Sign in to follow this  
Followers 0
Matjaž Murn

11. Imola - 2.4.2017

27 prispevkov v tej temi

bannerimola.jpg

Kaj potrebujete

  1. original simulacija Assetto Corsa in plačljivi dodatki Dream Pack 2Dream Pack 3Red Pack 
  2. poznavanje dirkaškega pravilnika ter pravilnika GT3 prvenstva.
  3. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite  pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn
  4. TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts)

Urnik

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 21:00 - Dirka (cca. 72 minut)

Nastavitve strežnika

Server: slo-racing.com HD GT3
Geslosloracinggt3

Dirkalniki:  Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3
Dirkališče: Imola

Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 4.1)
Pomoči: Samodejna sklopka, ABS ter TC
Čas: 12:30
Obraba gum: Vključena (200%)
Poraba goriva: Vključena (200%)
Poškodbe: Vključene (50%)

Vreme: 

HHbZpZt.png

Pokrovitelji

hdlogo600px.png

logonewsitev2350px.png

playgamelogonew300px.png

mfplogotip300.jpg

 

anglicuslogo300px.png

0

Deli ta prispevek


Link to post
  1. Matjaž Murn Audi R8 LMS Ultra
  2. Tomaž Eržen Audi R8 LMS Ultra
  3. Miha Fabijan McLaren 650S GT3
  4. Tomaž Pavšek McLaren 650S GT3
  5. Alen Rožič McLaren 650S GT3
  6. Marjan Koderman McLaren 650S GT3
  7. Goran Tuš Lamborghini Huracan GT3
  8. Janko Glavač Lamborghini Huracan GT3
  9. Aleš Kurent Lamborghini Huracan GT3
  10. Domen Gantar Lamborghini Huracan GT3
  11. Marko Kraner Ferrari 488 GT3
  12. Erik Ocvirk McLaren 650S GT3
  13. Gašper Zupan McLaren 650S GT3
  14. Božo Fujs McLaren 650S GT3
  15. Marko Panger BMW Z4 GT3
  16. Miha Eršte Audi R8 LMS Ultra
  17. Gašper Grebenc Ferrari 488 GT3
1

Deli ta prispevek


Link to post

Rezultati

http://simresults.net/170219-M3G

Točkovanje posameznikov

g4fRFSx.png

Ekipno točkovanje

Ylxt3aV.png

Kazni in incidenti

  • Janko Glavač - prepozna odjava -> +30kg
  • Gašper Zupan - prepozna odjava -> +30kg
  • Marko Panger - prepozna odjava -> +30kg
0

Deli ta prispevek


Link to post

Men že od jutra ne dela optika. Baje okvara na večjem območju. Nič ne kaže, da bojo kaj zrihtal danes. Če odprejo pipco pridem. Srečno vsem :)

0

Deli ta prispevek


Link to post

Upa kdo delit setup za McLarna? :)

0

Deli ta prispevek


Link to post

Sori, pozna odjava. Ni energije za še kaj vozit danes. 

0

Deli ta prispevek


Link to post

Tudi pri meni (pre)pozna odjava. 

0

Deli ta prispevek


Link to post

Napisano (urejeno)

Ćez teden mi je nagajalo zdravje kar je botrovalo poznemu začetku treniranja, Filing okej.

Q: Vsak krog naredil večjo napako, in eden ki je ratal je bil za P4, mislim da prvič da sm v prvi polovici grida štartal.

R: Štart u nulo, za P2, do prvega ovinka vozima malo bolj po zunanji strani medtem ko Rožič po notranji, potem pa želel na notranjo stran glih med bremzanjem, Rožič oprosti za dotik :/ lahko bi blo mnogo huje za tebe. Jaz pa sem pravično dobil kazen nadaljevanja iz zadka grida. Nekaj se trudim naprej, špekuliram in probavam ali bi vzel dodaten pitstop kot timski kolega ali se posvetil lift & coast. Odločim se za brez dodatnega postanka in odvozim ves rezervoar ter potem pitam. Po pitanju je kazalo, da bi še šlo z nekaj malega šparanja skozi z samo tem postankom. Ampak  po par napakah in odpravljenem penaltiyu pa nisem imel več volje nadaljevati, da ne govorim o polnem nosu, ki je klical po robčku za obrisat. 

