Skoči na vsebino

Virtual Reality Headset


Gapi

Recommended Posts

  • Odgovori 321
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dober dan vsi  Jaz sem pa nabavil HTC Vive in končno "dela" na Assetto corsa (unofficial hack). Lahko pa povem da je boljše kot official PCars. Evoga še moj video, primerjava. Bom naredil še video kje

Evo ,nabavil dk2,po dobri ceni Pizdarija na quadrat.Sploh si nisem mislil,da zadeva tako resnično prikazuje 3d.. Bom kr preskočil cv1 in htc vive1.CENA=IZBOLJŠAVE glede dk2 niso tako očitne.

Že vidm k bom hotu z Oculusom furat, pa se bom mogu najprej v FB vpisat...

  • 1 month later...

benji...da ne bojo informacije razprsene mi prosim razlozi kako je sedaj z OR DK2 v Assetto corsa z zadnjim patchom. Ali stvar dela, ne dela, dela neuradno s kaksnimi hacki ali v cem je tezava, ko govoris o tem da trenutno so trenutno z AC problemi. Je DK2 sploh se smiseln nakup za AC...prosim ne se zadrzevat, kar razpisi se :)

Link to post

Z zadnjim popravkom SDK 0.7 ni več podprt tako imenovani extended mode. To so storili predvsem zaradi stabilnosti,boljše igralske izkušnje,izboljša se performance,... Prej si skoraj rodil,da si pripravil,da ti je AC zalaufala preko OR. Moral si v Windows-ih nastaviti na razširjeni zaslon,potem si se jajčkal,da si prenesel vse kar potrebuješ za igranje na privzeti zaslon,....skratka je bilo kar zakomplicirano,ampak se je splačalo,saj ima AC vse avte popolnoma modelirane,tako si lahko opazoval delovanje motorja pri Lotus 49,...eh brez besed,čudovita izkušnja. Recimo pri Dirt in p.CARS avti niso popolnoma celi modelirani. Ponavadi se za voznikom vse skupaj grafično konča,ali pa so zadnja kolesa oglata,... 

No,da pa je ni zagodel samo AC, so mi zagodli še najnovejši gonilniki za moje grafikulje,ki ne podpirajo extended mode (če so sedaj kaj spremenili ne vem in me niti ne zanima).

AC bi morda lahko še poganjal z OR,če bi imel zadnji popravek 1.2 in Oculus Rift SDK 0.6. Slednje ni problem,ker si lahko potegneš starejše SDK-je dol z njihove strani,kako pa boš rešil z AC pa mi ni jasno oz mislim,da ni mogoče. Torej samo za AC je trenutno nesmiselno kupovati OR in je bolje,da počakaš do naslednjega leta,da vidiš kaj se bo skuhalo na tem področju. Če pa igraš še P.CARS,Dirt Rally,...  pa kar navali,ker je užitek zagotovljen ;)

Link to post
  • 2 weeks later...

Uuuf starVR jih pelje vse hcat. Po resoluciji in H.FOW-u. Zdaj edino vprašanje,ki se mi poraja je,ali mora proizvajalec igre dejansko sodelovati z vsemi proizvajalci VR tehnologije ali je dovolj,da pač igra podpira VR? Ker,če gledam recimo OR in igre (OR je trenutno edina VR naprava,ki sodeluje z širšim krogom proizvajalcev iger in nasprotno) in so se morali recimo tisti proizvajalci,ki so se odločili za VR podporo dejansko prilagoditi z kodo Ocolus Rift-u in njegovemu SDK-ju. Nekako sem si že sam v tem stavku odgovoril,ampak mislim,da bi bilo smotrno,da bi obstajal nek okvirna VR koda,ki bi veljala za vse VR naprave in se potem uporabnik sam odloči katero napravo bi kupil,ker bi mu itak delovala v vsaki igri,ki pač podpira VR.

No potem je tukaj še strojna oprema,ki bo vse to gnala. Za OR so že znane specifikacije:

  • NVIDIA GTX 970 / AMD 290 enake ali boljše
  • Intel i5-4590 enake ali boljše
  • 8GB+ RAM
  • Compatible HDMI 1.3 video izhod
  • 2x USB 3.0 porti
  • Windows 7 SP1 ali novejši

Največji konkurent OR je starVR,ampak tudi ta in ostali niso ponudili nič konkretnega(nekaj brezveznih video posnetkov,kup slik in obljub,ampak nič konkretnega). 

Jaz bom kupil tistega,ki bo podpiral simulacije dirkanja,ki jih igram in seveda tistega,ki bo boljši.

Link to post

Glede podpore bi znal bit problem samo na začetku, potem pa bo že nek dodatek (plugin), ki to omogoči v drugih igrah.

Mene skrbi, ppi, ker če pogledamo ločljivost / FOV je vse tam tam na nivoju DK2. Problem se pojavi pri pogledu na daleč, kjer enostavno ne moreš videti dovolj vnaprej, ampak ok če znaš na pamet vse proge, ni problem.

Pa še cena naj bi bla okoli 300$ oz. 400€ kar se meni osebno zdi malo preveč za tak slab ppi... Jaz osebno bi najrajši preskočil to generacijo pa počakal na drugo, ker kakorkoli to bo komaj prva komercialna runda in bitka teh firm, pa se bo vidlo čez čas kdo ostane živ pa prinese na police boljši izdelek

 

Link to post
  • 3 months later...

Mislim,da bo ta VR revolucija nekako  tako kot grafične kartice in procesorji. Na začetku bo dosti proizvajalcev,ki se bodo lotili zadeve vsak na svoj način,na koncu pa bo eden ali pa dva,ki bosta prevladovala in trenutno glede iger najbolje kaže ravno OR. StarVR je po specifikacijah najboljši od vseh,ampak še niso ponudili prav nič otipljivega,da bi dokazali tudi v praksi,tako kot je to naredil OR.

Jaz osebno bom naročil OR. Če ne letos pa zagotovo drugo leto,do takrat pa bo v uporabi Dk2,ki mi še za 1x odlično služi. Upam samo,da bo še naprej programska podpora. Nikjer nisem našel cene za končno različico. Ali se že ve okvirna cena?

Glede števila iger za VR se trenutno ni za bati in številka bo z prihodom končne različice še narasla ;) http://store.steampowered.com/search/?category2=31#sort_by=_ASC&sort_order=ASC&category2=31&page=1 

Uredil - silicijeva dolina
Link to post

Jaz bom počakal kaj bosta HTC in Steam vrgla vn... Žal je na GamesCom-u bila predstavitev Press Only, kljub temu da si si lahko rezerviral pass za provat, so se zadnji moment odločli da zadevo zaprejo samo za novinarje :( Je pa ta teden CES tako da bomo vidli kaj se bo tam prikazalo :D 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...