Skoči na vsebino

Sezona 2 [2012]


Recommended Posts

lrpark.png

Datum dirke: 9.9.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

lrpark.png

banner-back2.jpg

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
  • Odgovori 773
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Posnetki prvih dveh dirk in kvalifikacij s komentarjem (slabim) lahko najdete tukaj: Kvalifikacije http://twitch.tv/kil...b33/b/319556099 1. dirka http://twitch.tv/kil...b33/b/319556284 2.

Smešni ste... Raje gledate uro in pol dolgočasne F1, kot pa sami dirkate To je lih tako kot, da bi mel hudo bejbo, ki te čaka v postli, ti pa raje porniče gledaš...

okayama-banner.png

Datum dirke: 22.7.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

okayama-short.png

banner-back2.jpg

.:. URADNI REZULTATI .:.

Kvalifikacije:

results-q.png

Dirka 1:

results-r1.png

Dirka 2:

results-r2.png

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

summit-point.png

Datum dirke: 16.9.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

summit-point-short.png

banner-back2.jpg

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

laguna-seca-banner.png

Datum dirke: 2.9.2011

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

laguna-seca.png

banner-back2.jpg

Link to post

summit-point.png

Datum dirke: 27.5.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

summit-point-main-circui.png

banner-back2.jpg

.:. NEURADNI REZULTATI .:.

Kvalifikacije:

summit-point-full-q.png

Dirka 1:

summit-point-full-r1.png

summit-point-full-r1-lap.png

Dirka 2:

summit-point-full-r2.png

summit-point-full-r2-lap.png

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

charlotte-banner.png

Datum dirke: 10.6.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

[media=]

charlotte-road-course.png

banner-back2.jpg

.:. NEURADNI REZULTATI .:.

Kvalifikacije:

charlotte-q.png

Dirka 1:

charlotte-r1.png

charlotte-r1-lap-graph.png

Dirka 2:

charlotte-r2.png

charlotte-r2-lap-graph.png

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

summit-point.png

Datum dirke: 8.7.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

summit-point-main-circui.png

banner-back2.jpg

.:. NEURADNI REZULTATI .:.

Kvalifikacije:

jefferson-q.png

Dirka 1:

jefferson-r1-results.png

jefferson-r1-lapgraph.png

Dirka 2:

jefferson-r2-results.png

jefferson-r2-lapgraph.png

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

lrpark.png

Datum dirke: 5.8.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

limerock-road-course-wit.png

banner-back2.jpg

Link to post

Standardna pravila prvenstva

To so standardna pravila in procedure za prvenstvo, ki ga organizira SloRacing. So osnova okrog katere bo potekalo SloRacing iRacing MX-5 Cup prvenstvo. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba

Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb prvenstva med samim potekom. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava

Za prijavo v prvenstvo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil:

- Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati

- Prijava mora vsebovati:

  • ime in priimek
  • kratek življenjepis dirkaške kariere
  • customer ID*
  • številka na avtomobilu**
  • HEX koda željene barve avtomobila***
  • GSM številka**** (zelo zaželjeno, vendar neobvezno)

    S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Prijavo je potrebno poslati na matjaz.murn@slo-racing.com, rok za prijavo je 25.5.2012

    *Svoj »customer ID« najdete tako, kliknete na My Account in prepišete številko, ki je pod "Customer ID"

    ** iRacing simulacija omogoča lastno izbiro številke na avtomobilu. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje". V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili naj si izbere drugo številko.

    *** Za celotno sezono so pripravljeni enotni skini, možna je izbira barve avtomobila. Na spletni strani si voznik izbere željeno barvo in iz okenca "Hex" posreduje 6 mestno šestnajstiško kodo barve.

    **** GSM številke se bodo uporabljale za brezplačno obveščanje o treningih in dirkah v prvenstvu (1 SMS pred dirko ali treningom)

    2 Organizacija in potek lige
    2.1 Koledar dirk
    Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva.

    2.2 Urnik dirk
    Urnik bo predhodno objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo urnika izboljša potek prvenstva. V osnovi naj bi potekal po teh smernicah:

    19:10 - Trening (90 min)
    20:50 - Kvalifikacije (10 min)
    21:00 – Dirka 1 (20 min)
    21:40 – Dirka 2 (20 min)

    Na drugi dirki bo najboljša štartna mesta določal obratni vrstni red uvrstitve na prvi dirki. Pogoj je dokončanje 75% prve dirke - torej tisti, ki prve dirke ne bodo dokončali, bodo začeli drugo dirko od zadaj.

