Skoči na vsebino

Sezona 1 [2011]


Recommended Posts

Jaz ne morem povedat, ker so vsi blue flaggerji prehitro izginili v ozadju :D

Pa nekako je vseeno treba razumet razliko med tem, da te nekdo dohiteva in prehiteva za krog, da te nekdo hitrejši dohiteva in hoče nazaj v isti krog in tem, da te zaostali za krog ovira pri dvoboju za mesta. To so imho tri čisto različne situacije in jih ne moreš dat v isti koš.

Če se bodo, se pač bodo. Pravila so pravila, upošteval jih bom, izražam samo nestrinjanje z namigovanjem kaj ni sprejemljivo :)

Link to post
  • Odgovori 318
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ma pozabite že na te avtke. Če se že organizira prvenstvo, naj to bo Prvenstvo. To pomeni spodobni dirkalniki. Sem že pred časom rekel, da se bo folk naveličal teh nezanimivih avtekov, no vsaj jaz sem

Ne vem, dirkanje je dirkanje in tudi ce si krog zaostal... jaz se nikjer v življenju nisem videl pravila da zaostankar ne sme dirkat z voznikom pred seboj če je hitrejši... Po tej logiki v Le Mansu 24

Če ti ne predstavljajo nobenega izziva, kako to, da nisi zmagal nobene dirke? . Sicer pa bolj kot je osnovno, bolj smo si dirkači blizu in bolj zanimivo je vozit. Meni je lepo, če dirkam z avtom, ki g

Če zaostajaš za krog, nimaš kaj ogrožat spredaj vozečih dirkačev. Pika.

To imaš popolnoma prav. Nimaš jih kaj OGROŽAT. Kaj pa če jih ne ogrožaš?

Tukaj bi se popolnoma strinjal z Tomažem in Rokom. Tut meni se je to zgodilo in sem nekaj krogov vozil za tremi spredaj vozečimi. Skos sem spuščal gas, ker sem bil hitrejši, da nebi koga ogrozil, ko pa je zadnji od te trojice malo zaostal, sem ga prehitel. Ker je res bedno vozit se do konca dirke za nekom, ki je počasnejši ampak krok pred tabo.

Tut v RL lahko dirkač, ki zaostaja za krog prehiteva in pride v vodilni krog ampak SAMO, če ne OGROŽA voznikov ki jih prehiteva in njihove medsebojne borbe!

Link to post

Ok, potem ostanemo pri tem, kar je povedal licencirani sodnik :) Dodajam novo pravilo v pravilnik. Prosim, če ga preberete in ga upoštevate.

Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. Kazen za trk v taki situaciji je diskvalifikacija.

Torej, če bo v takih primerih prišlo do incidentov in prijav, odgovornost prevzema izključno voznik, ki zaostaja za krog.

P.S.: Sicer pa je moje osebno mnenje, da z vsakim prehitevalnim manevrom ogrožaš voznika, ki je za krog hitrejši.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Dost bad da se morte nazaj v isti krog prebit pr takih avtih kot so mazdice :)

Če te že na začetku dirke nekdo zadane in moraš v bokse popravlat avto sploh ni težko zaostat za krog, sploh na taki progi kot je lime rock :) In je razlika, če zaostaneš za krog, ker si pač počasnejši ali pa se zgodi kar sem prej napisal in potem npr. prehitevaš voznike, ki delajo konstantno počasnejše kroge.

P.S.: Sicer pa je moje osebno mnenje, da z vsakim prehitevalnim manevrom ogrožaš voznika, ki je za krog hitrejši.

Ja, še posebej, če se un trudi zapirat, ker "brani" pozicijo, ki je v bistvu sploh ne izgubi.

Link to post

Saj vas razumem, morate pa tudi vi razumet :wink:

Dejstvo je, da se prehiteva ponavadi na zaviranjih v ovinke z "vsiljevanjem" na idealno linijo. Če si spredaj in veš, da je nekdo zadaj, moraš konstantno pazit in si v strahu, da ti ne bo kdo skočil vštric - to pa potem rezultira v slabših časih, izgubo stika z vozniki, ki jih želiš dohiteti/prehiteti, itd...

Saj je vseeno, pravilo smo dodali in se ga bomo držali - tako vi, kot tudi jaz.

Link to post

Hja pa da ne govorimo o tem da si najbrž že kar poln incidentov in ti je za dodatne bistveno manj mar kot pa nekdo ki jih nima še skoraj nič.

Pa še nekaj me zanima. Včeraj sem bil tik za Rokom ko je vsekaj v enega ki je stal postrani in predvidevam da je kar dober sesul avto. Ko se je pridružil krog kasneje pa poškodb kot da jih ni.

A je to zaradi Fast Tow ? Sprašujem ker ponavadi ne grem v bokse z sesutim avtom. Ko usekam pri V8 ponavadi tako stolčem da niti do boksev ne pridem, drugega pa ne vozim :P:D

Link to post

Zato pa sem jaz, ko sem vidu, da je pač Tomaž hitrejši od mene zapeljal na ciljni ravnin na drugo stran ceste, za trenutek spustil gas in s tem zgubil vsega desetinko ali dve in mi s tem ni blo treba pol skoz gledat za sabo kdaj me bo usekal

Link to post

Hja pa da ne govorimo o tem da si najbrž že kar poln incidentov in ti je za dodatne bistveno manj mar kot pa nekdo ki jih nima še skoraj nič.

Pa še nekaj me zanima. Včeraj sem bil tik za Rokom ko je vsekaj v enega ki je stal postrani in predvidevam da je kar dober sesul avto. Ko se je pridružil krog kasneje pa poškodb kot da jih ni.

A je to zaradi Fast Tow ? Sprašujem ker ponavadi ne grem v bokse z sesutim avtom. Ko usekam pri V8 ponavadi tako stolčem da niti do boksev ne pridem, drugega pa ne vozim :P:D

Fast Tow jap. Če nebi blo fast tow bi bil avto isto poškodovan.

Link to post

Dost bad da se morte nazaj v isti krog prebit pr takih avtih kot so mazdice :)

Da se slučajno tebi ne bo treba v kateri od naslednjih dirk prebijat iz ozadja. Lahko ti tut pomagamo... [krniki]

Link to post

Mene je Kurent čist ogrožal!!..hec dej :). 3 al 4 kroge je čakal na idealne pogoje z zgodnjim zaviranjem pred vsakim ovinkom in pol me prehitel čisto in brez problema. Tako kot je on vozil za mano in me potem prehitel, je super in nimam nič proti. Sam varnostna razdalja more bit in potem prehitevanje čim hitrejše. Okayama short bo pomoje znala spet kako tako situacijo prinest, k ni lih dolga, in v prvem krogu znajo bit prvi 3 ovinki kar pestri :)

Link to post

...Sicer pa je moje osebno mnenje, da z vsakim prehitevalnim manevrom ogrožaš voznika, ki je za krog hitrejši.

Ja, še posebej, če se un trudi zapirat, ker "brani" pozicijo, ki je v bistvu sploh ne izgubi.

Zato pa sem jaz, ko sem vidu, da je pač Tomaž hitrejši od mene zapeljal na ciljni ravnin na drugo stran ceste, za trenutek spustil gas in s tem zgubil vsega desetinko ali dve in mi s tem ni blo treba pol skoz gledat za sabo kdaj me bo usekal

Marko, točno tako! Se popolnoma strinjam!

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...