Skoči na vsebino

Pravilnik


Recommended Posts

Splošna pravila

V prvenstvu veljajo splošna dirkaška pravila portala slo-racing.com, ki jih lahko najdete tukaj.

1 Prijava v prvenstvo
Prijava mora vsebovati naslednje

  • Potrditev, da ste prebrali pravilnike (člen 1.2) in se z njimi strinjate
  • Vaše podatke:
    • ime in priimek
    • številko na dirkalniku
    • ekipo (če boste vozili kot del ekipe)
    • Steam Community ID (npr.: 76561197963675382)

Prijava se izvede preko spletnega obrazca. S prijavo voznik potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Prijave, ki ne bodo vsebovale zgoraj zahtevanih podatkov, bomo zavrnili in ne bodo upoštevane.

Rok za prijavo je: 31.10.2018

1.1 Status donatorja
Za prijavo v prvenstvo status donatorja ni potreben. Status donatorja je potreben za uporabo klubov na forumu (glej člen 1.9). Kako pridobite status donatorja si preberite 
tukaj.

1.2 Pravilniki
Preberite splošni dirkaški pravilnik, osnovne informacije ter pravilnik, ki je specifičen za to prvenstvo (trenutno besedilo)

1.3 Prijavnina
Prijavnina za prvenstvo ni potrebna, potreben je le status donatorja za vse, ki bi želeli uporabljati klube na forumu. Več o donacijah si preberite tukaj.

1.4 Prijava s pravim imenom in priimkom
V prvenstvo se je potrebno prijaviti s pravim imenom in priimkom. S prijavo se strinjate, da se vaš ime in priimek uporabita pri pisanju novic o prvenstvu na našem portalu, Facebook strani portala slo-racing.com ter na medijskih kanalih

1.5 Izbira dirkalnika
Na voljo je samo en dirkalnik, in sicer Mazda MX5 Cup, ki je na voljo v dodatku Japanese Pack.
Lahko pa izbirate oziroma pripravite lastne skine.

1.6 Izbira številke dirkalnika
Številke 1-99 (samo eno- in dvo-mestne) si lahko poljubno izberete. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje".V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili, naj si izbere drugo številko. Številka bo morala biti že vdelana v skin, saj se v Assetto Corsa ne da izbirati številk.

1.7 Izbira ekipe
Izberete lahko že obstoječo ekipo in se ji pridružite (to se dogovorite z lastnikom ekipe). Če ekipe nimate, lahko ustanovite svojo. Ekipa ima lahko največ dva člana.

1.8 Steam Community ID
Kako najdete Steam Community ID si preberite tukaj.

1.9 Klubi
Portal po novem omogoča možnost klubov, kjer lahko ekipe zasebno komunicirajo in med sabo delijo datoteke. Za uporabo klubov je potreben status donatorja za celotno obdobje trajanja prvenstva. Več o statusu donatorja si preberite tukaj.
 
2 Organizacija in potek prvenstva
2.1 Koledar dirk
Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

  • Pred začetkom prvenstva se bodo (predvidoma od  1.10.2018 dalje) izvajale testne dirke, in sicer bo na voljo strežnik, na katerem bodo v določenem intervalu krožile proge iz prvenstva.
  • Izvedli bomo 10 dirkaških vikendov, na razpolago bomo dali 12 prog in člani foruma (zaželeno je, da glasujejo tisti, ki nameravajo voziti v prvenstvu) bodo lahko izbrali, kateri dve progi bosta izločeni s seznama.

Dirkaški vikendi bodo izvedeni na naslednje datume:

  1.   04.11.2018  Brands Hatch - Indy
  2.   18.11.2018  Laguna Seca
  3.   02.12.2018  Vallelunga
  4.   16.12.2018  Blackwood GP
  5.   06.01.2019  Okayama - Piper
  6.   20.01.2019  Donington Park - National
  7.   03.02.2019  Oulton Park - Fosters
  8.   17.02.2019  Snetterton - 200
  9.   03.03.2019  Tor Poznan
  10.   17.03.2019  Cadwell Park

Za Brands Hatch Indy je potreben DLC Dream Pack 3, povezave do ostalih prog bodo objavljene v temi, ki bo odprta za vsako dirko.

2.2 Urnik dirk

Urnik bo objavljen v vsaki temi za dirko posebej. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Različne vrste dirkaškega vikenda imajo različen urnik. Trajanje dirk je približno in lahko pride do nekaj minutnega zamika.

20:00 Trening
21:00 Kvalifikacijska dirka (štartni vrstni red glede na skupni vrstni red v prvenstvu; na prvi KD bo uporabljen štartni vrstni red glede na najhitrejše čase s serverja v obdobju celotnega tedna pred prvo dirko)
21:25 Dirka 1 (vrstni red glede na rezultate iz KD)
21:50 Dirka 2 (vrstni red glede na rezultate iz D1, prvih 10 bo štartalo v obratnem vrstnem redu)

2.3 Prijava in odjava z dirk
2.3.1 Prva dirka prvenstva
Za prvo dirko v prvenstvu organizator smatra, da jo imajo namen odvoziti vsi vozniki, ki so se prijavili v prvenstvo. 

