Jump to content
Sign in to follow this  
PEK

2. Okayama - 7.10.2019

Recommended Posts

Potek dirkaškega vikenda:

20:55 Kvalifikacije
21:10 Dirka 1 (razvrstitev glede na rezultate v kvalifikacijah)
21:40 Dirka 2 (razvrstitev glede na rezultate v dirki 1, obratni vrstni red za prvih 8 voznikov)

Prenos dirkalnikov vključno s skin packom
Prenos proge (v kolikor niste prenesli celega packa)
Server ONLINE - trenutni časi: http://sloracing.ddns.net:50041/lapstat

Screenshot_ginetta_supercup2017_lhd_okayama_30-9-119-22-50-21.jpg

Edited by PEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link za prenos prog in avta ni več veljaven ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ja, bomo uploadali danes in damo nov URL (urejeno)

Edited by PEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekaj treninga se je tokrat poznalo. Upal sem, da bom v kvalifikacijah med najboljšimi tremi, kar mi je tudi uspelo.
Soliden štart v R1, na začetku je Luka kar napadal, a mi je uspelo ostati spredaj in začel se je napad na P2, ki ga je odlično branil Simone. Ko mi ga je končno uspelo prehiteti, sem seveda dokaj kmalu naredil napako in moral celotno zadevo še enkrat ponoviti.
Štart R2 iz P7, v drugem ovinku sem naredil manjšo napako, na srečo brez posledic za druge. Padel sem na P9-P10 in začel se je trd boj za napredovanje po lestvici. Uspelo mi je priti do P3, super zadovoljen, tudi pri odprtem oknu in mrazu zunaj sem zaključil cel moker :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En posnetek iz privat treninga:

#ZanimiveLinije 😂

Grip je bil v kvalifikacijah optimalen za moj set.
Na žalost sem imel vedno malo prometa, drugače bi se dalo sub 1:32:500 for sure.:D 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sem bil pretekli teden povsem izven dometa AC, zato sem samo enkrat opravil par "inštalacijskih" krogov, da sem videl kje smo s kakim avtom. Tudi za dirko je kazalo zelo slabo, potem so se pa vremena tik pred zdajci razjasnili in lahko sem priletel naravnost na kvolije. Hvala Alenu za set in hiter nasvet glede BB. 

Kvoliji so bili bolj učenje proge in privajanje na avto, kot pa piljenje časov. 

R1: Začel previdno, potem se nekaj spokalo tam spredaj in kar na enkrat sem bil P8. Krogi so se izboljševali, zadaj pa se je vseeno večala Glavačeva Đineta. Par krogov pred koncem me je ujel, nato sem se trudil, da bi ostal za mano, vendar je manjko treningov botroval temu, da sem v prvem zavoju oplazil travo in posledično P1 v drugi dirki je šlo po vodi. 

R2: Začel kot 9. Lep štart, nato pa drenjanje skozi prve tri zavoje, kjer se je dogajalo marsikaj. Nato vožnja v koloni do nekaj krogov pred koncem, ko smo ujeli nekoga, ki je ril po travi in se nato dokaj nesrečno vrnil nazaj na progo, ob tem, ko sem sam prehiteval svojega tekmeca. Trije vštric smo se nato drenjali v zadnje zavoje pred ciljem in zahvaljujoč AC fizikalnemu delu nas je razmetalo kot keglje ob manjših dotikih. Sam sem nato šel v bokse po nove gume in naskok na najhitrejši krog, samo je zmanjkalo časa :D  

Čestitke podiju, pa tudi ostalim, ki ste dokazali da ste presneto hitri. 

Se vidimo v Kanadi. 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, middlemanSI said:

A vi mate privat treninge??😅

Kakopak, setup se ne naredi sam od sebe. :DD

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
16 hours ago, alkoro said:

Kakopak, setup se ne naredi sam od sebe. :DD

Evo točno to se mi pa zdi čudno. Tekmujemo z istim avtom, potem pa vsak drugačne nastavitve in tisti, ki v nastavitvah nismo vešči oz. nimamo časa cel teden iskat prave nastavitve, se pač potem furamo vzadi :)
Na drugo not pa, bi itq bla prevlka gužva tam spredi, če bi bli vsi znotri pol sekunde xD

Edited by 50keda

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 50keda said:

Evo točno to se mi pa zdi čudno. Tekmujemo z istim avtom, potem pa vsak drugačne nastavitve in tisti, ki v nastavitvah nismo vešči oz. nimamo časa cel teden iskat prave nastavitve, se pač potem furamo vzadi :)
Na drugo not pa, bi itq bla prevlka gužva tam spredi, če bi bli vsi znotri pol sekunde xD

No ne bom trdil da sem setup guru (damperji anyone? 😅), znam toliko da si avto prilagodim svojemu načinu vožnje.
Dostikrat imajo potem člani ekipe probleme, ker zadek ni preveč stabilen.:D
 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po pregledu prijavljenih incidentov smo se odločili za naslednje kazni: 

Race 1 - Glavač/Kurent 
Glavač preveč optimistično zeli mimo Kurenta v T4, ga zadane, proba poravnati in mu naredi še večjo škodo. 
VELIKA KAZEN Glavač (+10s) 

Race 2 - Osredkar/Oslakovič
V T5 Oslakovič s poznim zaviranjem prihiti Osredkarja. Osredkar ostane vzporedno na notranji za T6, a ga zaradi understeera odnese v Oslakoviča, ki konča v pesku. 
MALA KAZEN Osredkar (+5s)

Edited by PEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mamo kje livery cifre za naslednjič? Sem se odloču ne prijavljat dirty prehitevanj sam itak ne bi vedu točno kdo je bil...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lahko ti dam ko bom doma, drugače lahko vidiš na replay? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z realtime se da ugotovit kdo je kdo. Lih gledam replay:-)

Sem ga zahakljal, lockup, ko sem hotel ostati ob njem v ovinek.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...