Jump to content
Sign in to follow this  
PEK

1. Chang Cicruit - 30.9.2019

Recommended Posts

Potek dirkaškega vikenda:

20:55 Kvalifikacije
21:10 Dirka 1 (razvrstitev glede na rezultate v kvalifikacijah)
21:40 Dirka 2 (razvrstitev glede na rezultate v dirki 1, obratni vrstni red za prvih 8 voznikov)

Server 
ONLINE (časi : http://sloracing.ddns.net:50041/lapstat)

Prijava v prvenstvo 
Ginetta Supercup (s skinpackom)
 

Chang.jpg

Edited by PEK
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ker proga prav kliče po "sekanju", bi rad opozoril na določeno pravilo...

Vožnja izven omejitev dirkaških površin

Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA (na notranji ali zunanji strani). Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 

V kolikor bomo na progi opazili preveč sekanja predvsem po zunanji strani ob koncu ovinkov, bo le ta drikač kaznovan (+s, +kg, no Q, ali podobno)

 

Edited by PEK
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene pa zanima, če vi vis uporablate default settingse za tele čase okol 1.40 in celo pod? Al spreminjane tlak v pneuvmatikah al pa kej druga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moj ni default. :P

 

Škoda da za prvenstvo setup ni zaklenjen. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saj mogoče ne bi bilo neumno, da bi bil... 🔒

🤔🤔🤔

Edited by PEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

#NERF 😂

Če se prav spomnim se da kljub "zaprtemu" setu še vedo spreminjati brake bias, kar je za ta avto nujno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verjetno bi blo res bolj izenačeno, če bi bil setup zaklenjen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lej @alkoro se je vrnil iz Himalaje :D  

Uživajte v Čongu lungi, mene na prvi dirki žal nebo. Po preizkušenem je pa avto čist zabaven in lepo vodljiv. Srečno!

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pol pa so me cela ušesa, kaj spreminjate. Poleg brakebiasa ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno: Pritisk gum, količina benicna, aero level, camber in toe spredaj/zadaj, brake bias, antirol bar in višina avta spredaj/zadaj.

Setupi trenutno na tehnični inšpekciji @PEK, mogoče se kateri uporabi za "locked setup".

@Rokovnjac@mancSLO še malo pa bom Dizel Race Solo 😂

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saj @Rokovnjac samo na kitajsko ne upa, potem pa bo...

Moramo zlobirati, da bo naslednje prvenstvo spet po trije v ekipi...😁

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja glede setupov...

Stvar je taka, da se AERO zelo pozna (na tej progi). Ampak z zadnjim krilcem na zelo nizki cifri bi blo za dosti folka težko odpeljat dirko brez vrtenja.

Brake balance je uporaben tam od 64-66 se mi zdi... 

Ker je nekaterim bolj všeč Understeer, drugim Oversteer, bi bilo nesmiselno zaklenit na setup, ki nekaterim res ni pogodu, a je vrjetno najhitrejši.

Torej, če se bo zaklenil setup, ne pričakujte časov pod 1:40 (razen Alen vrjetno :D, ker bo v takem primeru setup bolj nevtralen in nekaj kmh počasnejši na ravnini. Če se ne bo zaklenil, pa upoštevajte zgoraj navedeno: Rear wing 3-6, Brake Balance 64-66 imata zelo velik pomen. 

Edited by PEK
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Server ONLINE z vašimi skini. 

Skinpack v1

Edited by PEK
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po pregledu prijavljenih incidentov smo se odločili za naslednje kazni: 
 

Prosimo vse za dosledno upoštevanje naslednjega pravila:

4.4.2 Ponovno vključevanje na stezo:

"Če je po nesreči vozilo še vedno vozno in z nadaljevanjem dirke voznik ne bo ogrožal drugih voznikov, se mora na stezo vrniti na najbolj varen možen način. 

Najbolj optimalno je, da se voznik na stezo vključi tako, da ne zapelje na idealno linijo in da se že pred vključevanjem pelje vzporedno s stezo. Na ta način lahko v ogledalih vidi hitrejše voznike za njim in tako prepreči nastanek novih nesreč zaradi nepravilnega vključevanja."


Race 2, 7:59 - Yates/Boškovič 
Boškovič se vrača na linijo, ki zaradi prepoznega zaviranja ni več njegova in zadane Yatesa.
OPOZORILO Boškovič 

Race 2, vožnja izven dirkališča Alen Rožič
Večkratno "sekanje" ovinka št 8. (desni 3-4 prestava) po zunanji strani. 
+5sec Race2 Alen Rožič

offtrack.png

Edited by PEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...