Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Dober dan. Malo spremljam forum, pa gledam če je kaj pametnega za dirkat. Vidim da je veliko ljudi zadovoljnih z iRacingom in imam posledično glede tega eno vprašanje. In sicer če prov vidim je potrebno dati za membership, da lahko igraš 100$ letno+ posebej vsakič ko hočeš nov avto ali progo. Se to splača ? :) Splača v smislu, koliko ur na dan bi moral to "nažigat", da bi bilo pametno dat tak dnar za igro :)

Link to post

Za motošport ne vem, če je pametno dajati denar :) Pa naj bo to virtualni ali pa pravi. Kakšnih drugih bistvenih koristi kot osebnega zadovoljstva pri tem ni.

Najbolj je odvisno od tebe samega. Jaz sem z iRacingom zadovoljen, nekateri ga niti približno ne prenašajo. Svetujem ti, da najprej zadevo preizkusiš in boš videl, če ti je všeč. Ne rabiš zaradi tega, da boš probaval plačat eno leto ali dve naročnine. Podaljšuješ lahko tudi mesečno.

Všeč mi je, ker imajo res poštiman community in lahko dirkaš skoraj kadarkoli ti zapaše. To je zame največja prednost iRacinga, sploh sedaj v času, ko mi nimamo nobenega prvenstva.

Žal pa zaradi pomanjkanja časa zadnje čase moj virtualni dirkalnik nabira prah :(

Link to post

V primerjavi z ostalimi je iracing "draga" zadeva. Vendar neglede na to, so edini, ki ti ponujajo ogromno v primerjavi z ostalimi. Skozi nadgrajujejo in izboljšujejo sistem. Kot pravi Murn, dirkaš lahko kadar ti zapaše in koliko časa zelis. Res da, je sistem narejen tako, da moraš skoraj obvezno dokupit kako progo in avto, če želiš napredovati, sam to je normalno. Od tega živijo. Za probat, pa je itak osnovni paket zadosten, saj imaš za nove člane tri mesečno članstvo za 12 dolarjev, kar je 3 evre na mesec. dve kavici ;)

Community je res v nulo in ti ni treba skrbeti za nič, kot le dirkat. Za probat je, definitivno ;)

Link to post

@Painfulwhite: moje mnenje, počakaj na Asseto Corsa.

jaz sem tut vozu iRacing kar nekaj let, pa se ga nikakor nisem mogel "navaditi". Nevem, nekaj me je vedno motilo. Sam sistem mi ni povšeči, sploh, ker ti šteje vsak izlet s steze in izrivanje, kar je pa na serverjih z mnogo "slabimi" vozniki zelo pogosto.

Sam tudi čakam na omenjeno simulacijo, baje da bo letos :) :)

ps: iracing zna biti ZELO drag špas, sam sem vanj zmetal čez $500 v 3 letih. Pa sploh ni bilo veliko, ne dirkanja, ne vsebine.

Link to post

Tolk k zmečeš v iRacing vsaj dvakrat tolk zmečeš v pivo (če si taprav slovenc), tko da ni glih tolk drag ane.

Kar se fizike in pa prog tiče nobena igra niti blizu ne pride. Te obične dirkačine se človk lahko nadrka, medtem ko se pri iracingu moraš dejansko naučit pravilno jemat ovinke. Sicr ga zdej že neki cajta več ne igram, ker nimam časa, ampak ko sem ga, mi je bil daleč najboljši špil.

Ti samo poskrbi, da čimprej prideš iz teh nižjih lig tam nekje do B licence pa boš vidu kaj se pravi dirkanje. Rookiji in pa tisti v nižjih ligah so itak bolj al manj kamikaze, ko pa prideš do določene licence je pa užitek vozt bumper to bumper. Mislim, da noben drug špil nima prostora za tako vožnjo, saj je fizika trkov povsod taka, da avto odbije kot igračko, medtem ko v iracingu lahko z mal sreče in izkušenj rešiš zadevo.

iRacing je na kratko najboljši približek realnega dirkanja, ki ga lahko dobiš.

Link to post

Kar se fizike in pa prog tiče nobena igra niti blizu ne pride.

Glede piva ima vsak svoje mnenje, jaz ga namreč ne pijem.

Glede tvoje izjave, se pa nebi strinjal. netKar je za moj okus boljši glede fizike. To govorim iz izkušenj, ker se obe simulaciji prevozil ogromno, več kot ti sigurno. Prog je v nKp še več kot v iRacingu, pa so prav tako dobro, nekatere vrhunsko modelirane (niso pa lasersko skenirane, kot so v iRacingu).

Kar se pa tiče Assete Corsa, ki prihaja, pa sploh nebi izgubljal besed.

Link to post

Jaz bi ti reku, da če si vse ostale že probal (rf, GTR2, nkpro,...), potem probaj tudi iRacing.

Če si nov, ti najprej priporočam ostale stvari, da se naučiš nekih osnov, drugače boš v iRacingu samo v peskovniku in ograjah.

Za iRacing si moraš vzet kar nekaj časa, da se boš navadil... Bog ne daj, da boš začel kupovati avte in proge že od začetka, da ne boš 200$ zapravil in potem obupal nad iRacing.

Mislim, da za probat (če si ostale stvari ze fural) najbolje da zloadaš nelegalno verzijo iz piratskega zaliva, pa boš vidu kako in kaj.

Link to post

Ko je ravno spet aktivna tema glede iR.

Jaz bom tako rekel...določeni avtomobili so mi bili všeč takoj ko sem se "vsedel" v njih, dočim določeni niso podobni "real-lifu" pa da sem papež.

Tako na primer F1 meni nikoli ni bil dober, vsaj do pred parimi mesci, ko so ga res prenovili. Npr. bolid sploh ni mel mehanskega gripa, ujet slide-a nisi mogel pa če si bil nindža ipd,... mislim da lahko kratkomalo rečem da ni bilo niti blizu F1 (kljub tipično ameriški propagandi kako je oh in sploh!)... Mogoče je bilo malo bolj realno od 120kmh naprej, pod tem pa sigurno ne. Tudi pri velikih hitrostih jaz na žalost nikoli nisem čutil res DF-ja, da imaš tist občutek zaupanja v avto.

Na drugi strani mi je bil HPD vedno odličen. OK mogoče celo prenaizi za peljat, ampak vsaj pri hitrosti sem čutil neko povezanost z avtom in vedno imel občutek predvidljivosti.

Drugega sem sicer veliko manj vozil. Radical mi je bil tudi posebej pri srcu, ker ima zelo specifičen način vožnje... če je še danes tak za peljat bog-si-ga-vedi, glede na to da konstatno drkajo gume, kar mi je delno tudi moteče, čeprav po drugi strani vsaj vsake toliko časa resetira grid, da ni vedno vožnja pisana enim in istim na kožo.

Od avtomobilov moram rečt da so mi bili kar vredu za peljat (Corvetta, McLaren), samo na žalost sem bolj speed-freak in gredo prepočasi :P

Toliko malo o mojem mišljenju kar se IR-ja tiče po dolgem času. Definitivno vredu simulacija če se najdeš (avto da ti ustreza, si dosti hiter za konkurenco,...itd). Je pa tudi definitivno draga, kar pomeni da moraš kar nekaj vozit, da se ti splača. Za 5x na leto priklopit je predraga...a kaj ko kupuješ itak misliš kako boš vozil, v enem tednu pa ponavadi pride realnost :D

Kar se tiče Assete bom pa počakal na kakšen konkreten avto pred komentarjem. Lotus mi na žalost ni bil to to.

Link to post
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...