Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing

mAxL

Citat

Hi All, 

Sorry for my delayed response. I have been tied up in life outside of iRacing for the last 24 hours. 

I know it is just words but we do apologize for the issue with the 24 hour race. We became aware late in the week last week that there might be a software issue specific to the Le Mans track. When discussing our options we came to the conclusion that we really only had 2 options. Run the race in the hope that it was not a major issue or cancel the race and let you down by not being able to run in an event that may not have issues. So really not an ideal situation with either option and of course the issue was bigger than we had hoped. 

This is not a server or network issue. This is an issue specific to the track that as of this moment we still are not sure what it is. We have had a debugger attached to race servers that are running and we have not been able to get the issue to happen with those machines. 

I wish I had more information for you at this time but I don't. We will continue to look for the issue and when we get it fixed we will reschedule the event. Yes this is a crappy situation but we push very hard to try and deliver as much as we can to the service as quickly as we can. Sometimes we are going to push too hard and have errors happen. I am sorry again that the race did not go smoothly. 

Thanks for your understanding. 

Steve 

:dodgy:

• Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Kot praviš: IRating verjetno v ozadju. Nepotreben pritisk, ki ga plačujemo... 

Če nebi bilo Nascarja, me že zdavnaj nebi bilo več zraven.

Morda pa je na road drugače in se po zvočniku ne skiši WTF ob vsakem dotiku in kreganja po tem po zs., ipd.. 

Uredil - mancSLO
Pred 2 urama , Matjaž Murn je napisal:

Ne vem, nisem gledal. V skupnem seštevku vodita Scott Speed in Tanner Foust - oba z Beetlom.

EDIT:  @silicijeva dolina - ti si verjetno gledal FIA World RX. Beetle vozi pa v Red Bull Global RX. Zato ga nisi videl.

Ja,res je. Sicer ne gledam te serije redno, ampak danes sem ravno ujel in nisem videl hrošča, za to mi je bilo čudno. 

pred 16 minutami, mancSLO je napisal:

Kot praviš: IRating verjetno v ozadju. Nepotreben pritisk, ki ga plačujemo... 

Če nebi bilo Nascarja, me že zdavnaj nebi bilo več zraven.

Morda pa je na road drugače in se po zvočniku ne skiši WTF ob vsakem dotiku in kreganja po tem po zs., ipd.. 

Plačal za eno leto vnaprej in se ne dotaknem več. Razlog? iRating in budale, ki ne vedo kaj je kultura dirkanja.

Ne se obremenjevat z iRatingom. Dirkaš na tvoj maximum. To ne pomeni, da delaš hotlape. Veliko je tle administracije rizika. Sam s sabo in proti drugim. Je pa res, da na IR trčiš na precej hudo konkurenco v primerjavi z drugimi dirkačinami. V povprečju govorim. Nočem vas zdaj pikat, vendar mogoče vozite prezahtevne avte ali serije.

Sej poglej na račun če imaš davek obračunan ali ne. Sam po moje so ti zaračunal 110-25% - krediti + davek...

Če pa so se zaj**** , edino pravilno :D