Skoči na vsebino
Sign in to follow this  
Matjaž Murn

10. Barcelona GP - 19.3.2017

Recommended Posts

bannerbarcelona.jpg

Kaj potrebujete

  1. original simulacija Assetto Corsa in plačljivi dodatki Dream Pack 2Dream Pack 3Red Pack 
  2. poznavanje dirkaškega pravilnika ter pravilnika GT3 prvenstva.
  3. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite  pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn
  4. TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts)

Urnik

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 21:00 - Kvalifikacijska dirka (35 minut)
  • 21:45 - Glavna dirka (35 minut)

Nastavitve strežnika

Server: slo-racing.com HD GT3
Geslosloracinggt3

Dirkalniki:  Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3
Dirkališče: Barcelona GP

Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 4.1)
Pomoči: Samodejna sklopka, ABS ter TC
Čas: 10:30
Obraba gum: Vključena (200%)
Poraba goriva: Vključena (200%)
Poškodbe: Vključene (50%)

Vreme: 

SPxz9z1.png

Pokrovitelji

hdlogo600px.png

logonewsitev2350px.png

playgamelogonew300px.png

mfplogotip300.jpg

 

anglicuslogo300px.png

Deli ta prispevek


Link to post

Odjavljam

Deli ta prispevek


Link to post

Zadnjič za Alena, tokrat pa še za Dizel Race Team:

f89fb4a61df7c069c463.jpeg

  • Upvote 4

Deli ta prispevek


Link to post
8 minutes ago, mancSLO said:

Zadnjič za Alena, tokrat pa še za Dizel Race Team:

f89fb4a61df7c069c463.jpeg

We are the champions! :D 

 

  • Upvote 2

Deli ta prispevek


Link to post
Napisano (urejeno)

R1 zadnja levo 110 skos sami problemi.

R2 mal poštimal in tut manj stopinj je blo, tako da se je izšlo mal boljš. Lepe borbe, ki jih je mal pokvaril Ocvirk (tebe na ravnini presavla 10m naprej nazaj), kasneje pa njegov teammate mi dal mesto nazaj ko je Eržena odnesu tja do Barcelonske plaže. 

RRT mal prej bremzajta v te ostre ovinke, problem je bil ze podoben na RBR, tukaj spet zlo kamikazee style.. 

Cestitke podiumu obeh dirk in Dizlu k bo mogu dat za pjačo zdaj. :D

Uredil - PEK
  • Upvote 2

Deli ta prispevek


Link to post

Končno, končno nisem odpru okna pa kvolijev vn vrgu :D 

Še včeraj sem bil boj Davida z Goljatom, ko nikakor ni šel avto tja kamor sem hotel da gre. Pobrišem driverje za volan, mal boljš (no, dam jih tud nazaj gor...), potem drgnem pozno v noč kroge in se že vdam v usodo, da bom bolj gledal od zadaj na dirki.

Potem pa, v realnosti vidiš, zakaj imajo babe rajš 5cm večje :D +-5 cm je naredilo na avtu čudež in postal je vozen :D 

Q: Probam prvič soft, da mal zdražim in me kap, ko stopim na asfalt in mi odtrga podplat iz adidaske ! 44 stopinj!! Dam gor Medium in se začne bitka za pole. Nekaj časa prvi, nekaj časa že 6, pa spet nazaj. Norooo, na koncu P4.

R1: Dobr štart, šibnem mimo Fujsa, za Ocvirka in gremo. Za mano Eršte, ki me je v zadnjem delu skozi tiste frdamane šikane vedno ujel in tako iz kroga v krog. Potem Ocivrk naredi napako, hvala in gremo dalje. Nekajkrat celo vštric skozi prve kombinacije z Erštejem, potem pa grip le naraste, da se ga malo otresem, odpeljem best lap in v bokse. Nato še dobr out lap in na koncu ostanem pred njim tudi po njegovem postanku. Je pa oba nadmudril Marko :D  Končno P3!

R2: Spet dober štart, takoj na P2, sledim Alenu (krog in pol), nato vozim svojo dirko, saj sva ostalim v začetku dirke ušla na par sekund. Nato nekje na sredini opazim, da je Eržen spil kak Red bull, ker je začel piliti sekunde, ko na stružnici. Opala, mal panike, en power slide in hajd v bokse. Pridem ven in spet pred mano Marko. Ja dijo mijo, kaj se je teleportiral tja. Gledam kdaj bo šel v bokse, pa je očitno to že opravil in odpeljal sijajno dirko (edino un dajv na štartu bi naju oba stal dirke, če se ti nebi umaknil!). Spet P3. Super vesel.

