Skoči na vsebino

Prihajajoča prvenstva na slo-racing.com


B_U_R_I

Recommended Posts

Malo razmišljam, če imas smisla uvest nek safety-rating sistem, ki bi določal a smeš na dirko ali ne. Nekako se zdi to edina možnost za preprečevanje naletov in drugih virtuoznih prehitevanj.

 

Vse pohvale za bodoče brezplačne inštrukcije.

Link to post
  • Odgovori 389
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fural bomo, kar nam boste naštimali, jamral bomo pa v vsakem primeru.

Lahko povem par informacij, da se bo lažje potestiralo... Kdor se bo odločil za hitrejšo klaso naj testira: -Porsche 911 RSR 2017 (BOP kg in restrictor) -Chevrolet Corvette C7R (BOP kg in rest

Kakor sedaj zgleda, bo glavno prvenstvo z ENAKIMI avtomobili, dirke pa bodo spominjale na dobre stare čase WTCCja na slo-racing. Se strinjam tudi s FIXED setupom. Na tega se bo lahko prijavilo 24 dirk

Posted Images

Najprej rabiš sistem ki ti računa safety rating, torej nekdo more spisat aplikacijo, ki določa vse situacije ki se lahko zgodijo. Še iracing jo je mnogo let izpopolnjeval da je zdaj to kar je. Tako da takega sistema ne vidim v AC.

 

Replayi so sedaj končno lahko dolgi 2 ure tako da bo lažje s prijavami na začetku dirke.

Link to post

Bistvo učenja prog sta koncentracija in spomin. To pomeni slednje: pelješ krog in si za vsak posamezni ovinek, zapomniš točno točko zaviranja. Primer: Odnese te ven iz ovinka. Kaj to pomeni? Prepozno si zaviral. Koliko te je odneslo iz idealne linije v vstopu v ovinek? Kolikor te je, točno toliko v naslednjem krogu zaviraš prej v istem ovinku.

Tako si je potrebno zapomniti za VSAK ovinek na progi. To je to.

Sedaj pa je odvisno od posameznika, koliko si je zmožen zapomniti in kako hitro (koliko ponovitev bo potrebnih, da bo točno za vsak ovinek zadel točko zaviranja).

Sam se spomnim leta 1998, ko je prišel špil gpl in z njim Nordschleife (22.7 km, 174 ovinkov), ko sem progo prvič tudi probal. Že v 2. krogu sem naredil krog 8.24 sekunde (to se spomnim, kot da bi bilo danes). Za info, časi pod 8 minut so bili tudi kasneje že zmagovalni, čeprav je rekord 7.44, moj pa "samo" 7.48. Ok, nazaj. Možgani so v 1. krogu delali na polno, si zapomnili potek ovinkov, kar pomeni, da sem v 2. krogu že imel skoraj celotno sliko proge. Morda se sliši malce neverjetno, ampak točno tako je bilo. Saj kasneje, ko sem že hotel iti do skrajnih mej, so bile napake in izzleti (tudi slabši časi zaradi slednjega), ampak bistvo je Koncentracija in zapomnitev proge (največ štejejo zavorne točke).

Samo zaviranje je spet poglavje zase. Obstajata 2 osnovna načina: 1. zaviranje brez pomagal, 2. zaviranje s pomagali (s pomočjo gasa, po ang. trail braking). Ta pride v poštev, če vozite vozilo s pogonom na zadnja kolesa. S to pomočjo lahko zavirate kasneje kot običajno, saj zavorno pot "potegnete" v ovinek sam. Po izkušnjah sodeč, to ni za začetnike.

Za začernike se je najbolje držati osnovnega pravila: zavirati do vstopa v ovinek (tako nas tudi učijo v avto šolah). To pomeni, da vso hitrost zmanjšate tik do vstopa v ovinek, skozi ovinek se odpeljemo brez zavor in gasa. Ko preidemo točko apex (apex je točka v ovinke, ki deli vstopni in izstopni del, ponavadi nekje na sredini, ni pa nujno), lahko postopno dodajamo gas in na izhodu le tega dodamo do konca (po občutku seveda).

Meni ni problem pomagati začetnikom, ampak največ bodo le-ti moral storiti sami, v glavi in nikjer drugje. Od tam vse izhaja. Največ si bodo zapomnili, ko bodo na progi sami, brez motečih dejavnikov.

Kot sem rekel, če me potrebujete, sem vam na voljo, z vsemi inštrukcujami, kar si jih želite.

