Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

Na napakah se učimo ja, zdej vem kako to gre :)

Prejšnji teden sem zarad unga imbecila izgubu 130, zdej 150...katastrofa. Sej dobiš nazaj ja, ampak rabiš 4,5 čistih dirk. Ta teden mi Grand Am kar sede, DP se zdi kot ulita zame.

Po vsem tem času še kar nisem ugotovil...če v dirki fašeš par incidentov kaj pol na koncu najbolj trpi zarad tega? SR al irating?

Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zdelo, da ga rabm (za vsak slučaj). Potem se postavmo na štart in se začne ogrevalni krog - in spodej piše 1. krog od 100ih. FAK! Prvo kot prvo nism bil prpravlen 100 krogov dirkat, ker bi to trajalo več kot 2 uri na Laguni Seci (povprečni čas kroga je 1.24), kot drugo pa nikol nism potreniral boksov. Nato sem med dirko paničaru in na vsaki ravnini probal mal računat kok je porabe in kok bom mogu natankat, da bom tadrug stint pršu do konca - če sploh (da ne bo treba 3 stinte). In pol lih enih 10 krogov benza v tanku se pokaže bela zastava - kok sm si oddahnu! :D

50 minut - tole je zihr bla najdaljša dirka, kar sm jih kdaj pelal. Je kar zanimivo, sploh ker avto ratuje lažji in lažji, kar se tukaj dobro čuti. Zakon, sm čist navdušen. Zdj pa pod tuš tale švic mal sprat s sebe.

Aja fural sm McLarna, bil sm 2. v klasi. [champ]

Link to post

Uff zakon, pomoje ti bo tole ostalo v spominu, sem probal pri Sašotu McLarna, kaj je nor avto, Murn kako se tebi zdi Thrust in iR, Sašo pravi da je volan dosti boljši od CSR-ja itd, morm zdej probat pri njem še moj F1 volan, pomoje je zakon hehe...

Link to post

Boljši od CSR? Al boljši od CSR Elite? :) Ker Elite (zadnji firmware 757) in iRacing so res cool. Predvsem pa sem bil navdušen pri Netkar Pro s formula 2000. Najboljši force feedback do zdaj.

Link to post

Elite ni ne vem kakšna razlika, jaz sem mnenja da je, probaval sem in csr in elita, pa mi je bilo vse nekako delno enako, da bi bila očitna razlika, je pač nism doživel. Poročam za trusta, naj bi se čutila globina cestišča.., robniki dosti bolj čutni itd..

Link to post

Ne vem, T500 mi je všeč, dost boljši kokr CSR. Elite je verjetno nekje tam tam kokr T500. T500 pedali niso nč posebnga. Če bom kej našparal, razmišljam o CSP v2.

Drugač pa na iRacingu in v AC mi je FFB zaenkrat še zmer najboljši. NKPro nism velik špilal, ker mi openwheelerji niso všeč, tist oldschool Cobra je pa lih tko k bi s tovornjakom driftal :)

Link to post

Elite Murn ni skor nič boljši od CSr-ja, sej sem ga žulil več kot 8 mesecev, rečeno da je toliko dražji, 200e proti 600e trenutno da je kaj boljši, za moje pojme ni. Stopalke bi bla pa huda kombincija 500rs in v2, bom pa imel ene pomoje NOVE za 190e za kak teden.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...