    2.3 Točkovalni sistem
    Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji.

    Točkovanje:
    1. mesto: 10 točk
    2. mesto: 8 točk
    3. mesto: 6 točk
    4. mesto: 5 točk
    5. mesto: 4 točke
    6. mesto: 3 točke
    7. mesto: 2 točki
    8. mesto: 1 točka

    Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

    2.4 Neuradne barve avtomobilov (skini)
    Uporabljale se bodo neuradne barve avtomobilov. Pripravljeni so enotni skini za vse udeležence z logotipi sponzorjev prvenstva. Vsak uporabnik si lahko izbere barvo avtomobila, ki jo posreduje ob prijavi. Na spletni strani si voznik izbere željeno barvo in iz okenca "Hex" posreduje 6 mestno šestnajstiško kodo barve.

    2.5 Dirkalnik
    Vozi se dirkalnik Mazda MX-5 Cup iz simulacije iRacing s fiksnimi nastavitvami dirkalnika. Dirkalnik bo imel privzete nastavitve tiste, ki so ponujene v simulaciji - torej baseline.sto

    3 Pravila
    Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati naslednja pravila. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, se bo organizator dirke odločil za kazni le-teh voznikov.
    Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil, ampak v sigurnosti so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. Dirkači morajo za vožnjo skozi bokse uporabljati PIT LIMITER in upoštevati rdečo luč pri izhodu iz boksov.

    3.1 Splošno obnašanje
    Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili.
    Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na pisto po izletu iz nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

    3.2 Pravila igre
    V ligi se bodo upoštevala tudi pravila simulacije iRacing.

    3.3 Prehitevanje
    3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah
    Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bojo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
    Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.
    Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.
    Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu.

    3.3.1 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog
    Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

    Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. Kazen za trk v taki situaciji je diskvalifikacija.

    3.4 Rezanje ovinkov
    Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za kaznovanje se uporabljajo sankcije simulacije.

    3.5 Zastave
    Vozniki se morajo držati obvestil zastav ki se jim jih pokaže. Pomen zastav:
    Rumena zastava: Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju, kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč. Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano.
    Modra zastava: Hitrejši voznik se ti bliža od zadaj. Pusti ga prehiteti brez upiranja. Počasnejšemu vozniku svetujemo, da pusti hitrejšemu vozniku pravilno prehiteti z dovolj prostora in predvsem varno. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost, da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštljivo ter športno. Oba vozita dirko in nihče ni bolj pomemben od drugega, tudi če gre za vodstvo. Povzetek: modra zastava > umakni se iz poti hitrejšega.
    Črna zastava: si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s STOP & GO, ker pomeni da se moraš takoj vrniti v bokse in prestati kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava STOP & GO, se po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko.

    3.6 Izhod iz boksov
    Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

    3.7 Postanki v boksih
    Med postanki morajo vozniki voziti po omejitvah. Če presežejo omejeno hitrost, sledi sankcija. Upoštevajo se sankcije simulacije iRacing.

    3.8 Pogovarjanje
    Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke, ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijah in sami dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu tekme ob pravilni uporabi.
    Med kvalifikacijami in na treningu je pogovor dovoljen.

    - sporočila za dobrodošlico ("hi", "hey", ... karkoli v tem smislu dokler je kratko in diskretno, vendar brez spamanja)
    - "peljem v bokse"
    - "zapuščam bokse"
    - "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo
    - "prehiti me", je dovoljeno tudi z dodanim imenom voznika
    - "POZOR!!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo zrinil

    Če bi voznik želel povedati KARKOLI drugega naj počaka dokler se del dirke (v katerem je pogovarjanje nezaželeno/prepovedano) konča. Vse voznike naprošamo da se tega držijo ne glede na to ali je velika ali majhna stvar. V končni fazi nihče ne želi biti zmoten med vožnjo kar bi imelo za posledico kakršnokoli nesrečo v majhni ali večji obliki. Govorjenje med dirko je nezaželeno, vendar ne bo sankcionirano. Voznike, ki govorjenje moti, si lahko izključijo prikaz teksta.

    3.9 Incidenti in kazni

    Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!). NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled.

    Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

    Simulacija iRacing zbira poročila tudi o iRacing incidentih:
    • Vožnja izven proge: 1x INC
    • Izguba kontrole nad vozilom: 2x INC
    • Rahel trk oz. trk z objektom ob progi: 2x INC
    • Težji trk z drugim udeležencem: 4x INC

      Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo komisarjem in naj se drži naslednjih smernic:

      • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
      • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race1/ race2), čas dogodka na dirki (številka kroga), udeleženi in kratek opis incidenta
      • Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje.
      • POZOR Preden prijavite sporno situacijo se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!
      • Prijavo se lahko pošlje NASLEDNJI DAN po dirki (ponedeljek)....nič prej ali kasneje (v kolikor se tega neboste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava). Prijave bodo sprejete do 24:00 na dan po dirki.
      • Prijave se pošljejo na matjaz.murn@slo-racing.com
      • 3.10 Odsotnost

        Odsotnost je potrebno najaviti na forumu vsaj 30 minut pred dirko, v kolikor se nenapovedana odsotnost ponovi 2x, je voznik izključen iz prvenstva. Prav tako se napovedana odstotnost sešteva; največ napovedanih odsotnosti je 4.

