Skoči na vsebino
Sign in to follow this  
Matjaž Murn

Pravilnik GT3

Recommended Posts

Splošna pravila

V prvenstvu veljajo splošna dirkaška pravila portala slo-racing.com, ki jih lahko najdete tukaj.

1 Prijava v prvenstvo
Prijava mora vsebovati naslednje

  • Potrditev veljavnega statusa Donatorja do konca prvenstva.
  • Potrdite, da ste prebrali pravilnike (člen 1.2) in se z njimi strinjate
  • Potrditev, da je prijavnina poravnana
  • Vaše podatke:
    • ime in priimek
    • izbran dirkalnik
    • številko na dirkalniku
    • ekipo
    • Steam Community ID (npr.: 76561197963675382)

Prijavo je potrebno poslati preko e-maila na naslov prijava@slo-racing.com. S prijavo voznik potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Prijave, ki ne bodo vsebovale zgoraj zahtevanih podatkov, bomo zavrnili in ne bodo upoštevane.

Rok za prijavo je: 1.11.2016

 

1.1 Status donatorja

Za prijavo v prvenstvo je potrebno imeti veljaven status Donatorja do konca prvenstva. Kako pridobite status donatorja si preberite tukaj.

1.2 Pravilniki

Preberite splošni dirkaški pravilnik, osnovne informacije ter pravilnik, ki je specifičen za to prvenstvo (trenutno besedilo)

1.3 Prijavnina

Prijavnina za prvenstvo znaša 10€. Kavcijo je potrebno poravnati pred prijavo. Kavcija se ob koncu prvenstva vrne, če voznik zaključi vsaj 7 od 11 dirk na koledarju. Dirka šteje kot zaključena, če prevozite >75% razdalje. Pre-season testi in kvalifikacijske dirke v to kvoto ne štejejo.  Prijavnino lahko poravnate z nakazilom na TRR ali z gotovino (za več info pišite ZS).

1.4 Prijava s pravim imenom in priimkom

V prvenstvo se je potrebno prijaviti s pravim imenom in priimkom. S prijavo se strinjate, da se vaš ime in priimek uporabita pri pisanju novic o prvenstvu na našem portalu, Facebook strani portala slo-racing.com ter na medijskih kanalih

1.5 Izbira dirkalnika

Izberite si en dirkalnik s katerim boste vozili skozi celotno prvenstvo. Menjave tekom prvenstva niso dovoljene. Na voljo so naslednji dirkalniki: Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3

1.6 Izbira številke dirkalnika

Številke 1-99 (samo eno- in dvo-mestne) si lahko poljubno izberete. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje".V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili, naj si izbere drugo številko. Številka bo morala biti že vdelana v skin, saj se v Assetto Corsa ne da izbirati številk.

1.7 Izbira ekipe

Izberete lahko že obstoječo ekipo in se ji pridružite (to se dogovorite z lastnikom ekipe). Če ekipe nimate, lahko ustanovite svojo.

1.8 Steam Community ID

Kako najdete Steam Community ID si preberite tukaj.
 
2 Organizacija in potek prvenstva
2.1 Koledar dirk
Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

  • Pre-season test: Zandvoort (S) - 16.10.2016
  • Pre-season test: Tor Poznań (ES) - 23.10.2106
     
  1. Mugello (S) - 6.11.2016
  2. Monza (ES) - 20.11.2016
  3. Brands Hatch GP (S) - 4.12.2016
  4. Silverstone GP (ES) - 18.12.2016
  5. Paul Ricard Blancpain (EL) - 8.1.2017
  6. Nürburgring Short (S) - 22.1.2017
  7. Circuit de Spa-Francorchamps (EL) - 5.2.2017
  8. Red Bull Ring GP (S) - 19.2.2017
  9. Nürburgring Nordschleife (EL) - 5.3.2017
  10. Circuit de Barcelona-Catalunya GP (S) - 19.3.2017
  11. Imola (ES) - 2.4.2017

2.2 Urnik dirk

Urnik bo objavljen v vsaki temi za dirko posebej. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Različne vrste dirkaškega vikenda imajo različen urnik. Trajanje dirk je približno in lahko pride do nekaj minutnega zamika.

