Arne Dopudja

Organizator
  • Števec vsebine

    1 316
  • Pridružen

  • Zadnjič prisoten

  • Days Won

    57

Arne Dopudja last won the day on August 19 2016

Arne Dopudja had the most liked content!

Ocena v skupnosti

721 Odlično

3 Followers

O uporabniku Arne Dopudja

  • Naziv
    Dios en el cielo, Dopuđa en la tiera.
  • Rojstni dan 12. 11. 1991

Osebne informacije

  • Spol
    Moški
  • Kraj
    Cerkno
  • Volan
    Logitech G27
  • Stopalke
    Ni podatka

Zadnji obiskovalci profila

1 886 ogledov profila
  1. Da, Zastava.
  2. Za tak garbage si ga tud vzamem ne.
  3. Če ne morte naprej, odstopte odstopte iz te igre čimprej...
  4. Fabjan pa dobri cajti ja, tud pomoje.
  5. I see what you did there.
  6. Fantje, Lada.
  7. Bonča ti samo BTCC koledar poglej pa nared. Knockhill, Thruxton, Oulton Park so fajn reči.
  8. Vi brainstormate levo desno, jaz mam pa sila lepo rešitev. Supertouring u race 07 z britanskimi progami. Dopuđa, simply clever.
  9. Najavleno prejšno sezono, Željko. Planirano Maroko in Porčugal. Za mestne je to čist uredu, čene folk pešta.
  10. Žal neabo šlo. Skenslau službeni piknik za privatnega in zdaj tak ostane. Bo odojk. U krškem odojka ne bo. Sm pa že mislu da bi se lublančani u 128ki carpoolal z mano. Pa drugič.
  11. Lih serjem pa sm mislu da sm zakluču, sam ko pr opisu Fabjana sm se še mal usrau ko sm se tok režau.
  12. Najprej počakat da izide, potem pou leta počakat da se skozlajo reviewerji in potem počakat na christmas sale da bo ene 30% skonto. Pol pa mogoče.
  13. Spet se grejo foro "naredmo 70 modelov avtov in približno fiziko, pol se pa pogajajmo za licence in vidmo kaj ostane". In bo spet 2 avta tuki, en avto pa pol tam, 2003 impreza z 2000 notranjostjo in tako dalje...
  14. Tukaj bo sedaj trk neustavljive sile z nepremakljivim objektom, AC trdi da so ostali v zmoti, iRacing pa nemore biti v zmoti. Delil se bo z 0, črna lukna bo ratala, hvala za sodelovanje. Drgač se mi pa svita zakaj v iRacingu več porab - torzija šasije producira drugačne sile na podvozja in s tem posledično več kotalnega trenja in s tem naraste poraba. AMS so pač kopirali za iR, ker je najboljši.
  15. Pred nekaj dnevi smo bili seznanjeni z novico o prihodu novega DiRT-a (preprosto imenovan DiRT4), ki se ga bomo lahko polastili 6 junija letos. Kaj lahko pričakujemo? Razvijalci CodeMasters so s testno avanturo, ki je bila DiRT Rally, "zaplavali" v neznano in s tem očitno prišli do spoznanja, da se reli lahko prodaja, ampak še boljše se lahko prodaja, če je všeč večjemu občinstvu - absolutni geniji. Temu se odraža že samo poimenovanje, ki se ne omejuje več na reli ampak s svojo splošnostjo lepo zavzema prej omenjeno disciplino, zraven pa bomo deležni še krožnih dirk z buggiji in bolj uradno licenciranega World Rallycross. Kot zanimivost, igra bo izšla direktno, brez Early Access sistema. Pohvalno. Kam pes taco moli je hitro znano, ko se malce poigramo z matematiko - obljubljajo 50+ vozil, a glede na to, da so vsaj štirje različni avtomobili v Landrush disciplini, in še enkrat toliko v WRX, vključujoč dejstvo, da smo na vseh trailerjih dosedaj videli FIesto R5 kot "naslovni" avtomobil (WRC licenca je bržkone vegansko draga in v rokah Milestona), Lancerja Evo6 in Imprezo NR4 in svetega Quattro S1 E2 je znak da bo število avtomobilov okrnjeno, ali bo pa vsaka skupina imela več različnih dirkalnikov (kar je bilo tudi omenjeno), a število skupin manjšje. Realno lahko gledamo na Group B, Group A/Zgodnji WRC, Group N (ali neki državni približek), R5 in mogoče WRC. Spet se (sodeč po slikah) malce zaitika pri pridobivanju licenc modelov in poslikav dirkalnikov, poleg tega so bili, zaradi licenčnih omejitev iz strani WRC programa, primorani umakniti Monte Carlo in finsko, katere bosta zamenjala Španija in Michigan. Grčija se prav tako menja z Avstralijo, Švedska in Wales ostajata. Skeptične opazke na stran, D4 nam bo ponujal sistem Your Stage, v katerem bomo lahko določili parametre dolžine in zapletenosti etape, igra pa nam bo po vnešenih podatkih naključno sestavila progo iz prednastavljenih delov. Če bo sistem vreden svojega potenciala, bo to ena najboljših stvari, ki se je zgodila reli igram - neomejeno število prog bo poskrbelo, da se osredotočimo na obvladovanje svojega dirkalnika in poslušanju sovoznika, ne pa neumorno preigravamo ene in iste etape (brez sovoznika, ki je profesionalcem bolj v napoto kot kaj drugega) dokler jih ne znamo z zaprtimi očmi, kjer se pa čar relija konča, saj postane ena sama kvalifikacija na pesku in lovljenje svetovnih rekordov brez presenečenj. Igra bo zaradi dostopnosti širši publiki omogočala "Gamer" in "Simulation" način fizike, kjer bo prvi šel po receptu DiRT3, slednji pa po stopinjah DiRT Rally, a s precej izboljšavami pri modelu gum, podvozju, teži in aerodinamiki. Po katastrofalni šlampariji asfaltne fizike v DR bo to izredno dobrodošla sprememba, če se izkaže za dejanski napredek in ne prodajanje vročega zraku. Obeta se nam tudi nekaj igralnih dodatkov, kakor je ustavljanje avtomobila pri končni kontroli. Večigralski način bo posnemal tehniko DR (lige, izzivi, krožne dirke z drugimi igralci na progi...), a tokrat bo po principu krožnih dirk možno voziti tudi reli - omejena skupina igralcev štarta na progi z zamikom, a se lahko dohitijo/prehitijo - sistem viden v DiRT3. Na prvi pogled še vedno ne deluje tako glamurozno, dovršeno in licencirano kot DiRT 1, 2 in 3, a lahko nas preseneti, sploh v primeru če se bo cena gibala med 30 in 40€