Skoči na vsebino

Simrig by B_U_R_I


B_U_R_I

Recommended Posts

  • Odgovori 82
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na levi je render - tako nekako sm načrtoval v SketchUpu. Na desni so pa real life slikce. Tuki mate pa še nekaj ostalih fotk...

Pa, če pridem probat me itak pir zaston čaka aveš, to je vse gorenjska taktika

Ok, zadeva je zopet malce napredovala. Kupil sem 12mmx80mm pante v Bauhausu in po prvem testu ugotovil, da so prešvoh. Zato sem dal delat nove enemu lokalnemu drejarju. Malce je šalabajzer, ker mi jih

  • 1 month later...

Mnja, Twingo je OK. Voziš ga že od začetka sam, ima ročni menjalnik, zadnji pogon, malo kil in malo konjev. Še vedno ga moraš naštudirat, da ga pelješ hitro, ampak večino Grobnika ga odpelješ v 3 prestavi in večino ovinkov gas do podna. Prvi hiter krog, ki sem ga odpeljal je bil 2:20, najhitrejši pa 2:07 (moker asfalt). Veliko hitreje ga verjetno ne bi peljal, tudi če bi vzel še 20 minut.

Clio je pa druga pesem. Če lahko za Twingota rečeš, da je osebni avto s kletko in glasnim izpuhom, je Clio že pravi dirkalnik. Paddle shifterji, 200 konjev in nenormalen torque steering. 

Peljal sem ga 20 min in je žal premalo, da bi se ga res dobro navadil, da bi lahko rekel, da sem pa odpeljal najbolje kar znam. Ne vem kakšen je bil moj najhitrejši krog, zadnjega sem odpeljal 1:47 in je bilo v teh razmerah pomoje še kakšnih 5 sekund rezerve. Ostalih krogov ne vem, ker sem imel z avtom preveč dela, da bi gledal na števec kakšni so časi. Najprej je težava vse braking pointe na novo poiskat (ki sem jih prej s Twingotom iskal 2x po 20 minut), potem se moraš navadit, da ima to gripa za izvoz in da lahko veliko hitreje pelješ, kot bi si mislil in veliko hitreje držiš poln gas kot ti je sprva logično in normalno. Potem je pa tu vožnja po ravnini - volana ne moreš spustit, ker boš isti trenutek v travi/pesku/steni. Stalno je potrebno delat korekcije. Enako je na zaviranju, avto je živčen kot heroinski odvisnik po enmu tednu brez fiksa. S tem, da je za stranke avto nastavljen konzervativno. Tisti malo boljši vozniki imajo zadaj toliko camberja, da se pelje samo po notranjem robu gume, zato da avto lažje mečejo v ovinek, ker je drugače preveč understeera.

V Cliotu sem bil v 20 minutah popolnoma premočen in izmučen. Preveč sem bil živčen in sem se preveč trdno oklepal volana, posledično me je na koncu že presneto bolela rama. Ko so me pripenjal s 5 točkovnim varnostnim pasom, sem bil preveč sključen in potem sem moral v tej poziciji sedet dobrih 20 minut - hrbet mi ni bil hvaležen in se še danes pritožuje.

Izkušnja je enkratna. Šef Miro je malo ... svojevrsten ... a ko se začneš pogovarjat o dirkalnikih in vožnji, ti pokaže čisto drug obraz. Ostali iz ekipe tudi zelo prijazni, Jaka pa s svojimi nasveti zelo pomaga pri tem, da lahko kolikor toliko normalno krotiš Cliota.

Če bi finance dopuščale, bi to počel vsak vikend. 

 

P.S.: FFB v Twingotu in Cliotu je še leta zadaj za našimi volani. Pri nas na volanu dobiš veliko več informacij, kot jih dobiš v pravem dirkalniku, tako da bojo moral še veliko naredit, da se bojo približali našim mašinerijam - da ne govorim o kakšnem DirectDrive volanu. [upam, da razumete, kam pes taco moli pri tem komentarju]

  • Upvote 2
  • Thanks 4
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...