Sprint

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 21:00 - Kvalifikacijska dirka (35 min)
  • 21:45 - Glavna dirka (35 min)

Endurance Short

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 21:00 - Dirka (72 min)

Endurance Long

  • 18:00 - Trening (90 min)
  • 19:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 20:00 - Dirka (144 min)

2.3 Prijava in odjava na dirke
2.3.1 Prva dirka prvenstva
Za prvo dirko v prvenstvu organizator smatra, da se imajo vsi vozniki, ki so se prijavili v prvenstvo, namen udeležiti prve dirke. V primeru, da se v prvenstvo prijavi več kot 24 voznikov, bo organiziran predkvalifikacijski krog (PQ). Na prvo dirko se uvrsti najboljših 24 voznikov.

2.3.2 Prijava na dirke
Na vse ostale dirke se morajo vozniki posebej prijaviti v temi posamične dirke. Prijaviti se morajo najkasneje en teden pred dirko (Rok: nedelja pred dirko, do 23:59). Če bo v tistem trenutku prijavljenih več kot 24 voznikov, se izvedejo dodatne kvalifikacije. Dodatnih kvalifikacij se ne udeleži najboljših 10 voznikov v skupnem točkovanju prvenstva. Na dirko je avtomatsko prijavljenih najboljših 10 voznikov v prvenstvu. Več o dodatnih kvalifikacijah si preberite v točki 2.10

2.3.3 Odjava z dirke
Velja člen 3.2 iz
splošnega dirkaškega pravilnika.

Če se voznik odjavi prepozno, vendar še pred začetkom dirke, dobi kazen v obliki balasta 30kg. Če se voznik sploh ne odjavi, dobi kazen v obliki balasta 60kg. Voznik ima balast tudi v morebitnih predkvalifikacijah. 

2.4 Točkovanje

Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe na posamezni dirki. Voznik lahko dobi točke samo, če je prevozil >75% celotne razdalje dirke.

tockovanje.png

Dodatno točko dobi dirkač, ki je bil najhitrejši v kvalifikacijah.

2.5 Balast
Na prvi dirki prvenstva bodo vsi dirkalniki brez dodatne obtežitve. Na vseh naslednjih dirkah, bodo obteženi dirkalniki najboljših desetih dirkačev v skupnem točkovanju. Ta obtežitev bo veljala za celoten dirkaški vikend.

  1. 80kg
  2. 72kg
  3. 64kg
  4. 56kg
  5. 48kg
  6. 40kg
  7. 32kg
  8. 24kg
  9. 16kg
  10. 8kg

Najvišja možna obtežitev je 150kg. Če se sredi prvenstva pridruži nov dirkač, bo imel na svoji prvi dirki obtežitev 80kg.

2.6 Postanki

Postanki v boksih so obvezni. Vsi vozniki morajo med dirko opraviti vsaj en postanek v boksih. Če voznik obveznega postanka ne opravi, je z dirke diskvalificiran.

2.6.1 Izvajanje obveznega postanka

Obvezen postanek je prepovedano izvajati v zadnjem krogu dirke. V primeru, da dirkač tega ne upošteva, se k njegovemu končnemu času prišteje 30 sekund.

3 Barvne sheme dirkalnikov (skini)
3.1 Izdelava
Skin mora biti narejen skladno s predlogo, na kateri so že pripravljeni sponzorji, številke ter podatki o vozniku (Priimek). Skin mora biti v formatu .DDS.
 
Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Prva-Ekipa_jNovak_15]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Prva-Ekipa
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: jNovak
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 51
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

Pravilno je potrebno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

{   
"skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
"drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
"country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
"team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
"number": XX  tevilka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}

Primer:

{
"skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",
"drivername": "Mitja Bonca",
"country": "Slovenia",
"team" : "Skywaker Racing",
"number": 22
}

Ekipe morajo skine poslati najkasneje do 1.11.2016. Skine naj se posreduje preko emaila organizatorju na naslov prijava@slo-racing.com. Skinpack bo pripravljen pred prvo dirko prvenstva.

