Skoči na vsebino

Live for Speed


play

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • Odgovori 99
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knight Rider

Po zelooooooo dolgem času inštaliral tole. Še zmer zabavno   

Tudi če je tema o LFS praktično mrtva, jo bom malo osvežil s samoreklamo Danes zvečer je dvourna endurance dirka z baby-gtr avtom (ultra-lahek, ca. 200hp, fwd) na eni daljših prog v LFS (za tiste,

Posted Images

Tudi če je tema o LFS praktično mrtva, jo bom malo osvežil s samoreklamo :)

Danes zvečer je dvourna endurance dirka z baby-gtr avtom (ultra-lahek, ca. 200hp, fwd) na eni daljših prog v LFS (za tiste, ki poznate: UFR@KY3).

Fun Racing League - stran, ki organizira dirko, je ena svetlih izjem. Pri 32 razpoložljivih štartnih mestih je bilo nad 50 prijav. Čas, ki bi drugače bil dovolj za sredino grida, me je pripeljal na sam rob trideseterice.

Zanimivo bo, ker postanek ni obvezen, preračunano pa bo za dirko treba imeti ca. 101-103% tanka - torej ravno toliko, da še sam ne vem če se splača riskirati. Gume bodo zdržale, saj se pregrevanje da kontrolirati. Na žalost dirka sovpada z začetkom f1 sezone in bom zaradi tega izpustil prvo dirko. Upam, da bo vredno :)

Mogoče samo omenim... Masters of Endurance, nekoč smetana lig v LFS, je prvo dirko zaključilo samo 12 dirkačev v 2 klasah (že v osnovi so mišljene 3 klase), kar pove ogromno o upadu zanimanja za nekoč najboljšo simulacijo (tu je vključeno tudi malo subjektivnosti)

Če bo koga zanimalo, bom poročal tudi o rezultatih. Menda sem edini kvalificirani Slovenec :)

Link to post

Evo, dirke konec. Štartal sem 18. (zanalašč sem na koncu najhitrejšega kroga spustil gas, da ne bom previsoko). Glede na čase bi lahko štartal med top 10.

Na začetku dirke pridobim tri mesta, nato pa kar hitri vozniki in že sem mislil da bo 12. mesto maksimum. Nato sem se ogrel, gume so se ohladile in začel sem vozit kroge znotraj pol sekunde od pb. Postanek po 2/3 dirke. Konkurenti so šli prej, tako da sem po krajši krizi začel spet voziti hitre kroge. Pred boksi sem bil 8., ven sem prišel na 6. mesto.

Par krogov je trajalo, da so gume začele delovat, nato pa spet hiter tempo in vmes celo nov pb. Dohitim 5. in 4. ter ju po kakih 15min prehitim. Do konca je ostalo še kakih 15 minut in začela se je borba s samim sabo. Zdržal sem... do ciljne ravnine kakih 400m pred črto. Prehitro sem se sprostil, se ustrašil robnika in malo preveč cuknil volan. Če bi vozil na 270° kot vedno, bi verjetno avto ulovil in obdržal tisti 2s prednosti, tako sem se pa zasukal in trije mimo mene. Na koncu P7, jaz pa jezen ko ris [wall] [wall] [wall]

Link to post
  • 4 weeks later...

Za vse LFS navdušence...

Scawen se po daljšem času javlja in v kratkem obljublja patch, ki sicer ne prinaša dolgo obljubljenega, vseeno pa - vsaj po moje - prinaša nekaj super novosti:

The main things in this patch :

- New free view in SHIFT+U mode - not bounded by the path

- Improved collisions with unmovable objects (e.g. red barriers)

- Number of autocross objects increased to 800 (was 512)

- Open track configurations allowing you to drive anywhere

- Collision detection and reporting system (via InSim)

- Graphical optimisations improving frame rates

- Many other fixes and improvements

Več pa v celem članku

Link to post
  • 2 weeks later...

Pa smo dočakali nov patch za lfs.

Izšel je sicer že v petek, ampak sem bil v divjini brez interneta (beri na Hrvaškem) in sem komaj danes prišel do zadeve - ostali si pa tudi ne grizete ravno nohtov [krniki]

Trenutno so me zanimale samo odprte konfiguracije prog (možnosti je ogromno, da se sestavit tudi konkretno dolge kroge), je pa vključenih ogromno manjših popravkov, ki bi morali odpraviti predvsem najbolj nadležne - in najhitreje rešljive - probleme v igri. Hiter test je pokazal, da se res lahko voziš kjerkoli in kamorkoli znotraj določene lokacije. Rigorozni testi pa sledijo tekom tedna [smoke]

Upajmo, da ekipa Scavier misli nadaljevati s posodobitvami s trenutnim tempom. Zaenkrat [ok]

Link to post

Z31 je tu :)

Many translation files have been updated

Connection list is now visible in SHIFT+U mode

Skid marks are now visible on open configurations

Multiplayer : Cars driving far out of bounds are spectated

Race positions list / map car colours now work on open configs

InSim : IS_BTN did not allow documented limit of 240 characters

FIX : False collisions that showed up near pit lanes at Fern Bay

Link to post

Pa ravno take rabimo. Čim bo nek iRacing ostal brez konkurenca bo tudi iRacing postajal čedalje slabši. Konkurenca je mora biti povsod. Pa čeprav ne bodo verjetno nikoli naredili takega prodajnega buma kot kkšen iR.

Link to post

In smo pri bistvu LFS. Trije so, delajo izključno iz lastnega interesa in ne zato, da bi konkurirali iracingu. Če jutri vse skupaj propade, bo to zaradi njihove odločitve. Trudijo se izboljšat zadevo, ampak ne zaradi finančnega modela. Zato lahko celo rečem, da ima igra "dušo".

Tako kot sem jih predstavil kot sebične, so pa tudi odprti do predlogov. V LFS skupnost našteva napake in možnosti za izboljšanje. Velika večina se jih tudi uporabi - če so izvedljive seveda.

Pri meni je nekako takole:

- lfs - feel avtomobilov za druge simulacije nedosegljiv (pozabimo na proge, ki niso dovolj bumpy)

- iracing - perfekcionizem

- rfactor - ogromno možnosti, ki so za svoj denar zelo kvalitetne

- race - nekaj, kjer dosti ljudi dirka in dirkam tudi jaz :)

Kot vedno, je to samo subjektivno mnenje. Ko pride S3, gre moj denar takoj na njihov TRR. Pri ostalih je treba pomislit :)

Vsake oči imajo svojega malarja, vsak wannabe dirkač ima svojo simulacijo.

Howgh! :D

Link to post

Izdali so že Z32. Spremembe:

Changes from Z31 to Z32 :

Optimised transparent objects (e.g. fences) to help open configs

Adding / removing autocross objects no longer resets all objects

Much better frame rate with many autocross objects (faster draw)

Reduced Z-buffer flickering of chalk objects and pit stop markers

Custom layouts race progress / history now displayed on LFS World

FIX : On joining host, cars not past finish line showed wrong lap

FIX : SHIFT+U follow mode now stays on car if you rewind a replay

Command /modified=yes allows a private host to avoid CP checks

InSim :

Command /cv now only cancels game votes (restart / end / qualify)

OutGauge : OG_SHIFT and OG_CTRL (keys) bits added to OutGaugePack

Lap timing info added to IS_RST (standard / custom / checkpoints)

Ko bo ta patch dokončen, bo prav težko it nazaj v temo čakanja fizike. Oh, well...

Link to post
  • 1 month later...

Vmes sem kar malo pozabil na posodobitve... po Z32 sta prišla še Z33 in Z34, nato pa smo prešli iz 0.5 Z na 0.6A. Ta je bila poskusna pred končnim patchem, ki bo do nove fizike tudi uradni.

Torej, Verija 0.6B je zunaj.

Glavne spremembe:

- New free view mode and layout editor - not bounded by the path

- Improved collisions with objects, barriers, cars, pit garage exit

- Open track configurations allowing you to drive anywhere

- You can now place up to 800 objects to create circuits

- Blue flags, qualifying, race positions list are supported

- New objects added - all objects available at all tracks

- Collision detection and reporting system (via InSim)

- Graphical optimisations improving frame rates

- Adjustable tyre warmers for hot lapping

- Many other fixes and improvements

Sprememb od prejšnjega uradnega patcha (Z28) pa je malo morje, predvsem popravki prog, vmesnika in splošnih napak.

Link to post
  • 3 months later...

Na lfs.si organiziramo demo event ... vabljeni :)

lfslogoplain.jpg

Event: lfs.si demo event

Server: LFS.si nedeljske dirke

Datum dogodka: 2.10.2011 20:00

Proga: BL1

Avtomobili: XFG & XRG

Potek:

- zbiranje na serverju do 19:50

- 20:00 kvalifikacije 15 min

- 20:25 dirka 10 krogov

Prijave niso potrebne, tudi drugih pogojev ni. Treba je samo potegniti igro z uradne spletne strani (ca. 130mb) in jo inštalirati (ca. 500mb).

Namen je odpeljati fun dirko. Jaz izhajam iz lfs in imam zelo lepe spomine na igro.

Za več info glede setupov ali podobnega pa kar kliknite mene :)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...