Jump to content
57X

Virtual Endurance Championship

Recommended Posts

Posted (edited)

Dež? Ne!! Tudi tokrat smo ostali na suhem :) Malce smo morali počakati s poročilom iz dirke, saj so imeli direktorji dirk v 3. in 4. diviziji kar nekaj dela s prekrškarji in so razglasitve kazni prišle malce kasneje, kot sicer. Naša ekipa se jim je tudi tokrat izognila. Overall s(m)o dirkači divizije 2 pridelali najmanj kazni. To je sicer zelo ugodno, saj je dirkanje čisto, po drugi strani pa to pomeni, da je zelo malo nesreč, posledično je manj popravil v boksih in odstopov. Lani smo, na račun nesreč/odstopov konkurence, največ pridobili z disciplinirano vožnjo. Letos je že težje, saj vodilne ekipe vozijo izredno, delajo pa relativno malo napak in tako je za našo ekipo vsaka točka zlata vredna.
Tokrat smo imeli zanimivo situacijo s setupi. V ožjem izboru smo imeli 4 setupe (jaz še kakšnega več :D ) Za enega smo vedeli, da bi moral delovat, pa ga nikakor nismo znali izkoristiti. Ostali trije so bili pa vsak po svoje superiorni/hitri, a niti eden izmed njih ni dal zadovoljivega rezultata na koncu stinta. Padci časov skozi stint so bili preveliki, pri dveh je bila tudi obraba gum povsem neenakomerna, avto pa izredno nemiren s praznim rezervarjem itd.
Odločili smo se za "ziherco" in opravili test gum. Hard gume smo hitro dali na stran, medium pa so kazale, da bi jih mogoče lahko double-stintali, ampak je v drugem stintu razlika v povprečju cca 2s na krog in smo tudi to idejo opustili. Torej, soft gume in dolivanje goriva ob vsakem postanku. Menjava voznikov na dve uri.
Aero se nam je vseeno zdel previsoko nastavljen in ker nismo želeli biti lahka tarča na ravninah, smo ga zadaj znižali za en klik. To se je na dirki izkazalo za dvorezen meč.

Grebenc je dolgo dolgo sestavljal svoj krog v kvalifikacijah. Ampak, ko ga je sestavil, ga je zares sestavil in nas zavihtel na 7. štartno mesto. Naš najboljši startni položaj letos. Bravo Gašper 👊

