da se da privatnikom še +50kg in neke stare karjole (=samokolnice). Ne vem, moje mnenje je tako, in mislim da bi blo dirkanje bolj zanimivo. Proti kilogramom načeloma nimam nič (sploh za Glavača :wink:, ampak dajmo vsem približno enake avte, privatnike pa bi ravno tako lahko šteli posebej.

Res je dosti dosti boljše in zanimiveje da majo vsi približno enak material, potem se vidi kdo res obvlada in kdo je samo nabijal, da če bi imel enak avto bi..... :).

Pa lep pozdrav

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Link to post

Ja se strinjam, privatniki so bli tok obteženi, da so zgubil vsako motivacijo za dirkanje... Recimo, da če bi sedaj vozili z wtcc10 dodatkom (ki vsebuje le 3 različne avte), bi dal privatnikom 08 sezono, še kakšna H bi se pojavila in pa Lacetti, da je vse bolj barvito :). Kilogramov jim pa ne bi dodajal.

Tud glede dolžine Q se strinjam, da je 30min preveč. Spustimo na 15min pa je. Dolžino dirk pa pustmo original, čene bo zmer šošter zmagu, k ma Hard gume mi pa supersoft. [krniki]

Link to post

No tolk da so avtomobili približno enakovredni, ne pa da je več sekund razlike (res minimalne bi mogle bit po moje).

Glede q bi tudi jaz dal 15 minut maksimalno, dolžino dirk pa kot v pravi wtcc, če se ne motim kar ste/smo meli lani.

Link to post

Jst sem lani vozil med privatniki pa nisem imel problemov z KG, pa sem večino sezone vozil z okoli 100kg. Pač si v "drugi" ligi in se daješ s sebi enakovrednimi (privatniki)...

Link to post

Saj je bilo par lepih dvobojev, se strinjam... in dosti sem jih tudi dobil. Ampak zmagati na 15. mestu... ni najlepši občutek. V STCC sem se boril za stopničke in ne bi bilo slabo, če bi bilo tudi v WTCC isto :)

Moj glas gre k tistim, ki hočejo bolj enakopravne pogoje za vse.

Link to post

Saj ste sami izbirali ali boste vozili tovarniški / privatni dirkalnik, tako da ste si tudi sami izbrali kg (kar ste vedeli v naprej :)).

Mirne volje lahko izberete naslednjo sezono tovarniški avto in se borite za najvišja mesta. Nekateri slabši pa se raje udarijo za naslov med privatniki...kjer konkurenca ni vesoljska (zraven pa ne delajo pizdarij na vrhu).

So pa tudi nekateri tovarniški vozniki že imeli veliko kg, pa so bili še vedno hitrejši...tako da kg niso ravno izgovor (zadnja dirka; Glavač 65kg (tovarniški zmagovalec) in Golobič 50kg (privatnik zmagovalec).

Tudi 100kg so privatniki dobili predvsem zaradi kazni, ki so dodatno utežile dirkalnik, ne pa zaradi samih pravil.

Link to post

Saj ste sami izbirali ali boste vozili tovarniški / privatni dirkalnik, tako da ste si tudi sami izbrali kg (kar ste vedeli v naprej :)).

Aja, men je blo namreč lani rečeno da ker sem kao novinc v tej seriji da lahko vozim samo privatnike. Če bi jaz to vedu bi najbrž ne zbral kr ene šajtrge tm :). No če bom letos lahko tovarnar se vam bi pa nazaj pridružu hehe. No bomo videli kako bo, nisem vedu da enim bolj paša da se pač borijo med sabo tud bolj zadi (nič narobe s tem), ko da majo enak avto kot taboljši.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Hmm, da se je dalo takoj med tovarniške nisem vedel... vsaj jaz sem dobil občutek, da je to za "stare mačke" - menda se je tudi ta izraz uporabil. In jaz sem imel po treh dirkah konstantno 110kg in to brez kazni :)

Da bi pa nekdo prehitel Glavača samo zato, ker mamo isti avto...to je pa že pretiravanje po moje :D

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

je bila prijavnica (točka 9).

Mogoče sem vam res rekel, da morate prvo sezono voziti privatniške dirkalnike, kar je sicer/edino pravilno...nebo vsak, ki je danes prišel na SloRacing, hotel biti že kar Schumacher :D Lepo počasi, saj vas še niti nismo spoznali. Tovarniški vozniki so si ta status prislužili z prejšnjimi sezonami.

Ti Trošt pa sploh nevem, če si zaslužiš tovarniški avto, ker boš itaq zamazal po treh dirkah. Sploh pa se RACE On niti ne dodatkeš več...je bilo zadnje slišano :P[krniki]

Link to post

Kdor je lani odpeljal samo eno ali dve dirke, mu jst sploh ne bi pustil vozit :twisted:

Sem pa v bistvu tudi jst za, da se naredi privatnike bolj izenačene s tovarniškimi. Privatniki so v bistvu že tako ali tako ponavadi z manj izkušnjami, torej so več ali manj tudi počasnejši. Ne vidim več smisla, da jih še dodatno obtežimo + jim damo še starejše avtomobile, ker se potem res samo še cijazijo zadaj.

Mislim pa da bo najbolje tako kot lani: kdor je odpeljal sezono, lahko vozi tudi v tovarniški ekipi, novinci in tisti, ki niso pokazali prida zanimanja za prvenstvo pa naj bojo med privatniki.

@Trošt - tudi Vito in Tomaž sta imela starejši avto in kilograme pa sta vozila zelo solidno in skoraj vsako dirko. Komur pa ni do tega pa pride na dirko ali dve in neha furat...

Link to post

Meni se zdi da bom kar ostal na formulah. Srečno :).

Vidim, da je tukaj drugačna filozofija tekmovanja, ki mogoče res ni primerna zame :wink:

@Murn: Glej eno je vozit spredi, drugo se pa cijazit z enim bemflnm na zadnjem mestu (vem, sem sam zbral ja). Poskusi, you'll love it. Bomo vidli kolko boš motiviran. In da nisi slučajno primerjal Honde z BMW...mah škoda besed.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Ej otroci....vsi pač ne mormo bit prvi ane?! To, da se vozš na zadnjem mestu si si pa čisto sam kriv. Nekateri privatniki so se vozili v top 10, tko da ne govort, da se ne da. Sam ti ne znaš! Drugač pa tud, če bi jim dal karjole za vozt....še zmeri imate privatniki vsi iste karjole in imate pač svojo dirko in ne delate štale spredi, kjer točke zares štejejo. Đizskrajst!

  • Upvote 3
  • Downvote 3
Link to post

Ej zakaj bi sploh rabli privatnike? Vsi v tovarniške pa je mir. Problem je da so le 3 razlicni avti, ampak pri fmasters in f1 so vsi isti, pa so dirke vseen odlične.

Tko da še vseeno mislim, da če ze rabimo privatnike (sicer ne vem zakaj) se jim da 2008 letnik namesto 2010 avta (brez TDI in Volvota) pa je stvar rešena.

Saj tut v reallife WTCC privatniki posegajo po stopničkah, kar z nizjo klaso + dodatnimi KG mislim da pri nas ni možno.

  • Upvote 3
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...