3.2 Avtorske pravice
SloRacing ne odgovarja za nepooblaščeno uporabo logotipov ali kakršno koli drugo kršenje avtorskih pravic pri izdelavi barvnih shem za dirkalnike. Ta odgovornost leži pri vozniku, ki vozi dotični dirkalnik. Voznikom svetujemo, da pridobijo pisno dovoljenje za uporabo vsebine, ki je avtorsko zaščitena, na svojih dirkalnikih.

4 Nastavitve strežnika
4.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 94% oprijema, vsakih 40 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 20% pridobljenega oprijema.

To pomeni, da se bodo pri Sprint vikendih kvalifikacije pričele z največ 94% oprijema, kvalifikacijska dirka z največ 96% oprijema, glavna dirka pa z 98% oprijema. V primeru ES in EL se bodo kvalifikacije pričele z največ 94% oprijema in dirka z največ 96% oprijema.

Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno.

4.2 Vreme in čas
Nastavitev časa in vremena na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.

Na strežniku bo nastavljenih šest različnih vremenskih pogojev. Strežnik za vsak del dirkaškega vikenda naključno izbere enega izmed pogojev, ki so mu na voljo.

4.3 Obraba gum in goriva
Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 200%.

4.4 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter tovarniške nastavitve ABS in TC.
 
4.5 Poškodbe
Vključene bodo poškodbe (50%)

4.6 Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume, ne bodo omogočene na strežniku.

4.7 Prehiter start

Voznik prejme kazen vožnje skozi bokse zaradi prehitrega starta.

5 Dodatne kvalifikacije
5.1 Potek kvalifikacij

Dodatne kvalifikacije bodo potekale v treh terminih, in sicer v tednu pred dirko, če bo prijavljenih več voznikov, kot jih lahko vozi na strežniku. Vozniki se morajo od dirke odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom. Najboljšim 10 voznikom ni potrebno voziti dodatnih kvalifikacij, saj so avtomatsko uvrščeni na dirko. Dodatno se na dirko uvrsti najboljših 14 voznikov iz dodatnih kvalifikacij.

  • četrtek, petek in sobota
    • 19:00 - kvalifikacije (3 ure)

5.2 Nastavitve strežnika v dodatnih kvalifikacijah

5.2.1 Ime strežnika in geslo
Ime strežnika: slo-racing.com GT3 Q
Geslo: slogt3qualy

5.2.2 Podlaga
Podlaga na strežniku bo imela 100% oprijema in se tekom treninga, kvalifikacij in dirke ne bo spreminjala.

5.2.3 Čas in vreme
Na kvalifikacijah bo čas vedno nastavljen na 10:00. Vreme bo jasno, temperatura zraka 26°C, temperatura asfalta 32°C.

5.2.4 Obraba gum, poraba goriva in poškodbe
Obraba gum: Vključena (100%)
Poraba goriva: Vključena (100%)
Poškodbe: Vključene (100%)

5.2.5 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter ABS.

5.2.6 Sekanje ovinkov
Na strežniku je vključena nastavitev, ki kaznuje voznika, če zapelje z več kot dvema kolesoma s proge.

5.2.7 Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume ne bodo omogočene na strežniku.

5.3 Število poizkusov

Vsak dirkač se lahko udeleži samo enega termina dodatnih kvalifikacij! Dodatne kvalifikacije niso potrebne za 10 najboljše uvrščenih v prvenstvu. Če se dirkač udeleži več terminov, se šteje slabši rezultat.

6 Dodatne aplikacije

6.1 Pit Lane Penalty

Aplikacijo je obvezno potrebno imeti nameščeno in omogočeno! Z njeno pomočjo preverjamo sekanje ovinkov med dirko. Samodejno izdaja kazni vožnje skozi bokse in preverja hitrost vožnje skozi bokse. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.

6.1.1 Sekanje ovinkov

Preverja sekanje ovinkov. Če sekate ovinek, vam izda opozorilo. Po treh opozorilih prejmete kazen vožnje skozi bokse. Med vožnjo skozi bokse je prepovedano dolivanje goriva, popravljanje dirkalnika, menjava gum - v nasprotnem primeru aplikacija ne upošteva, da ste opravili kazen.