Dirko smo začeli previdno. Pred štartom sem Gašperju svetoval, naj ne izgubi glave, če bomo v prvem stintu padli za kakšno mesto. Že na treningih sem po timmingih videl, da naš race pace ni ne vem kako hiter, torej je bilo jasno, da bomo izpostavljeni določenim pritiskom in napadom iz ozadja. Smo pa vsi trije vedeli, da bo setup "zadihal" šele, ko bo na sivi podlagi več gume.
Nekako tako se je tudi začelo, s tem, da je Gašper poročal o povsem nemirnem avtu. Gripa od nikoder. Ko sem gledal obrabo prednje leve gume, sem se spraševal, če bo Mr. Honda sploh zdržal s tem kompletom skozi celo uro!?
Jasno je bilo, da moramo čimprej na menjavo, saj je bil tudi brake bias že nevarno pomaknjen nazaj. Postanek en krog pred načrtovanim. Undrecut je deloval, saj je večina šla v bokse 2 do 3 kroge za nami. Skočili smo iz 9. na 8. mesto in ujeli priključek. Avto pa še vedno ni in ni šel tako kot bi moral. Grebenc se ni pustil zmesti in je grizel do konca stinta na 8. mestu.
Naslednji je bil na vrsti Božo. Malce sva debatirala, če bi mogoče dvignili aero nazaj, a je Božotu na treningih bolj ustrezal nižji aero, zato sva se določila, da zaenkrat pustimo tako kot je. Božotovi stinti so največkrat zelo monotoni, saj naredi zelo malo napak, časi pa so nekako konstantni in posledično ni veliko dogajanja. Tokrat smo se direktno borili na stezi in je bilo zanimivo opazovat, kako je lovil (in ujel) nasprotnika na 7. mestu.
Nekje med njegovo vožnjo sem (prvič v sezoni) povsem izgubil nadzor nad početjem ekip okoli nas. Kar naenkrat smo se znašli na 12. mestu, pa potem spet na 9., zadaj nas lovi ekipa, ki bi morala bit pred nami. Kje smo izgubili 2 mesti?? wtf? :D Namesto, da bi se šel "ogrevat" na practice server, sem mrzlično pregledoval naš stream za nazaj, da bi ugotovil kaj se dogaja.
Opazim kratke postanke obeh ekip in lažje zadiham. Očitno so fantje izbrali taktiko double stintanja medium gum. Ene smo imeli pokrite, drugi pa so bli v prvem stintu nevarno hitri in sem vedel, da bo oštro.. verjetno do zadnjega stinta, kjer bi se morala tehtnica zopet prevesiti v našo korist.
Božo je oddelal z odliko in mi predal avto v enem kosu. Že po parih krogih je bilo jasno, da mi ne ustreza nižja aero nastavitev. Avto je v Becketts izgubljal zadnji del in sem pregreval gume, tako, da sem moral tudi iz Stowe ovinka pospeševat zelo rezervirano. Tudi v ovinku Farm sem imel probleme, če sem samo malo zgrešil linijo. Nekako sem držal priljuček s konkurenco, jih celo ujel, potem pa v ovinku Chapel samo za trenutek počesal angleško travico z zadnjim delom in za umetniški vtis naredil 360 pirueto na ravnino in.. gasa dalje.
Ta napaka me je malce vrgla iz tira in malo je manjkalo, pa bi pozabil zavit v bokse - v tanku je bilo le še 0.4l goriva. Torej, čez travo v bokse, nove gume, poln tank in wing za en klik gor. Gas... gaaaaas :D Avto se je po aero korekciji zalimal na cesto in začelo se je pravo dirkanje. Dolgo sem lovil dirkača pred seboj, ga ujel, parkrat poskusil prehitet, a ni šlo varno mimo. Skrbno pripravim vstope v Copse, Maggots in Becketts in izhod iz Chapel ter odpeljem povsem durače od spredaj vozečega, ki je takoj defenzivno pokril desno stran na ravnini mimo Hangarjev.
Z višjo hitrostjo sem se mu pripeljal ob levi bok in tako sva vzporedno drvela proti Stowu. Prehitim tipa skozi ovinek po zunanji strani in že pripravljam obrabmo za v šikano, ko tip zapelje desno v bokse. Super, 5 krogov sem trpinčil gume za brezveze. Jao :D Hitro počekiram na razpredelnico.. nikjer nikogar blizu. Odločim se za varčevanje goriva, saj smo morali nadomestiti še tisti krog, ko smo Grebenca predčasno poklicali na menjavo. Do konca sem odpeljal v svojem ritmu in predal avto nazaj Grebencu. Revež je zopet moral loviti naše neposredne konkurente za 7. mesto, saj so nam na račun krajšega postanka zopet ušli naprej.
A mi smo imeli sveže gume in vedel sem, da nimajo šans, če le ne bo šlo kaj narobe v gostem prometu. 'Benti, Silverstone je že tako ali tako kar zahteven za prehitevanje, potem pa ti še tisto redko priložnost vzame neučakan prototip.
A moja skrb je bila odveč, Grebenc je v družbi dveh LMP-jev, mojstrsko prehitel Yoerija. Mene je sicer stiskalo pri hertzu, ko sem gledal live stream. Šlo je namreč za LMP2, LMP3 in 2 GTE dirkalnika, pa vsak bi rad bil spredaj :D Res zahtevna situacija, kapo dol Grebencu, da je ostal skuliran in "prebral" oba LMP-ja.
Tokrat imamo poleg fotk tudi video dokaze. Gašperjev (za nas zmagoviti) manever si lahko ogledate na spodnjem posnetku.

https://gaming.youtube.com/watch?t=26421&v=Swu8L-oTjPw

Tudi tokrat smo imeli najpočasnejši fastest lap na dirki:
S11R07Fastlaps.thumb.jpg.2178a8eccf74c709bc86da77a5d5cd3f.jpg

Uradni rezultati:
S11R07Results.thumb.jpg.a5fa9957ab3f20cf96f797d32b618204.jpg

V skupnem seštevku smo padli za eno mesto, a držimo priključek do naslednje ekipe in ostajamo znotraj top 10.

