Jump to content
ingange

DIY Sim Racing Pedals

Recommended Posts

Jaz sem resno razmišljal, da bi nabavil PT-1 - cena 379$ je bila super za to kar ponujajo. Potem so ceno dvignili na 439$, 126$ je še poštnine. Sedaj si že na 565$ pa sigurno te bojo še na carini fajn po žepu udarili. Potem si pa že v price-range od HE Pro pedalov, ki jih pa žal ni na zalogi :( 

Na koncu ugotoviš, da CSP v3 sploh niso tako slabi, kar se tiče price/performance.

Share this post


Link to post

To pa je oderuška poštnina [buzara].

Kakor vem je splošni procent carine 2,5% do določene vrednosti, PT-1 bi prišla še v to vrednost, potem pa se določa posebej.
Ampak to ni nič v primerjavi s 22% DDV :D 

Share this post


Link to post

Med 10bitnim in 12bitnim pretvornikom ne bi smela biti razlika. Za 12 bitov mora vse skupaj biti ful natancno narejeno in elektronika brazsumna sicer zadnji biti plesejo tango in nic ne doprinesejo.

Share this post


Link to post

10 bit - 1024 steps
12- bit 4096 steps

Pa računaj, da do lockupa/ABS rabiš cca 60% vrednosti, potem pride 614 steps vs 2457 steps.
V teoriji se sliši kot velikanska prednost, kako je pa v praksi pa ne vem.
Bi moral en dan CSP pedala priklopiti direktno na volan, da bi operiral samo s 256 koraki :roll:

Share this post


Link to post

Pri pedalih s POT je to enostavno izračunat, saj si pogledal hod pedala in samo delil - če je npr. 10cm hod in imaš 8 bitni POT, 10cm deliš z 256 in dobiš, da je vsak korak 0,4mm. Vsaka čast tistemu, ki je tako natančen z nogo, da mu je pomembna večja natančnost.

Pri load-cellu pa moraš gledat glede na silo. CSP v3 imajo 90kg load cell - to pomeni, da imaš pri 12 bitnem enkoderju natančnost na 20gramov, pri 10 bitnem pa 87gramov. Sedaj pa vzemte tehtnico pa probajte na 100gramov natačno pritiskat nanjo - vem, ni čist enako, ampak za neko približno predstavo...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

To je ful razlika.  Kot če bi se 100kg kolesar sekiral katero kolo naj kupi, tisto ki ima 5,53kg ali tisto 5,48kg...  

Share this post


Link to post

Iz osebnih izkušenj lahko povem, da razlika med G25 in CSP pedali je.
Testirano v simulaciji AC, avto M235i (TC off), Imola, ovinek Tosa. Definitivno lažje držanje avta na limitu slipa iz ovinka in po ravnici gor [ok]
Mislim pa da imajo G25 pedala manj hoda.
CSP V2 imajo 1,5 cm hoda na gredi, kar pomeni cca 8,5 cm premika pedala v zgornji točki (vrh pedala).

@PEK

Odvisno ali gleda kolo z visokimi ali nizkimi obroči. 
Z visokimi obroči bo bolj aero in bo bolje letel po ravnini pa čeprav bo imel 0,05KG na kolesu več :P  

Share this post


Link to post

Verjamem, da se pozna razlika med load cell pedali in pedali na potenciometer. Kot rečeno je razlika v tem, da pri enih moraš naštudirat pozicijo in na tak način modulirat, pri drugih pa je odvisno od sile. Sam sem sicer samo ene 2x probal, vendar nisem toliko časa vozil, da bi se lahko bolj navadil in težko rečem kaj je boljše. Vsi, ki imajo dalj časa load cell pedala pa pravijo, da je z njimi lažje zavirat.

Dvomim pa da je kakšna razlika med 10 bitno in 12 bitno natančnostjo...

Share this post


Link to post

@alkoro  Ja do sedaj je znesek cca 120eur . Pa še nekaj vijakov in malenkosti se bo nabralo . Vendar računam da ne bom presegel 150 . 