Mam občutek, da če bi imel odvoženih toliko practice krogov kot za barco bi znala biti dobra in uživanstka dirka :)

Aja pa glede na to da je bila zadnja dirka, hvala @Matjaž Murn za organizacijo, Rožič čestitke za dobljeno prvenstvo in pa en velik hvala timskemu kolegu @mare87 za sprejetje v ekipo in dobro sodelovanje ter vse nasvete in taktike :) 
 

 

Uredil - Grebenc Gašper
1

Deli ta prispevek


Link to post

Napisano (urejeno)

Katastrofa za konec. Q dober, dirko pa čist zasral po nepotrebnem. Na začetku se kadilo od Gašperja, potem pa še jaz malenkost pobožal Erika, sorry. Po tretjem krogu grem v bokse po dodatnih 20l, nikakor ne prime naprej nazaj, #$$#<5<$, pozabil na esc, gremo še en krog, try nr2, nope, ok kdaj hudiča bote pripravljeni, poskus št. 3 uspešen z esc... Sem zgubil za cel krog, spustil hitrejše mimo, se malo vozil za Božotom, potem ga prehitel, sreča še malo Marjana, malo offroda probaval, mi šlo še kar na smeh po šoku z boksi.. Počakal še Gašperja, ki je delal burnoute :D in na koncu še dohiteval Kurenta. Ja ni kaj, Kunos FO, škoda za skupno uvrstitev, drugače pa bravo vsem, bilo je zanimivo, vsega po malem, vsekakor pa dobra šola.

Uredil - mare87
2

Deli ta prispevek


Link to post

Napisano (urejeno)

Čestitke Alen za zmago.Zadnja dirka je za nami. Nekoliko sem podcenjeval teh 72 minut a vseeno ni šlo tako slabo. Celo je nekaj časa kazalo, da lahko napadam skupno osmo mesto prvenstva. Malo pred postanki mi "team mate[jezik12]" [it] eno pošiljko od zadaj flikne in ritem se je nekoliko podrl. Po postankih in popravilu je šlo spet bolje in s končnim šestim mestom sem zadovoljen.

Me veseli, da smo se skupaj podili in "švicali", prvenstvo je bilo dolgo in naporno. Razen par izjem veseli tudi udeležba na dirkah do konca prvenstva.

Zadnji postanek mojega Dizel Race Team Mclarna 650S v tem prvenstvu:

acs-2017-04-02-21-44-35-.jpg

Uredil - mancSLO
3

Deli ta prispevek


Link to post

Q: Vija vaja čez dva kraja, Eržen v Aqua minerali mojmu času fejst nagaja!! Posledično P neskončno.

R: Štartam kar ok, spredaj imajo očitno vojaške vaje, ker se vse kadi. Iz dima pridem vštric s tremi ali štirimi Audiji, kaj vem, vem samo da se z enim dotaknem in letim v Villeneveouvoue ven v pesek (Miha oprosti). Hvala za vojaške vaje in lopate, se hitro izkopljem ven na srečno zadnje mesto. Smrknem enega ta kratkega in hajd naprej. Počasi in zanesljivo lezem navzgor po lestvici. Glede na čase, sem bil hitrejši od vseh razen od Rožiča. Potem ujamem skupinico tabornic, ki se v koloni sprehaja po stezi. Vedel sem, da babe dolgo ne bodo skupaj zdržale. Res poči že v drugem krogu, ko se dve stepeta, katera ima lepšega in že sem za Marjanom. Spredaj pa še Eršte in Murn. Čakam kolega, da ju pihne, pa ju samo gleda. Alo, saj se ne bosta razbila, če greš mimo. Pokličem v bokse, ni zveze, fino saj ko rabiš kaj, tehnika odpove. Zadaj začne nos naprej tiščati Eržen, ki me na ravnini pihne. Meni odpihne pokrovko, ker sem spet najpočasnejši na ravnini in skočim pred Marjana. Da bi ga kje zadel, so mehaniki v boksih zanikali :D  No potem si delimo stotinke z Audiji spredaj, vendar nihče nič ne pridobi, zato je čas za postanek. Pobje so kar ok, gremo naprej. Kar na enkrat sem na P4, potem ko Lambo nekam izgine in se Murn še vedno vozi okoli v "tabornik mode". Spredaj Eršte, gremo!! Potem pa pogledam na PLP in začnem računati in ugotovim, da bo zmanjkalo bencina za par metrov, če tako nadaljujem. Nič, začnem šparati in gledam, kako mi Murn prihaja vedno bližje. Nič, bo treba spet gas najt. Ga tiščiva ene tri kroge, potem pa Murn obupa in sam počasi kruzam do konca. P4. Zabavna dirka, Marjanu sem očitno dolžan za pijačo, Alenu za vse nasvete in pomoč, organizatorju pa zato, da je vse skupaj spravil pod streho.