S11R07Standings.thumb.jpg.f4ad015888c5039ba5d0c052f73b51c7.jpg

Photo by Božo Fujs

1473655016_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0007_Layer18.thumb.jpg.ffc9c8ce7139afc66b73cbf7d787656f.jpg

1996105278_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0003_Layer22.thumb.jpg.495e59daf860eee7240804d32790709a.jpg

1476867887_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0005_Layer20.thumb.jpg.156ed969df40ab419558c03c9db23f00.jpg414877123_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0004_Layer21.thumb.jpg.1ceb4d31118423bc4b8b4de220c3eb93.jpg

1650168162_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0002_Layer23.thumb.jpg.f022d787d1f6d22d1f03c1bb3eba2c4d.jpg

112360170_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0006_Layer19.thumb.jpg.d43a549069810225aea3bb0c492eeba4.jpg

1384353472_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0008_Layer17.thumb.jpg.ff55a85fd8c55bd96553978d42a29806.jpg

831063542_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0019_Layer6.thumb.jpg.38bc000babc36f6de3efb6812360d25e.jpg

793978098_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0018_Layer7.thumb.jpg.bedb72f95a69ee9b6d544adc653c0287.jpg

1088806397_VEC-S11-R6-Silverstone-TDA_0014_Layer11.thumb.jpg.cb53a2522cd6d088b9d7c658d619541b.jpg

Edited by 57X
  • Upvote 4
  • Like 3

Share this post


Link to post
Posted (edited)


No, pa smo se naspali :D

V času, ko nastaja spodnji zapis, mineva ravno teden dni od konca dirke v Le Mansu. Natančneje, ura je 12:00, mi pa vstopamo v zadnjo osmino dirke. Na kocki je več kot le končna uvrstitev na dirki. Gre tudi za boj na nož v skupni razvrstitvi prvenstva GTE razreda, saj so razlike minimalne, na Le Mansu pa komisarji delijo dvojno število točk.

Vrnimo se prej še malce nazaj - na četrtek, ko so potekale dve uri trajajoče kvalifikacije.
Grebenc je na hitro odpeljal par krogov in v polmraku postavil čas, ki je na koncu obveljal za kvalifikacijskega. Načrt je bil tak, da za njim v avto sede Božo in še malo hotlapa, potem pa gresta fanta spat, saj sta morala naslednje jutro v službo. V zadnji uri (ko bo več navožene gume) naj bi potem jaz skušal sestaviti qualy lap. Pa se je zalomilo. Kmalu po tem, ko je v avto sedel Božo, se je izklopil njegov levi monitor in mu je skrčilo sliko na sredino sredninskega :D Da skrajšam.. nemogoče je bilo nadaljevati z vožnjo in tudi opraviti driver swap.
Dolgo, predolgo sva reševala težavo, potem pa obupala in crashala rf2.exe ;) Božo je na hitro ponovno zagnal svoj sistem in se uspešno povezal nazaj na server. Mislim, da je bilo do konca še pol ure, ko je zopet zapeljal na stezo. Medtem sem se mu na strežniku pridružil tudi sam, a sva videla, da smo v popolni temi, ki je med tem obdala dirkališče, povsem off pace, zato ni bilo smisla, da sedem za volan.
Štartali smo torej iz predzadnjega - 12. mesta med GTE dirkalniki.

S11R08Qualy.thumb.jpg.7a1c6b0fbbe009192064718a1d49ad91.jpg

Letos smo se na dirko pripravljali občutno manj kot lani. Predvsem v smislu nabiranja krogov, pa tudi pri pripravi taktike in testiranju gum nismo bili najbolj vestni. Po drugi strani pa smo se letos morali precej več ukvarjati z nastavitvami dirkalnika. Nikakor nismo našli skupne točke v koordinatnem sistemu. Vedno nekaj nekomu ni ustrezalo :)
Imeli smo cel kup lastnih setupov, enega je na na forum prilepil Dennis Lind, enega je poslal Matej, enega Tilen iz DSG Racing Team.. mi pa še vedno nismo bili povsem zadovoljni.
Nato pa smo končno, mislim, da z enim oz. dvema klikoma na Tilnovem setupu, dobili setup, ki je približno ustrezal vsem trem. Moj favorit je bil sicer originalni Tilnov setup, a je Božo vztrajal pri naši (bolj varni) izpeljanki. Ko je "varno počutje" potrdil še Gašper, smo končno dobili naš race setup. V petek pozno ponoči, manj kot 24 ur pred dirko. Go Donuts, Go!! :D

Sobota. Nervoza. Potne roke, noge in še kaj.. zadnje priprave, tokrat dirko začenjam jaz. Banane, Milka, kava, bidon.. check! grinder.. check! Taktika? Taktikaaaa ffs!!! :D Ok, safe setup, safe tactics. Soft gume, poln tank, 14 krogov. x 26

green flag, green flag..

