Skoči na vsebino

DiRT Rally 2.0


branebrane

Recommended Posts

Pred 8 urami , AliBuggy je napisal:

-degradacija proge. Tudi sam nisem zaznal razlike ali vozim prvi ali 100-ti, predvidevam pa, da bi se to poznalo na finih FFB efektih, ki jih (trenutno) ni. Nisem bil pozoren ali te voznja po kolesnicah kjer se je nabrala voda tudi kaj upocasni, kar bi bilo smiselno, bi pa za to rabil neposredno primerjat dobro in razrukano progo. Tega kot jaz vem, se pa v time trial ne da narediti ali pac?

Glede tiste vode v kolesnicah...sam nisem začutil nobene spremembe da bi avto kakorkoli odreagiral...vizualno so fantastične te lužice v USA in peščeni kanali v NZ...prav bi bilo da bi na volanu začutil kako te povleče v eno smer če bi prišel recimo z eno stranjo gum v lužo ali kanale v pesku....na žalost je tu FFB mrtev, kar mi je res škoda in velik korak nazaj napram DR1 (se ponavljam, pa kaj morem). Nekaj sem brskal po netu in nekje razbral da je FFB tak kot je prav zaradi te degradacije...močno upam da bojo nekaj porihtal, ker to je meni osebno edini resen minus igre.

Glede testa vpliva degradacije...moral bi v carrer mode recimo 5x odpeljat eno naštudirano progo ki je razrukana in pisat čase...potem pa v time trial ponovit to na frišni progi. Samo trenutno jemljem igro po koščkih dokler je sveža in se tega no bom šel...pride na vrsto vse ko bomo drkali samo še rekorde 😁     

Link to post
  • Odgovori 405
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes se mi je ratal pa dvakrat pofockat na Daily eventu...woohoo   Fulvia pa Fordek s katerim sem glidal pa NZ sem tole lovljenje ritke se posnel  

Glede na to, da ne bo dolgo trajalo... Ker mi je dokaj všeč avto in proga, sem si danes popoldne vzel čas, da malo natreniram. Naj uživam dokler traja :D.

Žal bom zaradi velikih premetavanj na Poljskem po posvetu z zdravnikom, moral tale rally preskočit (v resnici sem bil na operaciji, odstranjevali aterom na lopatici). Za zdaj še ni znano, kdaj se bom

Posted Images

OMG! Tale Elite klasa je pa cisto drugi svet. Ce sta bili v PRO ligi kaksna napaka ali dve dovoljeni, da si se zmeraj koncal prvi, se to tukaj konca! Razmisljat da bi sel v ligo z osnovnim necipanim in upgradanim dirkalnikom na stezo pozabi. Ena drzava ima zdej 10 prog in zdej se pokaze tudi kaksna presenecanja nam je Codie pripravil. Sem sel najprej odpeljat z GrpB Audi. Ajoj. Ni ta grupa zamanj kralica tega motosporta. Avto je na ozkih cestah Avstralije bilo prakticno nemogoce hendlat, brzine in skoki so take da jih jaz ne morem procesirat :D

Po skoku imas 50/50 sans da avto ostane poravnan ostalih 50 posto pa spusis na naslednjem ovinku, ker se avto do njega se ni umiril. Servis je se vedno na 2 stage-a a so barabe zdej naredile mesane med suho in mokro s tem da je suha prva. To pomeni, da si ga naje*al v vsakem primeru :D Ce bos izbral mokro bos na suhem cist nekonkurencen pa se unicil jo bos tako da bos na mokrem takorekoc bos..s suho je pa se slabse ker znucana suha na mokrem je recept na GrpB za novo zvrst baleta :D. Jap pri GrpB grejo gume v kolikor prevec vrtis v ovinkih tako hitro, da je ze suha po dveh stageih bila krepko pod crto za izrabljeno...torej vseeno je vpliv...KUL!