Zdaj gremo pa v garažo nekaj spit :D 

  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post

Bom kratek tokrat. 

Po hladno mlačnih kvalifikacijah, ko so se gume slabo ohlajale glava pa pregrevala, dobro začel dirko. Ni smelo it narobe glede postankov in tud ni šlo, če bi šlo bi se kr sam z [opa]:) saj sma z Gašperjem obdelala taktične zamisli, tud avto je bil spet po njegovi zaslugi optimalno nastavljen.

Edina večja napaka se mi zgodila v glavni dirki, falil braking in je šlo wide pred Pavškom, s katerim sma imela podobni dirki, mini dejavu. 

Čestitke Dizel in Alen za motivacijo, zdaj pa grem gledat posnetek da vidim kaj je bilo z teammatom.

 

  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post
Napisano (urejeno)

Q: Presenečen kna izredno hitrimi krogi nekaterih. Sam bi lahko odpeljal boljse amak ok, ze navada da pod prisilo ne spravim skupaj hotlapa,

QR: Celo samo en spin. Rekord za mene. Drugače pa najbolj fun dirka ki sem jo odvozil do zdaj. Ko sem se z Murnom in Pekom boril. Zelo fer borbe, ker pa sem imel hard gume s katerimi nisem imel nobenih prolemov sem prišel naprej in probal ulovit še koga drugega z med gumami ,ki so na koncu meli malo bolj drsalnico kot jaz. bilo premalo časa ker sem ga dosti izgubil v borbi.

R: Štart uredo. Drugi ali tretji krog pičim iz gužve v bokse. Kako sem na zaviranju pred boks črto rikverc najdo mi tudi ni jasno. Potem pa na lov za ostalimi. Dobim Tuša, pridem mimo in za Kurenta. Kaj naj rečem Kurent oprosti, preveč pogumno sm pozno bremzal predvsem zaradi jeze ker se mi je že dostikrat zgodilo da zapiraš tako kot drugi ne. V tem primeru sicer nisi zaprl ker sem jaz pipnil vate ampak je bil pa tadolgi ovinek pred tem tolk bolj fishy. Tudi mene je audi tekom vikenda tako agresivno nekje prehiteval da joj. Pa sem vedel da so poznjesi na brezmzanju in sem pustil fraj čeprav ne bi bilo treba. Od tebe pa sem bil tudi veliko poznejši na zavori. Bom pa od zdaj naprej, ko bo kdo tako kot v prvi dirki Murn in še eden v tisti najbolj oster ovinek dajval tudi zaprl. Konec koncev če je še toliko za mano da lahko zapeljem na notranjo brez da bi te zmotil ni moja krivda. Tako js to smatram. Ker eni bi včasih zaprli, ko ma kdo sprednja kolesa pri njihovih zadnjih ali celo malo naprej. Niti približno ne mislim da sem pa jaz clean ampak večrat raje pustim da mi pride kdo ob bok in izgubim plac kot pa da tvegam da me odvzadaj, ceprav bi moral on pazit. Se pa opravičujem še enkrat! Peace 

 

EDIT: "Bom pa od zdaj naprej, ko bo kdo tako kot v prvi dirki Murn in še eden v tisti najbolj oster ovinek dajval tudi zaprl."  Murn nisi bil ti! je bil lambo pozen, in ob tem si še ti pridobil mesto in mi je v spominu ostalo.

Uredil - Grebenc Gašper
  • Upvote 2

Deli ta prispevek


Link to post
Napisano (urejeno)

Q: vzel premal bencina za zadnji del in pristal na p12

R1: vidim temperaturo in se odločim za hard gume. Zadeva deluje odlično in prilezem na p6. Vmes sva se mal s Pangerjem pofočkala, dirkanje pač :)

R2: nižja temperatura in M gume. Vozim za Erikom in Kranerjem, ki gre hitro v bokse. Janko zadaj vse večji. V t3 mi pripelje na desni bok, upam na wide exit, a upočasni in faše bump v gepek. Skoncentriram se na pace in opazujem dvoboj Ocvirk-Glavač. Zadaj Marjan napada. Kar naenkrat ga imam ob boku. Nekak sva zmutila, še zdaj ne vem točno, če nisem mal na silo zaprl. Moram pogledat replay. Pridruži se nam še Eržen in razvije se veselica, ki jo pokvarim s povsem norim manevrom. Zgrešil sem točko zaviranja za eno tablo in letel proti trojici pred menoj. Hočem desno, a tam je bil že Glavač, če grem levo zgrešim Erika, a potem je prihajal z desne že Tomaž. Nadaljevanja se pa bolj slabo spomnem, le počas sem se še odpeljal do cilja. Lahko se le opravičim Erženu za glupost. Oprosti Tomaž :oops: Sploh nisem imel namena napadat več, nekako sem upal, da se boste vi trije stepl, da bi tako pridobil kako mesto. Koncentracija v leru :(