Začnem zadržano, tipam pulz asfalta, čekiram pace spredaj in zadaj vozečega. Tempo tranquilo, rester en sécurité, nothing else matthers!! Gledam čase ostalih. Vem, da grem lahko hitreje, a na sovoznikovem sedežu sedi duh iz lanske dirke, ki nenehno opominja.. NE SERI!! Boring ghost!
Prvi postanek, gladko. Previdno ogrejem gume in po treh krogih dvignem engine mix na max. Časi padajo, delta v minusu vsak krog. Good times. Malenkost preveč uničujem prednje gume. Brake bias klik nazaj. Oversteer iz T1 v T2. Brake bias klik naprej. F*ck front tires!
Po dveh urah smo že na 9. mestu in avto predam Gašperju. Ne vemo točno kaj je šlo narobe, a ob izvozu iz boksov na HUD-u zasveti rdeča lučka. Wtf? Pits speeding. Drive trough. Ni panike. Gašper zapelje skozi bokse in si prisluži še en DT. Malo smeha.. ok, dejmo se zdej zbrat. In se je zbral Gašper. Časi so padali, obraba gum super, poraba goriva malo manj :D
Drugi stint še bolje in hitreje! Čas na Le Mansu hitro mineva in že smo na drugi predaji. Za volan prime Božo. Držimo se nekje med 7. in 8. mestom. Taktike s konkurenco se že križajo, težko je slediti vsemu skupaj, a občutki so dobri. Božo vozi zanesljive kroge, poraba, obraba - tipi topi. Sonce počasi izgublja svojo moč, ura je cca 20:30. Čas je, da se vrnem v avto.
Medtem, ko naš Porsche požrešno srka drag bencin po neskončnih francoskih ravninah, sam opazujem sončni zahod in ugotavljam, da je mnogo bolj prijeten od vzhoda. Za razliko od slednjega, nas sonce pri zahodu oslepi na relativno varnih mestih.

VEC_S11_R8_SRCA.thumb.jpg.951f404d99d6198600ec73ed2cbf12f7.jpg

VEC_S11_R8_sunset2.thumb.jpg.c02a786507942b237f35d73ba08fbd2d.jpg

VEC_S11_R8_sunset3.thumb.jpg.dc67a94d7fec3d34aac9c723d3778f10.jpg

VEC_S11_R8_sunset4.thumb.jpg.847333a74000830c8acbd55ac7d86b9e.jpg

Tudi tekom noči smo se izmenjevali na približno dve uri. Fanta sta šla malo zatisnit oči, medtem sem jaz vozil svoje nočne stinte. Nekje okoli 02:30 pa prva (in edina) napaka, ki bi nas kmalu stala dirke. Malce nerodno sem zapeljal na robnik in zapel zunanji del robnika, avto je poskočil in sledil je 540 stopinjski spin z rahlim dotikom stene, a z zanemraljivo škodo. Več sreče kot pameti:

 

Flat spot, še dva kroga do postanka. "Sprost se", sm si mislu.. "boš kasnej pleničko počekiral". Še stint odpelem, pol pa spat. Težko se je odlepit od live timinga. Ura cca 05:00. Zaspim.
Budilka ob 08:30. Skušam se spomniti, kje smo žural prejšno noč. Kot bi me vlak zbil, sem se počutil. Takoj napadem live timing. Oh yeah, še vedno smo 7. Kava, čik, zajtrk in hop, v avto.
Gripa za izvoz, setup dela, sonce je že visoko. Kje pa je tabla? Ej, kje je tabla?? Šit, zgleda še spim. Falim braking point v drugo šikano na ravnini Mulsanne. Ustavim avto dober meter pred pregrado iz gum. Zavijem ostro levo in počasi speljem po pesku, a vseeno kasiram track cut warrning. Hvala rf2!
Malenkostni flat spot, še dobrih 30 minut do postanka. Že dva kroga kasneje v Tertre Rouge pridelam še en track cut warrning. Zdaj pa dost zajebancije, tretji cut bo drive trough, vsak naslednji pa 60s stop&go. A kaj, ko že na začetku naslednjega kroga že driftam v T2. Za las se izognem sekanju. Team radio. Čas bo za predčasen swap, I'm dangerous. Driver swap namreč resetira število track cut opozoril, ker je vezan na voznika, ne na avto.
Božo v avto, jaz pa za komandni pult. Takrat smo že vedeli, da se borimo za 6. mesto, na dosegu pa smo imeli tudi 5. in 4. Božo je z odlično predstavo poskrbel, da smo se varno zasidrali na 5. mestu in začel se je napad na 4. mesto.
Edina logična poteza v dani situcaiji je bila, da v avto zbašemo Grebenca, saj moj pace in safety faktor nista bila na nivoju. Kot pravi teamplayer je takoj sprejel izziv in že smo lovili ekipo na 4. mestu s cca. 3s - 4s na krog. Gledam njihov best lap; 3:55:7XX, vozijo pa nizke 4:01.XXX. Hmmm.. al imajo razbit avto, pa ne želijo popravljat, al pa stare gume. Ob postankih v boksih je Gašper le še 6s za konkurentom. Po postankih pa hladen tuš, saj so fantje zamenjali gume in zopet vozili v nizkih 03:56:XXX. Na forumu sem po dirki prebral, da so odvozili štiri stinte na soft gumah. Kapo dol. Takoj sva sporočila Gašperju naj odneha z lovom. Vse direktne konkurente iz skupne razvrztitve smo imeli pod nadzorom, 5. mesto na dirki pa v taki konkurenci tudi ni mačji kašelj.
Potem sem v zadnji uri le še prepričeval Grebenca, naj še bojl varčuje z gorivom, ker bi se nam lahko pripetila kakšna nerodnost v zaključnih minutah. Malce napetosti je že bilo, a smo dirko brez pretresov pripeljali do konca na 5. mestu. Gašper pa je po koncu ugtotavljal, da je najbolj naporno voziti.. počasi :D