Koncal sem Avstralijo na 8-em mestu in mislil da bo v NZ kej bolje. Takole bom reku. Takoj po tem sem sel kupit se enega mehanika in jih vse natreniral skoraj do konca. Verjetno je jasno na kaj ciljam :)

Koncal sem v NZ na 20 mestu Avto je bil prakticno totalka, saj ga nisem sproti mogu popravit. To pomeni da je motor pokasljeval kot staro kljuse in med dirko kar crknil za sekundo, top speed pa je bil...kako naj se lepo izrazim...obupen :P
 

Ker se imam rad in je ego ze mocno trpel sem se sprijaznil da se nisem zrel za to ter abandal chapionship. Dobil sem sicer nekaj denarja ki pa sem ga itaq porabil za popravila, se je pa vsaj avto upgerejdal do konca, kar pa me ne navdaja z navdusenjem ker je bil ze prej cist prevec zivalski za hendlat.

Sem zdej vzel R5 citrencka...o kaka milina. Hitrosti so nizje avto predvidljiv in uspel sem na Elite zmagat prvo drzavo, ki je bila tokrat Spanija, pa se to za las in skoraj nebi, ce nebi turek Demir, ki je bil cel cas moj nemesis zletel v prepad, vsaj mislim tako, ker ga ni bilo na enem stage-u sploh na lestvici....pa bastard je se vedno za mano vozil, tako da sem dozivel trenutke ko sem zmagal vse stage-e zeleno pol pa na lestvici model pred mano WTF!!

Aja pa se topel nasvet in modra navodila. Nikoli ne glejte lev status bar ker samo zmede in vsaj mene pripravi do panike in s tem napake. Kar naenkrat namrec je class leader "warp-nen" pred tebe in teb nic jasno od kje. Po par ovinkih se stvar sicer izniha sam vseeno pa zelo zavede, ce nisi dost mocen na zivcih...tko kot jaz :D

Ajd cao prasinarji, bom jaz zdej en pircek probu sisnt....imam namrec virozo in 37.5 temperaturo (ko sem fural avdija pomoje se eno stopinjo vec) tako da je tole dost DR2 zame danes!

 

 

 

Link to post

Hehe...tudi jaz se borim z igro sicer še na nižji stopnji PRO. S škodo z original agregatom še ne zmagujem...sicer ni v osnovi kriva premajhna moč pač pa bolj to da vse prevečkrat zletim s steze 😄

Glede tvojega nasveta o status baru...sam imam že od DR1 pogled s haube in vse na ekranu izklopljeno razen obratomera in hitrosti...pa še to bolj zato, da včasih poškilim iz firbca kako hitro gre vse skupaj...vse ostalo me med vožnjo ne zanima in se mi zdi bolj kot ne moteče in odveč.

Mene pa nekaj zanima, če je kdo že o tem razmišljal...nadgradnje agregata me malo begajo...ko s časom mehaniki pogruntajo nadgradnjo in jo lahko kupiš, zakaj bi sploh kupoval eno za drugo? Počakaš do zadnje in imaš max, drugače vse skupaj 3x preplačaš in vmesne nadgradnje so itak uporabne le za par brzincev saj dobiš kmalu naslednjo. Čudi me da kljub temu da počakaš na končno nadgradnjo in jo kupiš imaš še vedno možnost "dokupiti" vmesne...zakaj bi to kdo naredil? Z večjo močjo naj bi motor zdržal manj...a sploh kje pride to do izraza? Mogoče edino pri groupB, kjer grejo že v osnovi avti kot avion (probal sem sicer samo Audija) in bi si z vmesno nadgradnjo prilagodil moč zase, saj včasih je res prevelika moč le ovira...hm? 😀

Še par reči glede raceneta/eventov me zanima...pri eventih jaz ne vidim več kateri brzinec bo izbran kot v DR1...sem kaj spregledal ali je res tako? Sicer se mi zdi tako boljše saj potem ne bo več toliko treniranja pred samim vpisom in bo treba biti vsestransko dober 😀 Potem je tu leaderborad...recimo da dosežem trenutno 50 mesto...pogledam lahko samo cca 20 udeležencev gor in dol...ostalih pa ne? Je to samo na PS4 oz. pri meni ali tudi pri ostalih vas na PCjih? Pri DR1 sem lahko pregledal celotno lestvico.

Uredil - bubina
Link to post

Nadgradnje motorja sevada lahko preskakujes in to je pac tvoja strateska odlocitev. Na zadnji stopnji upgrade-a je motor dost bolj obuctjiv na okvare, zato investicija v mehanike ni odvec ze v startu.

