Skoči na vsebino

1. Chang Cicruit - 30.9.2019


Recommended Posts

Potek dirkaškega vikenda:

20:55 Kvalifikacije
21:10 Dirka 1 (razvrstitev glede na rezultate v kvalifikacijah)
21:40 Dirka 2 (razvrstitev glede na rezultate v dirki 1, obratni vrstni red za prvih 8 voznikov)

Server 
ONLINE (časi : http://sloracing.ddns.net:50041/lapstat)

Prijava v prvenstvo 
Ginetta Supercup (s skinpackom)
 

Chang.jpg

Uredil - PEK
Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK featured this tema

Ker proga prav kliče po "sekanju", bi rad opozoril na določeno pravilo...

Vožnja izven omejitev dirkaških površin

Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA (na notranji ali zunanji strani). Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 

V kolikor bomo na progi opazili preveč sekanja predvsem po zunanji strani ob koncu ovinkov, bo le ta drikač kaznovan (+s, +kg, no Q, ali podobno)

 

Uredil - PEK
Link to post
Deli na drugih straneh

Konkretno: Pritisk gum, količina benicna, aero level, camber in toe spredaj/zadaj, brake bias, antirol bar in višina avta spredaj/zadaj.

Setupi trenutno na tehnični inšpekciji @PEK, mogoče se kateri uporabi za "locked setup".

@Rokovnjac@mancSLO še malo pa bom Dizel Race Solo 😂

Link to post
Deli na drugih straneh

Ja glede setupov...

Stvar je taka, da se AERO zelo pozna (na tej progi). Ampak z zadnjim krilcem na zelo nizki cifri bi blo za dosti folka težko odpeljat dirko brez vrtenja.

Brake balance je uporaben tam od 64-66 se mi zdi... 

Ker je nekaterim bolj všeč Understeer, drugim Oversteer, bi bilo nesmiselno zaklenit na setup, ki nekaterim res ni pogodu, a je vrjetno najhitrejši.

Torej, če se bo zaklenil setup, ne pričakujte časov pod 1:40 (razen Alen vrjetno :D, ker bo v takem primeru setup bolj nevtralen in nekaj kmh počasnejši na ravnini. Če se ne bo zaklenil, pa upoštevajte zgoraj navedeno: Rear wing 3-6, Brake Balance 64-66 imata zelo velik pomen. 

Uredil - PEK
  • Upvote 1
  • Thanks 1
Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK unfeatured this tema

Po pregledu prijavljenih incidentov smo se odločili za naslednje kazni: 
 

Prosimo vse za dosledno upoštevanje naslednjega pravila:

4.4.2 Ponovno vključevanje na stezo:

"Če je po nesreči vozilo še vedno vozno in z nadaljevanjem dirke voznik ne bo ogrožal drugih voznikov, se mora na stezo vrniti na najbolj varen možen način. 

Najbolj optimalno je, da se voznik na stezo vključi tako, da ne zapelje na idealno linijo in da se že pred vključevanjem pelje vzporedno s stezo. Na ta način lahko v ogledalih vidi hitrejše voznike za njim in tako prepreči nastanek novih nesreč zaradi nepravilnega vključevanja."


Race 2, 7:59 - Yates/Boškovič 
Boškovič se vrača na linijo, ki zaradi prepoznega zaviranja ni več njegova in zadane Yatesa.
OPOZORILO Boškovič 

Race 2, vožnja izven dirkališča Alen Rožič
Večkratno "sekanje" ovinka št 8. (desni 3-4 prestava) po zunanji strani. 
+5sec Race2 Alen Rožič

offtrack.png

Uredil - PEK
Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK featured in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...