Skoči na vsebino

Volani in pedala


mAxL

Recommended Posts

pred 6 minutami, markop je napisal:

Osebno so mi pri originalnem TH500 obroču problem "ročke" za prestavljanje, ker so fiksne in se ne obračajo z volanom. Pri hairpinih se kar pozna kjub temu, da so same "ročke" kar velike. Naslednje kar je velik minus originalnega obroca je neergonomska postavitev gumbov za pogled levo-desno. To bi morala biti dva simetrican gumba, en na levi, en na desni, ki sta vedno dosegljiva (s palcem).

Vrjemi ko se jih navadiš, kasneje zamočiš, kot na ročkah ki so fiskne na volanu...

 

Silicij...pa madona no, a si bil na kaki GHD, pol turni dirki, sem 100% da si bil, pa nisi nikol v vozilo pogledal, skor vsi ghd vozniki bla bla vozijo na enake volane, tole žal ni drift volan, je prej rally , pa vseeno večina uporablja za cestne ali gorske dirke...

 

ghd, zdej sm pa že jezn ratal :)

 

Link to post
  • Odgovori 1,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pride tudi kak video , ampak je prvo treba mount naredit. Ker ga ne moram zašraufat na pisalno mizo , dokler pa nisem v hiši nimam prostora za rig . Drugače pa sem sedaj še bolj prepričan kot pred nak

Na mizi pa zgleda zaenkrat tako

Dragi Božiček spreminjam svojo željo . Kupi mi karto za fitnes ,da bom lahko jaz obračal volan ne pa on mene

Posted Images

1 minute ago, play said:

Vrjemi ko se jih navadiš, kasneje zamočiš, kot na ročkah ki so fiskne na volanu...

Pri ozkih hairpinih tipa "V" (Montreal T10, Cota T1, T11, ...) zmanjka in pol s prsti iščeš ročico.

Link to post
pred 4 minutami, markop je napisal:

Osebno so mi pri originalnem TH500 obroču problem "ročke" za prestavljanje, ker so fiksne in se ne obračajo z volanom. Pri hairpinih se kar pozna kjub temu, da so same "ročke" kar velike. Naslednji kar velik minus originalnega obroča je neergonomska postavitev gumbov za pogled levo-desno. To bi morala biti dva simetrican gumba, en na levi, en na desni, ki sta vedno dosegljiva (s palcem).

Res je kar si napisal. Ker so tudi meni bili problem "prestavni uhlji", ki se ne gibajo z volanom in, ker so ti nameščeni na bazo sem nabavil ta volan, ki je poezija za vse GT dirkalnike (alkantara, dovolj gumbov, prava velikost, prestavni uhlji so nameščeni na obroč). 

volan-3.jpg

Link to post
pred 17 minutami, play je napisal:

Vrjemi ko se jih navadiš, kasneje zamočiš, kot na ročkah ki so fiskne na volanu...

 

Silicij...pa madona no, a si bil na kaki GHD, pol turni dirki, sem 100% da si bil, pa nisi nikol v vozilo pogledal, skor vsi ghd vozniki bla bla vozijo na enake volane, tole žal ni drift volan, je prej rally , pa vseeno večina uporablja za cestne ali gorske dirke...

 

ghd, zdej sm pa že jezn ratal :)

 

 

Ne vozim GHD v simulacijah tako pogosto in, če že potem uporabim tega z BMW logotipom, ki je original od T500. Logo sem dal gor od BMW-ja, ker sem v iRacingu zelo dolgo vozil BMW Z4 GT3 v Blancpain seriji.

pred 14 minutami, markop je napisal:

Pri ozkih hairpinih tipa "V" (Montreal T10, Cota T1, T11, ...) zmanjka in pol s prsti iščeš ročico.

To se je meni venomer dogajalo in potem izgubljaš z časom.

Link to post

Od THja evo xxx je men premajhen, od fanateca gt2 je ok, vseeno pa je še premajhen..., jst sm hotu le omenit da večina turnih dirk, ghd, timeatake in podobne zgodbe večina pravih voznikov uporablja 350mm volane, ne pa pod 320 itd...

Link to post

Za timeattack je tak obroč brez gumbov OK. Ko se pa spraviš malo bolj resno dirkat (dirke, ki trajajo več kot 3 kroge) pa kaj hitro ugotoviš, da na volanu nikoli ni dovolj gumbov. Že v pravih dirkalnikih jih je čedalje več (pa ne govorim o teh kištah, ki jih za GHD vaški mehaniki pod kozolcem skup zbijejo), v simulacijah jih potrebuješ pa še mnogo več. Tisti OMP volan od OMP bi prav rad videl kako se prestavlja na uhlje. Tam te reši edino H ali sekvenčni menjalnik. Za uhlje pa rabiš eno metlo, da jih med vožnjo dosežeš...

Button Boxi so OK, samo med dirko je težko tipat tam pa iskat prave gumbe - je le fajn, da imaš čimveč na dosegu prstov, roke pa vseskozi na obroču.

Stacionarni uhlji vs. premični uhlji - imel oboje, navadil se obojega. Vsako ima svoje prednosti. Rad bi videl junaka, ki mu bo avto malo zadriftal in bo potrebno s hitro korekcijo lovit avto z zasukom za več kot 270° in bohnedaj še kaj vmes prestavit. Kapo dol tistemu, ki vedno ve kje se v danem trenutku prestavni uhlji nahajajo. Tako ali tako pa večino dirkanja opravimo v tem delovnem območju (do 270°) in roke vedno ostanejo na isti poziciji na volanu. Tukaj pa so tako premični uhlji, kot tudi tisti stacionarni, vedno dosegljivi.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...