 

Eventi in treniranje..kaj je to. Picis na event... pa gasa. Danes je bila Aregntina N4...nisem imel avta...kupil rabljeno "micko" in mi je ratal biti top 3 pred pircki :D

 

Sem pa danes MK2 forda trikrat obrnu na dailyiju, da malce poravnam sceno. To je rally in obozujem ga!

Link to post
12 minutes ago, Lojzze said:

sej bičiz Dirt 3 scene pa ne poznaš več zdaj ko si Dirt Rally 2.0 Master Race :P

Upam da si swede dons pet naucil kaj se prav bit rojen v Sloveniji...ne dost sem imel voznje dons. Mal sem Dotkal pa kruzam po muski dons na easy...nekak nisem  cist dirty :D

...so me en petek pogresal..mislim da ne!

Link to post

Alibuggy:

Haha...danes sem šele pogruntal kako se pogleda celoten leaderboard na eventih 😁

Sej si top 10 med vsemi daily/weekly eventi, opasan 😁 Sicer mi zaradi multiplatforme piše Dirtplyer, ma ni treba ugibat 😁

Imam občutek da sem naredil danes majhen preboj...zelo soliden rezultat weekly Spain (kljub 3 izletom s steze) in večerna akcija s Škodo v PRO klasi...sem začel zmagovat, Argentina brez praskice 😁 Če bo šlo tako naprej se ti upam da kmalu pridružim na vrhu lojtre, haha 😁

Link to post
Quote

Haha...danes sem šele pogruntal kako se pogleda celoten leaderboard na eventih 😁

Kako? A mislis potem ko ga koncas pogledas trenutnega...kaj pa za nazaj? Web page verjetno (se) ne obstaja kot pri DR1?

Drugac pa tist top 10 kar ti vidis je verjetno nek Dirt Player s slovensko zastavo. Ja to imajo bedno narejen, ti moram pa povedat, da zal nisem vedno jaz ker  je na lestvici vsekakor vsaj se Pawks666, Nivek, Domc ali Rival, ki pa ne vem kdo je nosi pa naso zastavo :D pa verjetno sem tudi koga spregledal, ker tale leaderboard ingame meni mal cudno dela, ce prehitro sibam dol ali gor se kar zasteka :S

Ce imas kaksen boljsi nacin za pregledovanje se priporocam, pa CREST iz DR1 je bil tudi ok, ker si lahko analiziral kje si izgubljal sekunde. Upam da s casom dodajo to tudi na DR2 daily/weekley evente.

 

 

Link to post

Zaradi trenutno malo bolj natrpanega tempa,sem komaj ta vikend uspel zaštartat DR2. Prvi vtisi so pa povsem identični vsem ostalim opažanjem...premalo feedbacka na FFBju,premala razlika pri izbiri gum,sploh na makadamu,neiztrošenost proge... 

Mi je pa všeč sama vožnja....pa tisti prenos teže pred ovinkom,ko pohodiš bremzo. 😃 Grafično tudi izgleda odlično na kompu. Aja,pa tiste rešetke na cesti se res nenormalno občutijo napram ostalim občutkom na stezi. 😁

Link to post

sovoznika pa tudi se niso pogruntali. v spaniji prletis v desno 4 k se zapre v kriziscu ma to da se zapre ti pove ko prides na pouno skozi prvi del ovinka in nimas nobenih moznosti se ustavit. zakaj zadeva ni speed sensitive in ce gre iz enga ovinka takoj v drugi bi mi mogu sporocit prej ku zlajfam za prvi ovink...sej lahko nastavis da ti prej bere ma pol pa na neki ravnini pozabim kaj me caka naprej...pa se par napak je. 😤

Uredil - n1vekk
Link to post

:D JA kopilot tudi mene dostkrat zmede, se ma vedno bolj zanasam na znake. Drugac pa ce je kdo hotu sprobat kako so gume in izbira pomembni, priporoca weekley z GT klaso, kjer imas na tri stage servis, s tem da imas kombo mokre-suhe-mokre in obratno. Sem se tako ustel prvic ko sem sel s suho da je bilo groza. Bremze so lockale drsel sem kot vodni pajek po barju in izletaval iz ovinkov. Ko sem prisel na suho je bila guma tudi ze bolj svoh. Sem pa se enega nasega aliena nasel in mislim da je to v4n4d4j? aka vajtos  

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...