Uredil - 57X
  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post

Na dirko prišel z dokaj OK setupom. Proti koncu treninga, najdem magično nastavitev diferenciala, ki je avto zalepila na cesto. :D 

Q: Večino krogov odpeljal na SOFT zmesi, ko sem videl da vsi podirajo svoje osebne rekorde z MED., sem jih za zadnji poizkus vzel tudi jaz. Že v prvem hitrem krogu popravim čas za 8 desetink in prevzamem pole, v drugem sem šel pa še skoraj 3 desetinke hitreje.

QR: OK štart, takoj zaprem notranjo stran in obdržim vodstvo. Nekaj časa me je še sledil en mclaren potem je pa očitno naredil napako saj ga ni bilo več blizu. Sledilo je križarjenje od cilja.

R: Spet OK štart, spet zaprem notranjo linijo in obdržim vodstvo. Tokrat je bil po prvem krogu za mano timski kolega od katerega sem se počasi oddaljeval. Spet je sledila kontrolirana vožnja do cilja

S to dirko smo osvojili tudi ekipni naslov Sedaj čakamo glavnega sponzorja, da izpolni obljubo in dostavi nagradni pok čigumija :D 

American-Hubba-Bubba-Awesome-Original-Ta

  • Upvote 6

Deli ta prispevek


Link to post

Barfelona. Proga, ki se ji zelo rad izognem. Vseeno pa sem si v soboto zvečer vzel pol ure, da naredim en stint. Po skoraj uri in pol nisem sestavil več kot 2 krogov :D

Q: rezultati so bili primerni izkušnjam iz treninga, a se je Audi z več gripa začel boljše obnašati, zaključil sem na P8.

R1: Štart soliden, dokler nisem našel PEK-a v tretjem ovinku, kjer sem zgubil ene 15s, avto pa se je začel čisto drugače obnašati in gremo se učit jovo na novo. Zgrešena taktika menjave gum mi je sicer prinesla najhitrejši krog na tej dirki, sem pa izgubil ogromno časa. Na koncu še napad pune hamre na Tuša, a je super branil s poznimi zaviranji, na ravnini pa niti zavetrje ni pomagalo. Upam, da si vsaj malo švical @ingange :)

R2: Dosti bolje, v drugi polovici dirke so padali zelo hitri krogi, a je koncentracija rekla, da me zapušča, zato sem šel v bokse malo prej kot bi bilo pametno. Na ta račun izgubim par mest, potem še kabum in počasi do cilja na P7 z rahlo grenkim priokusom.

  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post
Napisano (urejeno)

P: Med tednom sem odpeljal par krogov. Nekaj od njih z 4 letnikom v naročju. Je kar on vozil ja pa sem se učil steze. Ni se mi poklopilo časovno tokrat.

Q: Starejši kliče domov, da je zamudil prevoz iz kina. Nič v avto pa ponj. Četrtič v Koper ta dan :( Vrnem se ravno par minut pred iztekom.

R1: Na začetku z Goranom vadiva carving paralelne zavoje. Nato še z Gašperjem. Tam se žal ne izide in oba končava brez izkupička.

R2: Božota skušam prehitet. V enem od ta dolgih desnih ovinkov me popolnoma zmede, saj najprej zavije levo in sem mislil, da je izbral zunanjo linijo nato pa ostro spremeni smer. Nisem siguren, če je hotel zapret ali je šel na apex, ko sem bil jaz tam. Morem replay pogledat, da ocenim, če sem ga pobiksal in ga spravil z asfalta. Če je bilo karkoli @bofu, je bilo nenamerno.

Dobra proga, vendar za pozabit vikend. Tako se pač ne dela, a ne @markop!?

Še to. Tale moj BMW je prava igračka. Lepo se vozi in je precej prizanjesljiv pri napakah. ČE bi še 1x vozili GT3 bi isto izbral.

M.

Uredil - markop
  • Upvote 4

Deli ta prispevek


Link to post
Napisano (urejeno)

@Grebenc Gašper, ni problema...se zgodi. Tut meni se je že. Bi blo sicer lepo, da bi me še počakal in spustil naprej ker si bil itak hitrejši in bi me lahko nato prehitel.