Še to: dokler ne poznate proge do obisti, nima smisla študirati o dirkah, sploh ne online) in kakšnih safety ratingih. Ne preskakovati stvari. Treba se je zavedati, da biti dober (bilo kje), pomeni ogromno vložiti, kar pa terja tudi svoj čas. Tako, da priporočam korak za korakom! In ogromno vaje. Saj poznate rek: Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. V naši situaciji bolj ta rek nebi mogel držati.

Link to post

MarkoP...vidm, da bi ti iz Asseto Corse rad naredil iRacing...

 

1. Kar se tiče setupa se popolnoma strinjam. Začetniki se morajo ubadat z idealno linijo, mestom zaviranja in pospeševanja, ne pa s setupom in lahko z napačnimi nastavitvami še poslabšanjo voznost avta. Aja, pa idealno linijo si lahko vklopiš v nastavitvah v samem špilu, kjer ti z različno obarvanostjo te linije nakaže kje moraš zavirat (mogoče tudi kje pospeševat).

2. Da bo men skos en spotter težil v radijski vezi...če ti tok paše si ga naštimej, jaz si ga sigurno ne bom.

3. Safety rating - če bi ga hotel bi vozil iRacing

 

PS: Če imaš preveč denarja, se lahko tut za privat inštrukcije zmenva. ;)

Link to post

Kaj pa helicorsa ? Men je veliko boljši kot spoter oz. Men je to must have app ker sem res nervozen če ne vem točno kje ob boku imam avto za začetnike je to top app... Samo s temi aplikacijami so vedno še problemi ker nekaterim dela nekaterim pa zaradi tega šteka igra...

Link to post

Grča včeri ti ni nič kej pomagala ;) 

Drugače pa sem uporabljal helicorso par dirk, slaba izbira, skos gledaš tisto aplikacijo da poblinka, veliko slabša koncentracija na samo dogajanje spredaj. Tako da za mene je ne. 

Veliko boljši so spoterji v iracingu.

Link to post

Bonča, calm your tits down :D Don't like it, don't download it ;) V resnici lahko tudi pogledaš špegle na desni strani, in čutiš G sile. Ne gre se za realnost, gre se za občutek prostora. Problem je, ker so potem ponavadi tisti, ki imajo to aplikacijo zelo odvisni od nje, kar pa ni dobro :) Take aplikacije naj bi služile pomoči začetnikom, bi jo pa mogli s časom sami vedno manj uporabljeat :)

Link to post

Fantje, malo ste zašli iz teme. Iščemo ideje za prvenstvo, ne pa kreg o aplikacijah.

Mitja, ti bi vse ukinil, delaš pa največ štale, sploh ker na zaslonu nimaš chat-a in ne vidiš, da ti pol grida piše da štekaš in skačeš po celi progi! 

Aplikacije, kot so heliocorsa ipd. lahko priporočimo, ne moremo pa dati kot obvezne, saj niti ne moremo preverjati uporabe (za PLP jo lahko). 

Prosim, če se lahko držite teme. 

Link to post

Vsekakor upam da naslednje prvenstvo ne bo tako narejeno kot zdajšnje. Nimam nič proti ideji in združitvi forumov za dirke. Ampak da pride neka skupnost na idejo o prvenstvu brez kakršnegakoli načrta in potem se ljudje prijavijo zvemo pa da še ni nič dorečeno. To tako ne gre, če se nekdo spravi organizirat prvenstvo, more bit vnaprej določen kako bo potekalo, kdaj, pogoji in tako naprej. In da potem tisti, ki so si tega prvenstva s svojimi pogoji tako zelo želeli tudi odeležujejo in pomagajo pri vsem. Ne vem koliko članov od GTSR foruma je še ostalo v prvenstvu, ampak take stvari upam da se ne bodo ponavljale v prihodnje. Da more potem Murn sestavit načrt in potek tekmovanj, se sočat z raznimi problemi o poteku kvalifikacij, glavne idejne vodje pa se potem "potuhnejo". 

 

Glede aplikacij se morem strinjat z bončo, so ovira in ti jemljejo koncentracijo za dirko. Vse kar rabiš je časi krogov in na katerem mestu si in koliko je do konca. To je to. Bolj ko je čisto lažje se je koncentrirat. Poleg tega dobiš bolj zdrave dirkaške navade saj se naučiš veliko bolj pozorno spremljat.

Link to post

Smo zelo blizu zaklepa teme in izključnega pošiljanja predlogov na ZS skopusniku.

Zamex in Bonča, obema bi imel kaj za povedat glede vajinega branjenja oz. napadanja pozicije in potrebe po uporabi kakšne dodatne aplikacije, ampak to ni namen te teme.

 

Ostanimo pri predlogih, da bo prvenstvo z vidika organizacije in vsebine všeč čim večim uporabnikom foruma :)

Link to post
  • B_U_R_I pinned in featured this tema
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...