6.1.2 Vožnja skozi bokse

Assetto Corsa samodejno vklopi omejevalnik hitrosti, ko zapeljete v bokse. Na žalost lahko pripeljete s polno hitrostjo in kršite omejitev hitrosti brez posledic. Aplikacija to preverja in vam izda kazen vožnje skozi bokse, če v bokse pripeljete prehitro.

Ko prejmete kazen, imate na voljo tri kroge, da izvedete vožnjo skozi bokse. Če kazni ne upoštevate, ste z dirke diskvalificirani.  Če kazen vožnje skozi bokse prejmete v zadnjih dveh krogih, ni potrebno iti na prestajanje, ampak avtomatsko dobite pribitek 20 sekund h končnemu času.

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty: PitLanePenalty1.18SR.zip  (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

6.2 Helicorsa

[Opcijsko] Aplikacija vam prikazuje, kje okoli vas se nahajajo vaši tekmeci. Ko ob vas ni nikogar, je aplikacija praktično nevidna, ob približevanju tekmecev pa se obarva v rumeno oz. oranžno barvo. Priporočamo, da si jo nastavite nekje na sredini zaslona, da je spremljanje lažje (ni potrebno gledati v drug kot zaslona, saj s tem pade koncentracija). Zadnja različica je na voljo tukaj

6.3 PitConfig

[Opcijsko] Z aplikacijo si prednastavite postanek v boksih, tako da vam ni potrebno klikati po meniju medtem, ko ste v avtu. Zelo priporočljivo, saj s tem privarčujete kar nekaj sekund, postanki pa so obvezni na vseh dirkah. Prenos tukaj.

7 Nagrade

Vse nagrade bomo podelili ob koncu prvenstva na letnem slo-racing.com srečanju članov. Če se zaradi kakršnega koli razloga ne morete udeležiti podelitve, morate zagotoviti nadomestno osebo, ki bo nagrado prevzela v vašem imenu. V nasprotnem primeru nagrade ne dobite.

 

  • Upvote 4

Deli ta prispevek


Link to post

Spremenjen člen 4.1

On 7. 8. 2016 at 16:27, Matjaž Murn je napisal:

4.1 Podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 94% oprijema, vsakih 40 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 20% pridobljenega oprijema.

To pomeni, da se bodo pri Sprint vikendih kvalifikacije pričele z največ 94% oprijema, kvalifikacijska dirka z največ 96% oprijema, glavna dirka pa z 98% oprijema. V primeru ES in EL se bodo kvalifikacije pričele z največ 94% oprijema in dirka z največ 96% oprijema.

Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno.

 

 

Deli ta prispevek


Link to post

Popravljen člen 6.1

Citat

6.1 Pit Lane Penalty

Aplikacijo je obvezno potrebno imeti nameščeno in omogočeno! Z njeno pomočjo preverjamo sekanje ovinkov med dirko. Samodejno izdaja kazni vožnje skozi bokse in preverja hitrost vožnje skozi bokse. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.

6.1.1 Sekanje ovinkov

Preverja sekanje ovinkov. Če sekate ovinek, vam izda opozorilo. Po treh opozorilih prejmete kazen vožnje skozi bokse. Med vožnjo skozi bokse je prepovedano dolivanje goriva, popravljanje dirkalnika, menjava gum - v nasprotnem primeru aplikacija ne upošteva, da ste opravili kazen. Ko prejmete kazen, imate na voljo tri kroge, da izvedete vožnjo skozi bokse. Če kazni ne upoštevate, ste z dirke diskvalificirani.

6.1.2 Vožnja skozi bokse

Assetto Corsa samodejno vklopi omejevalnik hitrosti, ko zapeljete v bokse. Na žalost lahko pripeljete s polno hitrostjo in kršite omejitev hitrosti brez posledic. Aplikacija to preverja in vam izda kazen vožnje skozi bokse, če v bokse pripeljete prehitro.