Hvala vsem, ki sem jih prehitel, obljubim, da vas bom drugo leto še več in se vidimo :D 

4

Deli ta prispevek


Link to post

Napisano (urejeno)

Q: Borba s Kurentom, ki je vozil medium gume. 
P1 z naskokom pol sekunde. Ste bili pa zato ostali zelo blizu saj je P2 in P12 ločilo le pol sekunde. [ok]

R: Boljši štart od Kurenta, zato sem mislil, da sem že rešen. Od nekje rumeni Ferrari dobi extra konjiče iz Maranella in kar na enkrat se mi pripelje ob bok. Sledi zaviranje v prvo šikano. 
Na srečo sem bil že na bremzi, ko dobim skrivnostni udarec od zadaj (vsaj tako je pravil indikator poškodbe).
Takoj pogledam v ogledalo, zeleni Lambo 1-2 dolžine za mano. Res mi ni bilo jasno od kje sem "fasal".

Že prvi krog si pripeljem okoli 2 sek prednosti, katera je ostajala enaka, dokler ni Kurent začel delati napak.
Nekje v 10 krogu se spomnim, da imam poškodovan avto zato nisem vedel kako se bo odvil novi postanek z AC appom.
7 krogov na glavni ravnici scrollam po AC aplikacijah, da bi našel tisto za postanek, a je ne najdem. :angry:
Ko pripeljem v boxe v AC appu piše: "Repair damage: NO"  :DD

Od tu naprej je postalo dolgočasno, saj je imel Kurent probleme z novo aplikacijo, zato sem cel drugi stint vozil cca 20 sek pred Erženom.

Začnem zadnji krog, timer pa piše 1:47, kar bi bilo ravno dovolj za še en krog.
Na srečo sem spremljal PLP app, kjer sem videl da je moj team mate vzel kar dosti manj goriva od mene, zato se odločim, da pred ciljem spustim gas in pripeljem ciljno črto ravno 1 sek po tem ko se je iztekel timer.
Odličitev se je izkazal za pravilno, saj je njegov Mclaren deloval že na hlape. :P 

Čestitke vsem, ki ste vztrajali do konca.

V bodoče si želim, da bi bila prvenstvena pravila, nekoliko bolj fleksibilna.
Primer: na nekaterih progah je bil Ferrari hendikepiran z extra postankom, kar bi z lahkoto rešili če bi fuel rate postavili na 180%.

Uredil - alkoro
2

Deli ta prispevek


Link to post

Jaz sem pa spet uporabil ničkolikokrat preverjen pristop brez treninga, s katerim sem si zaj* kvalifikacije in prvi del dirke :D

Q končam deveti, brez napak bi šlo hitreje in višje.

R: Soliden štart, počasi sem začel pridobivati mesta, po 3h dirkanja cel prešvican prilezem na P3 :lol:, nato v Tosi prepozno bremzanje hočem rešit z downshiftom in se napol zavrtim. Zgubim 4s in 6 mest :o  Gremo jovo na novo iz P9. Sledilo je par dobrih dvobojev, z varčno vožnjo in krajšim postankom (Kurentova nezgoda je tudi pomagala) se vrnem na P2 na hladnih gumah, Eršte pa je že drvel proti meni. Uspem se zbrat, ohranit razliko in jo povečat do cilja. Alen je pa itak bil v prihodnosti.

Prvi del dirke izredno napet in zanimiv, v drugem pa polno adrenalina, da ostanem na P2 in ne naredim napake. Zaključil sem čisto moker in prvič po dolgem času res zadovoljen z rezultatom :cool:

0

Deli ta prispevek


Link to post

Napisano (urejeno)

@alkoro, še dobr, da nisi najdu stare aplikacije za bokse, ker bi te zje*ala, kot je mene in @mare87. Ni bil problem v novi...Pa glih zdej, k sem mel pace za stopničke [Joj]

Aja, pa opravičil bi se Eriku...če sem te slučajno prestrašil na štartu, ko sem zavil proti tebi. Sploh ne vem kako mi je uspel, da sem imel volan obrnjen čist v desno.