Bo pa trajalo ker vse potuje iz Kitajske .  Sem se pa klub poreklu odločo za komponente industrijske kvalitete ( potenciometri in load cell )

Ostalo pa bo nastajalo sproti po meri in potrebi .

Drugače pa naj bi med 10 in 12 bit bila razlika v natančnosti ki jo občutiš . Tako pravijo tisti ki se z tem ukvarjajo .

Za tiste ki pa ustvarjamo nekaj iz nule pa tak sploh ni dileme vzameš tisto kar misliš , da je boljše .

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

12 vs 10 bit...

Že res, da je pri enem 1024 pri drugem pa 4096 korakov. Vpršanje pa je, če sistem omogoča zazanavo te razlike. Govorim o sistemu, ker je tukaj več faktorejv v igri. Začne se stopalki in konča pri napajalniku oz. vezju v elektroniki. Za 12 bitov mora biti vse skupaj presneto dobro narejeno da ti omogoča zaznavo razlike. Za mehaniko ne morem govorit, veliko pa lahko povem o elektroniki. Za 12 bitov morajo biti vezje res dobro načrtovano ter izbrani nizkošumni elementi. PCB mora biti v nulo narjen in narediti ga more mojster, ki jih je pa malo. Poleg tega še pravzaparv nikoli nisem videl AD konverterja v procesorju, ki bi bil 12 biten. Vsi so 10 bitni. Razen kakšne hude specifike, ki pa tudi stane. Če reklamirajo 12 bitov jih najbrž dobijo na kot je opisano spodaj:

Nihče ne govori o hitrosti vzorčenja. Kaj ti pomaga 12 bitov, če vzorči par krat na sekundo. In še tole. Teorija signalov pravi, da lehko resolucijo večaš z povprečenjem. Ja tako je. In ot tudi v praksi uporabljamo. Torej vzorčimo hitreje in pol povprečimo in iz 10bitnega konverterja kar naenkrat naredimo 12 bitnega.

Bottom line. Če ni neke velike razlike $ med 10 in 12 bitov vzami 12. Če je razlika velika vzami 10, ker sumim da je drugo megla.

Share this post


Link to post

Je že naročeno . Mislim da večina DIY uporablja te kontrolerje .

@MarkoP Mi laho  prosim nekaj pomagaš , glede nato da si omeno da ti je elektronika doma . 

Odspodaj so navodila za priklop , in je omenjeno da kontroler podpira priklop 36 stikal v 6x6 matrici . In če gledam kontakte ki so na vezju mi ni najbolj jasno kako naj bi priklopil na isti kontroler še recimo DIY button box . 

 

Using the DSD 12 Bit Controllers

DSD 12 Bit controllers have 6 analogue axis inputs and up to 36 button connections (in a 6x6 matrix).  The diagrams below show how to properly connect various components and buttons to the board.   Note the following details:

  • Use 100k Ohm potentiometers if you connect pots to the analog channels; 10k Ohm potentiometers may be used as well
  • DSD Circuit Boards will also allow you to connect hall effect sensors, or pressure transducers to the analog channels. Refer to the manufacturers' data sheets for correct wiring instructions
  • Shunts are supplied on all boards with analog inputs.  If you are not using that particular input, leave the shunt on the GND and A(n) pin to prevent calibration interference
  • If you are using a "Sam Sensor", you must connect that to one of the A(n) inputs; those do not connect to the load cell amplifier
  • If you are using a DSD 12bit controller with integrated amplifier AND DO NOT have a load cell element connected to the terminal block (Z-Rotation Axis), you will need to connect a small piece of jacketed wire between the GND and V- connections to avoid any calibration interference on that analogue axis input.  IF YOU DO have a load cell connected on the terminal block, do not connect this wire
Picture
 
Picture
 
Picture
 
Connecting Shunts

Shunts are necessary to prevent calibration interference on any unused analogue input channels.  The photo to the right shows the shunts connected properly on Analogue input A1, A2, A3 and A4.  The shunt connected on A5 is a spare.

Shunts are connected between A(n)+GND where A(n) is an unused analogue input connection.  For example, if you had a connection on A1 and A2, the analogue inputs of A3, A4 and A5 would be shunted.  The shunts ensure that any unused analogue input channel has zero output and remain that way when calibrating your DSD 12 Bit Controller. 