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty: PitLanePenalty1.15SRv2.zip  (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

 

Deli ta prispevek


Link to post
On 7. 8. 2016 at 16:27, Matjaž Murn je napisal:

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty:  PitLanePenalty1.17SR.zip (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

Na voljo je nova različica PLP. Ne pozabite posodobiti pred naslednjo dirko.

PitLanePenalty1.17SR.zip

Deli ta prispevek


Link to post
On 7. 8. 2016 at 16:27, Matjaž Murn je napisal:

6 Dodatne aplikacije

6.1 Pit Lane Penalty

Aplikacijo je obvezno potrebno imeti nameščeno in omogočeno! Z njeno pomočjo preverjamo sekanje ovinkov med dirko. Samodejno izdaja kazni vožnje skozi bokse in preverja hitrost vožnje skozi bokse. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.

6.1.1 Sekanje ovinkov

Preverja sekanje ovinkov. Če sekate ovinek, vam izda opozorilo. Po treh opozorilih prejmete kazen vožnje skozi bokse. Med vožnjo skozi bokse je prepovedano dolivanje goriva, popravljanje dirkalnika, menjava gum - v nasprotnem primeru aplikacija ne upošteva, da ste opravili kazen. Ko prejmete kazen, imate na voljo tri kroge, da izvedete vožnjo skozi bokse. Če kazni ne upoštevate, ste z dirke diskvalificirani.

6.1.2 Vožnja skozi bokse

Assetto Corsa samodejno vklopi omejevalnik hitrosti, ko zapeljete v bokse. Na žalost lahko pripeljete s polno hitrostjo in kršite omejitev hitrosti brez posledic. Aplikacija to preverja in vam izda kazen vožnje skozi bokse, če v bokse pripeljete prehitro.

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty: PitLanePenalty1.18SR.zip  (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

PLP posodobljena na verzijo 1.18

Pred dirko obvezno naložite!

Deli ta prispevek


Link to post

Dodan člen 2.6.1:

On 7. 8. 2016 at 16:27, Matjaž Murn je napisal:

2.6.1 Izvajanje obveznega postanka

Obvezen postanek je prepovedano izvajati v zadnjem krogu dirke. V primeru, da dirkač tega ne upošteva, se k njegovemu končnemu času prišteje 30 sekund.

Dodano besedilo v rdečem:

On 7. 8. 2016 at 16:27, Matjaž Murn je napisal:

6.1 Pit Lane Penalty

Aplikacijo je obvezno potrebno imeti nameščeno in omogočeno! Z njeno pomočjo preverjamo sekanje ovinkov med dirko. Samodejno izdaja kazni vožnje skozi bokse in preverja hitrost vožnje skozi bokse. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.

6.1.1 Sekanje ovinkov

Preverja sekanje ovinkov. Če sekate ovinek, vam izda opozorilo. Po treh opozorilih prejmete kazen vožnje skozi bokse. Med vožnjo skozi bokse je prepovedano dolivanje goriva, popravljanje dirkalnika, menjava gum - v nasprotnem primeru aplikacija ne upošteva, da ste opravili kazen.

6.1.2 Vožnja skozi bokse

Assetto Corsa samodejno vklopi omejevalnik hitrosti, ko zapeljete v bokse. Na žalost lahko pripeljete s polno hitrostjo in kršite omejitev hitrosti brez posledic. Aplikacija to preverja in vam izda kazen vožnje skozi bokse, če v bokse pripeljete prehitro.

Ko prejmete kazen, imate na voljo tri kroge, da izvedete vožnjo skozi bokse. Če kazni ne upoštevate, ste z dirke diskvalificirani.  Če kazen vožnje skozi bokse prejmete v zadnjih dveh krogih, ni potrebno iti na prestajanje, ampak avtomatsko dobite pribitek 20 sekund h končnemu času.

Prenos aplikacije Pit Lane Penalty: PitLanePenalty1.18SR.zip  (razširite v C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa). Prejšnjo različico je potrebno izbrisati oz. prepisati datoteke, ko vas opozori, da so podvojene. Ko zaženete igro, morate aplikacijo najprej omogočiti (Options -> General _> UI Modules in potem dodate kljukico pri aplikaciji PitLanePenalty.

 

Deli ta prispevek


Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
Sign in to follow this  
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×