Jump to content

Recommended Posts

Zdravo!

Danes sem malo testiral različne avte na Švedski.
Izbral sem si progi "Älgsjon" in "Stor-Jangen Sprint Reverse", time trial, sonce.
Do sedaj sem zmeraj vozil samo z Lancio Delta HF Integrale, ostalih avtov skoraj nič.

Način testiranja:

  • Vse avte sem vozil z default tuningom.
  • Isto progo sem odpeljal z raličnimi avti v različnem vrstnem redu, da se nebi videla "navajenost na progo".
  • 2x Lancer, 2x Impreza, 2x Legacy, 4x Delta, 2x Legacy, 2x Impreza, 2x Lancer

Na progi Älgsjon so bili časi (povprečje najboljših treh voženj):

  • 3.22.5xx (Lancer)
  • 3.22.9xx (Impreza)
  • 3.22.1xx (Legacy)
  • 3.19.0xx (Delta)

Na progi Stor-Jangen Sprint Reverse so bili časi (povprečje najboljših treh voženj):

  • 3.22.5xx (Lancer)
  • 3.24.2xx (Impreza)
  • 3.24.0xx (Legacy)
  • 3.20.0xx (Delta)

Na tej progi je še kar nekaj prostora za napredek, ker sem delal napake, ampak naj bo to zaenkrat to.

Rezultate je za vzet malo z rezervo, ker sem naredil daaaaaleč največ km z Delto.

Opazke:

  • Lancer:
    • Najbolj stabilen avto na cesti, najlepše vodljiv, po skokih lepo pristane.
  • Impreza:
    • Tudi ta je okej na cesti, mi je pa čuden menjalnik/zvok?
  • Legacy:
    • Drugi najlepše vodljiv avto. Občutek, da bolje vleče iz ovinkov.
  • Delta:
    • Definitivno najmočnejši avto od vseh, ampak grozna lega na cesti.
    • Rad skače, če zadeneš v robnik ali bankino greš brž v barrel roll ali na streho, ima veliko understeera, zato ga moreš grobo vozit.

Povzetek:

  • Če si profi, imaš natuhtane proge, ne delaš napak in hočeš postavit najboljše čase je Lancia sigurno najboljša izbira. Je pa izjemno neodpustljiva za napake.
  • Glede na težavnost vožnje, je definitivno najboljša izbira katerikoli izmed drugih treh avtov.
  • Če si "začetnik" ali pa te veliko meče s proge Lancia najbrž ni najboljši avto zate.

To so seveda samo moja osebna mnenja.

Drgač pa saj veste kk pravjo:

"Go slow to go fast", oziroma "Slow in, fast out."
Največje izgube delamo v vhodih v ovinke in zaradi nekontrolirane hitrosti.

Zdej za mano testira še @v4n4d4j?. Bo še on kasneje povedal, do kakšnih zaključkov je pršu.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
pred 37 minutami, Hrcko je napisal:

Drgač pa saj veste kk pravjo:

"Go slow to go fast", oziroma "Slow in, fast out."
Največje izgube delamo v vhodih v ovinke in zaradi nekontrolirane hitrosti.

tocno to...meni se mi skori usi auti zdijo da understeerajo in to je tocno zaradi tega...pridem u ovink 20kmh prehitno in pol se cudim kako da ne zavije notr :D ...samo se odvadit tega oziroma "ocistit" linijo skozi ovink pa ugotavljam da ni tko lahko

also, se strinjam z opisi autou :D

Edited by n1vekk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Evo, sem tudi jaz naredu en quick test na Stor-jangen Sprint Reverse.

Na prvem runu skozi progo (samo 1 poskus, tako da greš na zihr/previdno):

  • Lancia 3:24.058
  • Mitsubishi 3:23.558
  • Legacy 3:23.308
  • Impreza 3:25.158

Pol sm pa odvozu mal bolš z večimi restarti:

  • Lancia 3:18.558
  • Mitsubishi 3:20.491
  • Legacy 3:19.558
  • Impreza 3:19.825

Overall, če se greš za kešne rekorde postavlat, itak lancia - ima še dost rezerve, ampak če greš več kot tolk hitr, se tolk hitr razkantaš pa zakotališ, de ti ni nič jasn. Totalno živčn in nestabiln avto. Understeer se ne pozna tolk, kot na drugih eventih, ker ga zelo lahko sam postaviš na tej gladki podlagi tako, kot ga sam hočeš.

Mitsubishi mi je pri srcu zarad tega kako enostavno se ga da vozit. Tako kot obrneš volan, tako gre avto. Priden. Edina stvar, ki sem jo opazil - na nekaterih napetih ovinkih mu mogoče zmanjka malo moči, da bi se potegnu ven, tako da kdaj rata, da te malo odnese ven.

Kar se tiče nepredvidljivosti se mi zdi, da legacy pride takoj za lancio. Za lancio sicer vem, da je treba skos pazit, ampak legacy me pa preseneti, ker večinoma časa se pelje ful lepo, pol te pa kar naenkrat zanese. Nisem pa testiral še kakšne druge podlage.

Avto, ki me je najbolj presenetu je impreza. Drugače se mi je ponavadi zdel ful floaty, ampak tukej se je peljal zelo lepo. Ful mirno in predvidljivo.

Moje mnenje:

  • če te ne moti obupn understeer (oziroma event nima smotanih rajd - jao Argentina) in se znaš držat nazaj kjer je treba, je lancia zakon.
  • Mitsubishi in impreza sta se mi zdeli najbolj zihr izbiri, ki te najverjetneje celega pripeljeta na cilj: z mirno, gladko in hitro vožnjo.
  • Najslabše sem se ujel z legacyjem, zgleda, da bi rabu med pod pasom z njim več kilometrov, da bi se počutu uredu.

Mislim pa, da smo lancie pri vrhu samo zaradi tega, ker nam Švedska leži. Še vedno je najbolje, da voziš tisto, s čimer se najbolje počutiš.

Edited by v4n4d4j?
  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, dobro to testirate in trenirate 😀

Sam sem se šele zadnje 2 dni pred iztekom lotu švedske in sem na hitro potreniral prvi set in ga odvozil v soboto...za drugi set sem res natreniral samo Byorklangen (za ostalo mi je zmanjaklo volje in časa) in sem obe vožnji bil 3. in to obakrat samo 1s za vodilnim, tko da potencial je... v nedeljo sem na hitro dokočal vse skupaj in je rezultat na koncu je tak kot je. Za naslednje dirke bom probal več potrenirat že takoj ko bo znan reli in se bolje pripravit tko da se pazite, haha😀

Bomo vidli če mi uspe kaj odpeljat v stilu kot lansko sezono na Poljskem, ki sem jo takrat res naštudiral...drugače pa hvala niveku za odlično organizacijo in motiv za udejstvovanje v dirkah, res je uživancija 😀

Se vidimo v južni ameriki ✌️

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

haha no se mas sreco ker argentino se bo lazje navadit ker so krajsi stagei :D

pa ne pozabit wet weather testinga naredit :D

letos je res super c-ship, ker smo precej skupaj po casih

Edited by n1vekk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

2. rally sezona je uspešno zaključena. Prvo čestitke zmagovalcem prvenstva. @v4n4d4j? je z zelo hitro in konsisteno vožnjo že drugo leto zapored praktično pometel s konkurenco in naslov osvojil že par dirk pred koncem. Na drugem mestu pa je končal @Hrcko in s tem tudi zagotovil zmago ekipe Čuk Racing v ekipnem prvenstvu. Bravo! 

Tudi ostalim udeležencem bi rad čestital za dosežene rezultate in se iskreno zahvalil za udeležbo in zanimive borbe na rallyjih.

Seveda me pa zanimajo vaše kritike/mnenja o prvenstvu tako, da se kar prosto razpišite spodaj, če želite :) 

Edited by n1vekk
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako kot povedano že na discordu, čestitke ob organizaciji! Bilo je super, sam sem se pridružil malenkost kasneje, ampak bilo je zabavno in zagotovo viden napredek od prve dirke. Zasluga temu pa gre tudi sotekmovalcem, ki nesebično pomagajo in delijo izkušnje z ostalimi, tako da je peljat prvenstvo prav fajn.

Za drugo sezono se že ve car class, da vem kje iskat avto ki mi najbolj leži :) v upanju da bom konkurenčnejši v naslednji sezoni 😳

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seveda ne smemo pozabit tut na tretje uvrščenega @n1vekk, ker se sam ni hotu napisat. :D

Men je blo fajn.
Si bom pa za drugo sezono najbrž postavu kakšen challenge, da bo še bolj zanimivo.. bomo vidli.. 

Predlagam, da na forumu ob objavi vsakega naslednjega eventa prilepiš kar screenshot stagev/vremena s spletne strani, da ne pride pol do napak ob objavljanju prog/servisnih con. (Seveda, če se ne odločiš/mo, da bo vreme na progah skrivnost.)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi bil malo hud challenge :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke najboljšim tudi z moje strani...organizacija dirk super, škoda edino da nas ni še malo več...proti koncu jih je nekaj kar poniknilo :) Upam, da bo bo še kakšno prvenstvo v prihodnje :)

Lahko bi tud nardil uradno razglasitev rezultatov ob kakšni pijači (mini pikniku), da se še v živo vidimo in malo podebatiramo :) Vem da bil meeting pred kratkim, ki pa se ga na žalost nisem mogu udeležit...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super organizacija dogodka, mi je kar malo škoda, da nisem že prej nabavil DR2, da bi se lahko udeležil kaj več kot le zadnja dva rallyja 🙂 Sicer pa komaj čakam naslednje prvenstvo 🙂

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@bubina in ostali...nekej smo se pogovarjali da bi se dobili in sli vozit enga suzukija po makadamu, mislim da pri logatcu. Jst bi prosu @pudgursky ce lahko malo predstavi in ce bo kej interesentou se zmenimo za datum :) 

 

@Hrcko verjetno da bom kar screenshote objavljau ja...vreme sezmjri lahko skrijem in napisem neko priblizno vremensko napoved, bom se vidu kako bom

Edited by n1vekk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@n1vekk & @bubina ja tole je v Verdu pri Vrhniki. Zadeva je vrhunska, sploh za nas, navdušence rallya. Sam sem že reskiru 70€ za 14 krogov (ne vem če te cene še držijo) ampak je zadeva nora. Meni osebno veliko boljša kot karting, dost več dinamike in dogajanja (npr. ta moj heavy rain iz DR2 ... sem tle zapelal v lužo ... no, nič nism vidu, še dobr, da mi je sovoznik brisalce vklopu, sm vsaj naprej vidu!). In ja prirejajo tudi skupinske dogodke. V glavnem, vse po dogovoru. Je pa tam prijazno osebje, ki vse lepo pokaže odpele par krogov na sovoznikovem sedežu in za volanom. Če se boste odločli povejte, jst sm za! :D Za več info rallyshow.si

Kar se tiče pa prvenstva, ja top zadeva. Js žal zarad osebnih razlogov zadnja dva rallya nism mogu odfurat. Upam pa, da naslednjo sezono ne bo težav. Bitke so pa itq nenormalne, če ne za prvo mesto, pa za drugo oz. vse naprej do desetega. Takda nima veze, kako dobro pelješ, zmeraj je nekdo, ki je blizu s tabo po času in se da tekmovat. Vrh naše lestvice pa itq krojijo najboljši sj nimaš kej, vsaka čast za zbranost in zelo dobro odpeljane rallye.

Za naprej pa. Js osebno bi mogoče raje, da nebi meli tak velik time frame. Mogoče celo, da bi probali izvest prvenstvo kot neke vrste dirko. Se pravi, se dobimo online, odfuramo, rally končan (podobno kot naši fun eventi). Se pa s tem seveda tvega slabša udeležba! Nimam pa nič proti, če ostane pri istem sistemu.

Kere avte, ja navijam za 2000ccm, ker kak RWD vrjetno tak ni vrjante, vsaj sodeč po pogovorih v discordu, da nekaterim RWD ni všeč.

Edited by 50keda
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogoče samo kot ideja: lahko je še vedno velik time frame - tisti, ki imate pa čas se pač dobite en dan (recimo zadnji dan) in odfurate skupaj. Tisti, ki nimajo pa pač odfurajo posebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...