Each DSD 12 Bit Controller is supplied with shunts in place as shown on the photograph to the right.
Picture
Edited by ingange

Share this post


Link to post
Pred 23 urami , ingange je napisal:

Ja ampak tudi če nimajo zavore servo ojačevalca so še vedno hidravlične .Sej pa so delovale na hidravlično zavorno olje .  Mehanska je ročna ki je na zajlo . Diski spredaj zadaj pa bobni . Imam še oba 1.3 in 1.8 gti  :-)

Oprosti,ker motim tvojo temo. Kateri letnik pa imaš? Kolikor se spomnim je imel moj spredaj bobnaste zavore. Kaj če bi se zmenila 1x bi jih prišel malce pogledati,da se vrnem v stare čase :D 

Share this post


Link to post
Pred 20 urami , alkoro je napisal:

@ingange

Si kaj preračunal koliko bi zapravil za load cell pedala?

Jaz sem gledal, da če naročim iz USA bi prišlo cca 200 EUR za cilindra in senzor (cenejša opcija).
Okoli 350 pa če uzamem boljši senzor in 12 bit PCB. 
Sem nisem štel materiala za pritrditev, cevi, tekočine, itd...


Če na koncu prištejem še začetno nakupno ceno CSP v2 pedal pridem že zelo blizu temle: http://www.hppsimulation.com/hpp-2-pedal/23-phtv2p.html

Če ne bi bilo davka in carine :roll:

Če v carinsko deklaracijo napišeš, da so pedala za igranje video-iger, boš prikrajšan carine. Vsaj nekaj :)

 

Pred 20 urami , alkoro je napisal:




 

 

Share this post


Link to post
21 hours ago, MarkoP said:

12 vs 10 bit...

Že res, da je pri enem 1024 pri drugem pa 4096 korakov. Vpršanje pa je, če sistem omogoča zazanavo te razlike. Govorim o sistemu, ker je tukaj več faktorejv v igri. Začne se stopalki in konča pri napajalniku oz. vezju v elektroniki. Za 12 bitov mora biti vse skupaj presneto dobro narejeno da ti omogoča zaznavo razlike. Za mehaniko ne morem govorit, veliko pa lahko povem o elektroniki. Za 12 bitov morajo biti vezje res dobro načrtovano ter izbrani nizkošumni elementi. PCB mora biti v nulo narjen in narediti ga more mojster, ki jih je pa malo. Poleg tega še pravzaparv nikoli nisem videl AD konverterja v procesorju, ki bi bil 12 biten. Vsi so 10 bitni. Razen kakšne hude specifike, ki pa tudi stane. Če reklamirajo 12 bitov jih najbrž dobijo na kot je opisano spodaj:

Nihče ne govori o hitrosti vzorčenja. Kaj ti pomaga 12 bitov, če vzorči par krat na sekundo. In še tole. Teorija signalov pravi, da lehko resolucijo večaš z povprečenjem. Ja tako je. In ot tudi v praksi uporabljamo. Torej vzorčimo hitreje in pol povprečimo in iz 10bitnega konverterja kar naenkrat naredimo 12 bitnega.

Bottom line. Če ni neke velike razlike $ med 10 in 12 bitov vzami 12. Če je razlika velika vzami 10, ker sumim da je drugo megla.

Kaj pa praviš na tole:

 

Quote

The ECU receives all the position readings from the pedals and processes them prior to sending them to the PC over the USB port, utilising its internal 16mhz microcontroller at its core. Capable of performing over 15,000 pedal reads per second and analysing this vast amount of information to extrapolate the smoothest and most accurate pedal position information possible. The ECU is also capable of sending up to 1,000 pedal position updates to the PC every second, but only when required in order to conserve bandwidth. Keeping the pedals in a steady position, updates to the PC are not required.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Težko rečem, kaj delajo z signalom. Drugo kot filtering signala niti ne vem kaj bi delali. Očitno delajo nek oversampling (večanje resolucije), ker je njihov osnovni takt 1Khz, vzorčijo pa z 15x večjim taktom. Nek filter morejo imet.

 

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...