Prejšnji ovinek pa ne vem zakaj bi bil fishy. Bil sem spredaj in sem pač imel mal drugačno linijo. Avti so različni in s tem tut vozne lastnosti. Pa linijo tut lahko zaprem, da se obranim napada...sej je blo na pospeševanju, ne na zaviranju. Da si pa ti moral pri tem mal upočasnit, pa tut ne vidim problema, ker si bil za mano in te nisem poskušal izriniti iz proge. Če pa ti drugih nisi zapiral takrat, ko bi jih lahko, je pa to tvoja stvar.

Mislim, da sem zelo fer voznik z 10 letnimi izkušnjami v online dirkanju in tut vem kaj lahko in kaj ne. Mislim, da je tukaj kar nekaj dirkačev, ki to lahko potrdijo. Vem pa tut, da nisem brez napak...sej sem samo človek.

Če želiš, se lahko dobiva na TS in pogledava situacije, ki se tebi zdijo kočljive.  Mislim, da sva oba dovolj zrela, da se pogovoriva v miru, kot človeka!

PS: Rad bi se tut opravičil Murnu, ko sem obračal na progi. Enostavno ni šlo drugače. Bil sem na notranjem robu ovinka obrnjen v nasprotno smer, na notranji strani je pa še zid in se ni videlo nič. Sem takoj zabremzal, ko sem te zagledal, ti si pa tut super odreagiral, da ni prišlo do trka.

Uredil - Ale
  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post

@Ale vredu je. Ne rabima poglabljat nič. To je dirkanje konec koncev. Ni važno kako sem jaz to dojel načeloma je bilo vse fer. Če pa pogledaš posnetek še enkrat pa lahko vidiš da sem tudi zelo upočasnil in čakal da bi te spustil naprej. Sam te ni bilo od nikoder. In sem potem letel naprej.

Deli ta prispevek


Link to post

Vem, vem...sem videl na posnetku. Preden sem jaz obrnil, pa še čakat sem moral zaradi prometa. Res pa je, da sem pol še tistih 6 krogov vozil za tabo...

Deli ta prispevek


Link to post

Mah med tekom dirke ob koncentraciji na vožnjo nisem niti študiral in čekiral potem. Če pa tako po dirki študiram bi pa res lahko potem nekje počakal. Za točke tako ali tako ni bilo več šans in bi bilo pač meni čisto vseeno al je  P11 ali P15 samo pred iztekom tega nisem mogel vedet. :|

Deli ta prispevek


Link to post

Q: Vsi na medium gumah, hehehe. Kmalu tudi sam ugotovim, da  se S ne obnesejo. Nataknem M, goriva za 5,2 kroga in gasa. Kot strela iz jasnega se posveti P1: Koderman Marjan. Pet minut pavze, da se malo umirim pred dirko. Kasneje se izkaže, da če bi hotel vnukom kazat mene na vrhu lestvice, bi moral 5 minut pred koncem kvalifikacij uporabiti tipko PrintScreen.

QR: Slab štart, nekaj rumenega ob meni prvih nekaj ovinkov. Kolona se razvrsti in zeh do konca dirke. Ma ja zeh. V tretjem ovinku razpaljotka pred mano. Še vedno me ni izučilo, da v teh trenutkih vseeno malo spustiš gas. V Nascarju je to zlato pravilo, če hočeš preživeti. Ampak, saj bo šlo. Ne ni šlo. Pravokotno na stezo vračajočem se Audiju se hočem izogniti, pa sem ga žal zadel in me odnese v mivko. Z razbitim sprednjim delom končam sicer v deseterici. Opaziti je bilo tudi pritiske za krog ali dva zaostalih, ampak to so izgleda izkušnje. Meni niti približno ni jasno, kaj je cilj takšnega početja...

R: Nekoliko boljši štart, pa vseeno me Janko dokaj hitro prehiti. Ker pa je njegov avto na končni 30km/h hitrejši, na zaviranju pa je Mclaren "uporabnejši", se odločim za zgodnji postanek. Pa saj je Kraner isto storil. Razlika je v tem, da je bil njegov tempo po tem pa, pa, Marko[ok]. Jaz sem čakal, kaj bo po postankih. Nekaj krogov do konca pred mano v dveh sekundah pristanejo Zupan, Eržen, Glavač, Ocvirk. Gledal sem silovite borbe za vsak cm[champ]. Moj pace pa ni bil dovolj hiter, da bi njihove borbe izkoristil. Dirko zopet končam v deseterici.

Vikend: tokrat sem tudi sam prišel na dirko dokaj nepripravljen, pa še sam sem set nekaj čaral, tako da sem v bistvu z deseterico kar zadovoljen. 

  • Upvote 3

Deli ta prispevek


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Registriraj nov račun v naši skupnosti. Zelo je preprosto!

Register a new account

Prijavite se

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Prijavite se takoj

Sign in to follow this  
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×