        3.11 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

        1. Uradni opomin : naslednja kazen bo strožja

        2. Odvzem točk : odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

        3. časovna kazen : dodan dodaten čas h končnem času

        4. Diskvalifikacija na dirki : diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

        5. Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

        6. Stop & Go kazen : voznik se mora zapeljati v bokse in prestati kazen. Opravljena ne sme biti skupaj s postankom v boksih (menjava gum, dolivanje goriva, popravilo vozila) - kazen je izrečena v igri

        7. Drive-Through kazen : voznik se mora peljati čez bokse s hitrostjo omejeno v boksih ter se ne sme ustaviti na njegovem rednem/izrednem postanku

        V kolikor voznik prejme 3 opozorila, bo naslednji vikend štartal z zadnjega mesta na drugi dirki večera.

        4 Koledar dirk

          [*][27.5.2012] - Summit Point Raceway: Full Road Course

          [*][10.6.2012] - Charlotte Motor Speedway: Road Course

          [*][8.7.2012] - Summit Point Raceway: Jefferson Road Course

          [*][22.7.2012] - Okayama International Raceway: Short Course

          [*][5.8.2012] - Lime Rock Park: Road Course with Chicane

          [*][2.9.2012] - Mazda Raceway Laguna Seca

          [*][24.6.2012] [9.9.2012] - Limerock Rock Park: Full Road Course

          [*][19.8.2012] [16.9.2012] - Summit Point Raceway: Short Road Course

          [*][30.9.2012] [23.9.2012] - Okayama International Raceway: Full Course

          [*][16.9.2012] [30.9.2012] - Summit Point Raceway: Reverse Jefferson Road Course

          5 Organizator prvenstva

          Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

summit-point.png

Datum dirke: 30.9.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

summit-point-jefferson-r.png

banner-back2.jpg

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

okayama-banner.png

Datum dirke: 23.9.2012

Potek dirke:

19:20 - Trening (90 min)

20:50 - Kvalifikacije (10 min)

21:00 – Dirka 1 (20 min)

21:40 – Dirka 2 (20 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

okayama-full-course.png

banner-back2.jpg

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!). NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled.

Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Simulacija iRacing zbira poročila tudi o iRacing incidentih:

  • Vožnja izven proge: 1x INC
  • Izguba kontrole nad vozilom: 2x INC
  • Rahel trk oz. trk z objektom ob progi: 2x INC
  • Težji trk z drugim udeležencem: 4x INC

    Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo komisarjem in naj se drži naslednjih smernic:

    • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
    • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race1/ race2), čas dogodka na dirki (številka kroga), udeleženi in kratek opis incidenta
    • Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje.
    • POZOR Preden prijavite sporno situacijo se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!
    • Prijavo se lahko pošlje NASLEDNJI DAN po dirki (ponedeljek)....nič prej ali kasneje (v kolikor se tega neboste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava). Prijave bodo sprejete do 24:00 na dan po dirki.
    • Prijave se pošljejo na matjaz.murn@slo-racing.com
    • Povzetek kazni:

      Kevin Rebernak - 3x

      Matjaž Murn - 3x

      Tomaž Selčan - 2x

      Evgen Žagar - 1x

      Damjan Šimenc - 1x

      Žiga Grčar - 1x

      Gašper Trstenjak - 1x

      Aleš Kurent - 1x

      Janko Glavač - 1x

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Za prijavo v prvenstvo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil:

- Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati

- Prijava mora vsebovati:

  • ime in priimek
  • kratek življenjepis dirkaške kariere
  • customer ID*
  • številka na avtomobilu**
  • HEX koda željene barve avtomobila***
  • GSM številka**** (zelo zaželjeno, vendar neobvezno)

S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Prijavo je potrebno poslati na matjaz.murn@slo-racing.com, rok za prijavo je 25.5.2012

*Svoj »customer ID« najdete tako, da kliknete na My Account in prepišete številko, ki je pod "Customer ID"

** iRacing simulacija omogoča lastno izbiro številke na avtomobilu. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje". V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili naj si izbere drugo številko.

*** Za celotno sezono so pripravljeni enotni skini, možna je izbira barve avtomobila. Na spletni strani si voznik izbere željeno barvo in iz okenca "Hex" posreduje 6 mestno šestnajstiško kodo barve.

**** GSM številke se bodo uporabljale za brezplačno obveščanje o treningih in dirkah v prvenstvu (1 SMS pred dirko ali treningom)

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...