Skoči na vsebino

g27 problem

• Odgovori 55
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

MarkoP, tole bo sicer malo zlobna izjava, ampak: pa sej večina dirkalnikov ne uporablja 900° 

Ko prodajaš rabljenega naslednjemu kupcu in ti ga prinese nazaj, ker dela samo 860°, namesto oglaševaih 900°.

Se strinjam, vendar bo 20° razlike (v vsako smer po 20°, skupno torej 40°) vidno le na koncu, to je po 1.5 obratih volana. Med voznjo obrnes volan za najvec 90°, torej bo razlika 6.7° med volanom na e

Posted Images

Ni nič znotraj toleranc. Lock-to-lock je 900°. Če to ne dela, je nekaj narobe.

Dirkalniki majo pa res velika večina manj kot 900°, samo to ne spremeni dejstva, da volan ne dela tako kot bi moral.

Se strinjam, vendar bo 20° razlike (v vsako smer po 20°, skupno torej 40°) vidno le na koncu, to je po 1.5 obratih volana. Med voznjo obrnes volan za najvec 90°, torej bo razlika 6.7° med volanom na ekranu in tvojim. Zanemarljivo najbrž, sploh ker najbrž gledaš na stezo in ne volan.

Malo berem okoli glede tega, ker imam tudi sam g27 in bom danes preveril. Sicer pa v IR pise: 

"The sad truth is that most wheels don't turn 900 deg, but actually a little bit less than 900. My G27 actually turns the full 900 deg, but Logitech decided to put in a 'dead zone' at the end of travel so the wheel does not report any motion when you are within about 15 deg of the lock. 

There is a funky gear mechanism inside the G27 that limits its rotation, I have always thought that a careful afternoon with a file could open up things a bit more allowing you to use the full 900 deg of rotation, or possibly even more. But I would not even think about messing around in there unless this was your backup wheel that you no longer cared about. If you goof up the locks the wheel will completely stop working. 

As for iRacing, it is best to follow the calibration wizard and get the true 1:1 calibration instead of forcing the wizard to report 900 deg. The difference is small, but your wheel will be out of alignment with the graphical one by about 15-20 deg at the locks otherwise. Of course people drive successfully on wheels setup much worse than that, so it is not critical.

The sad truth is that most wheels don't turn 900 deg, but actually a little bit less than 900. My G27 actually turns the full 900 deg, but Logitech decided to put in a 'dead zone' at the end of travel so the wheel does not report any motion when you are within about 15 deg of the lock. 

There is a funky gear mechanism inside the G27 that limits its rotation, I have always thought that a careful afternoon with a file could open up things a bit more allowing you to use the full 900 deg of rotation, or possibly even more. But I would not even think about messing around in there unless this was your backup wheel that you no longer cared about. If you goof up the locks the wheel will completely stop working. 

As for iRacing, it is best to follow the calibration wizard and get the true 1:1 calibration instead of forcing the wizard to report 900 deg. The difference is small, but your wheel will be out of alignment with the graphical one by about 15-20 deg at the locks otherwise. Of course people drive successfully on wheels setup much worse than that, so it is not critical."

Res ne vem, če ni to serijsko.

Jaz pa hočem povedati, da ne bi smela bit :) In da je prav, da odneseš volan nazaj - jaz bi ga tudi. Ko je G2x serija prišla ven, je bil eden izmed glavnih selling pointov ravno 900° lock-to-lock range. 

Če bi TH pri menjalniku TH8A v veliki večini prodajal menjalnike, pri katerih dela samo 6 od 7 brzin, najbrž nihče ne bi rekel: sej večin dirkalnikov ima pa itak samo 6 brzin in 7. sploh ne rabiš...

Moj G27 se vrti 900° brez debate.

In ker že razglabljaš... pri obratu 90° se ti volan potem ne bo obrnil za 90°, ampak proporcionalnih 86°, ker se kalibrira na celoten rang in ne samo na tistih 90°, ki jih ti želiš. 

Perfekcionista bo to motilo :)