Uredil - Ale
0

Deli ta prispevek


Link to post

Kako daš lahko prednost stari no name aplikaciji pred vrhunskim Kunosovim izdelkom :$

0

Deli ta prispevek


Link to post

Ma še prejšnji vikend je delala BP...

0

Deli ta prispevek


Link to post

Q: odličen pace, a vendarle prepočasen za kaj več. P3 več kot odlično :D

R: zadovoljiv štart, srečno skozi genčo v T1, nato pa kontrola Gorana zadaj... prva dva sta bila itaq prehitra. Nekje proti sredini dirke začnem računati, kako bo z gorivom oz. ugotovim, da bo potrebno doliti več kot sem izračunal :confused:. Hočem nastavit več goriva... aaaaaaa, KUNOS :evil::evil: ne morem! Ne gre. Seveda po opravljenih postankih sem pa lahko nastavljal po želji... [Jel2]Uporabil pa sem uradni Kunosov pit stop app, pred dirko za vsak slučaj testiran in je deloval BP

Proti koncu se kaže, da z lift and coast ne bom prodobil veliko oz. je bil Marjan preblizu za takšne štose... nič, par krogov pred koncem še enkrat v boxe. P8, kazalo je bolje. :mangel:

@Ale je bilo prehitro, da bi bil strah :)

Tam proti sredini dirke sem bil bok ob boku na koncu ciljne ravnine z enim Audiem... Na hitro sem pogledal posnetek od Murna, kjer izgleda da sm sam zapeljal s proge :oops:.. oz. je tam proge zmanjkalo :P Med dirko bi lahko prisegel, da je bil dotik..

 

V celoti gledano, sem s svojo vožnjo kar zadovoljen, je pa še veliko za izboljšat, sploh na dirkah, kjer živci delajo svoje oz. moje napake :)

 

0

Deli ta prispevek


Link to post

Q: Parkrat sem se znašel okoli P3, vendar so bile na koncu razlike tako majhne, jaz pa dobrega kroga nisem spravil skupaj in sem zaključil na P6. Kljub vsemu nad pričakovanji, saj treninga zopet ni bilo veliko. Na hitro sem še pogledal kje je Marjan in bil vesel, da je za mano.

R: Klasika pri meni - slab start. Zgubil mesto že takoj na začetku. Nato lepo pa počasi za timskima kolegoma, medtem ko so spredaj delali napake in smo pridobivali mesto za mestom. Tudi Tomaž naredi napako, jaz pa sem imel občutek, da sem malo hitrejši od Mihe. Prišel tudi naprej, vendar po parih ovinkih storil napako in Miha je šel naprej. Zadaj je bil Tomaž, med nama pa dva Dizla. Uspel je oba prehiteti in ker je bil precej hitrejši, sem ga spustil naprej (sicer na dokaj neumnem mestu). V tej fazi sem imel že 2 opozorili za sekanje in kmalu je prišlo še tretje. Vozit sem začel kot po jajci, da ja ne bi kje preveč na široko peljal. Seveda sem storil napako in Pavšek je prišel mimo. Nato sem se mu uspel približati na rit, vendar sem ponovno naredil napako in me je odneslo v pesek, Pavšek pa je dobil kakšnih 10 sekund bonusa. Malo mi je prekipelo in začel sem nizati hiter krog za krogom in uspel ujeti Pavška. Takoj ko sem ga ujel pa spet napaka in piruete. Eh. Na koncu me je skoraj ujel Marjan, vendar sem ga na koncu uspel zadržati za sabo. Končal na P5, kar je zame nadpovprečno to sezono.

Čestitke @alkoro za več kot zasluženo osvojeno lovoriko. Razred zase. Tudi ekipi Dizel Racing vse čestitke ob osvojitvi ekipne zmage!

Podelitev pokalov in nagrad bo na zaključnem srečanju - več o tem pa v naslednjih dneh.

2

Deli ta prispevek


Link to post

Glede Pit appa od Kunosovih majstrov, samo toliko, da tudi meni do prvih postankov ni deloval. Pred dirko na treningih BP, med dirko pa so bili klici na pomoč brez uspeha. Pač Italjanski šalabajzerizem.

 

 

0

Deli ta prispevek


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Registriraj nov račun v naši skupnosti. Zelo je preprosto!


Register a new account

Prijavite se

Že imate račun? Prijavite se tukaj.


Prijavite se takoj
Sign in to follow this  
Followers 0
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik