Skoči na vsebino

2. Okayama - 7.10.2019


Recommended Posts

Potek dirkaškega vikenda:

20:55 Kvalifikacije
21:10 Dirka 1 (razvrstitev glede na rezultate v kvalifikacijah)
21:40 Dirka 2 (razvrstitev glede na rezultate v dirki 1, obratni vrstni red za prvih 8 voznikov)

Prenos dirkalnikov vključno s skin packom
Prenos proge (v kolikor niste prenesli celega packa)
Server ONLINE - trenutni časi: http://sloracing.ddns.net:50041/lapstat

Screenshot_ginetta_supercup2017_lhd_okayama_30-9-119-22-50-21.jpg

Uredil - PEK
Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK featured this tema

Nekaj treninga se je tokrat poznalo. Upal sem, da bom v kvalifikacijah med najboljšimi tremi, kar mi je tudi uspelo.
Soliden štart v R1, na začetku je Luka kar napadal, a mi je uspelo ostati spredaj in začel se je napad na P2, ki ga je odlično branil Simone. Ko mi ga je končno uspelo prehiteti, sem seveda dokaj kmalu naredil napako in moral celotno zadevo še enkrat ponoviti.
Štart R2 iz P7, v drugem ovinku sem naredil manjšo napako, na srečo brez posledic za druge. Padel sem na P9-P10 in začel se je trd boj za napredovanje po lestvici. Uspelo mi je priti do P3, super zadovoljen, tudi pri odprtem oknu in mrazu zunaj sem zaključil cel moker :D 

Link to post
Deli na drugih straneh

En posnetek iz privat treninga:

#ZanimiveLinije 😂

Grip je bil v kvalifikacijah optimalen za moj set.
Na žalost sem imel vedno malo prometa, drugače bi se dalo sub 1:32:500 for sure.:D 

Link to post
Deli na drugih straneh

Sam sem bil pretekli teden povsem izven dometa AC, zato sem samo enkrat opravil par "inštalacijskih" krogov, da sem videl kje smo s kakim avtom. Tudi za dirko je kazalo zelo slabo, potem so se pa vremena tik pred zdajci razjasnili in lahko sem priletel naravnost na kvolije. Hvala Alenu za set in hiter nasvet glede BB. 

Kvoliji so bili bolj učenje proge in privajanje na avto, kot pa piljenje časov. 

R1: Začel previdno, potem se nekaj spokalo tam spredaj in kar na enkrat sem bil P8. Krogi so se izboljševali, zadaj pa se je vseeno večala Glavačeva Đineta. Par krogov pred koncem me je ujel, nato sem se trudil, da bi ostal za mano, vendar je manjko treningov botroval temu, da sem v prvem zavoju oplazil travo in posledično P1 v drugi dirki je šlo po vodi. 

R2: Začel kot 9. Lep štart, nato pa drenjanje skozi prve tri zavoje, kjer se je dogajalo marsikaj. Nato vožnja v koloni do nekaj krogov pred koncem, ko smo ujeli nekoga, ki je ril po travi in se nato dokaj nesrečno vrnil nazaj na progo, ob tem, ko sem sam prehiteval svojega tekmeca. Trije vštric smo se nato drenjali v zadnje zavoje pred ciljem in zahvaljujoč AC fizikalnemu delu nas je razmetalo kot keglje ob manjših dotikih. Sam sem nato šel v bokse po nove gume in naskok na najhitrejši krog, samo je zmanjkalo časa :D  

Čestitke podiju, pa tudi ostalim, ki ste dokazali da ste presneto hitri. 

Se vidimo v Kanadi. 

 

 

Link to post
Deli na drugih straneh
16 hours ago, alkoro said:

Kakopak, setup se ne naredi sam od sebe. :DD

Evo točno to se mi pa zdi čudno. Tekmujemo z istim avtom, potem pa vsak drugačne nastavitve in tisti, ki v nastavitvah nismo vešči oz. nimamo časa cel teden iskat prave nastavitve, se pač potem furamo vzadi :)
Na drugo not pa, bi itq bla prevlka gužva tam spredi, če bi bli vsi znotri pol sekunde xD

Uredil - 50keda
Link to post
Deli na drugih straneh
1 hour ago, 50keda said:

Evo točno to se mi pa zdi čudno. Tekmujemo z istim avtom, potem pa vsak drugačne nastavitve in tisti, ki v nastavitvah nismo vešči oz. nimamo časa cel teden iskat prave nastavitve, se pač potem furamo vzadi :)
Na drugo not pa, bi itq bla prevlka gužva tam spredi, če bi bli vsi znotri pol sekunde xD

No ne bom trdil da sem setup guru (damperji anyone? 😅), znam toliko da si avto prilagodim svojemu načinu vožnje.
Dostikrat imajo potem člani ekipe probleme, ker zadek ni preveč stabilen.:D
 

Link to post
Deli na drugih straneh

Po pregledu prijavljenih incidentov smo se odločili za naslednje kazni: 

Race 1 - Glavač/Kurent 
Glavač preveč optimistično zeli mimo Kurenta v T4, ga zadane, proba poravnati in mu naredi še večjo škodo. 
VELIKA KAZEN Glavač (+10s) 

Race 2 - Osredkar/Oslakovič
V T5 Oslakovič s poznim zaviranjem prihiti Osredkarja. Osredkar ostane vzporedno na notranji za T6, a ga zaradi understeera odnese v Oslakoviča, ki konča v pesku. 
MALA KAZEN Osredkar (+5s)

Uredil - PEK
Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...