Mitja Bonča

Uporabnik
  • Števec vsebine

    2 689
  • Pridružen

  • Zadnjič prisoten

  • Days Won

    71

Mitja Bonča last won the day on May 9

Mitja Bonča had the most liked content!

Ocena v skupnosti

619 Odlično

O uporabniku Mitja Bonča

  • Rojstni dan 05. 11. 1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.skywalker.si

Osebne informacije

  • Spol
    Moški
  • Kraj
    Črni Vrh, Ljubljana
  • Interesi
    karting, programiranje C#, smučanje, tenis, football
  • Volan
    Logitech MOMO
  • Stopalke
    Brez

Zadnji obiskovalci profila

8 629 ogledov profila
  1. Lol, bolj bedne ideje še ne To prepušam tebi, ok? Jaz grem raje kaj manj zahtevnega.
  2. Dej jih ti povprašaj kako bi se to licenciralo. Ker vem, da si bolj blizu njih kot jaz. Bi naredil to? Pač se pozanimaj kako je s to zadevo, da damo to povem ven uradno. Ne, jo bom dokončal, sem že blizu itak! Mogoče potem ko se prah poleže celo objavil
  3. Sem že, ampak je bolj beda, bi bilo fajn še enkrat čisto znova. Imaš kak kontakt od njih, mogoče @skopusnik, ki je bližje?
  4. Brez panike, vse boste dobili. Btw, ima kdo kakšno idejo, katero progo bi delal naslednjo? Take ki še ni, oz. je slabo narejena. Pa ne kakšno top progo, ki jo poznamo vsi. Ampak bo treba dobiti licenco, ker hočem s tem tudi kaj zaslužiti. Sedaj sem popušil pri Okayami, so me japonci po domače rečeno, nafu*ali na polno. Niče ne bo z licenco in prav tako ne z progo. Jo ne smem dati v javnost niti for free. Kr-neki. Ampak tak je ta trg, neizprosen,
  5. Res? Sem že pozabil. Takrat tudi še nisem imet tega znanja veš, kot ga imam sedaj. Da narediš takk progo je treba znat 3d program (3ds max na primer) + podrobni podatki o progi + photoshop za delanje textur in ogromno časa. Ni simple verjem. Zato je pa malo kvalitetnih modov, večima je rip-ov od že prej narejenih prog pravih proizvajalcev iger.
  6. Sva na vezi s tem ki dela LimeRock. Car je.
  7. Ne gledat iR, glej RL Ja, truda je pa bilo za pol leta, pa še nekaj ga bo. Resje ogromno dela. Hvala. ps: 5c je zadnja verzija, in online sedaj deluje 100% probano (aloog-1 server).
  8. Nova verzija je gor, sedaj sem jo tudi dal v zip file! Boš probal postavit server?
  9. Nalož si zadnji winrar. Aja, še počakaj 5 minut da naložim novo verzijo, ta ni imela pitlane-a.
  10. Me zanima, a lahko kdo proba postaviti server, če zadeva deluje prosim? Hvala v naprej.
  11. Okayama international circuit beta je na voljo za teatiranje, če koga zanima. Dobite jo tukaj: http://www.racedepartment.com/downloads/okayama-international-circuit.15846/
  12. 2 dni mi je vzel ta ovinek za popravilo. Vse okoli njega sem moral na novo, prava mora. Ampak sedaj pa zgleda mnogo bolje. Kaj menite? Pa hvala za opaženo, sam sem bil premalo pozoren na ta ovinek in na višine pred, med in po ovinku.
  13. Mal sem res falil tisti predzadnji ovinek je***u. Fak bo enga dela spet.
  14. Katera to, med obena zadnjima desnima ovinkoma tik pred ciljem? Ali ravnina pred tem? Ko se zavine v boxe?
  15. Hvala. Pomoje so vsi ovinki zadeti. Kajti kot sem rekel, to sem študiral en mesec. Risal in popravljal linije in višinske. Sem imel več sourcev za to, najbolj točni kar se dobi. Le še lasersko skeniranje je bolj točno (ampak dvomim da je od iR proga skenirana, ampak o tem nebi). Ja itak, da bodo vsi objekti, se že rišejo. Lahko se boš celo vozil po komplet kompleksu, ne kot v AC progah, kjer si omejen z progo samo. Največji izziv so pa drevesa, kajti proga dobesedno stoji sredi džungle Sedaj so najprej na vrsti hribi. Jih že imam, samo združiti jih morem z tem kar imam.