2.3.2 Prijava na dirke
Na vse ostale dirke se morajo vozniki posebej prijaviti v temi posamične dirke. Prijaviti se morajo najkasneje en teden pred dirko (Rok: nedelja pred dirko, do 23:59). 

2.3.3 Odjava z dirke
Velja člen 3.2 iz 
splošnega dirkaškega pravilnika.

2.4 Točkovanje
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Voznik lahko dobi točke samo, če je prevozil >75% celotne razdalje dirke.

Točkovanje pri posameznikih bo potekalo po naslednjem sistemu: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Pri točkovanju ekip se seštejejo točke obeh voznikov na vsaki dirki.

2.5 Balast
Na prvi dirki prvenstva bodo vsi dirkalniki brez dodatne obtežitve. Na vseh naslednjih dirkah, bodo obteženi dirkalniki najboljših desetih dirkačev v skupnem točkovanju. Ta obtežitev bo veljala za celoten dirkaški vikend.

  1. 20kg
  2. 18kg
  3. 16kg
  4. 14kg
  5. 12kg
  6. 10kg
  7.   8kg
  8.   6kg
  9.   4kg
  10.   2kg

Najvišja možna obtežitev je 20kg. Če se sredi prvenstva pridruži nov dirkač, bo imel na svoji prvi dirki obtežitev 20kg.

2.6 Postanki

Postanki v boksih niso obvezni.

3 Barvne sheme dirkalnikov (skini)
3.1 Izdelava
Skin mora biti narejen skladno s predlogo, na kateri so že pripravljeni sponzorji, številke ter podatki o vozniku (Priimek). Skin mora biti v formatu .DDS.
 
Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Prva-Ekipa_jNovak_15]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Prva-Ekipa
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: jNovak
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 51
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

Pravilno je potrebno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

{   
"skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
"drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
"country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
"team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
"number": XX  tevilka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}

Primer:

{
"skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",
"drivername": "Mitja Bonca",
"country": "Slovenia",
"team" : "Skywaker Racing",
"number": 22
}

Ekipe morajo skine poslati najkasneje do 1.11.2018. Skine naj se posreduje preko emaila organizatorju na naslov prijava@slo-racing.com. Skinpack bo pripravljen pred prvo dirko prvenstva.

3.2 Avtorske pravice
SloRacing ne odgovarja za nepooblaščeno uporabo logotipov ali kakršno koli drugo kršenje avtorskih pravic pri izdelavi barvnih shem za dirkalnike. Ta odgovornost leži pri vozniku, ki vozi dotični dirkalnik. Voznikom svetujemo, da pridobijo pisno dovoljenje za uporabo vsebine, ki je avtorsko zaščitena, na svojih dirkalnikih.

4 Nastavitve strežnika
4.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena fiksna podlaga s 100% oprijemom.
Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno.

4.2 Vreme in čas
Nastavitev časa in vremena bosta na vsaki dirki identična in objavljena v splošnih informacijah o prvenstvu.

4.3 Obraba gum in goriva
Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.

4.4 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter tovarniške nastavitve ABS in TC.
 
4.5 Poškodbe
Vključene bodo poškodbe (50%)

4.6 Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume, bodo omogočene na strežniku.

4.7 Prehiter start
Voznik prejme kazen vožnje skozi bokse zaradi prehitrega starta.

5 Dodatne aplikacije
5.1 Pit Lane Penalty
Aplikacijo je obvezno potrebno imeti nameščeno in omogočeno! Z njeno pomočjo preverjamo sekanje ovinkov med dirko. Samodejno izdaja kazni vožnje skozi bokse in preverja hitrost vožnje skozi bokse. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.

5.1.1 Sekanje ovinkov
Preverja sekanje ovinkov. Če sekate ovinek, vam izda opozorilo. Po treh opozorilih prejmete kazen vožnje skozi bokse. Med vožnjo skozi bokse je prepovedano dolivanje goriva, popravljanje dirkalnika, menjava gum - v nasprotnem primeru aplikacija ne upošteva, da ste opravili kazen.

5.1.2 Vožnja skozi bokse
Assetto Corsa samodejno vklopi omejevalnik hitrosti, ko zapeljete v bokse. Na žalost lahko pripeljete s polno hitrostjo in kršite omejitev hitrosti brez posledic. Aplikacija to preverja in vam izda kazen vožnje skozi bokse, če v bokse pripeljete prehitro.

Ko prejmete kazen, imate na voljo tri kroge, da izvedete vožnjo skozi bokse. Če kazni ne upoštevate, ste z dirke diskvalificirani.  Če kazen vožnje skozi bokse prejmete v zadnjih dveh krogih, ni potrebno iti na prestajanje, ampak avtomatsko dobite pribitek 20 sekund h končnemu času.

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty: PitLanePenalty1.18SR.zip  (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

5.2 Helicorsa
[Opcijsko] Aplikacija vam prikazuje, kje okoli vas se nahajajo vaši tekmeci. Ko ob vas ni nikogar, je aplikacija praktično nevidna, ob približevanju tekmecev pa se obarva v rumeno oz. oranžno barvo. Priporočamo, da si jo nastavite nekje na sredini zaslona, da je spremljanje lažje (ni potrebno gledati v drug kot zaslona, saj s tem pade koncentracija). Zadnja različica je na voljo tukaj

Link to post
Deli na drugih straneh
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...