S11R08Results.thumb.jpg.dcbed27a68f593ea8d50234f1bbbeede.jpg

Rezultata smo vsi trije izredno veseli, saj smo med počasnejšimi ekipami v Diviziji 2.
S11R08Fstlps.thumb.jpg.0f0989433c52a02bb76b6b3e67483dbe.jpg

A očitno naš racecraft nadomesti manjko hitrosti
S11R08Climbers.thumb.jpg.861b71ea60906e88c2e8e9a7ec85acb3.jpg

S11R08AvgDev.thumb.jpg.c00863dcefc18b2ee22cb21aa1923db1.jpg

S sezono smo zelo zadovoljni, saj smo v skupnem seštevku pristali na 7. mestu. Lahko rečem, da smo močno presegli lastna pričakovanja izpred začetka sezone.
S11R08Standings.thumb.jpg.1ec9f8886d4519dcd849b4233d0e8ee6.jpg

K rezultatu so, vsak na svoj način, pripomogli tudi Tilen Horvat, Alen Terzić in Matej Lakota. Hvala fantje!

V diviziji 1, v razredu LMP2, je na dirki v Franciji slavilo Terzićevo moštvo, Team Singularity. Naslov v LMP2 pa so osvojili ACR Zakspeed, v kateri vidno vlogo igra naš Jernej Simončič. SpeedyMite, kjer vozi Luka Berk, so po smoli v Le Mansu osvojili 3. mesto v LMP3 prvenstvu, čeprav so praktično celo sezono suvereno dominirali. Tilnov DGS Racing team so v Diviziji 4, prav tako po ogromno smole na Le Mansu, v prvenstvu osvojili odlično drugo mesto, pred dirko pa bili celo glavni kandidati za naslov.

Au revoir :)

Edited by 57X
  • Upvote 3
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

 

Share this post


Link to post

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post

Bo kaj prenosa✌️?

Share this post


Link to post

Žal ne. Livestream bo letos le za Division 1.

Share this post


Link to post

 

Share this post


Link to post

Livestream Division 1. Štart ob 17h.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Mal sm mel smole :cry:

 

Share this post


Link to post

[opa]

 

Share this post


Link to post

Smola s tole nesrečo, drugač pa uživam, ko berem tvoja poročila. Kapo dol fantje, samo tako naprej! 

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

En izsek iz Division 1 dirke. Včasih mi je kar malo žal, da moram vozit in spremljat našo dirko v Division 2, namesto, da bi v miru užival ob prenosu divizije 1, ki je polna takih in podobnih bojev:

Tokrat je bil stream še nekoliko bolj zanimiv, saj je admin/režiser Jimmi, prvič testno pokazal izredno lepo, pa tudi funkcionalno prenovljeno grafično podobo prenosa. To je verjetno že en del novega UI/Competition sistema. Stream se poleg ostalih bonbončkov, lahko pohvali tudi s "sliko v sliki". Končno so med prenosom na voljo (počasni) posnetki, ki pa zaenkrat delujejo še malce okorno. Dirka v najhitrejši klasi je bila napeta do zadnjih metrov :) Posnetek dirke na spodnji povezavi:

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...