Skoči na vsebino

Simrig by B_U_R_I


B_U_R_I

Recommended Posts

  • Odgovori 82
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na levi je render - tako nekako sm načrtoval v SketchUpu. Na desni so pa real life slikce. Tuki mate pa še nekaj ostalih fotk...

Pa, če pridem probat me itak pir zaston čaka aveš, to je vse gorenjska taktika

Ok, zadeva je zopet malce napredovala. Kupil sem 12mmx80mm pante v Bauhausu in po prvem testu ugotovil, da so prešvoh. Zato sem dal delat nove enemu lokalnemu drejarju. Malce je šalabajzer, ker mi jih

V bistvu je bil precej impulzivni nakup. 

Hidravlika je predraga, sam pa se ne želim it spuščat v projekt izdelave svojih, kot so se nekateri drugi opogumili... Imel sem pa vedno željo zamenjat potenciometre za LoadCell in mislim, da so ta pedala precej visoko kar se tiče price/performance. Tudi v2 so pomoje zelo soliden nakup, samo nisem rabljenih nikjer zasledil...

Link to post

Čestitke za dva odlična nakupa. [ok]

Glede pedal:
- Če boš vozil v nogavicah je možnost, da se ti bo razkalibriral senzor med samo vožnjo (sklopka/gas).
Minimalno kar priporočam so vsaj copati z gumenim podplatom. In kakor si ugotovil, če si obut je definitivno lažje zavirati.

-Očitno so v3 pedala izgubila potenciometer, ki se je prej nahajal ob zavori. Predvidevam, da se nastavi preko SW?. Če ti kaj pomaga jaz vozim na 7 in 8 settingu na V2 (10 je max). Mogoče bi bilo dobro, da si najprej nastaviš tisto nastavljivo trdoto direktno na sredino, load cell pa nastavi, da je maximalno občutljiv.
Mislim da boš tako dobil še najboljši približek pravim avtomobilskim pedalom (malo hoda, potem pa samo še povečuješ silo). Če opaziš, da z lahkoto vklopiš abs/ blokiraš kolesa, zmanjšaj občutljivost za eno stopnjo in testiraj ponovno.

- Kakšen je občutek ko pritisneš zavoro? Na mojih v2 je bil v originalu tak spužvast občutek.


-Če slučajno razmišljaš o nabavi hidravličnega kita, ki je stane 80 EUR za en damper (WTF?!? :roll:), pa bi priporočal, da če si vsaj malo DIY, da nabaviš en tekmovalni RC shock, ki bo po kvaliteti bistveno boljši kot ta Kitajski damper, ki ga ponujajo v kompletu. Spodaj bi rabil en ALU U profil, kjer bi naredil luknje, zgoraj pa mislim da bi rabil samo vijak in matico.

Mogoče ti lahko prodam moj Mugen MBX7 shock, ki mi je ostal, ko sem kupil komplet dveh. Odvisno koliko imaš prostora, saj temu shocku pravijo BIG BORE, ker je širši kot navaden. Če najdeš še progresivni spring (moj je home made/found :D), mislim da ne moreš narediti boljše kombinacije.
Slika

Uredil - alkoro
Link to post

Zaenkrat se še niti na tole nisem navadil, tko da o kakšnih upgradih še ne razmišljam.

Pri V3 nimaš nobenega potenciometra za nastavitev občutljivosti. V ControlPanel v bistvu nastaviš min ter max vrednosti. Npr za zavoro jo pritisneš kolikor se ti zdi še udobno:

JB96dzG.png

Potem klikneš "set max" in je to v bistvu max sila... Lahko nastaviš, da je za max. potrebno zelo malo pritiska, lahko pa nastaviš toliko, da bi še Selčan švical :)

Občutek na zavori je drugače precej podoben kot prej na T3PA Pro, s to razliko, da moraš kar konkretno bolj pritiskat - če tako seveda nastaviš. Preload nastavitev je fajn, saj lahko nastaviš mehko in imaš na začetko par cm čisto mehko zavoro, potem pa rata trda in začne šele zaznavat pritisk. Lahko pa preload zvišaš in je zavora trda že takoj na začetku...

Zakaj bi se senzor razkalibriral med vožnjo, če voziš v nogavicah?

Sedaj moram probat še tiste podaljške gor dat, da malo spremenim kot na pedalih, da bo v končni poziciji podlaga stopalke bolj pokončna. Sedaj se malo preveč uleže in mi potem noga drsi naprej s stopalke... Probal bom malo bolj k sebi obrnit, če bo kaj bolje.

Link to post

No, če je to mišljeno kot v RL, potem ti bremza vibrira ko se vključi ABS... Probi pri svojem avtu na polno nabiti zavoro, pa boš čutil vibriranje. Enako je verjetno mišljeno za sklopko, da čutiš na nogi kdaj ti motor zagrabi...

Link to post

Na gasu pa na zavori maš motorčke, na sklopki ni nič...

 

Quote
  • Vibration motor to simulate ABS and indicate locking tires
  • Vibration motor on gas pedal can be used to indicate rear wheel spin and oversteer. Controlled via Fanatec Wheel SDK on PC and PS4

 

Link to post
  • 5 weeks later...
  • 11 months later...

A je kdo že delal kakšne enostavne sanke za sedež? Sem dobil en pisarniški sedež, ki bi ga dal v kokpit. Sanke od trenutnega sedeža so v bistvu tudi razlog za menjavo, saj imajo preveč lufta in so zelo glasne med vožnjo.

 

WbIeRcj.png

 

 

Malo sem gledal tiste 80/20 profile - verjetno bi bilo s tem še najbolj enostavno. Kakšen predlog?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...