Jump to content
Sign in to follow this  
markop

Wheelcheck

Recommended Posts

Se strinjam. Enkrat mi je mož iz IR, ki razvija FFB povedal, da je končna moč, ki se jo pošlje volanu produkt aplikacija*profiler.

Torej, če daš v aplikaciji 100% in v profilerju na 80% bo šlo do motorja 80%. In obratno. 

Na deadzone pa ne vpliva kakor jaz razumem (vidim). Je nekje 5% zgoraj neglede na moč. 

BTW: dober thread. Se še kej naučimo.

Edited by markop

Share this post


Link to post

Pri T500 je kar razlika. Volan se na 100% gaina za par stopinj obrne že pri 4% outputa, vendar potem ni toliko linearna krivulja navzgor. Pri npr. 50% gaina se za par stopinj obrne šele pri cca. 12% outputa.

 

Share this post


Link to post

Ja bi znal moj deadzone pojasnit zelo nizke nastavitve ffb :D, 70-10-10-10, ponavljam z vsem na 100%

 

g27 100p.zip

Share this post


Link to post

Se mi pa zdi, da je pr logitechu kr bolj izrazit deadzone pri nižjih nastavitvah ffb kot pa naprimer Murnov T500. Vsaj jaz sem imel na grafu dosti vecje razlike, tako kot marko z g27 tudi 20 ali 30% deadzone.

Edited by Grebenc Gašper

Share this post


Link to post

"g27" je znan po zelo velikem dead zone. Grafe, ki smo jih dobili so značilni. V bistvu je kanta od volana.

Še bolj me čudi CSW. Tisto je pa adijo pamet. In zna biti, da je dejansko tako, saj pol dela pravilno, če pogledate graf. Me prav zanima kaj bo @Rokovnjac povedal, ko bo dal min. force na 20~30%. Samo, da ne bo še hitrejši pol madona :)

Vsekakor moč na račun nelinearnosti nikakor ne bi nižal. Vsi si želimo čim močnejši volan.8i7

a) Z nižanjem moči se (očitno je res tako) dead zone povečuje. Dead zone je veliko bolj moteč od nelinearnosti. Na nelinearnost se človek privadi in prilagodi na dead zone pa ne, ker ne čuti. Večji kot je dead zone, več bo zadek zdrsnil preden to začutimo na volanu.

b) Ko kompenziramo dead zone z večanjem min. force pravzaprav zmanjšujemo uporabni razpon moči. Namesto, da bi za T500 bil od 5% do 100% je za maximalno linearnost razpon samo še od 12% do 60% (recimo).

Updejtam grafe v kratkem...

Share this post


Link to post

moj Fanatec Porsche GT3 RS v2

EDIT: 

@markopmogoče bo ta bolj pravilen ker sm izklopil spring in dri? na volanu

Edited by PEK

Share this post


Link to post

Glede linearnosti imaš prav. Jaz imam ffb nastavljen najmočnje kolikor gre brez preveč clipanja in tudi graf ne pride preveć nelinearen. DFGT je itak bolj švoh in ffb kej preveč na low ne pride v poštev :P 

Edited by Grebenc Gašper

Share this post


Link to post

Posodobil sem grafe in dodal enega, ki bolje prikazuje dead zone. Ni mi jasno kako ima lahko @mare87 večji odziv od @PEK

pri istih nastavitvah WheelCheck. Neki ne razumem ali ap delamo nekaj narobe.

Podobno za volan od @ingange. Ali imaš kej narobe nastavljeno ali pa mi delamo kej narobe. Mogoče vprašaj @tomo meglic, ker po moje ima izkušnje z WheelCheck.

 

 

Edited by markop

Share this post


Link to post

Jaz mojga na 100% v igri še premaknem ne.. mam na 30% v AC naprimer... nevem kaj bi po teh grafih z T500 in 100% v igri počel... volan bi mene po sobi metu haha :D 

Share this post


Link to post

Ja meni je malo čudno ja kar se odklona tiče (output). Če imamo vsi nastavljeno, da WheelCheck odčita pozicijo po 300ms bi to moralo biti sorazmerno z navorom. Mah.

To je dobil David Tucker, ki pri IR razvija FFB.

2348427.png

torque list 1.png

Share this post


Link to post

Ne vem v čem je fora, take so moje nastavitve:

test.png

 

Sem zdaj pojačal FFB in je boljši občutek, na 100% je še vseeno premočno za mene, 80 - 60 pa kar prav. Primarno sem mel nizek FFB zaradi Dirta in vožnjo z eno roko, drugo H.

Edited by mare87
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Drugi je isti, samo da je malo bolj pozoomiran

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Pred 13 urami , markop je napisal:

Še bolj me čudi CSW. Tisto je pa adijo pamet. In zna biti, da je dejansko tako, saj pol dela pravilno, če pogledate graf. Me prav zanima kaj bo @Rokovnjac povedal, ko bo dal min. force na 20~30%. Samo, da ne bo še hitrejši pol madona :)

 

Oj, tale min force, to naštimam v AC-ju? Pod nastavitami volana?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...